abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154957534
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Is uitgelegd in het topic. Men gaf aan dat niemand behoefte had aan zijn posts en zij (cad en roswell ) wilde laten weten dat het niet waar is. Het moet niet te gek worden maar dit was vooralsnog geen probleem.
Het is maar wat je geen probleem vind. Dan werkt het dus wel 1 richting op, die van de hoaxers. CAD ridiculiseert de andere kant met haar 'muren' en dat mag dus wel. Dat is niet rechtlijnig, en geeft mij de indruk dat ik cad weer gek mag noemen. Als zij mij een muur mag noemen, dan werkt dat twee kanten op. :).
pi_154958337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar dan kom ik dus nu uit op dat gene wat ik al eerdere aan kaarten.
Dat met deze vermelding ik of een ander een topic aan kan halen, omdat iemand het vreemd vind..

Geen uitleg gewoon melden .. ik vind het vreemd DUS... topic.
Nou vind ik namelijk wel super makkelijk omdat je alles kan beschouwen als een hoax..

Dus waag het nu gewoon niet om een topic te sluiten of verplaatsen naar onzin, anders haal gewoon die regel weg .. want het slaat nergens op!
Zeker niet genoeg uitleg voor sommige,nee.....maar voor 'sommige' zou 't nooit genoeg zijn.
Dat vind ik wel 'n beetje jammer voor de 'sommige'.

Dit gaat niet op onderbuikgevoel - ik heb duidelijk m'n redenen twee weken geleden gegeven.....maar dat heb je niet gelezen of gewoon genegeerd.
Waarom 't is nu zo belangrijk dat jij e.a. de topic sluiten weet ik niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:05:15 #278
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154959334
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is maar wat je geen probleem vind. Dan werkt het dus wel 1 richting op, die van de hoaxers. CAD ridiculiseert de andere kant met haar 'muren' en dat mag dus wel. Dat is niet rechtlijnig, en geeft mij de indruk dat ik cad weer gek mag noemen. Als zij mij een muur mag noemen, dan werkt dat twee kanten op. :).
Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.

Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid van een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:10:21 #279
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154959463
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.

Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid van een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
In je eerste alinea vind je Tingo's standvastigheid bewonderenswaardig, terwijl hij de reden is voor wat je benoemt in je 2de alinea. Als we het laten liggen wb de hoax, wat heeft het dan voor zin dat iemand er steeds tussendoor walst met aannames/vreemde conclusies die alléén maar in de richting van een hoax wijzen.

Dan zijn de hoaxers om het maar even zo te noemen dus de enigen die nog in dat topic gaan posten, omdat er erg weinig info te vinden is over een false-flag.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:13:22 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154959563
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeker niet genoeg uitleg voor sommige,nee.....maar voor 'sommige' zou 't nooit genoeg zijn.
Dat vind ik wel 'n beetje jammer voor de 'sommige'.

Dit gaat niet op onderbuikgevoel - ik heb duidelijk m'n redenen twee weken geleden gegeven.....maar dat heb je niet gelezen of gewoon genegeerd.
Waarom 't is nu zo belangrijk dat jij e.a. de topic sluiten weet ik niet.
Zie 9/11 topic of het JFK of maanlandings topic, daarbij zijn genoeg dingen die naar voren komen waarbij er inderdaad dingen erg opvallend zijn, en waarbij ik nog kan voorstellen dat mensen twijfelen aan het officiele verhaal.

In dit geval er vallen westerse slachtoffers dus is het gelijk een hoax.
Boston ( wat ik ook nog wel een beetje snap) elke grote schietpartij zo'n beetje in de VS, en ga maar even door.
Zoals alle blanken die door de IS werden vermoord

Op het moment dat er andere slachtoffers vallen hoor je er amper iets over. op het Ebola topci na ..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154959877
quote:

[..]

Lees jij tegenwoordig net zo slecht als Japie? Het gaat niet om het feit hoax/geen hoax. Voor mijn part geloven Tingo en cad daar tot in het oneindige in en posten ze daar ook over door. Het gaat erom dat jij stelt in je topic pointer dat verontwaardigen over hoax maar ergens anders moet. Ik vraag hier vervolgens of dat de andere kant ook op werkt, en tegelijk post cad iets waar ze verontwaardigt doet over de 'niet hoaxers' en deze dan vervolgens ook minachtend "muren" noemt. Dat laat jij vervolgens staan, terwijl er genoeg andere posts om minder weg worden gehaald.

Dus nogmaals; het gaat niet om haox/niet hoax, het gaat om het minachtende post gedrag van cad, en voor de zoveelste keer.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:08:22 #282
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154960804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lees jij tegenwoordig net zo slecht als Japie? Het gaat niet om het feit hoax/geen hoax. Voor mijn part geloven Tingo en cad daar tot in het oneindige in en posten ze daar ook over door. Het gaat erom dat jij stelt in je topic pointer dat verontwaardigen over hoax maar ergens anders moet. Ik vraag hier vervolgens of dat de andere kant ook op werkt, en tegelijk post cad iets waar ze verontwaardigt doet over de 'niet hoaxers' en deze dan vervolgens ook minachtend "muren" noemt. Dat laat jij vervolgens staan, terwijl er genoeg andere posts om minder weg worden gehaald.

Dus nogmaals; het gaat niet om haox/niet hoax, het gaat om het minachtende post gedrag van cad, en voor de zoveelste keer.
Scrummie moet weer even een steek geven hoor. Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
Feyenoord!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:10:06 #283
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154960843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Scrummie moet weer even een steek geven hoor. Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
quote:
Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
pi_154961456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Irritant he :D
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:44:36 #285
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154961672
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_154961800
quote:
Wat wil jij nou weer zeggen dan? Mag die TT niet? Of?
pi_154961820
@jogy ga je nog erop in of laat je het hierbij?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:54:14 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154961905
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef Scrummie het volgende:
@jogy ga je nog erop in of laat je het hierbij?
B kan ook antwoord geven maar .....?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154961919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

B kan ook antwoord geven maar .....?
Mwah, ik probeer te bemiddelen met jogy, B weet er niets van :P
pi_154963160
quote:

[..]

Dat heeft bijna iedereen gedacht...en dan is 't 'n kwestie van perceptie.
Onwaarschijnlijk is niet onmogelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154963187
quote:
Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid steekhoudend bewijs van die het officiële verhaal weerleggen een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Je geeft het zelf al aan, voor nu is een hoax onwaarschijnlijk.
Maar dat topic gaat er wel over of het een hoax of niet, daarom blijft het daarin hangen.
Een mogelijk valse vlag, ook dan zou het fijn zijn als er een degelijke onderbouwing is waarin wordt aangegeven waarom dit een valse vlag zou kunnen zijn en wie er dan baat bij heeft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:45:59 #292
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154963233
quote:
Tja...sommige mensen zitten hier om kennis op te doen of te verspreiden en anderen om alles af te kraken en de hele dag door slap te ouwehoeren. Het is maar wat je wil. ^O^
Feyenoord!
pi_154963532
Kunnen degenen die moeilijk doen over een SC titel ook even uitleggen waarom ze moeilijk doen? Jullie lezen er *WEDEROM* dingen in die niet bestaan. Ik maakte dat topic, en ik ben een BNW'er met een missie; namelijk op huizenjacht. Als jullie daarin iets anders willen lezen, prima, leg dat even uit, dan kan ik dat ontkrachten.

Jogy, ga je nog op mijn post in of laat je het hierbij? Het word een beetje onzinnig om over een post te praten die er dan niet eens meer toe doet.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:02:33 #294
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154963699
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen degenen die moeilijk doen over een SC titel ook even uitleggen waarom ze moeilijk doen? Jullie lezen er *WEDEROM* dingen in die niet bestaan. Ik maakte dat topic, en ik ben een BNW'er met een missie; namelijk op huizenjacht. Als jullie daarin iets anders willen lezen, prima, leg dat even uit, dan kan ik dat ontkrachten.

Jogy, ga je nog op mijn post in of laat je het hierbij? Het word een beetje onzinnig om over een post te praten die er dan niet eens meer toe doet.
Jogy heeft blijkbaar betere dingen te doen dan de hele dag op jouw posts te reageren.....
Feyenoord!
pi_154963736
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jogy heeft blijkbaar betere dingen te doen dan de hele dag op jouw posts te reageren.....
Jij niet he :D
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:05:41 #296
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154963785
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja...sommige mensen zitten hier om kennis op te doen of te verspreiden en anderen om alles af te kraken en de hele dag door slap te ouwehoeren. Het is maar wat je wil. ^O^
Je verwart kennis met onderbuikgevoelens, afkraken met kritiek en slap ouwehoeren met lol hebben.

Dit is nogmaals een bevestiging (die je zelf geeft nota bene :D ) dat jij erg veel moeite hebt met interpretatie. Petje af.
pi_154963871
Dammit Jogy,

Wanneer Scrummie spreekt hoor je te luisteren. Hij heeft al meerdere keren aangegeven dat die antwoord wilt op zijn vragen en jij doet er niets mee . Daar gaat het beeld dat jij objectief bent . Doe er iets aan ffs.

Ban al the alu hoedjes zodat er eindelijk normaal gediscussieerd kan worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154963905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Je verwart kennis met onderbuikgevoelens, afkraken met kritiek en slap ouwehoeren met lol hebben.

Dit is nogmaals een bevestiging (die je zelf geeft nota bene :D ) dat jij erg veel moeite hebt met interpretatie. Petje af.
Je begint nu erg irritant te worden . Elke keer als je holmaatje kritiek krijgt spring je er bovenop . Telkens dezelfde mensen onderuit halen.

Heel saai en voorspelbaar inmiddels
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:13:37 #299
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154963964
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je begint nu erg irritant te worden . Elke keer als je holmaatje kritiek krijgt spring je er bovenop . Telkens dezelfde mensen onderuit halen.

:') !!
Ik reageer op wat ik lees. Dat ik japie een vervelende user vind maakt dat ik op hem reageer. Of hij nou op Scrummie reageert of niet.
Dat jij überhaupt het lef hebt om dit te posten terwijl je zelf in een continuë circle-jerk slash fistfest zit met Japie, Tingo en CAD. Triest figuur.
pi_154963975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Damnit, je begint nu erg irritant te worden, telkens als er ook maar iets is waarbij je kontmaatjes worden aangepakt, duik jij weer op, zonder ook maar iets toe te voegen maar alleen te irriteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')