Oké, kan je die polls dan laten zien? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan heb ik andere polls gezien dan jij.
Dat zou wel eens goed zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:02 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Een isolationistisch Amerika zou je laffe EU voor de leeuwen gooien.
Ja ik ook, ik las het vorige week maar ik weet niet meer waar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:03 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Oké, kan je die polls dan laten zien? Ben benieuwd
Ik denk dat je hebt gelezen dat Donald Trump denkt dat Donald Trump zeer populair is onder Latino's, want in de ABC News/Washington Post poll van vorige week geven Hispanics hem zelfs een unfavorability rating van 81, waar Bush bijvoorbeeld maar 31 heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik las het vorige week maar ik weet niet meer waar.
Kan zijn dat dat ging om 'Latino voters onder mensen die in de Republikeinse primaries gaan stemmen'. Daar deed hij het inderdaad best aardig. Dat is echter maar een zeer kleine subgroep van de Latino's als geheel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:58 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Ja, maar wel te verwachten natuurlijk.
[..]
Volgens Trump zelf misschien, ja.
Trump's image among Latino registered voters is overwhelmingly negative, and he would lose them by a landslide in a race against Hillary Rodham Clinton, according to the survey for Univision by two prominent pollsters — Bendixen & Amandi, a Democratic firm, and the Tarrance Group, a GOP firm.
Among Latino voters, 71% have an unfavorable view of Trump, compared with 17% who see him favorably, the poll showed. Matched in a hypothetical horse race against Clinton, Trump would lose 70%-16%, the poll found.
http://www.latimes.com/na(...)62015-htmlstory.html
Weinig keuze? Absoluut niet. Er is zo enorm veel diversiteit binnen de partijen... Je kunt de Amerikaanse partijen niet vergelijken met de homogene Nederlandse partijen. Je stemt ook niet op een partij, maar op een individuele kandidaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoop op Jeb Bush. Als ik een keuze zou moeten maken op basis van de gelimiteerde kennis die ik er nu over heb. Het lijkt mij eigenlijk verdomd moeilijk om te moeten stemmen in Amerika. Ze hebben het eigenlijk superslecht qua democratie. Wij hebben verschillende partijen waar we op kunnen stemmen. Zij hebben eigenlijk weinig keuze. Zou als ik Amerikaan zou zijn eerst willen dat ze de wijze van verkiezingen anders gingen doen. Want het huidige systeem heeft veel haken en ogen.
Qua economische standpunten zou ik liever op de democraten stemmen, maar moreel gezien zou ik mij verplicht voelen om op de republikeinen te stemmen.
Eigenlijk is het verdomme zielig dat we zo ontzettend veel aandacht voor de VS hun president hebben.. Dat mag wel eens ophouden. Sowieso die hele American-fetish mag oprotten van mijn part.
Zou kunnen, maar Trump heeft het in dat interview zelf ook over de general election, en ik denk dat als je favorability nummers van 13-81 hebt dat gewoon niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan zijn dat dat ging om 'Latino voters onder mensen die in de Republikeinse primaries gaan stemmen'. Daar deed hij het inderdaad best aardig. Dat is echter maar een zeer kleine subgroep van de Latino's als geheel.
In de general elections is dat onzin inderdaad. Dit was bijvoorbeeld een artikel over de Nevada primaries.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Trump heeft het in dat interview zelf ook over de general election, en ik denk dat als je favorability nummers van 13-81 hebt dat gewoon niet mogelijk is.
Het idee dat je op individuele kandidaten stemt staat mij absoluut niet aan. Alles aan de wijze waarop het vormgegeven is stoot mij af.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Weinig keuze? Absoluut niet. Er is zo enorm veel diversiteit binnen de partijen... Je kunt de Amerikaanse partijen niet vergelijken met de homogene Nederlandse partijen. Je stemt ook niet op een partij, maar op een individuele kandidaat.
Lijkt me verdomd knap als het hem zou lukken de negatieve opmerkingen die hij gedaan heeft over mexicaanse immigranten die allemaal moordenaars en drugsdealers waren die door de mexicaanse regering naar amerika gestuurd werden, om te draaien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Slaro het volgende:
... maar aan de andere kant zou Trump ook nog wel eens meer Latino's kunnen overtuige
Oh ja dit artikel was het, maar vooralsnog komt er inderdaad in een strijd tegen Hillary niemand in de buurt, Jeb doet het op dit moment nog het beste.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de general elections is dat onzin inderdaad. Dit was bijvoorbeeld een artikel over de Nevada primaries.
't Zijn geen verkiezingenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:09 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, even een klein oproepje. Wie hier vindt het leuk om met een diepteartikel over de Amerikaanse verkiezingen so far te maken voor de FP? Misschien aanblijven voor verder politiek nieuws? Enige welbespraaktheid is een pré.
Reageer er vooral niet hier op, laten we het hier ontopic houden, maar stuur me ff een DMetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
Hoe je het ook went of keert, het is wel he-le-maal hot op dit moment. Terwijl zelfs de voorverkiezingen volgens mij over net wat minder dan een jaar zijn. Ik denk dat het komt omdat het allemaal kandidaten zijn die bekend zijn bij het grote publiek. Hillary kennen we inmiddels wel, Trump is natuurlijk overbekend en Bush de zoveelste. Dat spreekt aan voor het grote publiek.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:26 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
't Zijn geen verkiezingenfeitelijk zijn het nog niet eens de primaries. Tot nog toe zijn het dus alleen maar mensen die zich kandidaat stellen voor de primaries (voorverkiezingen waarbij de nationale partijen hun kandidaat voor de échte verkiezing kiezen).
Het enige wat er dus - naast het geschreeuw van de verschillende kandidaten (want gewoon praten doen ze niet) - voorlopig interessant is zijn de twee volgende vragen;
- komen er nog meer wannabe kandidaten
- zijn er kandidaten die zich terugtrekken nog voordat de primaries beginnen
Persoonlijk zie ik maar één Republikeinse pre-kandidaat als niet tamelijk walgelijk; Ben Carson. Wel een (bekeerd) reli-gekkie, maar (1) geen honkey en (2) een voormalig chirurg (dus geen voormalig acteur [Schwarzenegger] of B film acteur [Reagan] of cheerleader [Dubya] of walgelijke schreeuwlelijk [kies maar uit, Trump is mijn eerste keus]).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:26 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
't Zijn geen verkiezingenfeitelijk zijn het nog niet eens de primaries. Tot nog toe zijn het dus alleen maar mensen die zich kandidaat stellen voor de primaries (voorverkiezingen waarbij de nationale partijen hun kandidaat voor de échte verkiezing kiezen).
Het enige wat er dus - naast het geschreeuw van de verschillende kandidaten (want gewoon praten doen ze niet) - voorlopig interessant is zijn de twee volgende vragen;
Persoonlijk zie ik maar één Republikeinse pre-kandidaat als niet tamelijk walgelijk; Ben Carson. Wel een (bekeerd) reli-gekkie, maar (1) geen honkey en (2) een voormalig chirurg (dus geen voormalig acteur [Schwarzenegger] of B film acteur [Reagan] of cheerleader [Dubya] of walgelijke schreeuwlelijk [kies maar uit, Trump is mijn eerste keus]).
[ afbeelding ]@spoiler, dan heb je echt een wat te rooskleurig beeld van hem. Hij laat geen gelegenheid onbenut om te benadrukken dat er een 'mass murder' gaande is dankzij abortus en vergelijkt abortus met 'human sacrifice' en slavernij. Obamacare is overigens ook slavernij, en Obama zelf is een psychopaat. Oh, en homoseksualiteit is natuurlijk bijna hetzelfde als bestialiteit. Kan genoeg mildere/gematigde/redelijkere kandidaten bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is nou juist het treurigequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, het is wel he-le-maal hot op dit moment. Terwijl zelfs de voorverkiezingen volgens mij over net wat minder dan een jaar zijn. Ik denk dat het komt omdat het allemaal kandidaten zijn die bekend zijn bij het grote publiek. Hillary kennen we inmiddels wel, Trump is natuurlijk overbekend en Bush de zoveelste. Dat spreekt aan voor het grote publiek.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:26 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ronald Reagan heeft het naar behoren gedaan. Maar of je nou acteur, chirurg, zakenman of veteraan bent het gaat ook om je ideeën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
Jonge aarde creationisten zijn in mijn ogen per definitie niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:45 schreef Royyy het volgende:
Carson is toch wel zowat de minst gematigde kandidaat die erbij zit...![]()
Zelfs iemand als Rick Santorum is tegenwoordig op sociaal gebied progressiever dan Carson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |