abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156869461
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zie ook de reactie van Nintex. De eerste 'juich' reacties kwam onmiddellijk na het neerschieten van MH17. Je kan daar niet omheen.

Daarbij hoeft het account 'Strelkov' niet van de echte Strelkov zelf te zijn. Het gaat om de inhoud en die spreekt voor zich.

Wat betreft je filmpje. Dat is m.i. zeker wel van belang. Doordat de onderzoeksraad nu heeft vastgesteld dát het om een Buk raket gaat heeft het strafrechtelijk onderzoek een handvat om Oekraïne te verzoeken om openheid van zaken te geven en aan te tonen waar hún Buk's waren op 17 juli 2014 (als ze dat niet al gedaan hebben).
Dat gaat niet gebeuren..Rusland moet het gedaan hebben.. zelfs Joustra doet daar aan mee
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_156869538
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:23 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren..Rusland moet het gedaan hebben.. zelfs Joustra doet daar aan mee
Aha dus separatisten = Rusland
Dus Rusland is Oekraïne binnengevallen

Goed gespeeld zoa
pi_156869634
Wel goed dat we twee schuldigen hebben.

Oekraïne had het luchtruim moeten sluiten, en Rusland had geen luchtafweergeschut moeten leveren aan de criminele bendes in oost-Oekraïne.

De feiten zijn helder. Verder zal niemand worden vervolgd.
Naturheilmittel
pi_156869734
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Aha dus separatisten = Rusland
Dus Rusland is Oekraïne binnengevallen

Goed gespeeld zoa
Ik stel niet dat seperatisten Russen zijn.... ik ben zelfs een van de weinigen die altijd stelt dat seperatisten Oekrainers zijn en het ook zo omschrijf i.p.v. pro Russische rebellen
pi_156869764
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:39 schreef Gerolsteiner het volgende:
Wel goed dat we twee schuldigen hebben.

Oekraïne had het luchtruim moeten sluiten, en Rusland had geen luchtafweergeschut moeten leveren aan de criminele bendes in oost-Oekraïne.

De feiten zijn helder. Verder zal niemand worden vervolgd.
De feiten over 'wie' zijn helemaal niet helder en er zal niemand worden vervolgd :)
pi_156870077
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:23 schreef ZOA het volgende:

[..]

Op dit moment wijst alles in de richting van de separatisten die gesteund worden door Rusland. Dan is het niet vreemd dat dit in de berichtgeving en in commentaren ook vermeld wordt.

Ik staar me daar niet blind op en wacht het strafrechtelijk onderzoek af. Zou je ook moeten doen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_156870420
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Op dit moment wijst alles in de richting van de separatisten die gesteund worden door Rusland. Dan is het niet vreemd dat dit in de berichtgeving en in commentaren ook vermeld wordt.

Ik staar me daar niet blind op en wacht het strafrechtelijk onderzoek af. Zou je ook moeten doen.
Ik doe dat ook rustig.. alleen vanuit een ander perspectief
pi_156870436
Het is natuurlijk wel grappig dat uitgerekend Rusland klaagt over vooringenomenheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:02:18 #234
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156870596
Onderzoekscommissie:
Het was een BUK.

Russen:
Het was een gevechtsvliegtuig van Oekraïne.
Het was een bom in de cockpit
Het was een BUK van Oekraïne.
Het was geen BUK.
Jullie zijn vooringenomen.

:')
Graag op anoniem
pi_156870729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:51 schreef ZOA het volgende:

[..]

De feiten over 'wie' zijn helemaal niet helder en er zal niemand worden vervolgd :)
Jawel. Jij wil het echter niet geloven, dat is jouw keuze.

Fijne dag.
Naturheilmittel
pi_156870802
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:02 schreef Twiitch het volgende:
Onderzoekscommissie:
Het was een BUK.

Russen:
Het was een gevechtsvliegtuig van Oekraïne.
Het was een bom in de cockpit
Het was een BUK van Oekraïne.
Het was geen BUK.
Jullie zijn vooringenomen. :')
En dan hebben we het alleen nog maar over hoe, en nog niet eens over de desinformatie m.b.t. Poetin's vliegtuig, Carlos de vluchtleider e/o de CIA opnames.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_156871149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:13 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Jawel. Jij wil het echter niet geloven, dat is jouw keuze.

Fijne dag.
Geloven doe je in de kerk...overigens begint de kerk in NL al alras te veranderen in een moskee..
pi_156871363
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:31 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je hebt geen enkel punt nergens om op in te gaan...behalve dat dan van het bevestigde punt.. ofzo.
En gewoon 2 posts achter elkaar stellen dat ik troll...
Al je posts zijn dan ook trollen dus zo raar is dat niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_156871698
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Al je posts zijn dan ook trollen dus zo raar is dat niet.
Dat jij dat vindt verbaasd me niet ijsboertje :)
pi_156873233
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:31 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je hebt geen enkel punt nergens om op in te gaan...behalve dat dan van het bevestigde punt.. ofzo.
En gewoon 2 posts achter elkaar stellen dat ik troll...
Je stelde "en ook nog 1 Russische die ver uit Rusland kwam een airliner uit de lucht knalt en rechtsomkeert maakt"

Je doet net of dit heel vreemd is. Maar op 't moment dat de rebellen beseften dat het een passagiersvliegtuig was lijkt me de meest logische reflex zorgen dat je eigen buk-installatie snel weg is. En dat is exact wat er gebeurd is.
Ik bedoel, ze kwamen natuurlijk niet helemaal uit Rusland om 1 burgervliegtuig neer te schieten en weer pleite te gaan. Diezelfde denkfout maakt Elzies steeds in dit topic. Het lijkt net of jullie dat bewust steeds benoemen terwijl jullie het tegenwoord bewust steeds negeren. Typisch.
De kans is veel groter dat de BUK's naar Oekraïne komen om de separatisten te helpen en links en rechts een militair vliegtuigje van Oekraïne uit de lucht te schieten. Toen bleek dat het dus gruwelijk mis ging, ja ik zou ook zorgen dat ik dat ding zo snel mogelijk weer van de plaats delict haal.

Ik heb je reactie niet gezien. Wederom: Trol (3e x)

Maargoed, een paar topics terug wist je nog zeker dat het de Oekraïne was, en zou je het rapport niet geloven want ja, hey, Oekraïne zou toch wel uit de wind worden gehouden.
Nu blijkt dat Oekraïne alles behalve uit de wind gehouden wordt. Hell, er wordt zelfs in de bijlages verwezen naar stukken die de Oekraïne niet in het rapport wilde hebben en waarvan de OVV gezegd heeft dat ze de pot op kunnen en het wel publiceren - onder andere dat ze het luchtruim hadden moeten sluiten.....en nu kom je met "Ja eh stel het zouden Oekraïnse rebellen dan wel separatisten zijn geweest, blijft Oekraïne toch schuldig en is het complete onzin ook maar enige verantwoordelijkheid bij Rusland te leggen"

Dit is nog het grootste trol-punt. De werkelijkheid heeft je aan alle kanten ingehaald. Dat je er niet op ingaat, joh prima. Maar impliceer niet alsof je als enige logisch naar de zaak kijkt, want je gedrag nu wijst op het tegenovergestelde en je gedraagt je als een trol door kennelijk alleen te reageren als het in je straatje past.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_156873608
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je stelde "en ook nog 1 Russische die ver uit Rusland kwam een airliner uit de lucht knalt en rechtsomkeert maakt"

Je doet net of dit heel vreemd is. Maar op 't moment dat de rebellen beseften dat het een passagiersvliegtuig was lijkt me de meest logische reflex zorgen dat je eigen buk-installatie snel weg is. En dat is exact wat er gebeurd is.
Ik bedoel, ze kwamen natuurlijk niet helemaal uit Rusland om 1 burgervliegtuig neer te schieten en weer pleite te gaan. Diezelfde denkfout maakt Elzies steeds in dit topic. Het lijkt net of jullie dat bewust steeds benoemen terwijl jullie het tegenwoord bewust steeds negeren. Typisch.
De kans is veel groter dat de BUK's naar Oekraïne komen om de separatisten te helpen en links en rechts een militair vliegtuigje van Oekraïne uit de lucht te schieten. Toen bleek dat het dus gruwelijk mis ging, ja ik zou ook zorgen dat ik dat ding zo snel mogelijk weer van de plaats delict haal.

Ik heb je reactie niet gezien. Wederom: Trol (3e x)

Maargoed, een paar topics terug wist je nog zeker dat het de Oekraïne was, en zou je het rapport niet geloven want ja, hey, Oekraïne zou toch wel uit de wind worden gehouden.
Nu blijkt dat Oekraïne alles behalve uit de wind gehouden wordt. Hell, er wordt zelfs in de bijlages verwezen naar stukken die de Oekraïne niet in het rapport wilde hebben en waarvan de OVV gezegd heeft dat ze de pot op kunnen en het wel publiceren - onder andere dat ze het luchtruim hadden moeten sluiten.....en nu kom je met "Ja eh stel het zouden Oekraïnse rebellen dan wel separatisten zijn geweest, blijft Oekraïne toch schuldig en is het complete onzin ook maar enige verantwoordelijkheid bij Rusland te leggen"

Dit is nog het grootste trol-punt. De werkelijkheid heeft je aan alle kanten ingehaald. Dat je er niet op ingaat, joh prima. Maar impliceer niet alsof je als enige logisch naar de zaak kijkt, want je gedrag nu wijst op het tegenovergestelde en je gedraagt je als een trol door kennelijk alleen te reageren als het in je straatje past.
Het wordt toch vervelend als het nu blijkt dat het per ongeluk een Oekrainse BUK van het Oekrainse leger geweest is... beter van Oekrainse seperatisten waarvan al steevast vermeden wordt het Oekrainers te noemen of nog beter Rusland ...over een jaar of 15 maakt dat allemaal niets meer uit
pi_156873720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:45 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het wordt toch vervelend als het nu blijkt dat het per ongeluk een Oekrainse BUK van het Oekrainse leger geweest is... beter van Oekrainse seperatisten waarvan al steevast vermeden wordt het Oekrainers te noemen of nog beter Rusland ...over een jaar of 15 maakt dat allemaal niets meer uit
Ja, heel vervelend. Het is alleen totaal geen inhoudelijke reactie op mijn post. Je slaat gewoon een compleet andere weg in.
Maar, heel vervelend inderdaad.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_156873818
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:51 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja, heel vervelend. Het ontgaat me alleen hoe dat een reactie is op mijn post. Ohja, dat is het ook niet.
Maar, heel vervelend inderdaad.
Zo vervelend zelfs dat het niet de bedoeling is dat je er ook maar een seconde over nadenkt dat het tot de mogelijkheden behoort, terwijl het veel meer voor de hand ligt dan dat Rusland of Oekrainse seperatisten MH17 uit de lucht geknalt hebben
pi_156873882
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:55 schreef ZOA het volgende:

[..]

Zo vervelend zelfs dat het niet de bedoeling is dat je er ook maar een seconde over nadenkt dat het tot de mogelijkheden behoort, terwijl het veel meer voor de hand ligt dan dat Rusland of Oekrainse seperatisten MH17 uit de lucht geknalt hebben
Jij mag best een andere theorie aanhangen, maar ga dan wel in op argumenten van anderen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156873899
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij mag best een andere theorie aanhangen, maar ga dan wel in op argumenten van anderen.
Laat anderen mijn argumenten maar eens niet als trollen afdoen..
pi_156873904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:55 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je weet alleen niet waar ik wel en niet over nadenk. Jij trok de theorie dat russische Oekraïnse separatisten verantwoordelijk waren in het belachelijke en dáár heb ik op gereageerd.

Ik kan het verder ook niet helpen dat alle theorieën, ik bedoel de meest logische, allemaal richting Oekraïnse separatisten wijzen natuurlijk. Wat ook niet meehelpt is dat elke theorie die vanuit Rusland komt (het was een fighter jet, het was een bom in de cockpit, het wsa geen buk, het was misschien toch wel een buk maar zeker niet 1 van ons) iedere keer ontkracht wordt natuurlijk.
pi_156873953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je weet alleen niet waar ik wel en niet over nadenk. Jij trok de theorie dat russische separatisten verantwoordelijk waren in het belachelijke en dáár heb ik op gereageerd.

Ik kan het verder ook niet helpen dat alle theorieën, ik bedoel de meest logische, allemaal richting Oekraïnse separatisten wijzen natuurlijk. Wat ook niet meehelpt is dat elke theorie die vanuit Rusland komt (het was een fighter jet, het was een bom in de cockpit, het wsa geen buk, het was misschien toch wel een buk maar zeker niet 1 van ons) iedere keer ontkracht wordt natuurlijk.
Oekrainse seperatisten.. begin nou eens daarmee..anders hoef ik niet verder te lezen
pi_156873988
Das mooi dan kan je in ieder geval ingaan op de 2e alinea. Zie hier waarom je een uitstekende troll bent. Je ontwijkt iedere vraag en komt met antwoorden op vragen die niet eens gesteld worden.

Verder moet je zelf weten wat je wel en niet doet, je kijkt maar ff.
pi_156874065
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:02 schreef kalinhos het volgende:
Das mooi dan kan je in ieder geval ingaan op de 2e alinea. Zie hier waarom je een uitstekende troll bent. Je ontwijkt iedere vraag en komt met antwoorden op vragen die niet eens gesteld worden.

Verder moet je zelf weten wat je wel en niet doet, je kijkt maar ff.
Vragen die niet gesteld worden ... zie daar dat klopt
pi_156874574
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je weet alleen niet waar ik wel en niet over nadenk. Jij trok de theorie dat russische Oekraïnse separatisten verantwoordelijk waren in het belachelijke en dáár heb ik op gereageerd.

De 2e alinea.. inderdaad kan jij dat niet helpen, net zo min als dat jij het kan helpen dat het als meest logische theorien in het vat gegoten is om Oekrainse seperatisten als daders aan te wijzen. Immers voordat MH17 op de grond lag was al besloten dat Oekraine het onmogelijk gedaan kon hebben en Rusland de schuld moest krijgen.
Ik heb dat op 17 Juli 2014 al gepost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')