Wij hebben er in de vrienden groep 2, een ondertussen getrouwd stelletje die dus altijd schrijft sgatje. We krijgen er helemaal het heen en weer van die 2.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:59 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Het is gewoon de natuur maar vind het toch mooi (en wonderlijk)dat het zo werkt
. En wonderLIJK he, ik noem m'n kind ook echt niet "m'n wondertje" al helemaal niet met "me", daar krijg ik ook ontzettende jeuk van. Onlangs op FB nog een oud-klasgenote toegevoegd, die dus wel zo blijkt te posten. Ze is aardig hoor, maar krijg jeuk van hoe ze spelt en dingen verwoordt
Ohja en blijft een mooi filmpje dat
Elke cyclus is er gewoon 1 teveel als je eenmaal het besluit genomen hebt er voor te gaan...quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef Saarah het volgende:
het mag wel eens raak gaan worden(al weet ik wel dat we nog niet 'zo' lang bezig zijn hoor
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wens ik iedereen veel succes met het zwanger worden![]()
Mijn menstruatie is nu ook elke keer een beetje anders, maar ik merkte afgelopen keren wel steeds dat de afscheiding anders was ongeveer 2 weken van te voren. Ik probeer daar een beetje op te letten, kijken of het zo blijft (dat zou dan ovulatieslijm kunnen zijn denk ik).
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:00 schreef Leonietje83 het volgende:
Gridjuh... dat klinkt als een innestelingsbloeding... ik wil je natuurlijk niet teveel hoop geven, maar kijk het nog een paar daagjes aan. Over een paar dagen zou je een vroege test kunnen doen...
hoeveelste cyclus was dit?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:02 schreef gridjuh het volgende:
Nee geloof dat ik echt ongesteld ben...maar dan in de meest erge manier ooit...het loopt er gewoon uit
[..]
Sinds 1,5 jaar was dit mijn korte cyclus ooit, 23 dagen.quote:
ahh dat is wel vreemd danquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:26 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Sinds 1,5 jaar was dit mijn korte cyclus ooit, 23 dagen.
Normaal tussen de 30/32 dagen heb ik even terug gezocht.
Ben al 2 jaar pil vrij.
Was de eerste officiële poging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen ochtend piesen heeft volgens mij gewoon helemaal geen zin.. vandaag is 9 dagen na ovulatie ( LF is 12 dagen) dus ik kan me niet voorstellen dat er al HCG aangemaakt wordt
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh dat is wel vreemd dan
eerste poging want eerder altijd condoomd gebruikt?
hier over 3 dagen de NOD.. en ik ga even FOK! wetten, want ik voel vanalles.. voornamelijk steken down-underdus stiekem..
Nou de vorige 2 maanden zonder toestemming van internist niet bewust geprobeerd maar ook niet met condoom. Daarbij...zovaak deden we het niet eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen ochtend piesen heeft volgens mij gewoon helemaal geen zin.. vandaag is 9 dagen na ovulatie ( LF is 12 dagen) dus ik kan me niet voorstellen dat er al HCG aangemaakt wordt
ahw Svanne!quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:01 schreef Svane het volgende:
Barreltje, klinkt toch wel spannend, zwanger op reis klinkt goed!
Ik heb ook weer een wohts-avontuur meegemaakt. Na miskraam in afwachting van cyclus (HCG was al nul)maar dacht een eisprong te hebben gevoeld, dacht ik dit weekeinde iets als 'bandenpijn' te voelen. Stiekem toch spannend, getest en gisteravond stond er volmondig ZWANGER op de test (Zoeen met woorden niet strepen)
Ik wist wel dat het nog van miskraam zou kunnen zijn, maar omdat hcg dus al nul was geweest, dacht ik, ik bel toch even.
Vanmiddag bloedtest gehad en hcg was 0 dus die zwangerschapstest was een valspositieve. Wat is dat ongelofelijk flauw!de arts dacht volgens mij dat ik het bedacht had of er niets van snapte, was niet zo'n leuk gesprek. Maar goed. Het is iig heel erg duidelijk dat ik Heel Erg Niet Zwanger ben.
dat ie 2 a 3 weken voor een evt UD terug zou komenquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:17 schreef Kyara het volgende:
Maar ook geen 9 maanden neem ik aan?Dus als het raak is, wat is dan het probleem?
Svane, dat is wel even heel erg zuur zeg![]()
Ik heb even geen idee wat de FOK wet inhoudquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
En hoe zat het ook alweer met de Fokwet en het plannen van een reis naar Amerika??Ik wil graag voor 1 keer naar New York, onder de noemer "mogelijk laatste vakantie samen" en "nu kan het nog". Helaas ziet vriend het nog niet zo zitten
Kort door de bocht (tijdje geleden dat dit kort voorbij kwam in college, in mijn gebied worden dit soort testen heel weinig gebruikt, dus disclaimer enzo): elke test heeft kans op een vals positief. Voor een positieve zwangerschapstest heb je idd altijd minimaal een bepaalde hoeveelheid HCG nodig, maar in het geval van een vals positief maakt dat niet uit: de uitslag zegt niks betrouwbaars over de hoeveelheid HCG die al of niet aanwezig is. Bij zwangerschapstesten is de kans op een vals positief heel klein (praktisch verwaarloosbaar), maar hij ís er wel altijd. De kans dat je 2 vals positieven achter elkaar hebt is nog weer kleiner (tenzij het een productiefout was oid, maar zulke situaties daargelaten), vandaar dat je nog weleens leest dat als je 2 keer dezelfde uitslag hebt, je er vanuit mag gaan dat het klopt..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:16 schreef BobbyMcGee het volgende:
Tylerfirl, ik zou zeker naar Amerika gaan.. Fokwet FTW!
Wat naar Svane! Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ik dacht dat een vals positieve zwangerschapstest niet kon? Je hebt toch altijd HCG nodig? En wat is er gebeurd met 'een streep is een streep'?
Pffff wat een naar bericht.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:16 schreef Fien10 het volgende:
Wat klote van de vals positieve test Svane..![]()
Hier een negatieve uitslag uit het ziekenhuis. Progesteron was te laag wat er op duid dat ik geen eisprong heb gehad en de clomid dus niet is aangeslagen. Heel kleine kans dat m'n eisprong pas net voor het bloedonderzoek geweest is en daardoor de waarde ook nog te laag was, maar als dat zo geweest zou zijn is de eisprong van slechte kwaliteit. Baal er echt enorm van. Nu afwachten of m'n lichaam binnen anderhalve week gaat menstrueren en anders eerst weer een kuur om een menstruatie op te wekken en daarna clomid in de hoogste dosis. Ben er best verdrietig over..
Ja ze kunnen de dosis totaal 2x ophogen. Je hebt 50,100 en 150mg. En ik zat nu al op 100. Dus nog 1x ophogen en als dat ook niet werkt overstappen op iets anders.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:25 schreef Svane het volgende:
[..]
Pffff wat een naar bericht.zo jammer dat je dan misschien nog geen 'echte kans' hebt elke maand. Wat lastig zeg. Nu is het vervolg dus die hogere dosis en dan zou het eventueel wel een aantonbare goede eisprong moeten worden?
Nee ik temperatuur niet. Clomid schijnt je temperatuur heel erg te beïnvloeden. Nou dat kan ik ook wel beamen. Jij ook zoveel last van opvliegers? Ik heb een keer tijdens zo'n opvlieger m'n temperatuur gemeten omdat ik nieuwsgierig zou zijn of die omhoog zou gaan, en ja hoor.. 39 graden en na de opvlieger zakte het langzaam aan weer terug.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:40 schreef MaJo het volgende:
Fien wat ontzettend balenvooral omdat het eerst wel aansloeg!
Ik word nu zelf een beetje bang want ik heb met ovulatietesten deze ronde nog geen eisprong op kunnen sporen (nu dag 18) dus misschien doet mijn lichaam hetzelfde als jouw lichaam. Temp jij ook? Ik vind het nog erg lastig om daar een goede lijn in te ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |