SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 20-07-2015 22:54:20 ]
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:30 schreef no1uknow het volgende:
hey etha, kan je hier ergens in Haarlem (bij voorkeur dicht bij station) yoga doen voor niet al te hoge prijs?
/srs
zozo, oestrogeen is ook weer aanwezig hoor pfoe pfoequote:Op maandag 20 juli 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk tegen jou en je turkenhaat. Terecht.
Verdomd, nu je het zegt, ik denk dat er een eisprong aan zit te komen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zozo, oestrogeen is ook weer aanwezig hoor pfoe pfoe
makkelijk praten als het een ver van je bed show is skklquote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol Turkenhaat pls
Meestal heel vriendelijke mensen.
Zeg ik als niet-Randstadowny.
oefffffquote:Op maandag 20 juli 2015 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom gaat de grootste Turkse turkenhaatster nu turkenhaters haten?
he CC deze voor jouquote:Op maandag 20 juli 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een enigma.
Plus no1 doet alsof DH > Roffa en er is heel, heel veel beter dan Rotterdam, maar als Rotterdam de anus van Nederland is, is Den Haag toch echt de pussende aambei.
Als ik zo naar die foto kijk he, denk ik dat je je male pattern baldness aan den haag te danken hebt.quote:
De tekst op de shirtjes had niet toepasselijker kunnen zijnquote:Op maandag 20 juli 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik zo naar die foto kijk he, denk ik dat je je male pattern baldness aan den haag te danken hebt.
gepopt in je anus door een shemale jaquote:Op maandag 20 juli 2015 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
hey seto ik had nog Ff gedacht
Zou het liefst worden gepopt tijdens carnaval in Rio![]()
Nou laterz
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik zo naar die foto kijk he, denk ik dat je je male pattern baldness aan den haag te danken hebt.
mwa, no worries, kaalheid zit niet in de familiesquote:Op maandag 20 juli 2015 23:00 schreef Montelly het volgende:
baldness, inhammen, alles wordt uit de kast gehaald.
DH is idd de meest aidse stad van de wereld.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een enigma.
Plus no1 doet alsof DH > Roffa en er is heel, heel veel beter dan Rotterdam, maar als Rotterdam de anus van Nederland is, is Den Haag toch echt de pussende aambei.
Dit is wel waar.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:01 schreef no1uknow het volgende:
hoewel ik geloof dat cc betere en meer baardgroei heeft dan ik #whitemanstruggles
voorzichtig he vriendjequote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
Weet niet wat ik erger vind. DH, Roffa of Eindhoven.
Doe nou niet alsof alles uit het oosten in het westen woontquote:Op maandag 20 juli 2015 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
makkelijk praten als het een ver van je bed show is skkl
Amsterdam niet te vergeten. Vreselijke inwoners.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
Amsterdamquote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Amsterdam niet te vergeten. Vreselijke inwoners.
Haat is (vrijwel?) altijd slecht.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk tegen jou en je turkenhaat. Terecht.
Alledrie redelijk te pruimen en in ieder geval beter dan het compleet overgewaardeerde Amsterdam.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Amsterdam niet te vergeten. Vreselijke inwoners.
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:14 schreef no1uknow het volgende:
dit is snakey als z'n tren op is
https://www.facebook.com/joseph.bereket.9/videos/507586529306344/
Die wat?quote:
nee, snakey is van het padje afquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent een beetje van het padje af, bro.
jij kent de schilderswijk alleen maar van tv gekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 05:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof alles uit het oosten in het westen woont
godverdomme kwaliteitsuser deze manquote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:59 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe het, film het meteen en kom het daarna pas vertellenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Als een bejaarde rochelend in je nek hoest terwijl je nietsvermoedend een Quest uit 1998 aan het lezen bent in de wachtruimte, is het geoorloofd om die bejaarde een trap in de adamsappel te geven, toch?
Jezus. Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:13 schreef Questular het volgende:
Dus volgens de kaakchirurg kan ik nog wel een maandje of 6 last hebben van de ingreep die er gedaan is....wtf...
Beter poetsen gozer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef Questular het volgende:
http://www.mkamiddenbrabant.nl/behandelingen/apexresectie
Maar dan op meerdere plekken volgens mij
Het mooie is dat mn gebit echt perfect in orde is, nog nooit een gaatje gehad geen vullingen etc. Schijnbaar sla ik die shit over en ga ik meteen voor het echte werk...quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:43 schreef seto het volgende:
nu ben ik bang want ik heb ook nog nooit een gaatje etc. gehad
sterkte bro
haha cor echt je begint steeds slapper te ouwehoere!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alledrie redelijk te pruimen en in ieder geval beter dan het compleet overgewaardeerde Amsterdam.
survival of the fittest bro, sterktequote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef Questular het volgende:
http://www.mkamiddenbrabant.nl/behandelingen/apexresectie
Maar dan op meerdere plekken volgens mij
inquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
survival of the fittest bro, sterkte
hey henk, iets voor jou?
R&P / Strandmeet in Scheveningen op zaterdag 25 juli deel2
Ik had de laatste controle beginnende gaatjes in mijn onderkaak, terwijl ik de keer daarvoor juist complimenten kreeg voor hoe die eruit zag. En ben niet anders gaan poetsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mensen met een verrotte bek
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:08 schreef Montelly het volgende:
Lol maak iets vaags net mee, iphone reboot net zomaar. Wtf...ging net op zwart paar minuten, kon niks doen ook niet opnieuw opstarten niks. Vervolgens paar minuten later reboot ie uit zichzelf.
Zou NSA software op mijn iphone hebben geinstalleerd op afstand?
Artikel gaat nog verderquote:What Open Marriage Taught One Man About Feminism
As I write this, my children are asleep in their room, Loretta Lynn is on the stereo, and my wife is out on a date with a man named Paulo. It’s her second date this week; her fourth this month so far. If it goes like the others, she’ll come home in the middle of the night, crawl into bed beside me, and tell me all about how she and Paulo had sex. I won’t explode with anger or seethe with resentment. I’ll tell her it’s a hot story and I’m glad she had fun. It’s hot because she’s excited, and I’m glad because I’m a feminist.
Before my wife started sleeping with other men, I certainly considered myself a feminist, but I really only understood it in the abstract.
c_c heeft een zero-day exploid gekocht en geïnstalleerd, in de hoop naaktfoto's van je te bemachtigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:08 schreef Montelly het volgende:
Lol maak iets vaags net mee, iphone reboot net zomaar. Wtf...ging net op zwart paar minuten, kon niks doen ook niet opnieuw opstarten niks. Vervolgens paar minuten later reboot ie uit zichzelf.
Zou NSA software op mijn iphone hebben geinstalleerd op afstand?
Nogal triest idd. Niet zo zeer het open-relatie-aspect, maar wel dat de focus heel erg ligt op haar rondneuken en niet op hem / zijn seksuele uitspattingen. Dat lijkt niet bepaald in balans.quote:
Ben je andere dingen gaan slikken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had de laatste controle beginnende gaatjes in mijn onderkaak, terwijl ik de keer daarvoor juist complimenten kreeg voor hoe die eruit zag. En ben niet anders gaan poetsen.
Altijd fijn, van die meets waarvan de datum/tijd/lokatie openbaar zijn. Dan weet je zeker dat er allerlei lurkers en ander gespuis op af komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey henk, iets voor jou?
zullen we een gym partycrash houden?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Altijd fijn, van die meets waarvan de datum/tijd/lokatie openbaar zijn. Dan weet je zeker dat er allerlei lurkers en ander gespuis op af komen.
http://www.returnofkings.(...)men-how-to-treat-youquote:3 Areas Where You Must Train Women How To Treat You
Training women, especially indirectly and without them ever suspecting it, should become the cornerstone of how you interact with the opposite sex. Like a missile homing in on its target, your mind must constantly reorient itself to the task of bending a particular woman to your indomitable will.
I don’t pretend that strategies and tactics like these will ameliorate the excesses of every girl or every female-related situation. The silver bullet does not exist. But game is about mindset and framing. So start to view and frame it in the way that serves you, and translate that to the girl or girls you spend your time with sexually or romantically.
Even i.v.m. de juiste kledij: is dit een naaktstrand of een normaal strand?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:46 schreef Questular het volgende:
Beetje shinen op het strand met een bacootje in de hand... ik vind het prima.
Ik zeg: allemaal je XXL Nutrition shakebeker meenemen, ter herkenning.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:46 schreef Questular het volgende:
Beetje shinen op het strand met een bacootje in de hand... ik vind het prima.
Neuh, in Limburg lopen ook hetro's rond, het dialect maakt het gewoon een beetje gay.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:49 schreef no1uknow het volgende:
hey sander ben jij nou ook homo zoals deuce?
ohquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Neuh, in Limburg lopen ook hetro's rond, het dialect maakt het gewoon een beetje gay.
die zijn onuitgesproken verliefdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:54 schreef Questular het volgende:
Ik dacht altijd dat Etha en Awesome een koppeltje waren
Wat een baas.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:23 schreef Eleiko het volgende:
Hey Fripsel:
http://frontpage.fok.nl/w(...)pakt-haar-terug.html
Ja, maar Fripsel trekt gewoon in bij een ander, en dan zit haar vriend daar lekker alleen z'n pik te verzwikken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:23 schreef Eleiko het volgende:
Hey Fripsel:
http://frontpage.fok.nl/w(...)pakt-haar-terug.html
Dan is heel goed mogelijk, er zitten wel leuke oefeningen in een WOD soms, maar shit zoals kettlebell pushups en kipping pullups... wie verzint die shit. Zit er überhaupt wel een system in?quote:
Wat een gaylordquote:
inb4 vriend van Fripslquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een gaylord"I'm glad she had fun" lol wat een cuck, paal gewoon zelf dat wijf van je man wat ben je dan voor beta
In het openbaar met je shakebeker rondlopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zeg: allemaal je XXL Nutrition shakebeker meenemen, ter herkenning.
Het pluspunt van crossfit zijn de crossfitchicks.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dan is heel goed mogelijk, er zitten wel leuke oefeningen in een WOD soms, maar shit zoals kettlebell pushups en kipping pullups... wie verzint die shit. Zit er überhaupt wel een system in?
Gewoon je sleeves laten zien haha ja togquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:34 schreef Questular het volgende:
Ik heb een fel geel XXL Nutrition shirt, zal ik die gewoon aan doen dan?
ben ook wel benieuwtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:48 schreef seto het volgende:
hey faeroer
nog wat gehoord van je psycho ex?
Aanstaande donderdag nog even een laatste gesprek voor zover dat kan met haar. Ander slot zit erop, ook al heeft zij nu geen sleutel meer. Geen zin in nog meer drama smeekbedes en gedachtespinsels. Nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik probeer het zo zakelijk mogelijk af te ronden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:48 schreef seto het volgende:
hey faeroer
nog wat gehoord van je psycho ex?
Waar(om) precies ging het mis?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag nog even een laatste gesprek voor zover dat kan met haar. Ander slot zit erop, ook al heeft zij nu geen sleutel meer. Geen zin in nog meer drama smeekbedes en gedachtespinsels. Nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik probeer het zo zakelijk mogelijk af te ronden.
Is wel jammer, ~5 jaar relatie, maar het risico van een Fripselrelatie ga ik niet nemen.
geen idee man, ik doe geen crossfitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dan is heel goed mogelijk, er zitten wel leuke oefeningen in een WOD soms, maar shit zoals kettlebell pushups en kipping pullups... wie verzint die shit. Zit er überhaupt wel een system in?
Ex zat iemand flink te droogrijden, vrienden die in dezelfde horecazaak zaten gaven het door + proof, kelderbox vol met haar spullen. Ging al 3-4 maanden slecht. Dat je in een stresssituatie zit OK, maar met dat soort acties mag je van mij wegwezen.quote:
lolquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag nog even een laatste gesprek voor zover dat kan met haar. Ander slot zit erop, ook al heeft zij nu geen sleutel meer. Geen zin in nog meer drama smeekbedes en gedachtespinsels. Nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik probeer het zo zakelijk mogelijk af te ronden.
Is wel jammer, ~5 jaar relatie, maar het risico van een Fripselrelatie ga ik niet nemen.
En nu heeft ze zeker spijt etc etc?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ex zat iemand flink te droogrijden, vrienden die in dezelfde horecazaak zaten gaven het door + proof, kelderbox vol met haar spullen. Ging al 3-4 maanden slecht. Dat je in een stresssituatie zit OK, maar met dat soort acties mag je van mij wegwezen.
Technovikingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Actie vanaf 1:05, ja togquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:18 schreef Questular het volgende:
[..]
En nu heeft ze zeker spijt etc etc?
Zijn dat lekkere mokkels op de 'aanwezig'-lijst?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey henk, iets voor jou?
Ja totdat je ze hoort praten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het pluspunt van crossfit zijn de crossfitchicks.
dus btje flirten en je doet meteen exit? ik had gewoon wraak genomen met unsuspected analquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ex zat iemand flink te droogrijden, vrienden die in dezelfde horecazaak zaten gaven het door + proof, kelderbox vol met haar spullen. Ging al 3-4 maanden slecht. Dat je in een stresssituatie zit OK, maar met dat soort acties mag je van mij wegwezen.
quote:
dunno, maar ik sluit bij voorbaat een R&P'er al uit, anders staat m'n voordeur straks in de hensquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn dat lekkere mokkels op de 'aanwezig'-lijst?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
dunno, maar ik sluit bij voorbaat een R&P'er al uit, anders staat m'n voordeur straks in de hens
lol als iemand onder de plak zat was klokov het welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:28 schreef seto het volgende:
gewoon dikke respect voor faeroer, meteen laten zien dat er niet valt te dollen met hem
klokov zou trots geweest zijn
lolquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol als iemand onder de plak zat was klokov het wel
maar hij had dan ook wel een vriendin waarbij dat het bijna waard zou zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol als iemand onder de plak zat was klokov het wel
Als je een echte borderliner te pakken hebt, bijt ze je eikel er wss af omdat ze door heeft dat je haar voor de gek houdtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:27 schreef fathank het volgende:
[..].
Eigen naam niet gebruiken, verkeerd telefoonnummer en niet meenemen naar je huis
T was best een leuke griet maar Klokov overdreef wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar hij had dan ook wel een vriendin waarbij dat het bijna waard zou zijn
verliefdheidverloving maakt blindquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
T was best een leuke griet maar Klokov overdreef wel een beetje.
no problemoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:36 schreef Ethanolic het volgende:
ey ik heb net een nieuwe tellie gefixt
sony xperia z3 compact
ben HTC af
thanks nog voor het advies sander
Dit. Dit zijn toch echt wel de basics. Als je die nog niet beheerstquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:27 schreef fathank het volgende:
[..].
Eigen naam niet gebruiken, verkeerd telefoonnummer en niet meenemen naar je huis
Doel je op die ChristenUnie dame die Klokov verbood nog op Fok! te komen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
T was best een leuke griet maar Klokov overdreef wel een beetje.
hier spreekt een jalourse manquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:37 schreef Beach het volgende:
ze heeft haar beta provider binnen
met een beetje geluk mag hij er een keer per week op zodat hij niet chagrijnig wordt en met kettlebells gaat gooien
ze is russisch -> katholiekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doel je op die ChristenUnie dame die Klokov verbood nog op Fok! te komen?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Doel je op die ChristenUnie dame die Klokov verbood nog op Fok! te komen?
Die Lovelylady heeft wel een keer goede pics gepost in KPD. Goed lichaam, IMHO.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn dat lekkere mokkels op de 'aanwezig'-lijst?
Lekker samen R&P smatjes hosselen met yats.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef no1uknow het volgende:
hey henk, iets voor jou?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:45 schreef no1uknow het volgende:
hey gym het wordt weer eens tijd dat ik me wat strakker aan een eetschema ga houden, zijn eierkoeken goede tussendoortjes voor in me schema??
Aan 't Sonja Bakkeren?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
hey sander
wat zijn de macro's van een eierkoek?
Gewoon die pistachenoten bulk doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:45 schreef no1uknow het volgende:
hey gym het wordt weer eens tijd dat ik me wat strakker aan een eetschema ga houden, zijn eierkoeken goede tussendoortjes voor in me schema??
jij was toch aan het cuttenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
ik zou nu wel een pak bastogne koeken willen kanen
heb niet in huis helaas
Loop je de vierdaagse ofzo?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
ja maar mijn kcalbehoefte is momenteel rond de 4k
in een cut? je lijkt RayK welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
ja maar mijn kcalbehoefte is momenteel rond de 4k
Gymtempel aan het bouwen zekerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ik doe 3 weekjes fysiek zwaar vakantiewerk
grote banken tillen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
Xtc afvalvaten dumpen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
In dat geval: pics.quote:
Goeden vraag!quote:
Ah, onze topic-Remi is weer op zoek naar gezelschap.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:35 schreef no1uknow het volgende:
hey etha kom je mee chilling zetten bij Oosterdelik neem kip met rijst mee
moet jij niet achter vrouwelijke fokkers aan creepen Cor?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ah, onze topic-Remi is weer op zoek naar gezelschap.
Wat maakt dat jij denkt dat ik dat niet aan het doen ben?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
moet jij niet achter vrouwelijke fokkers aan creepen Cor?
signature-waardigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
Cor pls, grootste creep op dit hele forum
Bloedpompbult aan de zijkant? 1 keer gehad na clean&jerks, ging dood.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Kramp in me triceps oh oh oh oooh
Alles stuk, onderarmen ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bloedpompbult aan de zijkant? 1 keer gehad na clean&jerks, ging dood.
Syntholquote:
oke groter gaan ze wegens genetica waarschijnlijk niet worden maar hebben jullie tips om ze sterker te maken?quote:
Mijn ossum radar gaat hier ook afquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Beach het volgende:
hey awesome welcome back
tr gezet omdat je post met kloon tijdens ban
Door paar keer aan mijn piemel te trekken, moet wel lukken zo denk ik.quote:
en dit is waarom je nooit bij de meets mag zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Beach het volgende:
hey awesome welcome back
gekoeld maak eens foto's van jezelfquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mijn ossum radar gaat hier ook af
Lel wat ben je ook een bitch Beach.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Beach het volgende:
hey awesome welcome back
deze?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Neuh, haal deze zo ook wel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
deze?En bedankt he, al die kutlurkers hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:27 schreef Montelly het volgende:
cuckold heeft eigenlijk wel iets, alleen als man zijnde iemands vrouwtje palen en anders niet.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
deze?na gebruik van de kraan deze goed dichtdraaien aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist je dat er FOKkers zijnbeach die elke foto whatsoever opslaan in een fokmapjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En bedankt he, al die kutlurkers hier
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en dit is waarom je nooit bij de meets mag zijn
je denkt toch niet echt dat ik een tr zet?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lel wat ben je ook een bitch Beach.
op-ernstige-ziekte-en beachquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
je denkt toch niet echt dat ik een tr zet?
jonge verpest dit ff nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey stop ff met insinueren van koorts, laatst nog ziek geweest
locaties etc, meets..verwijzingen naar meets.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:47 schreef no1uknow het volgende:
ook persoonlijke gegevens en aanwijzingen enzo en die worden ook nog wel eens uitgewisseld via DM enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
was zo mooiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
was wel awkward toen je turks ging dansen
maar goed ik bemoei niet
met X op ben ik niet eens zoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
was zo mooialle vaste users van dit topic naar paar baco's
[ afbeelding ]
mooi tochquote:
Dat blonde vrouwquote:
Haha ja tog, gewoon ff flink volyoghurten maar dan wel van een klein afstandje. Je weet maar nooit waar die Fripsel nog meer is geweest.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:27 schreef Montelly het volgende:
cuckold heeft eigenlijk wel iets, alleen als man zijnde iemands vrouwtje palen en anders niet.
is dat jou bood op die plaatje?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:37 schreef Faeroer het volgende:
Jailbreak. PWO erin, goede 4 maanden rage PR zetten
Ja, dat bood in die plaats is van ik, wil jij meerijden? Kunnen we de GYM-haters aanvalleren met die zwaardjequote:
Watvdan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geen echte PWO maar wat anders, snap je?
Ernstige ziekte ex frustratie in de barbell achtergelatenquote:
soupordonutquote:
enige wat aan jou getrokken wordt zijn je tanden voordat je in brand vliegt teringmongoolquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Door paar keer aan mijn piemel te trekken, moet wel lukken zo denk ik.
Niet valsspelen, jij bent in een andere tijdszonequote:
Wtfquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
http://blowflygirl.blogsp(...)my-maggot-story.html
Goed verhaal
Tr gemacht zulke taal wensen wij hier nietquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:42 schreef DiceMan het volgende:
[..]
enige wat aan jou getrokken wordt zijn je tanden voordat je in brand vliegt teringmongool
Wtffffquote:Op woensdag 22 juli 2015 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
http://blowflygirl.blogsp(...)my-maggot-story.html
Goed verhaal
Hey diceman ben je altijd zo licht ontvlambaar?quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:42 schreef DiceMan het volgende:
[..]
enige wat aan jou getrokken wordt zijn je tanden voordat je in brand vliegt teringmongool
quote:Op woensdag 22 juli 2015 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom krijgt die user geen ban? Ik ben voor minder 4 weken gebanned.
Gedraag je eens een beetje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:42 schreef DiceMan het volgende:
[..]
Transparant zou ik het inderdaad niet noemen. Het is niet zo dat er een lijstje is waar de FA's op invullen wat je misdaan hebt en dat er een formule berekend hoe lang je weggaat. Het is afhankelijk van wat, waar, wanneer en wie. En wat er voor gebeurd is.quote:
Lief doenquote:
Ik heb de tekst vast weggehaald want dit kan echt niet door de beugel. Waar is Questular om jou vermanend toe te spreken?quote:
Nah c_c zou dat voor mij doen, niet binnen dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:58 schreef Questular het volgende:
Heb je het geld voor de bootverhuur + bbq trouwens overgemaakt.
hoeft ook niet vet blijft gewoon drijven Hahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:01 schreef fathank het volgende:
Bootmeet?
Lekker verhaal, ik kan nie zwemmen nie
Hoe is de bulking leef daar? Nog steeds in afzondering of weer in party-mode?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
hoeft ook niet vet blijft gewoon drijven Haha
ik bulk teveel, eten is te goedkoop en te lekker om het allemaal te laten staan. Enigszins in afzondering, ik heb de afgelopen weken hard gefeest, vip parties in Singapore en veel met locals opgehangen. Nu 2 weken een beetje rustig in Bangkok voor ik weer terugvlieg. En thuis weer gelijk aan het ijzer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe is de bulking leef daar? Nog steeds in afzondering of weer in party-mode?
Meen je dat echt? Zal toch niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:00 schreef Questular het volgende:
C_C is vast met het geld naar Istanbul vertrokken.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik bulk teveel, eten is te goedkoop en te lekker om het allemaal te laten staan. Enigszins in afzondering, ik heb de afgelopen weken hard gefeest, vip parties in Singapore en veel met locals opgehangen. Nu 2 weken een beetje rustig in Bangkok voor ik weer terugvlieg. En thuis weer gelijk aan het ijzer.
Mijn gains
wanneer kom je weer terugquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik bulk teveel, eten is te goedkoop en te lekker om het allemaal te laten staan. Enigszins in afzondering, ik heb de afgelopen weken hard gefeest, vip parties in Singapore en veel met locals opgehangen. Nu 2 weken een beetje rustig in Bangkok voor ik weer terugvlieg. En thuis weer gelijk aan het ijzer.
Mijn gains
ze blijven wel moslims daar hè. Ik zat in Arab street. Net na de ramadan heerlijk voedselfeest, af en toe wat homo's traditioneel verwijderen enz.quote:
barry beter open je je ogen.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets mis met trekken op dikke vrouwen.
Mjah moet je wel de goede kijken, niet van die SSBBW enzo. Gewoon zoeken op Klaudia Kelly bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou moet ik als fattie zeggen dat BBW-porn echt intens smerig is, 99/100 keer.
Straks even doen, nu eerst m'n havermout binnen houden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah moet je wel de goede kijken, niet van die SSBBW enzo. Gewoon zoeken op Klaudia Kelly bijvoorbeeld.
Oh ik heb dat tussen mijn bovenbenen, schuurt zo erg tegen elkaar in de zomer met veel zweet enz.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:13 schreef Montelly het volgende:
Schimmelplekken onder borsten bij fatties
dat schuren heb ik ook, maar dat komt door de zieke wheelmusselsquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik heb dat tussen mijn bovenbenen, schuurt zo erg tegen elkaar in de zomer met veel zweet enz.
Maar met speciale antischimmelgel is het nog wel onder controle te houden.
Nee hoor, ik zou hem bijv. niet in jou steken, no offence.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Montelly, not being rude, maar volgens mij zou jij hem nog in een 3 dagen oud kadaver steken, zolang het geen nee zegt.
Heb je wel eens gehad dat een panty daar kapot ging maar je niet in de mogelijkheid was om een andere aan te doen en door het geschuur daarlangs een enorme schaafwond hebt gekregen waardoor de panty aan de wond vastplakt en het allemaal pijn doet en nat is en huu?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik heb dat tussen mijn bovenbenen, schuurt zo erg tegen elkaar in de zomer met veel zweet enz.
Zwitsalpoeder helpt ook goed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat schuren heb ik ook, maar dat komt door de zieke wheelmussels
Ik geloof je.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou hem bijv. niet in jou steken, no offence.
Dijen die tegen elkaar aan schuren is toch heel iets anders dan schimmel stom kutje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar kun je ook schimmel krijgen. Misschien iets eerder als je dat ook al aan je kut hebt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dijen die tegen elkaar aan schuren is toch heel iets anders dan schimmel stom kutje.
Dit acht ik niet heel geloofwaardig.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou hem bijv. niet in jou steken, no offence.
Dubbel pech, en vagijn schimmel en uitzaaiing naar je liesquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar kun je ook schimmel krijgen. Misschien iets eerder als je dat ook al aan je kut hebt.
Misschien onder dwang en flaccid, no thanks.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dit acht ik niet heel geloofwaardig.
Wat gek, ik heb DM's die anders beweren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Misschien onder dwang en flaccid, no thanks.
Ow ja...jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat gek, ik heb DM's die anders beweren.
dm je adres maar dan stuur ik een sample in een blanco envelopquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
hey henk kun je ff wat speed fixen voor me
thnx
Deze man weet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah moet je wel de goede kijken, niet van die SSBBW enzo. Gewoon zoeken op Klaudia Kelly bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |