Niet iemand gevonden met kapje op zijn mond maar er wel met kapje om zijn nek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Slecht stuk of niet. Dit geeft gewoon aan dat er niemand gevonden is met het kapje op zijn mond, anders had de onderzoeksraad niet geconcludeerd dat het "niet waarschijnlijk was dat de inzittenden na de inslag in staat zijn geweest tot bewust handelen.”
Gore leugen van die dikke pad dus.
Nee, dat bewijst het niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het bewijst dat dit rapport zichzelf tegenspreekt. Ik vond het rapport sowieso een gotspe. Cruciale vragen werden niet behandeld. Waar was het bewijs van de Amerikanen? Wat stond er op de zwarte doos? Waarom hield Oekraïne doelbewust zijn luchtruim open nadat er incidenten waren geweest? Men kon niet eens de lanceerplaats benoemen. Tuurlijk worden dit soort vragen afgeschoven op het strafrechtelijke onderzoek, maar met deze beperkte info heb je nauwelijks iets om te procederen.
Wat stond er op die Zwarte Doos?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, dat bewijst het niet.
Zwarte doos is behandeld. Als je dat gemist hebt is het je eigen fout. De overige vragen waren niet aan de OVV om te onderzoeken, zo simpel is het. Ze gaven overigens wel aan dat Oekraïne het luchtruim had moeten sluiten. Tegelijkerijd vlogen er nog 160 toestellen dagelijks over, dus wellicht vonden de Oekraïne het nog veilig genoeg.
Los van dat weten jij en ik niet wat het OM bv wel weet.
Reken maar dat het OM over meer info beschikt dan dat in dit rapport naar buiten is gebracht. Niet meer dan normaal hangende het onderzoek.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het bewijst dat dit rapport zichzelf tegenspreekt. Ik vond het rapport sowieso een gotspe. Cruciale vragen werden niet behandeld. Waar was het bewijs van de Amerikanen? Wat stond er op de zwarte doos? Waarom hield Oekraïne doelbewust zijn luchtruim open nadat er incidenten waren geweest? Men kon niet eens de lanceerplaats benoemen. Tuurlijk worden dit soort vragen afgeschoven op het strafrechtelijke onderzoek, maar met deze beperkte info heb je nauwelijks iets om te procederen.
Grapjas.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten.....
In de laatste seconden ineens een verhoging van het geluid, milisecondes tussen de verschillende geluidsrecorders. Staat een prima Youtube film in dit topic. Als je die weigert te kijken is het prima, maar zeur dan ook niet zo.quote:
Ik had het gezien ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:56 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Niet iemand gevonden met kapje op zijn mond maar er wel met kapje om zijn nek.
Toen het toestel van Malaysia Airlines in de lucht uiteenviel, kwamen de zuurstofmaskers voor de passagiers naar beneden, maar die zijn waarschijnlijk niet gebruikt. Dat zegt de Onderzoeksraad voor Veiligheid in zijn rapport over de ramp met vlucht MH17 van vorig jaar.
Een van de passagiers was gevonden met een zuurstofmasker om de nek. De onderzoekers weten niet hoe het masker daar kwam. ,,Het blijft onduidelijk of de persoon het masker in een reflex zelf heeft opgedaan of dat het na het overlijden was gedaan door iemand op de grond'', staat in het eindrapport.
http://www.limburger.nl/a(...)WS01/310139934/1056#
Ik heb het idee dat je dit topic aan het misbruiken bent vanwege een persoonlijke afkeer van Frans Timmermans.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja.
Toch blijft het in ieder geval een enge dikke pad.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je dit topic aan het misbruiken bent vanwege een persoonlijke afkeer van Frans Timmermans.
Hou daar gvd mee op want ik kan mijn tijd wel beter gebruiken dan jouw ongeinformeerde en domme beweringen te weerleggen.
Wie heeft er nou geen afkeer van Timmerfrans na dat misselijke betoog voor de VN.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je dit topic aan het misbruiken bent vanwege een persoonlijke afkeer van Frans Timmermans.
Hou daar gvd mee op want ik kan mijn tijd wel beter gebruiken dan jouw ongeinformeerde en domme beweringen te weerleggen.
Rusland roept de schuld over zichzelf af omdat ze daar illegaal waren, of op z'n minst illegaal wapens aan de seperatisiten hebben geleverd, en dat niet willen toegeven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen afkeer van Timmerfrans na dat misselijke betoog voor de VN.
Wat overigens nog misselijker is dat al anderhalf jaar lang Oekraine volledig uit de wind gehouden wordt en echt uit alle macht geprobeert wordt het Rusland in de schoenen te schuiven.
Buiten dat ik persoonlijk denk dat Kiev MH17 uit de lucht geknalt heeft, mochten het Oekrainse rebellen geweest zijn dan nog valt het ten alle tijden onder de verantwoording van Kiev.
Iedereen die dus zegt of probeert te stellen dat Rusland MH17 uit de lucht geknalt heeft of Rusland verantwoordelijk te stellen of Rusland meer verantwoordelijk te stellen dan Oekraine gaat over 300 lijken...
Ja... je weet dat Poroshenko alles wat ie aan BUKs kon vinden daar (blijkbaar stiekum) in de rondte had rijden om Russische jagers en spionagevliegtuigen uit de lucht te knallen toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Rusland roept de schuld over zichzelf af omdat ze daar illegaal waren, of op z'n minst illegaal wapens aan de seperatisiten hebben geleverd, en dat niet willen toegeven.
Ik geloof -tot nu toe- ook niet dat MH17 doelbewust is neergehaald is (en dat het dus een soort van ongeluk was) maar als er iets misselijkmakend is dan is het wel het voortdurend ontkennen en downplayen van de Russische betrokkenheid bij de afkomst van het BUK-systeem in Oost-Oekraine.
Misselijkmakende geo-politiek, mede afgeroepen door misselijkmakende Europese expansiedrang in de voormalige Sovjet-Unie
Oekraine dan wel de luchtverkeersleiding is schuldig aan het niet afsluiten van het luchtruim voor burgerluchtvaart. Maar ook Maleysian Airways en de Nederlandse overheid hebben niet opgelet.
Ook al die deskundigen die je nu steeds op tv ziet zijn hebben nooit hun vinger opgestoken om hun bezorgdheid te uitten, voor zover wij weten.
Rusland is verantwoordelijk aangezien ze de BUK inclusief crew geleverd hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen afkeer van Timmerfrans na dat misselijke betoog voor de VN.
Wat overigens nog misselijker is dat al anderhalf jaar lang Oekraine volledig uit de wind gehouden wordt en echt uit alle macht geprobeert wordt het Rusland in de schoenen te schuiven.
Buiten dat ik persoonlijk denk dat Kiev MH17 uit de lucht geknalt heeft, mochten het Oekrainse rebellen geweest zijn dan nog valt het ten alle tijden onder de verantwoording van Kiev.
Iedereen die dus zegt of probeert te stellen dat Rusland MH17 uit de lucht geknalt heeft of Rusland verantwoordelijk te stellen of Rusland meer verantwoordelijk te stellen dan Oekraine gaat over 300 lijken...
Je doet net of dit heel vreemd is. Maar op 't moment dat de rebellen beseften dat het een passagiersvliegtuig was lijkt me de meest logische reflex zorgen dat je eigen buk-installatie snel weg is. En dat is exact wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja... je weet dat Poroshenko alles wat ie aan BUKs kon vinden daar (blijkbaar stiekum) in de rondte had rijden om Russische jagers en spionagevliegtuigen uit de lucht te knallen toch?
Ik heb over de Oekrainse rebellen maar over 1 Buk gehoord.. owja en ook nog 1 Russische die ver uit Rusland kwam een airliner uit de lucht knalt en rechtsomkeert maakt.
Dit is trouwens echt een bizar achterlijke opmerking. Realiseer je eigenlijk wat je zegt?quote:Iedereen die dus zegt of probeert te stellen dat Rusland MH17 uit de lucht geknalt heeft of Rusland verantwoordelijk te stellen of Rusland meer verantwoordelijk te stellen dan Oekraine gaat over 300 lijken...
Apart? Nee hoor, het is een complete industrie; "Putin's Troll Army" ....of hoe je het ook wil noemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:15 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je wordt een aparte troll op zo'n manier.
quote:The refrain is always the same: the good Putin, the bad Poroshenko and the ugly Obama
En alle Oekraiense militaire vliegtuigen die ze de weken voor MH17 met succes uit de lucht hebben geschoten deden ze met een roestige AK47 vanaf een heuveltje zekerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja... je weet dat Poroshenko alles wat ie aan BUKs kon vinden daar (blijkbaar stiekum) in de rondte had rijden om Russische jagers en spionagevliegtuigen uit de lucht te knallen toch?
Ik heb over de Oekrainse rebellen maar over 1 Buk gehoord.. owja en ook nog 1 Russische die ver uit Rusland kwam een airliner uit de lucht knalt en rechtsomkeert maakt.
Fijn dat je bewijs levert, ik ben om.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Rusland is verantwoordelijk aangezien ze de BUK inclusief crew geleverd hebben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gewoon voorbij gaan aan het feit dat het Oekrainse leger in het gebied (ook zogenaamd rebellengebied) talloze BUK installaties had. Iets wat misschien ook gemeld had mogen worden.. maar juist het tegenovergestelde is gebeurd, niet belangrijk.Dan ook nog binnen 14 dagen een megaoffensief en bombardementen van het Oekrainse leger op strategies onlogische plaatsen verdacht veel richting 'crashsite'.. ook niet belangrijk. Nee wat belangrijk was was dat de Oekrainse seperatisten mogelijk 1 BUK installatie hadden.. wat overigens eerst door Oekraine ontkent werd omdat deze was buitgemaakt op datzelfde Oekrainse leger..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:15 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je doet net of dit heel vreemd is. Maar op 't moment dat de rebellen beseften dat het een passagiersvliegtuig was lijkt me de meest logische reflex zorgen dat je eigen buk-installatie snel weg is. En dat is exact wat er gebeurd is.
Ik bedoel, ze kwamen natuurlijk niet helemaal uit Rusland om 1 burgervliegtuig neer te schieten en weer pleite te gaan. Diezelfde denkfout maakt Elzies steeds in dit topic. Het lijkt net of jullie dat bewust steeds benoemen terwijl jullie het tegenwoord bewust steeds negeren. Typisch. De kans is veel groter dat de BUK's naar Oekraïne komen om de separatisten te helpen en links en rechts een militair vliegtuigje van Oekraïne uit de lucht te schieten. Toen bleek dat het dus gruwelijk mis ging, ja ik zou ook zorgen dat ik dat ding zo snel mogelijk weer van de plaats delict haal.
Maargoed, een paar topics terug wist je nog zeker dat het de Oekraïne was, en zou je het rapport niet geloven want ja, hey, Oekraïne zou toch wel uit de wind worden gehouden.
Nu blijkt dat Oekraïne alles behalve uit de wind gehouden wordt. Hell, er wordt zelfs in de bijlages verwezen naar stukken die de Oekraïne niet in het rapport wilde hebben en waarvan de OVV gezegd heeft dat ze de pot op kunnen en het wel publiceren - onder andere dat ze het luchtruim hadden moeten sluiten.....en nu kom je met "Ja eh stel het zouden Oekraïnse rebellen dan wel separatisten zijn geweest, blijft Oekraïne toch schuldig en is het complete onzin ook maar enige verantwoordelijkheid bij Rusland te leggen"
Je wordt een aparte troll op zo'n manier.
[..]
Dit is trouwens echt een bizar achterlijke opmerking. Realiseer je eigenlijk wat je zegt?
Tja niet iedereen is zo dapper als jou. Om een rapport waaraan meer dan een jaar aan gewerkt is te betwijfelen waaruit geconcludeerd kan worden dat de Buk is afgeschoten door gebied onder controle van de Russen rebellen, daar heb e wel flinke ballen voor nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Fijn dat je bewijs levert, ik ben om.
Flinke jongen, beetje de NOS napraten.
Je kan deze mensen die dat gebied onder controle hebben gerust pro Russische Oekrainers noemen..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:43 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Tja niet iedereen is zo dapper als jou. Om een rapport waaraan meer dan een jaar aan gewerkt is te betwijfelen waaruit geconcludeerd kan worden dat de Buk is afgeschoten door gebied onder controle van de Russen rebellen, daar heb e wel flinke ballen voor nodig.
Wel vreemd, aangezien er forensisch onderzoek nodig zou zijn om de exacte locatie te kunnen bepalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:43 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Tja niet iedereen is zo dapper als jou. Om een rapport waaraan meer dan een jaar aan gewerkt is te betwijfelen waaruit geconcludeerd kan worden dat de Buk is afgeschoten door gebied onder controle van de Russen rebellen, daar heb e wel flinke ballen voor nodig.
Hun respons nadat MH17 werd neergehaald spreekt voor zich, eerst volhouden dat een SU-25 MH17 uit de lucht geschoten zou hebben, nu zijn ze het wel eens dat het een BUK was maar is de vraag wie drukte op de knop?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Fijn dat je bewijs levert, ik ben om.
Flinke jongen, beetje de NOS napraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |