Nee, je moet ze opzoeken met als enige doel afzeiken en uitschelden. Dát is waar je heen wil als maatschappij, dát is humor, dát is lachen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, precies. Moet je dan medelijden hebben met dat soort mensen? Ik zie niet in waarom.
Hoogstens omdat zij niet begrijpen hoe dom ze zijn, en jij wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, precies. Moet je dan medelijden hebben met dat soort mensen? Ik zie niet in waarom.
Ik snap je punt, en kan me er deels in vinden. Maar ze worden niet opgezocht, ze zetten zichzelf voor lul op social media en worden daar dan, al dan niet humoristisch, op gewezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, je moet ze opzoeken met als enige doel afzeiken en uitschelden. Dát is waar je heen wil als maatschappij, dát is humor, dát is lachen.
Deze helden bepalen wel wat terechte klachten zijn, en wat de juiste manier is. Overtreedt hun ongeschreven regeltjes en ze zetten je publiekelijk voor schut, ter vermaak van voornamelijk henzelf.
Het is precies dezelfde bashcultuur waar FOK! nu veel moeite in steekt om vanaf te komen.
Zie post hierboven, deels eens, maar ze mogen best eens gewezen worden op hun eigen aso-gedrag online.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoogstens omdat zij niet begrijpen hoe dom ze zijn, en jij wel.
Je kunt iemand die dom is niet echt verwijten dat hij dom is, dat is als een blinde verwijten dat hij het niet ziet.
Ze worden wel degelijk opgezocht, die groep speurt bedrijfspagina's af op zoek naar mensen die ze kunnen afzeiken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je punt, en kan me er deels in vinden. Maar ze worden niet opgezocht, ze zetten zichzelf voor lul op social media en worden daar dan, al dan niet humoristisch, op gewezen.
Wie gedraagt zich als aso-tokkie, hoe heb jij er precies last van en wat voor debiele manier van opvoeden is dit? Dit is remlof die Fylax wil opvoeden door hem dood te wensen gedrag.quote:Ik zie het als een ludieke manier van mensen opvoeden. Waarom mogen ze zich als aso-tokkie gedragen en er mee wegkomen?
Dat kan je ook zeggen over de initiatiefnemers van deze Facebook pagina. "Dure" woorden en quasi zakelijk taal gebruik verhullen ook niet alles.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je punt, en kan me er deels in vinden. Maar ze worden niet opgezocht, ze zetten zichzelf voor lul op social media en worden daar dan, al dan niet humoristisch, op gewezen.
Ik zie het als een ludieke manier van mensen opvoeden. Waarom mogen ze zich als aso-tokkie gedragen en er mee wegkomen?
Dus jij vindt het leuk, en je moedigt het aan, wanneer nietsvermoedende mensen worden afgezeken? Helder.quote:
Ik hoef niet zo nodig het moreel van Nederland te zijn nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk, en je moedigt het aan, wanneer nietsvermoedende mensen worden afgezeken? Helder.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:32 schreef H.FR het volgende:
Als ze het iets subtieler doen, kan het wellicht grappig worden.
Die groep anders wel, zij besluiten tenslotte dat iemand die het waagt een vraag te stellen een dom persoon is en dat domme personen het verdienen (en daar ben jij het mee eens) om compleet afgezeken en uitgescholden te worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig het moreel van Nederland te zijn nee, dat klopt.
Teveel mensen die menen dat grof taalgebruik humor maakt. Doet er juist afbraak aan en getuigt van weinig intelligentie en creativiteit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het al een stuk minder geslaagd als je het nodig vind om:
mongool, tyft en godverredomme te gebruiken. Daar zijn goede alternatieven voor, zoals mentaal beperkt, gooien en " ".
Kan uiteraard ook aan mij liggen.
Waren het alleen maar die mensenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Dit zijn ook de mensen die massaal in cryptoware mails trappen etc, voed ze maar eens op.
Maar ondertussen vind je het wel nodig dat "domme" mensen worden opgevoed door een of andere anonieme toetsenbordheld.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig het moreel van Nederland te zijn nee, dat klopt.
Nee ik vind het gewoon oprecht trieste humor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die erin zou trappen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, je moet ze opzoeken met als enige doel afzeiken en uitschelden. Dát is waar je heen wil als maatschappij, dát is humor, dát is lachen.
Deze helden bepalen wel wat terechte klachten zijn, en wat de juiste manier is. Overtreedt hun ongeschreven regeltjes en ze zetten je publiekelijk voor schut, ter vermaak van voornamelijk henzelf.
Het is precies dezelfde bashcultuur waar FOK! nu veel moeite in steekt om vanaf te komen.
Leuk die babyboomers pestenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:27 schreef Infection het volgende:
En terecht. Ik erger mij soms ook dood aan al die tokkies op social media.
Waarom lees jij vragen van mensen aan bedrijven? Is dat vanuit je werk of omdat je graag ergernissen opzoekt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:27 schreef Infection het volgende:
En terecht. Ik erger mij soms ook dood aan al die tokkies op social media.
ik zou er gewoon met open ogen intrappen iigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die erin zou trappen?
Dat soort dingen kom je automatisch tegen bij het bezoeken van een bedrijfspagina.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom lees jij vragen van mensen aan bedrijven? Is dat vanuit je werk of omdat je graag ergernissen opzoekt?
Ja. Sws, er staat klantenservice, dus gewoon al je klachten daarheen sturen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:00 schreef jankaas020 het volgende:
Heerlijk! Die simpele mensen die zo erg geloven in hun eigen gelijk en niet door hebben dat dit niet de webcare is van het desbetreffende bedrijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |