Het leuke van FOK! is dat niet iedereen net zo veel inbreng hoeft te hebben als jijquote:Op maandag 9 november 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet wat ik ooit fout heb gedaan. Echt geen flauw idee. De meute lult elkaar achterna.
Nu wordt dit leuke topic gesloten.
VBL / Lekker dumpen. VBL bestaat alleen nog uit SC en wedstrijd-reacties.
Leg en uit wat er mis aan is
Dat centrale dumptopic wordt gehandhaafd. Terwijl er niemand in post. Ik word belachelijk gemaakt en dat vindt men goed als mod. Wie zijn die helden dan die op mij kritiek hebben ? Wat hebben ze voor FOK! voor inbreng ?
Een eigen mening, en niet louter plagiaat van AD.nl en Trouw.quote:Op maandag 9 november 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben ze voor FOK! voor inbreng ?
Amenquote:Op maandag 9 november 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n dumptopic is het begin van het einde, laat het toch lekker en laat iedereen niet zo zeiken. Als Tong echt een zinloos kuttopic opent, sluit het dan.
Dat was bijvoorbeeld een prima topic alleen moet iedereen zeiken om het zeiken en omdat het tong is.
Trouwquote:Op maandag 9 november 2015 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een eigen mening, en niet louter plagiaat van AD.nl en Trouw.
?
Dit topic viel redelijk mee ja, maar verder oneens. Zie bv. dit topic: VBL / Voor Robin..........quote:Op maandag 9 november 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n dumptopic is het begin van het einde, laat het toch lekker en laat iedereen niet zo zeiken. Als Tong echt een zinloos kuttopic opent, sluit het dan.
Dat was bijvoorbeeld een prima topic alleen moet iedereen zeiken om het zeiken en omdat het tong is.
Amenquote:Op maandag 9 november 2015 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit topic viel redelijk mee ja, maar verder oneens. Zie bv. dit topic: VBL / Voor Robin..........
Gewoon een normale eerste reactie, alleen andere mening dan die van tong, volgt vervolgens een kutreactie van tong zelf op. Tjah, dan is het niet gek dat het ontspoort. Hij stuurt het altijd zelf die kant op, om vervolgens weer het ouderwetse grijsgedraaide 'boehoe de zure users maken FOK! stuk' LP'tje op te leggen.
Maar hij wordt nog steeds behandeld als een beschermde diersoort die we in stand moeten houden, terwijl het gewoon bijzonder weinig toevoegt behalve wat schijtlollige woordgrapjes en copy/paste van artikelen van andere websites. Zou eerder dat soort users weren dan belonen met een status aparte. Vroeg of laat krijg je de persgroep op je dak omdat tig artikelen van hen 1:1 hierheen wordt gekopieerd door een bepaalde user.
Met de opmerking dat elk topic op zichzelf beoordeeld moet worden ben ik het hier mee eens.quote:Op maandag 9 november 2015 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit topic viel redelijk mee ja, maar verder oneens. Zie bv. dit topic: VBL / Voor Robin..........
Gewoon een normale eerste reactie, alleen andere mening dan die van tong, volgt vervolgens een kutreactie van tong zelf op. Tjah, dan is het niet gek dat het ontspoort. Hij stuurt het altijd zelf die kant op, om vervolgens weer het ouderwetse grijsgedraaide 'boehoe de zure users maken FOK! stuk' LP'tje op te leggen.
Maar hij wordt nog steeds behandeld als een beschermde diersoort die we in stand moeten houden, terwijl het gewoon bijzonder weinig toevoegt behalve wat schijtlollige woordgrapjes en copy/paste van artikelen van andere websites. Zou eerder dat soort users weren dan belonen met een status aparte. Vroeg of laat krijg je de persgroep op je dak omdat tig artikelen van hen 1:1 hierheen wordt gekopieerd door een bepaalde user.
In een ideale wereld zou ik het hier mee eens zijn, alleen is tong80 in het verleden dermate vaak na een slotje op een kuttopic daarover buiten de VBL FB gaan zeiken en schelden, dat wat jij nu voorstelt niet hanteerbaar is naar mijn mening.quote:Op maandag 9 november 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat moet ik me hier bij voorstellen? 😲quote:Op maandag 9 november 2015 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom, we gaan Afhaalchinees eens heel goed in de gaten houden.
Eens, de diarree aan copy paste topics gaat gewoon door, terwijl er nu een goed alternatief is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wanneer grijpen jullie nou eens écht in ipv telkens slotjes te zetten, je ziet toch dat dat niet helpt? #durftevragen
Met de vuist op tafel Drizztquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok jongens, opletten en kop dicht.
Er is de laatste tijd een stroom aan bagger in VBL gepost, zowel qua topics als qua reacties. Wij zijn het helemaal zat en daarom het volgende:
- als je een topic wil openen, steek dan wat moeite in je OP. Geef je mening over het onderwerp.
- zie je een topic dat je niet aanstaat (of het nou bagger is of over een onderwerp dat je niet interesseert), negeer het dan. Je hoeft niet overal lukraak je mening neer te kalken.
- je gaat niet offtopic zitten brallen. Als het onderwerp "club X" is heeft niemand er wat aan om een vergelijking te trekken met iets compleet anders.
- "bagger" of "slotje!" roepen of linken naar het nieuwsdumptopic doen we ook niet meer aan, daar gaan we scherper op letten en modereren.
- doe gewoon normaal tegen mekaar. Een plagerijtje hier en daar kan best, maar ga niet op de man spelen, dat vindt niemand leuk. Laten we het hier weer gezellig maken.
- plaats TR's! Wij gaan niet elk topic doorspitten om te zien of er foute boel aan de hand is. Dat kunnen wij niet ruiken. Attendeer ons er op.
- de feedback is voor feedback, niet om er een halve SC van te maken. Voor dat geneuzel is iedereen meer dan welkom in de VBL SC.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is de laatste tijd een stroom aan bagger in VBL gepost, zowel qua topics als qua reacties. Wij zijn het helemaal zat en daarom het volgende:
- als je een topic wil openen, steek dan wat moeite in je OP. Geef je mening over het onderwerp.
- zie je een topic dat je niet aanstaat (of het nou bagger is of over een onderwerp dat je niet interesseert), negeer het dan. Je hoeft niet overal lukraak je mening neer te kalken.
- je gaat niet offtopic zitten brallen. Als het onderwerp "club X" is heeft niemand er wat aan om een vergelijking te trekken met iets compleet anders.
- "bagger" of "slotje!" roepen of linken naar het nieuwsdumptopic doen we ook niet meer aan, daar gaan we scherper op letten en modereren.
- doe gewoon normaal tegen mekaar. Een plagerijtje hier en daar kan best, maar ga niet op de man spelen, dat vindt niemand leuk. Laten we het hier weer gezellig maken.
- plaats TR's! Wij gaan niet elk topic doorspitten om te zien of er foute boel aan de hand is. Dat kunnen wij niet ruiken. Attendeer ons er op.
- de feedback is voor feedback, niet om er een halve SC van te maken. Voor dat geneuzel is iedereen meer dan welkom in de VBL SC.
Top Drizzt_. Op het stuk na dat iedereen welkom is in de VBL SC natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien ook handig om een goede TT erbij te vermelden, zie vaak een onduidelijke TT.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Misschien ook handig om een goede TT erbij te vermelden, zie vaak een onduidelijke TT.
VBL / Maradona aan z'n maag geopereerdquote:Op maandag 16 november 2015 08:12 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Cruijff stopt als adviseur bij Ajax........
Laat ik even open, maar offtopic reacties zijn weggekeild.quote:Op maandag 16 november 2015 08:12 schreef onlogisch het volgende:
VBL / Cruijff stopt als adviseur bij Ajax........
Dicht.quote:Op maandag 16 november 2015 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Maradona aan z'n maag geopereerd
Laat ik even open.quote:Op maandag 16 november 2015 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Drie spelers van onder -19 hadden vrouwen op kamer
Trots is een groot woord Caland.quote:Op maandag 16 november 2015 16:36 schreef Caland het volgende:
Mijn topics worden gesloten
Zonder opgaaf van redenen
Zijn jullie trots op jezelf?
En die bagger kwaliteit van mij blijft gewoon openquote:Op maandag 16 november 2015 16:36 schreef Caland het volgende:
Mijn topics worden gesloten
Zonder opgaaf van redenen
Zijn jullie trots op jezelf?
Over De Kromme? vergelijk alle reacties eens met het topic van Caland. Ja, daarom dus waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En die bagger kwaliteit van mij blijft gewoon open
1. Spreekt voor zichzelf Tongquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:45 schreef tong80 het volgende:
Waarom hier geen topic over in VBL ?
Dit mag wel naar NWS / Wedstrijd Nederlands elftal in Hannover afgelast, stadion ontruimd #2. Lijkt me iets geschikter![]()
Jongens, voor de volgende keer hou het OT ga geen users belachelijk maken en met offtopic reacties. Ik heb het al vaker gezegd.
Grappig, doe je dat bij iedere user wiens topic je sluit?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1. Spreekt voor zichzelf Tong
2. Ik heb je na die reactie een DM gestuurd erover wat ik daarmee bedoel zoals ik dat altijd doe.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grappig, doe je dat bij iedere user wiens topic je sluit?
Nogmaalsquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Bagger verwijderd. Reageer op een probleem dat je hebt of reageer gewoon niet.
Ik sta achter dit ideequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Heeinz het volgende:
Mag Sunri5e uit het Ajax topic gehouden worden? Iedereen ergert zich dood aan zijn zogenaamd grappige opmerkingen die hij om het halfuur denkt te moeten plaatsen
Laat hem lekker in het Feyenoord topic iedereen irriteren
Mag ik hierbij vragen dat hij ook uit het Feijenoord-topic geweerd wordt, wat een teringsneu persoon is dat. Waren we net van Klaas af, komt Sunri5e even wat actiever posten, gezellig.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Heeinz het volgende:
Mag Sunri5e uit het Ajax topic gehouden worden? Iedereen ergert zich dood aan zijn zogenaamd grappige opmerkingen die hij om het halfuur denkt te moeten plaatsen
Laat hem lekker in het Feyenoord topic iedereen irriteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |