quote:Hillary Clinton stelt zich officieel kandidaat voor presidentschap
Hillary Clinton stelt zich kandidaat voor de presidentsverkiezingen in 2016. 'Gewone Amerikanen hebben een kampioen nodig en ik wil die voor hen zijn', twitterde ze vanavond. Op de website www.hillaryclinton.com en in een filmpje presenteert de Amerikaanse politica zich nadrukkelijk als voorvechter van de 'gewone' Amerikaan.
Vandaag ging er ook een mailtje rond bij Amerikaanse media afkomstig van Clintons campagneleider. Die kondigde aan dat de campagne volgende maand officieel van start gaat.
Haar kandidatuur komt niet onverwachts: er wordt al jaren over gespeculeerd en de afgelopen dagen gonsde het van de geruchten over 'een belangrijke boodschap van Clinton'.
Het is niet waarschijnlijk dat ze direct met vlammende speeches door het land gaat toeren. Bronnen die dicht bij Clinton staan, zeggen dat ze zich in de eerste fase van haar campagne zal focussen op kleinere, intieme bijeenkomsten.
Vooralsnog ziet het er niet naar uit dat Clinton het in de voorverkiezingen erg lastig zal krijgen want ze is de gedoodverfde favoriet van de Democraten. President Barack Obama vanmorgen vroeg al gezegd dat Clinton 'een uitstekende president zou zijn'.
Bij de Republikeinen is er meer strijd om de nominatie: senator Ted Cruz heeft zich al gemeld als kandidaat en Rand Paul zal waarschijnlijk deze week volgen. Beiden zullen het vermoedelijk afleggen tegen Jeb Bush en Scott Walker.
Clinton heeft als voormalig First Lady, senator voor de staat New York en minister van Buitenlandse Zaken tientallen jaren ervaring aan de top van de Amerikaanse politiek. Die hoopt ze nu te kunnen uitspelen.
In 2008 deed ze een gooi naar het presidentschap, maar werd toen in de voorverkiezingen uitgeschakeld door Barack Obama. De zittende president kan zich in 2016 echter niet opnieuw kandidaat stellen, omdat hij al twee termijnen aan de macht is.
Bron: De Volkskrant
En met doen bedoel je dan zaken als het invoeren van Dodd-Frank, de Affordable Lealth Care for America Act, afschaffen van "Don't ask, don't tell", een nucleaire deal met Iran, enzovoort? Zoals Gambetta al aangeeft is het populair om te doen of alle politici hetzelfde zijn, veelal bij mensen die heel erg op de flanken zitten, maar de verschillen zijn toch wel degelijk aanzienlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:26 schreef Homey het volgende:
[..]
Je focust op wat ze zeggen, maar focus eens op wat ze doen. Qua zeggen zijn de verschillen ogenschijnlijk groot, maar qua doen niet echt.
Die zijn er wel degelijk. In de race om het presidentsschap wellicht wat minder, maar ook daar doen er wel wat mee. Meestal gaat dat echter ten koste van een van de twee grote partijen waar ze het dichtst bij liggen. Maar kijk naar de lijstjes op wiki van third party kandidaten en politici. Dat zijn er toch behoorlijk wat.quote:En verder, waarom zijn er maar 2 smaken? Dat is maar 1 meer dan in een dictatuur, niet echt een hele vooruitgang. De Amerikanen zijn toch altijd zo pro-competitie? Waarom worden andere politieke partijen dan bij voorbaat zo buitengesloten?
Daarnaast zijn er ook binnen de 2 grote politieke partijen veel verschillende stromingen, de partijen daar zijn gewoon niet te vergelijken met partijen zoals we die in Nederland kennen. Ze hebben ook niet 1 partijprogramma waar de hele partij zich achter schaart, de onderlinge verschillen zijn veel groter dan we hier in Nederland gewend zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zijn er wel degelijk. In de race om het presidentsschap wellicht wat minder, maar ook daar doen er wel wat mee. Meestal gaat dat echter ten koste van een van de twee grote partijen waar ze het dichtst bij liggen. Maar kijk naar de lijstjes op wiki van third party kandidaten en politici. Dat zijn er toch behoorlijk wat.
Mooi staaltje stompzinnige retoriek. Dementie werd bij Reagan pas ver na z'n termijnen als president gediagnosticeerd, overspel lijkt me geen reden om iemand niet te verkiezen en de VS kent prima series en een sterk export.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef BaardaapAd het volgende:
De populariteit van Trump onder de Republikeinen is een aardige indicatie van hoe zwakzinnig veel Amerikanen zijn. Dat is natuurlijk geen nieuws; in een 'land' dat George Bush Jr (her)koos, dat een dementerende B film acteur tot president koos (Reagan), dat een Oostenrijkse overspelige acteur tot gouverneur koos, dat sinds een aantal jaren televangelisme als belangrijkste exportproduct heeft en waar er geen tv programma meer is zónder lachband kun je weinig beters verwachten.
De TT is Amerikaanse verkiezingenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooi staaltje stompzinnige retoriek. Dementie werd bij Reagan pas ver na z'n termijnen als president gediagnosticeerd, overspel lijkt me geen reden om iemand niet te verkiezen en de VS kent prima series en een sterk export.
Je slappe riedeltje kun je overigens net zo goed over Nederland / Europa afsteken.
Landen in Europa kennen een sterke opkomst van types als Wilders die op veel vlakken niet onderdoen voor Trump qua uitspraken. Nederland kent genoeg overspelige politici (Hoi Jack!), heeft clowns als Heinsbroek als minister gehad, een MP die met een biertje in z'n hand een fuck drugs t-shirt draagt en van een skateboard flikkert, voornaamste exportproducten zijn series als Idol en Big Brother, enzovoort.
Oké Hans.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:04 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
De TT is Amerikaanse verkiezingendus Balkenende en zo is off topic.
Dat bij Reagan dementie pas later werd VASTGESTELD wil niet zeggen dat 'ie niet al aan het dementeren was.
[ afbeelding ]
Op zijn minst kun je vaststellen dat 'ie een reli-gekkie was. Maar dát geldt voor zo ongeveer alle Amerikaanse (would-be) politici; ze moeten wel (op z'n minst doen alsof) als ze kans willen maken gekozen te worden. Helaas.
Cabaret eerder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:11 schreef Homey het volgende:
Ben benieuwd naar de eerste republikeinse debatten. Wordt vuurwerk met Trump op het podium.
Dit artikel gaat over hem vergelijken met een nazi.twitter:GovernorPerry twitterde op maandag 20-07-2015 om 23:37:22Defending conservatism against the cancer of Trump-ism – I hope you’ll join me Wednesday in DC #Perry2016--> https://t.co/8tIwlBFvlQ reageer retweet
Zoals eerder al aangegeven zijn die verschillen wel degelijk groot, dus daar ga ik niet op in. Op de vraag waarom er maar 2 'smaken' zijn, dit is een fenomeen dat een gevolg van het districtenstelsel/first-past-the-post-voting systeem is. Net zoals in bijvoorbeeld Groot-Brittannie leidt dit tot een tweepartijenstelsel, maar die polarisatie kan er juist voor zorgen dat de onderlinge verschillen worden vergroot, het betekent niet dat de partijen veel op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:26 schreef Homey het volgende:
[..]
Je focust op wat ze zeggen, maar focus eens op wat ze doen. Qua zeggen zijn de verschillen ogenschijnlijk groot, maar qua doen niet echt.
En verder, waarom zijn er maar 2 smaken? Dat is maar 1 meer dan in een dictatuur, niet echt een hele vooruitgang. De Amerikanen zijn toch altijd zo pro-competitie? Waarom worden andere politieke partijen dan bij voorbaat zo buitengesloten?
Bernie en Hillary aan kop bij mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:59 schreef De_Kaas- het volgende:
Donald Trump is de best scorende Republikein bij mij op Isidewith.com.Moet ik er wel bij zeggen dat alle Democratische kandidaten er zeer ruim boven zitten, met Bernie Sanders op kop.
Het maakt ook nogal een verschil hoe uitgebreid je het invult. Ik heb het nu nog eens gedaan, maar dan ook aangegeven hoe belangrijk ik het onderwerp vind (verschilt bij mij nogal van onderwerp tot onderwerp) zodat niet alles even zwaar wordt meegerekend en ook alle extra vragen ingevuld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bernie en Hillary aan kop bij mij.
Qua Republikeinen Jeb en Rand met 52% en daarna pas Trump met 37%.
Overigens is het ook niet zo vreemd dat je in dit soort testjes nog redelijk overeenkomt met Trump. In het republikeinse spectrum is het nog steeds een van de minder conservatieve, meer centristische kandidaten. Ook al gedraagt hij zich als de dorpsidioot.
Klopt, ik deed ook even heel snel 3 vraagjes per onderwerp zonder weging. Bovendien moet je de vragen ook beantwoorden vanuit een Amerikaans perspectief. De vraag 'moet er strengere wapenwetgeving komen?' veronderstelt natuurlijk dat je weet hoe het met de wapenwetgeving in de VS is gesteld en die verschilt sowieso al aanzienlijk per staat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Het maakt ook nogal een verschil hoe uitgebreid je het invult. Ik heb het nu nog eens gedaan, maar dan ook aangegeven hoe belangrijk ik het onderwerp vind (verschilt bij mij nogal van onderwerp tot onderwerp) zodat niet alles even zwaar wordt meegerekend en ook alle extra vragen ingevuld.
Krijg dan:
- Bernie Sander (D) 89%
- Hillary Clinton (D) 78%
- Rand Paul (R) 64%
- Martin O'Malley (D) 59%
- Chris Christie (R) 51%
en de rest allemaal <50%.
Dat is waar. Maar voor mij als Nederlander maakt eigenlijk enkel de buitenlandse agenda uit en als ik daar op focus dan hoop ik enorm dat het Clinton (D) of Paul (R) wordt. Republikeinen die nu al roepen dat ze de deals met Cuba, Iran etc. direct om zeep willen helpen vind ik maar gevaarlijk. Clinton en Paul zullen weinig doen dat de wereldwijde Amerika-haat doet toenemen. Normale relaties en dialoog met de rest van de wereld, of je gewoon überhaupt niet met de rest willen bemoeien (Paul) geniet mijn voorkeur boven er overal telkens maar weer met gestrekt been ingaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, ik deed ook even heel snel 3 vraagjes per onderwerp zonder weging. Bovendien moet je de vragen ook beantwoorden vanuit een Amerikaans perspectief. De vraag 'moet er strengere wapenwetgeving komen?' veronderstelt natuurlijk dat je weet hoe het met de wapenwetgeving in de VS is gesteld en die verschilt sowieso al aanzienlijk per staat.
Ondanks zijn uitspraken over Mexico en illegale immigranten heeft hij in de polls op dit moment inderdaad veel steun onder de Latino stemmers.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:51 schreef Slaro het volgende:
Trump is inhoudelijk gezien niet eens zo heel slecht, beetje jammer van sommige opmerkingen maar die slaan blijkbaar nog aan ook in de Verenigde Staten, overigens denken sommige analisten dat het best eens zou kunnen dat Trump een groot deel van de Latino-voters trekt, hij geeft ze werk, bovendien is minder immigratie ook beter voor hun eigen kansen dus.
Paul heeft zich ook al hard uitgesproken tegen de deal met Iran hoor, hij beseft ook wel dat hij anders helemaal kansloos is in de primaries. Het isolationistische van zijn vader zullen we bij hem veel minder terugzien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:45 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar voor mij als Nederlander maakt eigenlijk enkel de buitenlandse agenda uit en als ik daar op focus dan hoop ik enorm dat het Clinton (D) of Paul (R) wordt. Republikeinen die nu al roepen dat ze de deals met Cuba, Iran etc. direct om zeep willen helpen vind ik maar gevaarlijk. Clinton en Paul zullen weinig doen dat de wereldwijde Amerika-haat doet toenemen. Normale relaties en dialoog met de rest van de wereld, of je gewoon überhaupt niet met de rest willen bemoeien (Paul) geniet mijn voorkeur boven er overal telkens maar weer met gestrekt been ingaan.
Jammer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:54 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Paul heeft zich ook al hard uitgesproken tegen de deal met Iran hoor, hij beseft ook wel dat hij anders helemaal kansloos is in de primaries. Het isolationistische van zijn vader zullen we bij hem veel minder terugzien.
Ja, maar wel te verwachten natuurlijk.quote:
Volgens Trump zelf misschien, ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ondanks zijn uitspraken over Mexico en illegale immigranten heeft hij in de polls op dit moment inderdaad veel steun onder de Latino stemmers.
Rand wordt inderdaad ook verguist door een deel van de achterban van Ron. Waar Ron bekend stond als Dr. No, omdat hij categorisch tegen bijna al het overheidsingrijpen stemde, is Rand ambitieuzer en derhalve ook een stuk opportunistischer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:54 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Paul heeft zich ook al hard uitgesproken tegen de deal met Iran hoor, hij beseft ook wel dat hij anders helemaal kansloos is in de primaries. Het isolationistische van zijn vader zullen we bij hem veel minder terugzien.
Ok dan heb ik andere polls gezien dan jij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:58 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Volgens Trump zelf misschien, ja.
Trump's image among Latino registered voters is overwhelmingly negative, and he would lose them by a landslide in a race against Hillary Rodham Clinton, according to the survey for Univision by two prominent pollsters — Bendixen & Amandi, a Democratic firm, and the Tarrance Group, a GOP firm.
Among Latino voters, 71% have an unfavorable view of Trump, compared with 17% who see him favorably, the poll showed. Matched in a hypothetical horse race against Clinton, Trump would lose 70%-16%, the poll found.
http://www.latimes.com/na(...)62015-htmlstory.html
Oké, kan je die polls dan laten zien? Ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan heb ik andere polls gezien dan jij.
Dat zou wel eens goed zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:02 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Een isolationistisch Amerika zou je laffe EU voor de leeuwen gooien.
Ja ik ook, ik las het vorige week maar ik weet niet meer waar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:03 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Oké, kan je die polls dan laten zien? Ben benieuwd
Ik denk dat je hebt gelezen dat Donald Trump denkt dat Donald Trump zeer populair is onder Latino's, want in de ABC News/Washington Post poll van vorige week geven Hispanics hem zelfs een unfavorability rating van 81, waar Bush bijvoorbeeld maar 31 heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik las het vorige week maar ik weet niet meer waar.
Kan zijn dat dat ging om 'Latino voters onder mensen die in de Republikeinse primaries gaan stemmen'. Daar deed hij het inderdaad best aardig. Dat is echter maar een zeer kleine subgroep van de Latino's als geheel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:58 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Ja, maar wel te verwachten natuurlijk.
[..]
Volgens Trump zelf misschien, ja.
Trump's image among Latino registered voters is overwhelmingly negative, and he would lose them by a landslide in a race against Hillary Rodham Clinton, according to the survey for Univision by two prominent pollsters — Bendixen & Amandi, a Democratic firm, and the Tarrance Group, a GOP firm.
Among Latino voters, 71% have an unfavorable view of Trump, compared with 17% who see him favorably, the poll showed. Matched in a hypothetical horse race against Clinton, Trump would lose 70%-16%, the poll found.
http://www.latimes.com/na(...)62015-htmlstory.html
Weinig keuze? Absoluut niet. Er is zo enorm veel diversiteit binnen de partijen... Je kunt de Amerikaanse partijen niet vergelijken met de homogene Nederlandse partijen. Je stemt ook niet op een partij, maar op een individuele kandidaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoop op Jeb Bush. Als ik een keuze zou moeten maken op basis van de gelimiteerde kennis die ik er nu over heb. Het lijkt mij eigenlijk verdomd moeilijk om te moeten stemmen in Amerika. Ze hebben het eigenlijk superslecht qua democratie. Wij hebben verschillende partijen waar we op kunnen stemmen. Zij hebben eigenlijk weinig keuze. Zou als ik Amerikaan zou zijn eerst willen dat ze de wijze van verkiezingen anders gingen doen. Want het huidige systeem heeft veel haken en ogen.
Qua economische standpunten zou ik liever op de democraten stemmen, maar moreel gezien zou ik mij verplicht voelen om op de republikeinen te stemmen.
Eigenlijk is het verdomme zielig dat we zo ontzettend veel aandacht voor de VS hun president hebben.. Dat mag wel eens ophouden. Sowieso die hele American-fetish mag oprotten van mijn part.
Zou kunnen, maar Trump heeft het in dat interview zelf ook over de general election, en ik denk dat als je favorability nummers van 13-81 hebt dat gewoon niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan zijn dat dat ging om 'Latino voters onder mensen die in de Republikeinse primaries gaan stemmen'. Daar deed hij het inderdaad best aardig. Dat is echter maar een zeer kleine subgroep van de Latino's als geheel.
In de general elections is dat onzin inderdaad. Dit was bijvoorbeeld een artikel over de Nevada primaries.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:13 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Trump heeft het in dat interview zelf ook over de general election, en ik denk dat als je favorability nummers van 13-81 hebt dat gewoon niet mogelijk is.
Het idee dat je op individuele kandidaten stemt staat mij absoluut niet aan. Alles aan de wijze waarop het vormgegeven is stoot mij af.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Weinig keuze? Absoluut niet. Er is zo enorm veel diversiteit binnen de partijen... Je kunt de Amerikaanse partijen niet vergelijken met de homogene Nederlandse partijen. Je stemt ook niet op een partij, maar op een individuele kandidaat.
Lijkt me verdomd knap als het hem zou lukken de negatieve opmerkingen die hij gedaan heeft over mexicaanse immigranten die allemaal moordenaars en drugsdealers waren die door de mexicaanse regering naar amerika gestuurd werden, om te draaien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Slaro het volgende:
... maar aan de andere kant zou Trump ook nog wel eens meer Latino's kunnen overtuige
Oh ja dit artikel was het, maar vooralsnog komt er inderdaad in een strijd tegen Hillary niemand in de buurt, Jeb doet het op dit moment nog het beste.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de general elections is dat onzin inderdaad. Dit was bijvoorbeeld een artikel over de Nevada primaries.
't Zijn geen verkiezingenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:09 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, even een klein oproepje. Wie hier vindt het leuk om met een diepteartikel over de Amerikaanse verkiezingen so far te maken voor de FP? Misschien aanblijven voor verder politiek nieuws? Enige welbespraaktheid is een pré.
Reageer er vooral niet hier op, laten we het hier ontopic houden, maar stuur me ff een DMetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
Hoe je het ook went of keert, het is wel he-le-maal hot op dit moment. Terwijl zelfs de voorverkiezingen volgens mij over net wat minder dan een jaar zijn. Ik denk dat het komt omdat het allemaal kandidaten zijn die bekend zijn bij het grote publiek. Hillary kennen we inmiddels wel, Trump is natuurlijk overbekend en Bush de zoveelste. Dat spreekt aan voor het grote publiek.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:26 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
't Zijn geen verkiezingenfeitelijk zijn het nog niet eens de primaries. Tot nog toe zijn het dus alleen maar mensen die zich kandidaat stellen voor de primaries (voorverkiezingen waarbij de nationale partijen hun kandidaat voor de échte verkiezing kiezen).
Het enige wat er dus - naast het geschreeuw van de verschillende kandidaten (want gewoon praten doen ze niet) - voorlopig interessant is zijn de twee volgende vragen;
- komen er nog meer wannabe kandidaten
- zijn er kandidaten die zich terugtrekken nog voordat de primaries beginnen
Persoonlijk zie ik maar één Republikeinse pre-kandidaat als niet tamelijk walgelijk; Ben Carson. Wel een (bekeerd) reli-gekkie, maar (1) geen honkey en (2) een voormalig chirurg (dus geen voormalig acteur [Schwarzenegger] of B film acteur [Reagan] of cheerleader [Dubya] of walgelijke schreeuwlelijk [kies maar uit, Trump is mijn eerste keus]).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:26 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
't Zijn geen verkiezingenfeitelijk zijn het nog niet eens de primaries. Tot nog toe zijn het dus alleen maar mensen die zich kandidaat stellen voor de primaries (voorverkiezingen waarbij de nationale partijen hun kandidaat voor de échte verkiezing kiezen).
Het enige wat er dus - naast het geschreeuw van de verschillende kandidaten (want gewoon praten doen ze niet) - voorlopig interessant is zijn de twee volgende vragen;
Persoonlijk zie ik maar één Republikeinse pre-kandidaat als niet tamelijk walgelijk; Ben Carson. Wel een (bekeerd) reli-gekkie, maar (1) geen honkey en (2) een voormalig chirurg (dus geen voormalig acteur [Schwarzenegger] of B film acteur [Reagan] of cheerleader [Dubya] of walgelijke schreeuwlelijk [kies maar uit, Trump is mijn eerste keus]).
[ afbeelding ]@spoiler, dan heb je echt een wat te rooskleurig beeld van hem. Hij laat geen gelegenheid onbenut om te benadrukken dat er een 'mass murder' gaande is dankzij abortus en vergelijkt abortus met 'human sacrifice' en slavernij. Obamacare is overigens ook slavernij, en Obama zelf is een psychopaat. Oh, en homoseksualiteit is natuurlijk bijna hetzelfde als bestialiteit. Kan genoeg mildere/gematigde/redelijkere kandidaten bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is nou juist het treurigequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, het is wel he-le-maal hot op dit moment. Terwijl zelfs de voorverkiezingen volgens mij over net wat minder dan een jaar zijn. Ik denk dat het komt omdat het allemaal kandidaten zijn die bekend zijn bij het grote publiek. Hillary kennen we inmiddels wel, Trump is natuurlijk overbekend en Bush de zoveelste. Dat spreekt aan voor het grote publiek.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:26 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ronald Reagan heeft het naar behoren gedaan. Maar of je nou acteur, chirurg, zakenman of veteraan bent het gaat ook om je ideeën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
Jonge aarde creationisten zijn in mijn ogen per definitie niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:45 schreef Royyy het volgende:
Carson is toch wel zowat de minst gematigde kandidaat die erbij zit...![]()
Zelfs iemand als Rick Santorum is tegenwoordig op sociaal gebied progressiever dan Carson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |