quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:13 schreef tong80 het volgende:
Echter aan het eind van het seizoen.....
.......Koopzondag op de Coolsingel en 60.000 op het Museumplein.
Op die eerste foto staan misschien net tweeduizend mensen, hoe kom je aan 30.000?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Echter aan het eind van het seizoen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.......Koopzondag op de Coolsingel en 60.000 op het Museumplein.
Ja, het is algemeen bekend dat een open dag 5 min duurt en alle bezoekers tegelijkertijd moeten komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Op die eerste foto staan misschien net tweeduizend mensen, hoe kom je aan 30.000?
Vriend van me postte op Face Book een mooie foto met z'n zoontjes in een nog leeg stadion.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is algemeen bekend dat een open dag 5 min duurt en alle bezoekers tegelijkertijd moeten komen.
Echt heel slim zijn ze niet in 010 he?.
Ja, want als het vol staat mag je geen foto meer maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is algemeen bekend dat een open dag 5 min duurt en alle bezoekers tegelijkertijd moeten komen.
Echt heel slim zijn ze niet in 010 he?.
Kunnen Feyenoorders idd niet zeggen.quote:
En dat is relevant hoe precies? Of gaan we het hier NOG dommer maken dat het al was?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:26 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ja, want als het vol staat mag je geen foto meer maken.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:21 schreef GVU het volgende:
Dat is wel een erg oude foto van de Coolsingel/tramhalte Beurs.
Heb een foto gekozen uit de tijd dat er bij uitzondering wel eens een succesje was.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:21 schreef GVU het volgende:
Dat is wel een erg oude foto van de Coolsingel/tramhalte Beurs.
Philips rekenmachine.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Op die eerste foto staan misschien net tweeduizend mensen, hoe kom je aan 30.000?
Dat TS maar een foto moet nemen waar het wel druk isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is relevant hoe precies? Of gaan we het hier NOG dommer maken dat het al was?.
Zo oud is mijn PC niet eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:31 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Dat TS maar een foto moet nemen waar het wel druk is
ach, als je beelden van de tweede helft van het seizoen zag was het in de ArenA ook niet veel drukker dan bij de open dagquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:01 schreef Zhero het volgende:
Die locatie van Ajax ook weer![]()
, hoe kom je erop.
Voor als PSV kampioen is en zowel het Museumplein en de Coolsingel leeg zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:04 schreef rubbereend het volgende:
even bookmarken trouwens voor het einde van het seizoen
Je bedoelt P2 (quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor als PSV kampioen is en zowel het Museumplein en de Coolsingel leeg zijn?
Haha, nou vind ik als Feyenoord supporter die Facebook foto een beetje triest, want Ajax houdt hem op een doordeweekse dag (waarom?)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:03 schreef BrandX het volgende:
vergeet daarbij niet dat de open dag van Feyenoord op zondag was, want men weet dat er toch niet zo veel mensen komen dat het een probleem gaat geven logistiek en OV-wise gezien.
Dat durven ze met en bij Ajax niet aan, open dag op zondag. Dan ligt gelijk heel amsterdam en omgeving plat Dus doen ze het bij Ajax op maandag![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als dit kinderachtige topic gemaakt was door een kleuter dan was het bestaan ervan nog te verklaren geweest. Aangezien we hier met een man van middelbare leeftijd te maken hebben zal het ontstaan van dit topic eerder in de hoek van de psychische problematiek gezocht moeten worden.
Hier en daar een lachbui ?quote:
Als Feyenoorder doe je er een moord voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:59 schreef MPC60 het volgende:
Altijd mooi van die figuren die nooit naar een wedstrijd gaan maar wel met de prijzen pronken.
Lijn 5. Of via Beverwijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:01 schreef Zhero het volgende:
Die locatie van Ajax ook weer![]()
, hoe kom je erop.
WTF ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef Droopie het volgende:
Maar feit blijft dat Feyenoord supporters er altijd zijn, en sommige Ajax supporters bij slecht weer liever thuis blijven.
Was voeger de speler die altijd de kluts mee had. Ga je nu beweren dat ik hem kwijt benquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als dit kinderachtige topic gemaakt was door een kleuter dan was het bestaan ervan nog te verklaren geweest. Aangezien we hier met een man van middelbare leeftijd te maken hebben zal het ontstaan van dit topic eerder in de hoek van de psychische problematiek gezocht moeten worden.
Heerlijk.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor als PSV kampioen is en zowel het Museumplein en de Coolsingel leeg zijn?
dat jaquote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was voeger de speler die altijd de kluts mee had. Ga je nu beweren dat ik hem kwijt ben
Ik geloof niet dat dat het punt van dit topic isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee.
Ik durf hier wel te beweren dat het jou dwars zit dat Feyenoord een club is die meer leeft en populairder is dan Ajax, terwijl Feyenoord voor het laatst kampioen geworden is in '99. En dat verklaart gewoon jou achterlijke gedrag op dit forum en het zou jou enorm sieren als je dat een keertje eerlijk toe zou geven.
Het gaat niet alleen om dit topic, het is een optelsom.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat het punt van dit topic is
1 - Wil je dat ik je taalfouten verbeter ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee.
Ik durf hier wel te beweren dat het jou dwars zit dat Feyenoord een club is die meer leeft en populairder is dan Ajax, terwijl Feyenoord voor het laatst kampioen geworden is in '99. En dat verklaart gewoon jou achterlijke gedrag op dit forum en het zou jou enorm sieren als je dat een keertje eerlijk toe zou geven.
Graagquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om dit topic, het is een optelsom.
Zaterdag a.s. zal ik om 10:00 lokale tijd aanwezig zijn in het HEMA filiaal in Zaltbommel om dit met tong80 uit te praten.
1. Liever niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
1 - Wil je dat ik je taalfouten verbeter ?
2 - Je durft wel, ik zou niet durven als Feyenoorder
3 - Kom eens met cijfers dat Feyenoord populairder is dan Ajax. In VI laatst de kijkcijfers. Ajax scoort 200.000 meer per wedstrijd dan Feyenoord. PSV dubbelen ze
4 - Kampioen in 1999 ? Echt ? In mijn geheugen was het nog langer geleden
5 - Achterlijk gedrag moet je niet verklaren. Zeg als chizofreen nog steeds tegen de spiegel tijdens het scheren : 'Jij hier herman ?'
6 - Ok, ik geef het eerlijk toe. Dat siert me. Nu nog pieken na de kerst.
Te ingewikkeld om op te reageren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
1. Liever niet.
2. Deze opmerking kan ik niet plaatsen.
3. Kom eens met cijfers? Wat dacht je van de cijfers die je hoogstpersoonlijk in de titel van dit topic getypt hebt!
4. Dat verbaast mij niets, want Ajax bakte er werkelijk niets van dat seizoen!
5. Ik heb je gedrag al verklaart.
zit je keutel dwars?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee.
Dit. Ontzettend sneu figuur, die kickt op aandacht op een internetforumpie, omdat hij dat in het echte leven blijkbaar niet krijgt. Met z'n schijtlollige opmerkingen altijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Och, het is ook altijd een beetje sneu om die zelfpijperij aan te moeten horen van 'wij zijn veeeeel betere supporters dan hunnie'. Wel vermakelijk maar best wel sneu.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit. Ontzettend sneu figuur, die kickt op aandacht op een internetforumpie, omdat hij dat in het echte leven blijkbaar niet krijgt. Met z'n schijtlollige opmerkingen altijd.
Lees dit maar eens tongquote:
Het is alles wat Feyenoord nog heeft, de hele club is eigenlijk allang dood, alleen de supportersgroep leeft nog, het heeft dan ook nog maar weinig met voetbal te maken. Nou ja, hun voornaamste link met voetbal is de haat tegen voetbalclub Ajax.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, het is ook altijd een beetje sneu om die zelfpijperij aan te moeten horen van 'wij zijn veeeeel betere supporters dan hunnie'. Wel vermakelijk maar best wel sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |