Best erg eigenlijk. Je bent echt een retard als je dat niet doorhebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:18 schreef RingBewoner het volgende:
Ik had dit al eerder voorbij zien komen. Hoewel ik er de grap wel van inzie kan ik goed begrijpen dat bedrijven het iets minder leuk vinden, al helemaal omdat andere mensen wel denken dat het serieus is.
Helaas is de gemiddelde gebruiker van Facebook dat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Best erg eigenlijk. Je bent echt een retard als je dat niet doorhebt.
Mwah, ben je eigenlijk niet al een retard als je boos wordt op eftelingmedewerkers omdat ze je niet voor willen laten dringen in de rij? Je hoeft niet bijster veel inteligentie van dat soort mensen te verwachten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ze doen zich ook niet daadwerkelijk voor als medewerker van het betreffende bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat viel mij gisteren ook al op jaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 03:17 schreef hugecooll het volgende:
Ook echt Dries Roelvink taggen (die eerste)
uhm..juhwel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ze doen zich ook niet daadwerkelijk voor als medewerker van het betreffende bedrijf.
En André Pronkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 03:17 schreef hugecooll het volgende:
dat wel maar moet dat zo grof duidelijk gemaakt worden? Sommige kan ik om lachen maar die van Walibi vind ik verre van grappig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die reactie klopt ook gewoon. Als je ziet hoe die Hennie Nederlands schrijft en hoe emotioneel hij reageert dan grenst dat wel aan het mentaal beperkte.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:31 schreef Toefjes het volgende:
De Efteling reactie was wel leuk, de andere reacties een persiflage op humor. Of een mislukte poging tot humor. Nee, een belediging voor humor.
Jij bent er zo eentje die erin zou trappen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 05:26 schreef MPC60 het volgende:
Nou, nou wat een humor en het dan vervolgens gooien op een satirisch protest tegen domme mensen. Ik hoop oprecht dat ze aangepakt worden.
Heb je wel eens gezien hoeveel mensen er serieus op De Speld reageren?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En niet alleen mensen, maar heel veel media zijn er ook ingetrapt in het verleden. Stukjes werden soms gewoon overgenomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoeveel mensen er serieus op De Speld reageren?
Op basis waarvan? De jurist in het artikel uit de OP heeft gelijk, ze doen niets fout.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 05:26 schreef MPC60 het volgende:
Nou, nou wat een humor en het dan vervolgens gooien op een satirisch protest tegen domme mensen. Ik hoop oprecht dat ze aangepakt worden.
Hilarisch altijd ja, vooral die "Rutte is alles schuld" mensen die op dergelijke satirische nieuwsberichten reageren als stieren op een rode lapquote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoeveel mensen er serieus op De Speld reageren?
Aangepakt? Waarom precies?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 05:26 schreef MPC60 het volgende:
"Me" als bezittelijk voornaamwoord gebruiken...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die reactie klopt ook gewoon. Als je ziet hoe die Hennie Nederlands schrijft en hoe emotioneel hij reageert dan grenst dat wel aan het mentaal beperkte.
[..]
Precies, dit is JUIST mooi om een beeld te krijgen van de gemiddelde nederlander.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:06 schreef ioko het volgende:
Overschat het niveau van de gemiddelde Nederlander niet. Dat niveau ligt een stuk lager dan het gemiddelde op dit forum.
Zolang ze niet reageren onder de naam van het bedrijf zelf, moet het kunnen, vind ik. Je hoeft mensen niet oneindig tegen zichzelf te beschermen.
Ik vond Ria eerlijk gezegd ergerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 03:17 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het wel de discussie waard of sommige mensen niet tegen zichzelf bescherm zouden moeten worden. De persoon die op de Efteling reageert heeft op zijn minst een laag IQ en is wellicht zelfs verstandelijk beperkt (zwakzinnig). Om dan op zo iemand te reageren alsof hij normaal intelligent is en dan hard te gaan lachen is misschien niet echt netjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dit is JUIST mooi om een beeld te krijgen van de gemiddelde nederlander.
Kunnen we ook weer stoppen met "murica!!!" roepen, want "we" zijn echt geen haar beter als volk.
Waarom? Ze lopen toch ook vrij over straat? Die mensen moeten maar eens leren hoe de wereld online werkt. Dit zijn ook de mensen die massaal in cryptoware mails trappen etc, voed ze maar eens op.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het wel de discussie waard of sommige mensen niet tegen zichzelf bescherm zouden moeten worden. De persoon die op de Efteling reageert heeft op zijn minst een laag IQ en is wellicht zelfs verstandelijk beperkt (zwakzinnig). Om dan op zo iemand te reageren alsof hij normaal intelligent is en dan hard te gaan lachen is misschien niet echt netjes.
Als je een IQ van onder de 70 hebt, ga je van deze harde manier van communiceren waarschijnlijk ook niets leren. Maar je hebt deels gelijk, deze mensen functioneren op een of andere manier ook op andere vlakken in de maatschappij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Ze lopen toch ook vrij over straat? Die mensen moeten maar eens leren hoe de wereld online werkt. Dit zijn ook de mensen die massaal in cryptoware mails trappen etc, voed ze maar eens op.
Dit. Ik vind domme mensen oprecht karige mensen. Al zijn ze wel nodig, anders kunnen we ons niet slim voelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Me" als bezittelijk voornaamwoord gebruiken...
Mwah, wellicht gaat het lichtje eens branden dat je niet alles klakkeloos moet geloven wat je op internet leest. Als ze doorhebben dat die persoon helemaal niet bij de Efteling werkt is dat bewustzijn misschien een beetje beter geworden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Als je een IQ van onder de 70 hebt, ga je van deze harde manier van communiceren waarschijnlijk ook niets leren. Maar je hebt deels gelijk, deze mensen functioneren op een of andere manier ook op andere vlakken in de maatschappij.
Dat is het eerste signaal van zwakzinnigheid, maar bedenk je ook dat hij zijn gevoelens meent te moeten uiten in één enkele zin, zonder hoofdletters of leestekens, maar wel met "!!!!" op het eind. Nou, dan weet je het wel - hij meent het!!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Me" als bezittelijk voornaamwoord gebruiken...
Dan is 80% van nederland zwakzinnigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat is het eerste signaal van zwakzinnigheid, maar bedenk je ook dat hij zijn gevoelens meent te moeten uiten in één enkele zin, zonder hoofdletters of leestekens, maar wel met "!!!!" op het eind. Nou, dan weet je het wel - hij meent het!!!!
Hoe heette dat toch ook alweer; het Dunning-Kruger effect? Sommige mensen zijn zo dom, dat ze niet door hebben dat ze dommer zijn dan anderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, wellicht gaat het lichtje eens branden dat je niet alles klakkeloos moet geloven wat je op internet leest. Als ze doorhebben dat die persoon helemaal niet bij de Efteling werkt is dat bewustzijn misschien een beetje beter geworden.
In ieder geval emotioneel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is 80% van nederland zwakzinnig.
Geen idee, ik ben niet zo slimquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoe heette dat toch ook alweer; het Dunning-Kruger effect? Sommige mensen zijn zo dom, dat ze niet door hebben dat ze dommer zijn dan anderen.
Dat snap ik, maar ik vind het al een stuk minder geslaagd als je het nodig vind om:quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de posts van " klantenservice" zijn dan ook niet de grap, de reacties erop zijn de grap.
Nee ok, eens, het kan wel iets subtieler en grappiger allemaal, maar het idee zelf vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het al een stuk minder geslaagd als je het nodig vind om:
mongool, tyft en godverredomme te gebruiken. Daar zijn goede alternatieven voor, zoals mentaal beperkt, gooien en " ".
Kan uiteraard ook aan mij liggen.
Dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, eens, het kan wel iets subtieler en grappiger allemaal, maar het idee zelf vind ik wel leuk.
Het feit dat sommige mensen kennelijk denken dat "Klantenservice" echt van het desbetreffende bedrijf is en ook als zodanig reageren? Of gewoon het feit dat je als de eigenaar van het account lekker los kunt gaan? Minimaal één van die twee, denk ik.quote:
Als het gebruik van "me" als bezittelijk voornaamwoord een indicatie is lijkt dat wel te kloppen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is 80% van nederland zwakzinnig.
Gewoon slecht taalgebruik in het algemeenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als het gebruik van "me" als bezittelijk voornaamwoord een indicatie is lijkt dat wel te kloppen.
En als je er wat van zegt dan is het: "Dat mak tog nie uit, je begrijp tog wak bedoel?!"quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon slecht taalgebruik in het algemeen. Ik maak zelf natuurlijk ook fouten, maar als je ziet wat sommige mensen als "Nederlands" bestempelen
.
Ja, precies. Moet je dan medelijden hebben met dat soort mensen? Ik zie niet in waaromquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je er wat van zegt dan is het: "Dat mak tog nie uit, je begrijp tog wak bedoel?!"
Wel awkward dat "tog" en "uni" in T9 dezelfde toetscombinatie hebben
?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Keurig Nederlands
[...] Alle reacties in keurig Nederlands
Nee, je moet ze opzoeken met als enige doel afzeiken en uitschelden. Dát is waar je heen wil als maatschappij, dát is humor, dát is lachen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, precies. Moet je dan medelijden hebben met dat soort mensen? Ik zie niet in waarom.
Hoogstens omdat zij niet begrijpen hoe dom ze zijn, en jij wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, precies. Moet je dan medelijden hebben met dat soort mensen? Ik zie niet in waarom.
Ik snap je punt, en kan me er deels in vinden. Maar ze worden niet opgezocht, ze zetten zichzelf voor lul op social media en worden daar dan, al dan niet humoristisch, op gewezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, je moet ze opzoeken met als enige doel afzeiken en uitschelden. Dát is waar je heen wil als maatschappij, dát is humor, dát is lachen.
Deze helden bepalen wel wat terechte klachten zijn, en wat de juiste manier is. Overtreedt hun ongeschreven regeltjes en ze zetten je publiekelijk voor schut, ter vermaak van voornamelijk henzelf.
Het is precies dezelfde bashcultuur waar FOK! nu veel moeite in steekt om vanaf te komen.
Zie post hierboven, deels eens, maar ze mogen best eens gewezen worden op hun eigen aso-gedrag online.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoogstens omdat zij niet begrijpen hoe dom ze zijn, en jij wel.
Je kunt iemand die dom is niet echt verwijten dat hij dom is, dat is als een blinde verwijten dat hij het niet ziet.
Ze worden wel degelijk opgezocht, die groep speurt bedrijfspagina's af op zoek naar mensen die ze kunnen afzeiken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je punt, en kan me er deels in vinden. Maar ze worden niet opgezocht, ze zetten zichzelf voor lul op social media en worden daar dan, al dan niet humoristisch, op gewezen.
Wie gedraagt zich als aso-tokkie, hoe heb jij er precies last van en wat voor debiele manier van opvoeden is dit? Dit is remlof die Fylax wil opvoeden door hem dood te wensen gedrag.quote:Ik zie het als een ludieke manier van mensen opvoeden. Waarom mogen ze zich als aso-tokkie gedragen en er mee wegkomen?
Dat kan je ook zeggen over de initiatiefnemers van deze Facebook pagina. "Dure" woorden en quasi zakelijk taal gebruik verhullen ook niet alles.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je punt, en kan me er deels in vinden. Maar ze worden niet opgezocht, ze zetten zichzelf voor lul op social media en worden daar dan, al dan niet humoristisch, op gewezen.
Ik zie het als een ludieke manier van mensen opvoeden. Waarom mogen ze zich als aso-tokkie gedragen en er mee wegkomen?
Dus jij vindt het leuk, en je moedigt het aan, wanneer nietsvermoedende mensen worden afgezeken? Helder.quote:
Ik hoef niet zo nodig het moreel van Nederland te zijn nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk, en je moedigt het aan, wanneer nietsvermoedende mensen worden afgezeken? Helder.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:32 schreef H.FR het volgende:
Als ze het iets subtieler doen, kan het wellicht grappig worden.
Die groep anders wel, zij besluiten tenslotte dat iemand die het waagt een vraag te stellen een dom persoon is en dat domme personen het verdienen (en daar ben jij het mee eens) om compleet afgezeken en uitgescholden te worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig het moreel van Nederland te zijn nee, dat klopt.
Teveel mensen die menen dat grof taalgebruik humor maakt. Doet er juist afbraak aan en getuigt van weinig intelligentie en creativiteit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het al een stuk minder geslaagd als je het nodig vind om:
mongool, tyft en godverredomme te gebruiken. Daar zijn goede alternatieven voor, zoals mentaal beperkt, gooien en " ".
Kan uiteraard ook aan mij liggen.
Waren het alleen maar die mensenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn ook de mensen die massaal in cryptoware mails trappen etc, voed ze maar eens op.
Maar ondertussen vind je het wel nodig dat "domme" mensen worden opgevoed door een of andere anonieme toetsenbordheld.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig het moreel van Nederland te zijn nee, dat klopt.
Nee ik vind het gewoon oprecht trieste humor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die erin zou trappen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, je moet ze opzoeken met als enige doel afzeiken en uitschelden. Dát is waar je heen wil als maatschappij, dát is humor, dát is lachen.
Deze helden bepalen wel wat terechte klachten zijn, en wat de juiste manier is. Overtreedt hun ongeschreven regeltjes en ze zetten je publiekelijk voor schut, ter vermaak van voornamelijk henzelf.
Het is precies dezelfde bashcultuur waar FOK! nu veel moeite in steekt om vanaf te komen.
Leuk die babyboomers pestenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:27 schreef Infection het volgende:
En terecht. Ik erger mij soms ook dood aan al die tokkies op social media.
Waarom lees jij vragen van mensen aan bedrijven? Is dat vanuit je werk of omdat je graag ergernissen opzoekt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:27 schreef Infection het volgende:
En terecht. Ik erger mij soms ook dood aan al die tokkies op social media.
ik zou er gewoon met open ogen intrappen iigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die erin zou trappen?
Dat soort dingen kom je automatisch tegen bij het bezoeken van een bedrijfspagina.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom lees jij vragen van mensen aan bedrijven? Is dat vanuit je werk of omdat je graag ergernissen opzoekt?
Ja. Sws, er staat klantenservice, dus gewoon al je klachten daarheen sturen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:00 schreef jankaas020 het volgende:
Heerlijk! Die simpele mensen die zo erg geloven in hun eigen gelijk en niet door hebben dat dit niet de webcare is van het desbetreffende bedrijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |