quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
In 1893 hadden ze in Canada al wel ronde wielen, daarna zijn ze pas vierkant gewordenquote:
En op gas?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Benzine is goed. Op diesel moet je koken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In 1893 hadden ze in Canada al wel ronde wielen, daarna zijn ze pas vierkant geworden
[ afbeelding ]
Het is echt komkommertijd daar hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Net een blog over de minivan Mr Bean gemaakt, was een half uur later al weer op Omrop Fryslân te horen
PTA Meet?quote:
Toch wel met jou als bron vermeld hè?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Net een blog over de minivan Mr Bean gemaakt, was een half uur later al weer op Omrop Fryslân te horen
365¼ dagen per jaarquote:
Uiteraard. http://www.omropfryslan.n(...)[date]=21-07-2015#12 vanaf 56:25quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:24 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Toch wel met jou als bron vermeld hè?
(sorry dat ik het heb gemist)
wou je naar de Mac?quote:
wa zeet iequote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
365¼ dagen per jaar
[..]
Uiteraard. http://www.omropfryslan.n(...)[date]=21-07-2015#12 vanaf 56:25
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:31 schreef Erasmo het volgende:
Is er ooit een FOK!-meet geweest zonder een mac te bezoeken dan?
Bij de laatste ringmeet heb ik toch DS4, Neovo en Barca bij de Mac gemeetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:20 schreef lipje het volgende:
[..]de fok PTA ring meets . In ieder geval de 2e
die heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij de laatste ringmeet heb ik toch DS4, Neovo en Barca bij de Mac gemeet.
Voor een theetje![]()
.
Maar dat was dan ook in de vroege morgen (en zijn SD en ik niet verder meegereden naar de ring zelf, want volgens mij had ik toen die nierbekkenontsteking en daar waren hobbeltjes geen pretje bij).
Toen had je inderdaad die onsteking. En een kapotte föhn in je auto kort ernaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij de laatste ringmeet heb ik toch DS4, Neovo en Barca bij de Mac gemeet.
Voor een theetje![]()
.
Maar dat was dan ook in de vroege morgen (en zijn SD en ik niet verder meegereden naar de ring zelf, want volgens mij had ik toen die nierbekkenontsteking en daar waren hobbeltjes geen pretje bij).
Elke dag hetzelfde ontbijten zoals ik tegenwoordig doequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet al niet meer wat ik gisteren voor ontbijt had laat staan toen
ook koffie?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Elke dag hetzelfde ontbijten zoals ik tegenwoordig doe![]()
.
Nee, ik was te laat doordat ik in een file stond. Was om 06:00 vanuit Friesland vertrokken. Toen kwam ik rond 11:00 ofzo pas aan. Geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:13 schreef Anne het volgende:
11 uur ja? Voor mijn gevoel was het toen veel vroeger. Zeg maar een uur of 9 ofzo.
monsters? Of is dat alleen voor SD ?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Ik drink zelfs geen thee meer. Straks in de winter wel weer, gok ik.
Dan was het 10:00. Ik zag het topic ook netquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
Tussen 9.30 en 9.45 verzamelen in Tegelen.
PTA / [PTA SC] Alfa Romeo 166 @ 1815 mm
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:34 schreef lipje het volgende:
[..]
present, uiterlijk 9.45, anders hoor je het wel.
Alleen voor SD. Ik krijg daar een heel naar gevoel van vaak. Alsof ik ineens hartkloppingen heb ofzo.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is terecht!
Ze gaan nu met z'n drietjes richting Ring.
En Dingest; ik heb jouw nummer aan Barca gegeven!
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:28 schreef Paladijn het volgende:
Binnenkort geen OP's met oude auto's meer
heb je ook in ijsvormquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Alleen voor SD. Ik krijg daar een heel naar gevoel van vaak. Alsof ik ineens hartkloppingen heb ofzo.
Ik drink veel slimpie.
Een ontbijt zonder koffie is geen ontbijt.quote:
heb je kinderen gekregen?quote:
Niet eens, volgens mij zou ik dat niet overleven of ik zie er de rest van mijn leven als een zombie uit.quote:
Bij Jet Cars?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*morguh*
* Blue_Panther_Ninja heeft afgelopen maandagochtend zijn allereerste auto gekocht!!![]()
Mazda 626 1.8i LX hatchback,5-deurs,blauw enz enz![]()
En dat voor maar ¤600.-(75% direct betaald), het was ook nog eens in Rotjeknor/R'dam(ik woon in Den Haag).![]()
Nee,bij Autoinkoopcentrale J.E. van Huffelquote:
Dankjewel!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:27 schreef Erasmo het volgende:
Gefeliciteerd! En gelijk een oud barrel als eerste auto, zoals het hoort!
Nee,hoezo?quote:
ook alleen maar omdat de dichtstbijzijnde mac vanaf de ingang van de nordschleife drie kwartier rijden isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:20 schreef lipje het volgende:
Je rijdt in een auto van ¤600 rondquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nee,bij Autoinkoopcentrale J.E. van Huffel
[..]
Dankjewel!!
[..]
Nee,hoezo?
Weet je wel hoe oud ik ben?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je rijdt in een auto van ¤600 rondJe moet het natuurlijk zelf weten, maar met jongerenvoordeel heb je voor minder dan ¤50 per jaar gemoedsrust.
hoezo niet die 600 in één keer betaald?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*morguh*
* Blue_Panther_Ninja heeft afgelopen maandagochtend zijn allereerste auto gekocht!!![]()
Mazda 626 1.8i LX hatchback,5-deurs,blauw enz enz![]()
En dat voor maar ¤600.-(75% direct betaald), het was ook nog eens in Rotjeknor/R'dam(ik woon in Den Haag).![]()
Kon nog ¤450 van mijn spaarrekening halen,heb gelijk maar d betaald.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
hoezo niet die 600 in één keer betaald?
Net te oud zie ik netquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je wel hoe oud ik ben?![]()
Echt een fantastische deal zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kon nog ¤450 van mijn spaarrekening halen,heb gelijk maar d betaald.
Bovendien was oorspronkelijk verkoopprijs ¤550,dus ik heb nog eens ¤50 erbij gedaan om deal te sluiten.![]()
Dat ding op een paar beurzen zien staan (RAI en IAA denk ik?), nooit gedacht dat ie zo rap wasquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
Duitsers verbreken wereldrecord accelereren in elektrisch voertuig http://nu.nl/videos/40927(...)trisch-voertuig.html
Woeiiii
Jij dingt bij ipv af?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kon nog ¤450 van mijn spaarrekening halen,heb gelijk maar d betaald.
Bovendien was oorspronkelijk verkoopprijs ¤550,dus ik heb nog eens ¤50 erbij gedaan om deal te sluiten.![]()
elektrieke zut heeft karrevrachten koppel, en is dus behoorlijk rapquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding op een paar beurzen zien staan (RAI en IAA denk ik?), nooit gedacht dat ie zo rap was
Is ie deaud?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, gefonduh; http://m.liveleak.com/view?i=1c5_1422050910
Mongol
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Net te oud zie ik netGezien het je eerste auto was dacht ik dat je jonger was
[..]
Echt een fantastische deal zou ik zeggen.
Maakt me geen ene fuck uit.quote:
Zoals ik al zei, kom gerust auto's bij mij kopen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Maakt me geen ene fuck uit.
Ik ben niet zo krenterig als menig Nederlanders
patsturk gespot.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Maakt me geen ene fuck uit.
Ik ben niet zo krenterig als menig Nederlanders
Dat is oud!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, gefonduh; http://m.liveleak.com/view?i=1c5_1422050910
Mongol
Ik ga wel langs bij Jet Cars b.v in Rotjeknor voor mijn 2e auto,want Hagenaar enzo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kom gerust auto's bij mij kopen.Of wat anders, mensen als jij heb ik graag als klant
quote:
Ik ben een Congolees,dus fuck you met achterlijke statuscultuur.quote:
als je ons nederlanders en onze cultuur allemaal maar niks vindt, waarom flikker je dan niet gewoon lekker terug naar je lemen hutje in het oerwoud?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Motorrijtuigbelasting die ik straks moet gaan betalen is ¤52 per maand(¤624 per jaar/¤156 per kwartaal) en autoverzekering bij Interpolis(via Rabobank,met korting) kost me ongeveer ¤40 p/m(¤480 per jaar).
¤600 voor een occasion auto is een schijntje!!
[..]
Dat is oud!!
[..]
Ik ga wel langs bij Jet Cars b.v in Rotjeknor voor mijn 2e auto,want Hagenaar enzo.
[..]
[..]
Ik ben een Congolees,dus fuck you met achterlijke statuscultuur.![]()
![]()
Alleen als Bojo erheen rijdt...quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat de dichtstbijzijnde mac vanaf de ingang van de nordschleife drie kwartier rijden is
in sommige culturen is dat blijkbaar dé shit; zo erg zelfs dat men er zelfs meer voor betaalt als de vraagprijs.quote:
oh ja toen Venlo nog ellende was om doorheen Macten we daar altijdquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen als Bojo erheen rijdt...
Dan haal je'm ook 3x in
Hagenaar is een ander woord voor homo, een inwoner van Den Haag is een Hagenees.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Motorrijtuigbelasting die ik straks moet gaan betalen is ¤52 per maand(¤624 per jaar/¤156 per kwartaal) en autoverzekering bij Interpolis(via Rabobank,met korting) kost me ongeveer ¤40 p/m(¤480 per jaar).
¤600 voor een occasion auto is een schijntje!!
[..]
Dat is oud!!
[..]
Ik ga wel langs bij Jet Cars b.v in Rotjeknor voor mijn 2e auto,want Hagenaar enzo.
[..]
[..]
Ik ben een Congolees,dus fuck you met achterlijke statuscultuur.![]()
![]()
Niet in onze statuscultuur blijkbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
in sommige culturen is dat blijkbaar dé shit; zo erg zelfs dat men er zelfs meer voor betaalt als de vraagprijs.
Ik had het niet over Nederlandse maar Turkse statuscultuur,bovendien ben ik geboren in een miljoenenstad.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
als je ons nederlanders en onze cultuur allemaal maar niks vindt, waarom flikker je dan niet gewoon lekker terug naar je lemen hutje in het oerwoud?
* Blue_Panther_Ninja is inmiddels 20 jaar en 6 maanden inwoner van Nederland(sinds eind januari 1995 dus)quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar nu snap ik waarom mijn klanten die naar Congo exporteren er warmpjes bij zitten in ieder geval
Whut?Sinds wanneer?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hagenaar is een ander woord voor homo, een inwoner van Den Haag is een Hagenees.
geen idee wat je geaardheid met jet Cars te maken heeft trouwens
De Niva is wel die kant op gegaanquote:
Nooit negatieve dingen over gehoord, zo ver ik weet gewoon een doorsnee autobedrijf.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:38 schreef Paladijn het volgende:
Hebben de Fristi's hier trouwens ervaring met Alfa Di Luca in de hofstad?
Er staat een redelijke IS te koop voor een prima prijs...
heb je de man bedankt met een goed natte zoen ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ha... dat was easy... sorry voor vraag
Regen mag de komende maanden wel uitblijven, dat dan wel
dat.quote:
Goedkope krachtquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef .Neovo. het volgende:
Gefeliciteerd aan de jarige job.
Over job gesproken, begin die afwijzingen wel zat te worden.
Toch blijf ik het vreemd vinden, laatste vacature waar ik op reageerde heb ik tegelijk met iemand anders gedaan, ik hoef niet langs te komen, maar de ander mag wel langskomenHij is 2 jaar jonger dan mij en heeft 0 werkervaring..
Hoe dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:16 schreef Anne het volgende:
Misschien zijn je brieven en/of dan toch niet zo sterk? Misschien qua opzet/schrijfwijze/noem maar op.
Ik schreef ook altijd de 'standaard' brieven en een standaard CV, totdat ik in een brutale bui () een keer wat anders deed. Toen werd ik ineens wel uitgenodigd.
ja maar "andere" foto's is natuurlijk ook gewoon chantagequote:Op donderdag 23 juli 2015 16:16 schreef Anne het volgende:
Misschien zijn je brieven en/of dan toch niet zo sterk? Misschien qua opzet/schrijfwijze/noem maar op.
Ik schreef ook altijd de 'standaard' brieven en een standaard CV, totdat ik in een brutale bui () een keer wat anders deed. Toen werd ik ineens wel uitgenodigd.
Zelfstandige zonder poen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als niemand je wil hebben kun je altijd nog zzp-er worden![]()
![]()
Check, zaterdag maar even kijken - gelukkig is het maar 2 uurtjes rijdenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nooit negatieve dingen over gehoord, zo ver ik weet gewoon een doorsnee autobedrijf.
Op wat voor soort functies zoek je werk dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef .Neovo. het volgende:
Gefeliciteerd aan de jarige job.
Over job gesproken, begin die afwijzingen wel zat te worden.
Toch blijf ik het vreemd vinden, laatste vacature waar ik op reageerde heb ik tegelijk met iemand anders gedaan, ik hoef niet langs te komen, maar de ander mag wel langskomenHij is 2 jaar jonger dan mij en heeft 0 werkervaring..
Meet whut?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:54 schreef daNpy het volgende:
Wanneer is die PTA meet nou?
Afhankelijk van onze vakantie ga ik nog 1 of 2 trackdays doen op Zolder resp. Assen
Fikzed.quote:
Zie vorige paginaquote:
Xinix.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie vorige pagina
Tijd voor een. PTA meet
quote:
oh je wilt Tjabbo, Anne en Paladijn achter een tafel zien zittenquote:
bij de toyotadealer in Den Haagquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie vorige pagina
Tijd voor een. PTA meet
Wat is dit nou voor dikke onzin?Zijn ze gek of zo?quote:Legitimatieplicht
Wilt u een voertuig op naam zetten? Of wilt u een schorsing plaatsen, verlengen of beëindigen? Op het Postkantoor kan dit alleen met de volgende geldige legitimatiebewijzen:
• Nederlands rijbewijs
• Nederlandse identiteitskaart
• Nederlands paspoort
Adem in, adem uit;quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.postnl.nl/klan(...)teken-overschrijven/
[..]
Wat is dit nou voor dikke onzin?Zijn ze gek of zo?
Sinds wanneer is een verblijfsdocument(o.a regulier bepaalde tijd is 5 jaar geldig) geen geldige legitimatiebewijs?Het wordt uitgegeven door de IND en is dus staatseigendom.Het hoort gewoon erbij te zitten.![]()
Volgens deze tabel,kan een NL rijbewijs een paar dingen niet eens voor elkaar krijgen.Omdat die van mij kwijt was geraakt(mijn 3rde pasje!!) moest ik sowieso een nieuwe aanvragen en ik moet ook eens betalen als ik het volgende week dinsdag of donderdag ga ophalen.
Die zit aan de andere kant van de snelwegquote:
een wereldreis.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:16 schreef densmee het volgende:
Morgen naar panningen, tractors kijken en onderdelen kopen
dat is de gewone vestiging, je moet naar de afdeling speciale voertuigen/prive collectie vragenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die zit aan de andere kant van de snelweg
Heb al met ze gebeld over de onderhoudshistorie, die is redelijk maar er komt wel een grote beurt aan
mooie fails. En een aantal hijsjes die SD ook heeft gedaan...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:20 schreef Paladijn het volgende:
SD: hoe zit het eigenlijk met die schades, kwestie van Apeldoorn bellen of gaat zo'n bedrijf gewoon failliet door het falen?
Oh, zit dat ding in Den Haag? :$ Ben er nog nooit geweest, maar wil er nog wel eens langs...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:36 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is de gewone vestiging, je moet naar de afdeling speciale voertuigen/prive collectie vragen
Die zit trouwens langs de N44![]()
En Alfa di Luca ken ik als Afa Loek, en die staat goed te boek (voor reparaties aan Alfa's) verkoop geen idee.
6:34, hoe leg je aan je verzekeringsmaatschappij uit dat er een wals uit de hemel op je auto is gevallen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:20 schreef Paladijn het volgende:
SD: hoe zit het eigenlijk met die schades, kwestie van Apeldoorn bellen of gaat zo'n bedrijf gewoon failliet door het falen?
Apeldoorn bellen natuurlijk. En hopen dat het niet aantoonbaar falen van de machinist is, want dan heb je een probleem natuurlijk. En in veel gevallen in het filmpje zijn Darwin awards wel op hun plaats.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:20 schreef Paladijn het volgende:
wut?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:37 schreef lipje het volgende:
[..]
mooie fails. En een aantal hijsjes die SD ook heeft gedaan...
alleen failde jij nietquote:
Elke hijs-O-loog faalt af en toequote:
pijpje leggen heb jij toch ook gedaan ?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Elke hijs-O-loog faalt af en toeOmtiefen is wel heel erg epic, maar als er niet af en toe iets mis gaat leer je niks. De kunst is om de schade tot een minimum te beperken of te voorkomen liefst, maar dat gaat nou eenmaal niet altijd
Jep, zelfde manier, alleen deden wij het met rupskraantjes. Sidebooms zijn speciaal voor dat soort werkquote:Op zaterdag 25 juli 2015 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
pijpje leggen heb jij toch ook gedaan ?
Jij woont toch niet in de provincies waar het voor afgegeven isquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:15 schreef Paladijn het volgende:
Oh noes, code rood
/op naar de atoomschuilkelder
hij ging vandaag toch naar de Hofstad?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in de provincies waar het voor afgegeven is?
Mwah, ik hoefde niet eens een brief te versturen. Ik krijg mailtjes waarin gevraagd wordt of ik er interesse in heb, zo ja, dan mail ik terug, met mijn gegevens. En dan komt er een mailtje van: "nah, toch maar niet..."quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:16 schreef Anne het volgende:
Misschien zijn je brieven en/of CV dan toch niet zo sterk? Misschien qua opzet/schrijfwijze/noem maar op.
Daarstraks op de terugweg uit Nijmegen flikkerde er nog een flinke bos hout met blaadjes voor de auto vanuit een boom op de weg; kon hem nog net ontwijken. En hier waait het nog niet eens echt hard. vlagen 7 ofzo.. peanuts vergeleken bij wat je aan de kust om je oren krijgt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat er bomen op de snelweg vallen is een weeralarm wel op zijn plaats.
Mya, net terug... A12 was afgesloten, dus we waren een half uurtje laterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:09 schreef lipje het volgende:
[..]
hij ging vandaag toch naar de Hofstad?
Opa leeft nog?quote:
Rare storingen in een Alfa, wat kan er nou fout gaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:07 schreef Paladijn het volgende:
zoiets dusMogelijk alleen de O2 sensor, mogelijk meer... vermoed dat ie daarom ook in prijs omlaag gegaan is.
[ afbeelding ]
Misschien moet ik maar eens in Duitsland gaan kijken, daar staan ze voor dezelfde prijs met 100k km minder...
Ik leef nog!! Was heftig hier. Verschillende bomen omgevallen. Ook op auto's. Dak bedekking vloog ook om de oren! Maar we hebben alles overleefd. Code rood? ZEKER WEL!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daarstraks op de terugweg uit Nijmegen flikkerde er nog een flinke bos hout met blaadjes voor de auto vanuit een boom op de weg; kon hem nog net ontwijken. En hier waait het nog niet eens echt hard. vlagen 7 ofzo.. peanuts vergeleken bij wat je aan de kust om je oren krijgt.
Precies, dan was er niets aan de hand geweestquote:Op zondag 26 juli 2015 09:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rare storingen in een Alfa, wat kan er nou fout gaan?
ingeruild voor een Alfaquote:Op zondag 26 juli 2015 13:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Precies, dan was er niets aan de hand geweest
Maar dit is geen Alfa
[ afbeelding ]
nog even en je hebt vakantiequote:
nog 'even' een week of 6quote:Op maandag 27 juli 2015 07:25 schreef lipje het volgende:
[..]
nog even en je hebt vakantie![]()
Goedemorgen![]()
Jarig of Niva gekocht?quote:
Gefeliciteerd Alex!quote:
Deze kwam inclusief een beurt voor net 200 euro door de APK dus sjees nog even een jaartje doorquote:Op zondag 26 juli 2015 08:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Opa leeft nog?
En al een nieuw stokbroden op het oog?
Fixed.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:24 schreef Erasmo het volgende:
Gefeliciteerd!
*insert cheesy plaatje/krabbel van hyves*
is al goedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Adem in, adem uit;
https://www.rdw.nl/Partic(...)rticulier/Auto/Kopen
Oostblok-Friesland-taartquote:Op maandag 27 juli 2015 17:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor taart?Appel-citroen vlaai?
Bedankt voor het bier, gefeliciteerd nog.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Was gezellig, leuk dat jullie er allemaal waren, goede reis naar huis!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t was medequote:Op maandag 27 juli 2015 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bedankt voor het bier, gefeliciteerd nog.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
in Zaandam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Wack zequote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:18 schreef Erasmo het volgende:
MogguhNog wat laatste paniekpakken en dan op naar Wacken
Wacken! Leuk feestje altijdquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:18 schreef Erasmo het volgende:
MogguhNog wat laatste paniekpakken en dan op naar Wacken
Aktion pas eens geprobeerd, heeft er een dag en een halve bui opgezeten, ligt nu in de kliko.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:51 schreef ook_gek het volgende:
Vriendjes!!! Vandaag gaan we het hebben over ruitenwissers!
Bosch
Dyna
Action
Allemaal ruitenwissers met grote prijs verschil. Maakt het nog wat uit of boeit het niet? Ik ga nieuwe halen maar ben totaal niet thuis in ruitenwisserland dus graag jullie mening!
Kiss kiss en een fijne dag
Ik moet ook nieuwe Bosch erop hebben,quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aktion pas eens geprobeerd, heeft er een dag en een halve bui opgezeten, ligt nu in de kliko.
Dyna weeknie, maar ik wil niks anders meer als Bosch Aerotwins voor mijn neus; gaat lang mee, piept en stuitert niet, helemaal geruisloos. De rest is inferieure crap.
Bovendien regelmatig in de aanbieding, of via Ebay niet schrikbarend duur.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aktion pas eens geprobeerd, heeft er een dag en een halve bui opgezeten, ligt nu in de kliko.
Dyna weeknie, maar ik wil niks anders meer als Bosch Aerotwins voor mijn neus; gaat lang mee, piept en stuitert niet, helemaal geruisloos. De rest is inferieure crap.
automaterialen.indebuurt.nlquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:32 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe Bosch erop hebben,
maar sinds de halfords weg is weet ik even niet waar ik ze moet halenBouwmarkt?
wat is 'duur'? Ik had pas een nieuwe (heb er maar één nodig)voor ik d8 16¤ met korting bij de automaterialenboer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bovendien regelmatig in de aanbieding, of via Ebay niet schrikbarend duur.
Ferwerdaquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:32 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik heb nu dyna van de vorige eigenaar maar ze piepen en laten onwijs veel strepen achter. Zo erg dat de passagier bijna niks meer zietquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk.quote:
< 25 euro voor een setje is niet echt duur imoquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wat is 'duur'? Ik had pas een nieuwe (heb er maar één nodig)voor ik d8 16¤ met korting bij de automaterialenboer.
Het fijne gevoel van een goed schone ruit in beroerde omstandigheden is onbetaalbaar. Ik heb er trouwens ook altijd van die (cheapass) rainX op zitten, dus als ik er een beetje de gang in heb (80-100+) heb ik hem eigenlijk niet eens nodig
ik heb nog nooit een piepende Bosch gehad.. Wel strepen, maja, ze slijten wel gewoon natuurlijk. Als mijn zicht minder als 80% ofzo wordt komt er gewoon een nieuwe. Ik háát strepen voor mijn neus. Net als nasty insectenvlekken. Ben wel eens gestopt zelfs om een gecraste bij weg te poetsen die in mijn zicht zat; kan ik écht niet tegenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nu dyna van de vorige eigenaar maar ze piepen en laten onwijs veel strepen achter. Zo erg dat de passagier bijna niks meer ziet![]()
In het begin heb ik er geen last van gehad dus waren we ze goed. Maar goed eens rond kijken dan naar Bosch
idd, tis maar een rubber strippie met wat blik, maar imho één van de belangrijkste features van je auto, en dat moet gewoon goed-goed zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
< 25 euro voor een setje is niet echt duur imo
Oke dat is miss een beetje overdrevenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een piepende Bosch gehad.. Wel strepen, maja, ze slijten wel gewoon natuurlijk. Als mijn zicht minder als 80% ofzo wordt komt er gewoon een nieuwe. Ik háát strepen voor mijn neus. Net als nasty insectenvlekken. Ben wel eens gestopt zelfs om een gecraste bij weg te poetsen die in mijn zicht zat; kan ik écht niet tegen
Die AR is met zo'n spoilertje zeker?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dat is miss een beetje overdreven
Maar ik kan kiezen tussen bosch 450U standaard of AR450U flatblade. Van 11 of 12 euro per stuk. Dus qua prijs geen verschil. Maar wat moet ik het liefst willen?
Bij de ar staat flatbladequote:Op woensdag 29 juli 2015 12:56 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Die AR is met zo'n spoilertje zeker?
brezan, heutz etcquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:32 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Waarom wil ik dat?quote:
wist heel veel beterquote:
Oke top dan gaat het die wordenquote:
Laten een onuitwisbare indruk achter.quote:
Tx voor de info, dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Laten een onuitwisbare indruk achter.
En appel.quote:
Tijd voor een station.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, voor Duvel had ik een Duveltje gehaald. Wel maar 1 flessie, hij was met de auto.
jij hebt een station(wagen)quote:
Buitenpost ook. Jeuj.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt station Jelsum herbouwd.
compleet schijt, klimaat weet niet wat hij moet met NL.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt station Jelsum herbouwd.
Een jonge Lexxx!quote:
ding is in 1940 vergaan bij een bombardement (geen doden of gewonden, de vrouw die er woonde was uit angst op de WC gaan zitten, die bleef staan), maar de fundamenten liggen er nog, direct langs de provinciale weg tussen Stiens en Leeuwarden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Men zegt dat het er nog zo bij staat.
Dat is op het strand... en het is niet alsof de dames wildplassen tegen de bomen in het bos ernaast! toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:21 schreef densmee het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ke(...)mpen-category_header
nee maar meestal met evenementen daar betekent ook een invasie in het dorpquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is op het strand... en het is niet alsof de dames wildplassen tegen de bomen in het bos ernaast! toch?
elke zondagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef Paladijn het volgende:
Jullie hebben tenminste niet iedere twee weken een voetbalwedstrijd in je achtertuin
Jij hebt toch alleen schapen in je achtertuin?quote:
dat is een Schwaab, ze woont hier bij mij dichter bij Cochem als haar ouders dat doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen schapen in je achtertuin?
Weet je eega trouwens of de winkels maandagochtend open zijn @ Cochem? Ik ga misschien de 16/17e wel even buurten en wil weer wat lekkere wijntjes meenemen.
ik zit in Gunderath die weekquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen schapen in je achtertuin?![]()
Weet je eega trouwens of de winkels maandagochtend open zijn @ Cochem? Ik ga misschien de 16/17e wel even buurten en wil weer wat lekkere wijntjes meenemen.
diezelfde heb ik nog steeds....en ze rijdt ook nog steeds.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef Paladijn het volgende:
Meerdere
Maar de eerste PTA-meet waar ik was eindigde inderdaad bij de mac, waar ook_gek een medewerkster versierde om een ballon te krijgen xD En Tjabbo een rijdende Supra had...
de eerste was met kreator, ergens in deventer of zoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:20 schreef lipje het volgende:
dat was geen RING meet, daar zijn er maar 3 van geweestquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de eerste was met kreator, ergens in deventer of zo
of was dat de 2e ?
grote smurfquote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:48 schreef Tjabbo het volgende:
hoe heette die gast nou ook maar weer.....
whehehe, Chuckie, oftewel Fred, paarse flipflop Astra met vergulde wielen en een zwaar getuned blok. Later een turbo erin gebouwd, en daarna volgens mij ook nog een V6 swap gedaan. Had schermen achterop de hoofdsteunen d8 ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:48 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja er was ook nog een meet bij een mac, daar was stefanP nog met zijn supra, en t0n met de tip 'turbo'. die meeting werd gecrashed door een zooi opel lovers. eentje met allemaal beeldschermen in zijn auto, echt zo'n kamper met zo'n auto van ik wil wel maar ik kan niet.
Ik had geen schermen in de Astra, nooit gehad ook.quote:
Nooit een paraplu op de achterbank of in het bagageruim gehad? Want dan lieg je nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had geen schermen in de Astra, nooit gehad ook.
Klinkt snel. Je hebt ook wel een flink blok nodig om al die troep mee te nemen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
whehehe, Chuckie, oftewel Fred, paarse flipflop Astra met vergulde wielen en een zwaar getuned blok. Later een turbo erin gebouwd, en daarna volgens mij ook nog een V6 swap gedaan. Had schermen achterop de hoofdsteunen d8 ik.
Dat was in duiven bij de macquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef Paladijn het volgende:
Meerdere
Maar de eerste PTA-meet waar ik was eindigde inderdaad bij de mac, waar ook_gek een medewerkster versierde om een ballon te krijgen xD En Tjabbo een rijdende Supra had...
Zijn we die dag toen ook niet wezen karten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
diezelfde heb ik nog steeds....en ze rijdt ook nog steeds.
overigens was die in apeldoorn bij concours d'elegance. thafreak heeft op de terugweg nog een eindje gereden in mijn supra.
Dat was duiven en zijn we gaan karten en eten bij de chinees. Ik heb toen mee mogen rijden in de Supra van stefanP.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:48 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja er was ook nog een meet bij een mac, daar was stefanP nog met zijn supra, en t0n met de tip 'turbo'. die meeting werd gecrashed door een zooi opel lovers. eentje met allemaal beeldschermen in zijn auto, echt zo'n kamper met zo'n auto van ik wil wel maar ik kan niet.
tegenwoordig ligt er een paraplu, vroegah lag er Rockford.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nooit een paraplu op de achterbank of in het bagageruim gehad? Want dan lieg je nu
Die van het concours zijn we niet wezen kartenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:36 schreef ook_gek het volgende:
Zijn we die dag toen ook niet wezen karten?
Oh ja dan eerst karten en dat was in duiven en de andere meet paleis het looquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die van het concours zijn we niet wezen kartenPeu was daarbij en die vr8wagenchauffeur, jofuno-kun ofzo?
Waarom doe je de Slaab weg?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:28 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog behoefte aan een 9000 aero met 280pk?
Er staat ergens volgende week een is250 voor de deur
Lotus Elise!!! Wil ik ooit nog eens hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Paladijn het volgende:
Het is vooral een rechtuit brander, ik wil wel weer een leuk stuurautootje terug - laatst weer in een mx5 proefgereden en het kriebelt. Daarbij klaagt vriendin af en toe over het lawaai in de auto (valt mee voor die leeftijd, maar ja...) en is een is250 net als de accord die ik destijds had heerlijk stil van binnen. Geen roadster helaas, maar prima compromis tussen comfort voor lange ritten en speels op de binnenweggetjes.
Plus de leeftijd... er zit al wat roest op een aantal plekjes, dat zal niet minder worden. Ik denk dat er nog een jaar of 4-5 mee gereden kan worden voor serieus onderhoud en investering nodig is. Het hok is nu ook al 21 jaar oudHeeft overigens wel gewoon onderhoud gehad bij de dealer en er zit sinds vorig jaar een nieuwe uitlaat onder.
Ik ga dood in een Elise (niet door lengte, maar ding is me te giftig qua rijstijl...), dus ik houd't voorlopig op een mx5quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lotus Elise!!! Wil ik ooit nog eens hebben
Ooit komt er een lotus voor mij. Geweldig ding, relatief goedkoop ook qua onderhoud. En je kan best veel zelf doen. En natuurlijk het rijgedragquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ga dood in een Elise (niet door lengte, maar ding is me te giftig qua rijstijl...), dus ik houd't voorlopig op een mx5Alleen dit jaar niet, want het leukedingenbudget is op
En de volgende post is voor Barca!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |