Het is maar wat je geen probleem vind. Dan werkt het dus wel 1 richting op, die van de hoaxers. CAD ridiculiseert de andere kant met haar 'muren' en dat mag dus wel. Dat is niet rechtlijnig, en geeft mij de indruk dat ik cad weer gek mag noemen. Als zij mij een muur mag noemen, dan werkt dat twee kanten op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Is uitgelegd in het topic. Men gaf aan dat niemand behoefte had aan zijn posts en zij (cad en roswell ) wilde laten weten dat het niet waar is. Het moet niet te gek worden maar dit was vooralsnog geen probleem.
Zeker niet genoeg uitleg voor sommige,nee.....maar voor 'sommige' zou 't nooit genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar dan kom ik dus nu uit op dat gene wat ik al eerdere aan kaarten.
Dat met deze vermelding ik of een ander een topic aan kan halen, omdat iemand het vreemd vind..
Geen uitleg gewoon melden .. ik vind het vreemd DUS... topic.
Nou vind ik namelijk wel super makkelijk omdat je alles kan beschouwen als een hoax..
Dus waag het nu gewoon niet om een topic te sluiten of verplaatsen naar onzin, anders haal gewoon die regel weg .. want het slaat nergens op!
Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is maar wat je geen probleem vind. Dan werkt het dus wel 1 richting op, die van de hoaxers. CAD ridiculiseert de andere kant met haar 'muren' en dat mag dus wel. Dat is niet rechtlijnig, en geeft mij de indruk dat ik cad weer gek mag noemen. Als zij mij een muur mag noemen, dan werkt dat twee kanten op..
In je eerste alinea vind je Tingo's standvastigheid bewonderenswaardig, terwijl hij de reden is voor wat je benoemt in je 2de alinea. Als we het laten liggen wb de hoax, wat heeft het dan voor zin dat iemand er steeds tussendoor walst met aannames/vreemde conclusies die alléén maar in de richting van een hoax wijzen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.
Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid van een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Zie 9/11 topic of het JFK of maanlandings topic, daarbij zijn genoeg dingen die naar voren komen waarbij er inderdaad dingen erg opvallend zijn, en waarbij ik nog kan voorstellen dat mensen twijfelen aan het officiele verhaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeker niet genoeg uitleg voor sommige,nee.....maar voor 'sommige' zou 't nooit genoeg zijn.
Dat vind ik wel 'n beetje jammer voor de 'sommige'.
Dit gaat niet op onderbuikgevoel - ik heb duidelijk m'n redenen twee weken geleden gegeven.....maar dat heb je niet gelezen of gewoon genegeerd.
Waarom 't is nu zo belangrijk dat jij e.a. de topic sluiten weet ik niet.
Lees jij tegenwoordig net zo slecht als Japie? Het gaat niet om het feit hoax/geen hoax. Voor mijn part geloven Tingo en cad daar tot in het oneindige in en posten ze daar ook over door. Het gaat erom dat jij stelt in je topic pointer dat verontwaardigen over hoax maar ergens anders moet. Ik vraag hier vervolgens of dat de andere kant ook op werkt, en tegelijk post cad iets waar ze verontwaardigt doet over de 'niet hoaxers' en deze dan vervolgens ook minachtend "muren" noemt. Dat laat jij vervolgens staan, terwijl er genoeg andere posts om minder weg worden gehaald.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het afgelopen topic überhaupt gelezen hebt hoor maar hier krijg ik een klein beetje een splinter - balk gevoel bij. Iedereen heeft genoeg vrijheid om hun mening te geven in dat topic. Dat Tingo het stug blijft volhouden vind ik, ondanks dat ik de hoax mogelijkheid een totale onwaarschijnlijkheid vind, ook best knap. Ik vind het niet tof dat hij hoaxerigheid een optie vind, daar heb ik geen mening over of deel ik zelfs een beetje de mening van de groep noeste anti hoax strijders in het Tunesië topic maar ja, bewondering voor zijn standvastigheid heb ik dan weer wel.
Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid van een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Scrummie moet weer even een steek geven hoor. Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees jij tegenwoordig net zo slecht als Japie? Het gaat niet om het feit hoax/geen hoax. Voor mijn part geloven Tingo en cad daar tot in het oneindige in en posten ze daar ook over door. Het gaat erom dat jij stelt in je topic pointer dat verontwaardigen over hoax maar ergens anders moet. Ik vraag hier vervolgens of dat de andere kant ook op werkt, en tegelijk post cad iets waar ze verontwaardigt doet over de 'niet hoaxers' en deze dan vervolgens ook minachtend "muren" noemt. Dat laat jij vervolgens staan, terwijl er genoeg andere posts om minder weg worden gehaald.
Dus nogmaals; het gaat niet om haox/niet hoax, het gaat om het minachtende post gedrag van cad, en voor de zoveelste keer.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Scrummie moet weer even een steek geven hoor. Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
quote:Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
Irritant hequote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Scrummie moet weer even een steek geven hoor. Ik denk dat zeker 75% van jouw posts met steken, beledigingen en zuiggedrag vol zitten. Probeer nou toch eens achterwege te laten.
Wat wil jij nou weer zeggen dan? Mag die TT niet? Of?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:44 schreef Izzy73 het volgende:
BNW / [BNW SC] #234 BNW'ers met een missie.
B kan ook antwoord geven maar .....?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:50 schreef Scrummie het volgende:
@jogy ga je nog erop in of laat je het hierbij?
Mwah, ik probeer te bemiddelen met jogy, B weet er niets vanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
B kan ook antwoord geven maar .....?
Dat heeft bijna iedereen gedacht...en dan is 't 'n kwestie van perceptie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan, voor nu is een hoax onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:05 schreef jogy het volgende:
Feit blijft dat iedereen maar op de onmogelijkheid steekhoudend bewijs van die het officiële verhaal weerleggen een hoax blijft hameren en daar dus eigenlijk blijft hangen en het de drukste reeks in de afgelopen paar weken maakt, terwijl je het op een gegeven moment ook kan laten liggen of een andere invalshoek zelf kan gaan onderzoeken. Dat het onwaarschijnlijk lijkt dat het een hoax is lijkt me nu wel enigszins duidelijk, toch?
Tja...sommige mensen zitten hier om kennis op te doen of te verspreiden en anderen om alles af te kraken en de hele dag door slap te ouwehoeren. Het is maar wat je wil.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:44 schreef Izzy73 het volgende:
BNW / [BNW SC] #234 BNW'ers met een missie.
Jogy heeft blijkbaar betere dingen te doen dan de hele dag op jouw posts te reageren.....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen degenen die moeilijk doen over een SC titel ook even uitleggen waarom ze moeilijk doen? Jullie lezen er *WEDEROM* dingen in die niet bestaan. Ik maakte dat topic, en ik ben een BNW'er met een missie; namelijk op huizenjacht. Als jullie daarin iets anders willen lezen, prima, leg dat even uit, dan kan ik dat ontkrachten.
Jogy, ga je nog op mijn post in of laat je het hierbij? Het word een beetje onzinnig om over een post te praten die er dan niet eens meer toe doet.
Jij niet hequote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jogy heeft blijkbaar betere dingen te doen dan de hele dag op jouw posts te reageren.....
Je verwart kennis met onderbuikgevoelens, afkraken met kritiek en slap ouwehoeren met lol hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja...sommige mensen zitten hier om kennis op te doen of te verspreiden en anderen om alles af te kraken en de hele dag door slap te ouwehoeren. Het is maar wat je wil.
Je begint nu erg irritant te worden . Elke keer als je holmaatje kritiek krijgt spring je er bovenop . Telkens dezelfde mensen onderuit halen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Je verwart kennis met onderbuikgevoelens, afkraken met kritiek en slap ouwehoeren met lol hebben.
Dit is nogmaals een bevestiging (die je zelf geeft nota bene) dat jij erg veel moeite hebt met interpretatie. Petje af.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je begint nu erg irritant te worden . Elke keer als je holmaatje kritiek krijgt spring je er bovenop . Telkens dezelfde mensen onderuit halen.
Heel saai en voorspelbaar inmiddels
Damnit, je begint nu erg irritant te worden, telkens als er ook maar iets is waarbij je kontmaatjes worden aangepakt, duik jij weer op, zonder ook maar iets toe te voegen maar alleen te irriteren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je begint nu erg irritant te worden . Elke keer als je holmaatje kritiek krijgt spring je er bovenop . Telkens dezelfde mensen onderuit halen.
Heel saai en voorspelbaar inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |