abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 9 november 2015 @ 14:25:59 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157425039
Zo'n dumptopic is het begin van het einde, laat het toch lekker en laat iedereen niet zo zeiken. Als Tong echt een zinloos kuttopic opent, sluit het dan.

Dat was bijvoorbeeld een prima topic alleen moet iedereen zeiken om het zeiken en omdat het tong is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2015 @ 14:40:40 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_157425359
Ik weet niet wat ik ooit fout heb gedaan. Echt geen flauw idee. De meute lult elkaar achterna.

Nu wordt dit leuke topic gesloten.

VBL / Lekker dumpen. VBL bestaat alleen nog uit SC en wedstrijd-reacties.

Leg en uit wat er mis aan is :?

Dat centrale dumptopic wordt gehandhaafd. Terwijl er niemand in post. Ik word belachelijk gemaakt en dat vindt men goed als mod. Wie zijn die helden dan die op mij kritiek hebben ? Wat hebben ze voor FOK! voor inbreng ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 9 november 2015 @ 14:43:40 #154
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_157425424
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet wat ik ooit fout heb gedaan. Echt geen flauw idee. De meute lult elkaar achterna.

Nu wordt dit leuke topic gesloten.

VBL / Lekker dumpen. VBL bestaat alleen nog uit SC en wedstrijd-reacties.

Leg en uit wat er mis aan is :?

Dat centrale dumptopic wordt gehandhaafd. Terwijl er niemand in post. Ik word belachelijk gemaakt en dat vindt men goed als mod. Wie zijn die helden dan die op mij kritiek hebben ? Wat hebben ze voor FOK! voor inbreng ?

Het leuke van FOK! is dat niet iedereen net zo veel inbreng hoeft te hebben als jij
pi_157425427
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben ze voor FOK! voor inbreng ?
Een eigen mening, en niet louter plagiaat van AD.nl en Trouw.

Wat is nu de hele meerwaarde van 1:1 stukjes overzetten van een nieuwssite? Buiten dat het nogal asociaal is en je hen ermee benadeeld?
  maandag 9 november 2015 @ 14:45:08 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157425450
Als ik gewoon random nieuwsberichten wil lezen ga ik wel naar voetbalzone ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 9 november 2015 @ 14:46:29 #157
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_157425480
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n dumptopic is het begin van het einde, laat het toch lekker en laat iedereen niet zo zeiken. Als Tong echt een zinloos kuttopic opent, sluit het dan.

Dat was bijvoorbeeld een prima topic alleen moet iedereen zeiken om het zeiken en omdat het tong is.
Amen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Trouwste user 2022 maandag 9 november 2015 @ 14:47:19 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_157425497
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 14:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Een eigen mening, en niet louter plagiaat van AD.nl en Trouw.

?
Trouw _O_ Hoe hedonistisch en humanistisch wil je me hebben ?

Woehaa _O-

Nogmaals tot morgen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_157425694
quote:

Dit topic viel redelijk mee ja, maar verder oneens. Zie bv. dit topic: VBL / Voor Robin..........

Gewoon een normale eerste reactie, alleen andere mening dan die van tong, volgt vervolgens een kutreactie van tong zelf op. Tjah, dan is het niet gek dat het ontspoort. Hij stuurt het altijd zelf die kant op, om vervolgens weer het ouderwetse grijsgedraaide 'boehoe de zure users maken FOK! stuk' LP'tje op te leggen.

Maar hij wordt nog steeds behandeld als een beschermde diersoort die we in stand moeten houden, terwijl het gewoon bijzonder weinig toevoegt behalve wat schijtlollige woordgrapjes en copy/paste van artikelen van andere websites. Zou eerder dat soort users weren dan belonen met een status aparte. Vroeg of laat krijg je de persgroep op je dak omdat tig artikelen van hen 1:1 hierheen wordt gekopieerd door een bepaalde user.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2015 14:58:09 ]
  maandag 9 november 2015 @ 15:00:27 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157425749
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 14:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit topic viel redelijk mee ja, maar verder oneens. Zie bv. dit topic: VBL / Voor Robin..........

Gewoon een normale eerste reactie, alleen andere mening dan die van tong, volgt vervolgens een kutreactie van tong zelf op. Tjah, dan is het niet gek dat het ontspoort. Hij stuurt het altijd zelf die kant op, om vervolgens weer het ouderwetse grijsgedraaide 'boehoe de zure users maken FOK! stuk' LP'tje op te leggen.

Maar hij wordt nog steeds behandeld als een beschermde diersoort die we in stand moeten houden, terwijl het gewoon bijzonder weinig toevoegt behalve wat schijtlollige woordgrapjes en copy/paste van artikelen van andere websites. Zou eerder dat soort users weren dan belonen met een status aparte. Vroeg of laat krijg je de persgroep op je dak omdat tig artikelen van hen 1:1 hierheen wordt gekopieerd door een bepaalde user.
Amen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157426076
Aan persoonlijke aanvallen hebben we hier niets.
quote:
2s.gif Op maandag 9 november 2015 14:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Met de opmerking dat elk topic op zichzelf beoordeeld moet worden ben ik het hier mee eens.
quote:

In een ideale wereld zou ik het hier mee eens zijn, alleen is tong80 in het verleden dermate vaak na een slotje op een kuttopic daarover buiten de VBL FB gaan zeiken en schelden, dat wat jij nu voorstelt niet hanteerbaar is naar mijn mening.
pi_157426793
hoi lieve johnnes waarom was mijn nec reactie verwijderd

kusjekroel je bbyboo
(she/her)
pi_157426892
o laatmaar onze tong had dus blijkbaar meerdere toppas gemaakt

fijne dag nog mijn broeders
(she/her)
pi_157429345
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kom, we gaan Afhaalchinees eens heel goed in de gaten houden.
wat moet ik me hier bij voorstellen? 😲
pi_157452246
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:40 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Wanneer grijpen jullie nou eens écht in ipv telkens slotjes te zetten, je ziet toch dat dat niet helpt? #durftevragen
Eens, de diarree aan copy paste topics gaat gewoon door, terwijl er nu een goed alternatief is.
pi_157457887
Deze discussie kunnen jullie via DM voeren. We bekijken elk topic dat wordt geopend en sluiten niet per definitie elk topic van tong80.

Als je vindt dat er iets niet in orde is met een topic maak een TR aan. En kap met modje spelen in de topics.
BFF met GGMM
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 november 2015 @ 22:06:08 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157458439
Ok jongens, opletten en kop dicht.

Er is de laatste tijd een stroom aan bagger in VBL gepost, zowel qua topics als qua reacties. Wij zijn het helemaal zat en daarom het volgende:

- als je een topic wil openen, steek dan wat moeite in je OP. Geef je mening over het onderwerp.
- gebruik een duidelijke TT zodat men weet waar het over gaat.
- zie je een topic dat je niet aanstaat (of het nou bagger is of over een onderwerp dat je niet interesseert), negeer het dan. Je hoeft niet overal lukraak je mening neer te kalken.
- je gaat niet offtopic zitten brallen. Als het onderwerp "club X" is heeft niemand er wat aan om een vergelijking te trekken met iets compleet anders.
- "bagger" of "slotje!" roepen of linken naar het nieuwsdumptopic doen we ook niet meer aan, daar gaan we scherper op letten en modereren.
- doe gewoon normaal tegen mekaar. Een plagerijtje hier en daar kan best, maar ga niet op de man spelen, dat vindt niemand leuk. Laten we het hier weer gezellig maken.
- plaats TR's! Wij gaan niet elk topic doorspitten om te zien of er foute boel aan de hand is. Dat kunnen wij niet ruiken. Attendeer ons er op.
- de feedback is voor feedback, niet om er een halve SC van te maken. Voor dat geneuzel is iedereen meer dan welkom in de VBL SC.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 14-11-2015 14:36:59 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_157460957
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 november 2015 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Er is de laatste tijd een stroom aan bagger in VBL gepost, zowel qua topics als qua reacties. Wij zijn het helemaal zat en daarom het volgende:

- als je een topic wil openen, steek dan wat moeite in je OP. Geef je mening over het onderwerp.
- zie je een topic dat je niet aanstaat (of het nou bagger is of over een onderwerp dat je niet interesseert), negeer het dan. Je hoeft niet overal lukraak je mening neer te kalken.
- je gaat niet offtopic zitten brallen. Als het onderwerp "club X" is heeft niemand er wat aan om een vergelijking te trekken met iets compleet anders.
- "bagger" of "slotje!" roepen of linken naar het nieuwsdumptopic doen we ook niet meer aan, daar gaan we scherper op letten en modereren.
- doe gewoon normaal tegen mekaar. Een plagerijtje hier en daar kan best, maar ga niet op de man spelen, dat vindt niemand leuk. Laten we het hier weer gezellig maken.
- plaats TR's! Wij gaan niet elk topic doorspitten om te zien of er foute boel aan de hand is. Dat kunnen wij niet ruiken. Attendeer ons er op.
- de feedback is voor feedback, niet om er een halve SC van te maken. Voor dat geneuzel is iedereen meer dan welkom in de VBL SC.
Met de vuist op tafel Drizzt :7
Zonder wrijving geen glans
pi_157464232
quote:

^O^
graag op anoniem
  woensdag 11 november 2015 @ 09:28:12 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157464784
Bedankt Hans
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157474152
quote:

Top Drizzt_. Op het stuk na dat iedereen welkom is in de VBL SC natuurlijk.
pi_157481691
Reactie verwijderd.

Normaal reageren, als het je niet bevalt kan je dat ook netjes verwoorden en niet op een onbeschofte manier.
graag op anoniem
pi_157545256
quote:

Misschien ook handig om een goede TT erbij te vermelden, zie vaak een onduidelijke TT.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 november 2015 @ 14:37:10 #174
Rawr
pi_157545293
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:34 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Misschien ook handig om een goede TT erbij te vermelden, zie vaak een onduidelijke TT.
Toegevoegd.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_157545420
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Toegevoegd.
Fijn. :)
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 08:12:14 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157592783
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 09:22:53 #177
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 09:23:12 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
  Moderator / Redactie FP maandag 16 november 2015 @ 13:50:50 #179
Rawr
pi_157597929
quote:
Laat ik even open, maar offtopic reacties zijn weggekeild.

quote:
Dicht.

quote:
Laat ik even open.
  maandag 16 november 2015 @ 16:36:05 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157601832
Mijn topics worden gesloten

Zonder opgaaf van redenen

Zijn jullie trots op jezelf?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157602161
Ik kan me vinden in de uitleg van de topicsluiting van mijn kwaliteitstopic.
  maandag 16 november 2015 @ 17:09:06 #182
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157602810
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:36 schreef Caland het volgende:

Trots is een groot woord Caland.
graag op anoniem
  Moderator dinsdag 17 november 2015 @ 13:17:18 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157621996
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:36 schreef Caland het volgende:

En die bagger kwaliteit van mij blijft gewoon open :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:47:25 #184
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157622517
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En die bagger kwaliteit van mij blijft gewoon open :')
Over De Kromme? vergelijk alle reacties eens met het topic van Caland. Ja, daarom dus waarschijnlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door KingRoland op 17-11-2015 14:40:31 ]
graag op anoniem
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:50:45 #185
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157622567
Bagger verwijderd. Reageer op een probleem dat je hebt of reageer gewoon niet.
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 november 2015 @ 21:45:23 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_157634867
Waarom hier geen topic over in VBL ?

Dit mag wel naar NWS / Wedstrijd Nederlands elftal in Hannover afgelast, stadion ontruimd #2. Lijkt me iets geschikter ;)

Jongens, voor de volgende keer hou het OT ga geen users belachelijk maken en met offtopic reacties. Ik heb het al vaker gezegd.

dinsdag 17 november 2015 @ 22:00:32 #187
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157635434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 21:45 schreef tong80 het volgende:
Waarom hier geen topic over in VBL ?

Dit mag wel naar NWS / Wedstrijd Nederlands elftal in Hannover afgelast, stadion ontruimd #2. Lijkt me iets geschikter ;)

Jongens, voor de volgende keer hou het OT ga geen users belachelijk maken en met offtopic reacties. Ik heb het al vaker gezegd.

1. Spreekt voor zichzelf Tong
2. Ik heb je na die reactie een DM gestuurd erover wat ik daarmee bedoel zoals ik dat altijd doe.
graag op anoniem
pi_157635650
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:

[..]

1. Spreekt voor zichzelf Tong
2. Ik heb je na die reactie een DM gestuurd erover wat ik daarmee bedoel zoals ik dat altijd doe.
Grappig, doe je dat bij iedere user wiens topic je sluit?
  dinsdag 17 november 2015 @ 22:07:10 #189
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157635699
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Grappig, doe je dat bij iedere user wiens topic je sluit?
Ja, eigenlijk wel.
graag op anoniem
  dinsdag 17 november 2015 @ 22:07:51 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157635715
Ik voel mij achtergesteld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 november 2015 @ 22:08:57 #191
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157635754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Ik voel mij achtergesteld.
Dat topic heb ik niet op slot gezet, maar leuk geprobeerd wel.
graag op anoniem
  dinsdag 17 november 2015 @ 22:10:47 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157635823
Wie dan wel.

Namen en rugnummers
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 november 2015 @ 22:15:49 #193
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157635957
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:10 schreef Caland het volgende:
Wie dan wel.

Namen en rugnummers
Je moeder, 69
graag op anoniem
  dinsdag 17 november 2015 @ 22:23:30 #194
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_157636219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Bagger verwijderd. Reageer op een probleem dat je hebt of reageer gewoon niet.
Nogmaals
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 november 2015 @ 22:29:12 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_157636461
VBL / Football's coming home. Voetbal is geen oorlog.....

Zo jammer weer.

Positiever kan ik niet zijn. :{

Trouwste user 2022 dinsdag 17 november 2015 @ 22:35:55 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_157636789
Kan ie weer open ? Zal me inhouden en niet meer laten provoceren.

dinsdag 17 november 2015 @ 23:11:16 #197
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_157638196
Mag Sunri5e uit het Ajax topic gehouden worden? Iedereen ergert zich dood aan zijn zogenaamd grappige opmerkingen die hij om het halfuur denkt te moeten plaatsen

Laat hem lekker in het Feyenoord topic iedereen irriteren
pi_157639745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Heeinz het volgende:
Mag Sunri5e uit het Ajax topic gehouden worden? Iedereen ergert zich dood aan zijn zogenaamd grappige opmerkingen die hij om het halfuur denkt te moeten plaatsen

Ik sta achter dit idee
pi_157639922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Heeinz het volgende:

Mag ik hierbij vragen dat hij ook uit het Feijenoord-topic geweerd wordt, wat een teringsneu persoon is dat. Waren we net van Klaas af, komt Sunri5e even wat actiever posten, gezellig.
  woensdag 18 november 2015 @ 00:43:57 #200
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157639936
Ik heb helemaal geen probleem met een beetje getroll in topics van de concurrenten enzo, maar laat het dan wel iets van kwaliteit hebben. Dit is gewoon helemaal niet leuk of grappig of origineel verder. Het is niks.

Ok dat was het.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')