abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154839006
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:59 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Het is gewoon de natuur maar vind het toch mooi (en wonderlijk :P )dat het zo werkt :). En wonderLIJK he, ik noem m'n kind ook echt niet "m'n wondertje" al helemaal niet met "me", daar krijg ik ook ontzettende jeuk van. Onlangs op FB nog een oud-klasgenote toegevoegd, die dus wel zo blijkt te posten. Ze is aardig hoor, maar krijg jeuk van hoe ze spelt en dingen verwoordt :P

Ohja en blijft een mooi filmpje dat O+
Wij hebben er in de vrienden groep 2, een ondertussen getrouwd stelletje die dus altijd schrijft sgatje. We krijgen er helemaal het heen en weer van die 2.
Weleens een discussie gehad. Toen hadden hij iets opgeschreven van mijn vrouw. En ik reageerde, je bent nog niet getrouwd. En als reactie kreeg ik ja maar op een bepaalde leeftijd word je volwassen en mag je iemand een vrouw noemen end.
Mijn man reageerde, als je pp bepaalde leeftijd volwassen word schrijf je schatje en geen sgatje.
Heel de vrienden groep appen naar ons dat ze blij waren dat iemand het zei.

En nu uit bed vallen. Heel de dag misselijk geweest :o
pi_154839314
Na 54 dagen gisteren ongesteld geworden!! *O*
:)
pi_154841882
Ik ook! Op dag 52. Ik hoopte er al op want ik was erg somber/verdrietig zonder reden twee dagen ervoor, en had ook lichte pijn. Mijn man begon er al over of ik wel zeker wist dat ik niet zwanger was.Nu weet ik dat in elk geval wel zeker, nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_154842676
Succes met de nieuwe rondes Soof en BMcG!

Dank voor alle plakker wensen! Doet toch wel heel goed.
Wie heeft nog meer binnekort haar nod? Kom op met die strepen inhaalslag!
pi_154843044
Mocht iemand nog interesse hebben in ovulatietesten. Ik heb er een heleboel. Hoef er geen centjes voor. Werkte overigens ook goed als zwangerschapstest ;) (ik durfde niet meteen een echte er tegen aan te gooien dus heb ik eerst op een ovulatietest geplast :@ )
pi_154849857
Proficiat Leonietje! Ik duim heel erg mee voor een plakker!!

Hier helaas weer op naar een nieuwe ronde, gisteren ongesteld geworden. Weer iets later dan normaal, mijn cyclus lijkt te verlengen, dat hoeft niet. :P

Nieuwe NOD mag naar 2 september aub. Volgende 'ronde' ga ik terug ovulatietesten gebruiken en in de juiste periode om de dag "klussen", het mag wel eens raak gaan worden ;) (al weet ik wel dat we nog niet 'zo' lang bezig zijn hoor ;) )
pi_154851332
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef Saarah het volgende:
het mag wel eens raak gaan worden ;) (al weet ik wel dat we nog niet 'zo' lang bezig zijn hoor ;) )
Elke cyclus is er gewoon 1 teveel als je eenmaal het besluit genomen hebt er voor te gaan...

Duim heel hard dat velen mij snel zullen volgen...
pi_154853787
Uhmmm....geloof dat ik net ongesteld ben geworden, denk ik...een week te vroeg...
pi_154860362
Ik twijfel nu ineens heel erg...
Het begon gisteravond met helder rood en nu nog klein beetje bruinig.
Voel mij niet zoals ik mij normaal voel bij ongesteldheid... Want dan zou het een korte cyclus zijn en een extreem korte menstruatie...

Gelood dat ik nu gek word van mijzelf op dit moment...
pi_154861165
Op dit moment ben ik niet bezig met zwanger worden, dus ik hoor hier eigenlijk niet thuis :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wens ik iedereen veel succes met het zwanger worden *O*
Mijn menstruatie is nu ook elke keer een beetje anders, maar ik merkte afgelopen keren wel steeds dat de afscheiding anders was ongeveer 2 weken van te voren. Ik probeer daar een beetje op te letten, kijken of het zo blijft (dat zou dan ovulatieslijm kunnen zijn denk ik).
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:48:12 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154861672
he miezziej! wat leuk allemaal!
als je zo rammelt kan je je ook hier melden:
Topicreeks: Het grote "rammelaars"-topic

veel plezier met tante zijn! :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_154861913
Gridjuh... dat klinkt als een innestelingsbloeding... ik wil je natuurlijk niet teveel hoop geven, maar kijk het nog een paar daagjes aan. Over een paar dagen zou je een vroege test kunnen doen...
pi_154861946
Nee geloof dat ik echt ongesteld ben...maar dan in de meest erge manier ooit...het loopt er gewoon uit :o

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:00 schreef Leonietje83 het volgende:
Gridjuh... dat klinkt als een innestelingsbloeding... ik wil je natuurlijk niet teveel hoop geven, maar kijk het nog een paar daagjes aan. Over een paar dagen zou je een vroege test kunnen doen...
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:09:41 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154862083
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:02 schreef gridjuh het volgende:
Nee geloof dat ik echt ongesteld ben...maar dan in de meest erge manier ooit...het loopt er gewoon uit :o

[..]

hoeveelste cyclus was dit?
pi_154862376
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hoeveelste cyclus was dit?
Sinds 1,5 jaar was dit mijn korte cyclus ooit, 23 dagen.
Normaal tussen de 30/32 dagen heb ik even terug gezocht.
Ben al 2 jaar pil vrij.

Was de eerste officiële poging.
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:23:06 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154865666
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:26 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Sinds 1,5 jaar was dit mijn korte cyclus ooit, 23 dagen.
Normaal tussen de 30/32 dagen heb ik even terug gezocht.
Ben al 2 jaar pil vrij.

Was de eerste officiële poging.
ahh dat is wel vreemd dan
eerste poging want eerder altijd condoomd gebruikt?

hier over 3 dagen de NOD.. en ik ga even FOK! wetten, want ik voel vanalles.. voornamelijk steken down-under :P dus stiekem.. O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen ochtend piesen heeft volgens mij gewoon helemaal geen zin.. vandaag is 9 dagen na ovulatie ( LF is 12 dagen) dus ik kan me niet voorstellen dat er al HCG aangemaakt wordt :)
pi_154866139
:W Ik kom hier ook meelezen.
Sinds juni spiraal vrij en nu bijna aan het einde van mijn 2e cyclus.

Leonietje gefeliciteerd met je streepje!
pi_154866188
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ahh dat is wel vreemd dan
eerste poging want eerder altijd condoomd gebruikt?

hier over 3 dagen de NOD.. en ik ga even FOK! wetten, want ik voel vanalles.. voornamelijk steken down-under :P dus stiekem.. O-)

SPOILER
morgen ochtend piesen heeft volgens mij gewoon helemaal geen zin.. vandaag is 9 dagen na ovulatie ( LF is 12 dagen) dus ik kan me niet voorstellen dat er al HCG aangemaakt wordt :)
Nou de vorige 2 maanden zonder toestemming van internist niet bewust geprobeerd maar ook niet met condoom. Daarbij...zovaak deden we het niet eigenlijk...
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:44:31 #219
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_154867432
Waarom gaat de reis ook alweer naartoe Barreltje? En hoezo is het dan onverstandig? Maar daarbij, als het raak is het raak....

Wij zijn dit weekend flink in het diepe gegooid. We hadden de twee dochters van vrienden te logeren, oudste is 2,5 en de jongste net 11 weken. Dat was even aanpoten. Vooral gistermorgen, jongste was vroeg wakker, maar nog geen tijd voor het flesje. Daarna oudste al wakker, die we nog de hele morgen moesten vermaken. En als klap op de vuurpijl een mooie poepluier van de oudste waarbij alles onder zat. :D
Het was dus ff wennen, maar waarschijnlijk niet te vergelijken met eigen kinderen.

En hoe zat het ook alweer met de Fokwet en het plannen van een reis naar Amerika?? ;) Ik wil graag voor 1 keer naar New York, onder de noemer "mogelijk laatste vakantie samen" en "nu kan het nog". Helaas ziet vriend het nog niet zo zitten -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_154867810
Barreltje, klinkt toch wel spannend, zwanger op reis klinkt goed!

Ik heb ook weer een wohts-avontuur meegemaakt. Na miskraam in afwachting van cyclus (HCG was al nul)maar dacht een eisprong te hebben gevoeld, dacht ik dit weekeinde iets als 'bandenpijn' te voelen. Stiekem toch spannend, getest en gisteravond stond er volmondig ZWANGER op de test (Zoeen met woorden niet strepen :+ )

Ik wist wel dat het nog van miskraam zou kunnen zijn, maar omdat hcg dus al nul was geweest, dacht ik, ik bel toch even.

Vanmiddag bloedtest gehad en hcg was 0 dus die zwangerschapstest was een valspositieve. Wat is dat ongelofelijk flauw! ;( de arts dacht volgens mij dat ik het bedacht had of er niets van snapte, was niet zo'n leuk gesprek. Maar goed. Het is iig heel erg duidelijk dat ik Heel Erg Niet Zwanger ben.
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:10:41 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_154867992
Buh Svane, wat stom zeg ;(
disclaimer
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:13:50 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154868049
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:01 schreef Svane het volgende:
Barreltje, klinkt toch wel spannend, zwanger op reis klinkt goed!

Ik heb ook weer een wohts-avontuur meegemaakt. Na miskraam in afwachting van cyclus (HCG was al nul)maar dacht een eisprong te hebben gevoeld, dacht ik dit weekeinde iets als 'bandenpijn' te voelen. Stiekem toch spannend, getest en gisteravond stond er volmondig ZWANGER op de test (Zoeen met woorden niet strepen :+ )

Ik wist wel dat het nog van miskraam zou kunnen zijn, maar omdat hcg dus al nul was geweest, dacht ik, ik bel toch even.

Vanmiddag bloedtest gehad en hcg was 0 dus die zwangerschapstest was een valspositieve. Wat is dat ongelofelijk flauw! ;( de arts dacht volgens mij dat ik het bedacht had of er niets van snapte, was niet zo'n leuk gesprek. Maar goed. Het is iig heel erg duidelijk dat ik Heel Erg Niet Zwanger ben.
ahw Svanne! :{
wat balen!

en mijn O+ gaat alleen op reis, zonder mij ;)
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:17:46 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154868149
Maar ook geen 9 maanden neem ik aan? ;) Dus als het raak is, wat is dan het probleem?

Svane, dat is wel even heel erg zuur zeg -O- :*
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:19:58 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154868188
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:17 schreef Kyara het volgende:
Maar ook geen 9 maanden neem ik aan? ;) Dus als het raak is, wat is dan het probleem?

Svane, dat is wel even heel erg zuur zeg -O- :*
dat ie 2 a 3 weken voor een evt UD terug zou komen :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:23:53 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154868287
Dus wel 9 maanden :o Oef, ja dat wordt een ander verhaal dan. Niet heul handig inderdaad. Maar goed, kan wel leuk verhaal over timen en zo maar als je al een fikse tijd bezig bent dan ligt dat ook nogal anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')