Dit dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:38 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
En ik ben weer heel triest bezig
Dicht je al langer ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:38 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
En ik ben weer heel triest bezig
Voor onbepaalde tijd ?quote:
Ik zal het is vragenquote:
Liever niet. Voor je het weet ligt je kop er af.quote:
Uitlokkenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ga nou ook niet uitlokken. Gewoon niet happen, anders kan dit topic dicht in plaats van een ode brengen aan het voetbal in een tijd waar een stelletje gekken denken dat ze alles kunnen doen. En dan heb ik het over de terroristen.
Het is nog een vredige tijd. Ken je de RAF, Baader Meinhof, Palestijnse acties op de spelen van 72, Aldo Moro ? Het is van alle tijden. Nu iets grootschaliger. Het zijn altijd de hoog opgeleiden die dood en verderf zaaien. Bin Laden was ook de domste niet. Laten we een atoombom maken of de Guiotine. Niet Henk de loodgieter die het bedacht.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ga nou ook niet uitlokken. Gewoon niet happen, anders kan dit topic dicht in plaats van een ode brengen aan het voetbal in een tijd waar een stelletje gekken denken dat ze alles kunnen doen. En dan heb ik het over de terroristen.
uitlokken (lokte uit, heeft uitgelokt)quote:
John de Wolf in mijn topicquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef The_Verve het volgende:
[..]
uitlokken (lokte uit, heeft uitgelokt)
1 uitdagen, verleiden tot
2 (juridisch) het plegen van een strafbaar feit opzettelijk bevorderen: een misdaad uitlokken
Ik geef het nog een kansquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:
Kan ie weer open ? Zal me inhouden en niet meer laten provoceren.
Ben nu bij dat Garrincha filmpje, geweldig om te zien hoe 'ie iedereen dolt.quote:
Ha ha ha. Wist je dat z'n ene been 6 centimeter korter was dan het andere ?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben nu bij dat Garrincha filmpje, geweldig om te zien hoe 'ie iedereen dolt.
Die keeper bij 3:03 met z'n handen in de lucht
Werd die goal afgekeurd?
Ben zelf weer aan het kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
Goed topic tong! Mooi eerbetoon met al die filmpjes!
Twee keer wereldkampioen 1958 en 1962. Twee keer als beste speler. Een vergeten grootheid. Dit is niet opa die spreekt. Van voor mijn tijd. Weten ze over 50 jaar nog wie Bergkamp was ?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben nu bij dat Garrincha filmpje, geweldig om te zien hoe 'ie iedereen dolt.
Die keeper bij 3:03 met z'n handen in de lucht
Werd die goal afgekeurd?
Mooi.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Alle filmpjes gekeken, toen dacht ik wel van wow ja. Zo hee dat klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |