SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 20-07-2015 22:54:20 ]
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:30 schreef no1uknow het volgende:
hey etha, kan je hier ergens in Haarlem (bij voorkeur dicht bij station) yoga doen voor niet al te hoge prijs?
/srs
zozo, oestrogeen is ook weer aanwezig hoor pfoe pfoequote:Op maandag 20 juli 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk tegen jou en je turkenhaat. Terecht.
Verdomd, nu je het zegt, ik denk dat er een eisprong aan zit te komen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zozo, oestrogeen is ook weer aanwezig hoor pfoe pfoe
makkelijk praten als het een ver van je bed show is skklquote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol Turkenhaat pls
Meestal heel vriendelijke mensen.
Zeg ik als niet-Randstadowny.
oefffffquote:Op maandag 20 juli 2015 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom gaat de grootste Turkse turkenhaatster nu turkenhaters haten?
he CC deze voor jouquote:Op maandag 20 juli 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een enigma.
Plus no1 doet alsof DH > Roffa en er is heel, heel veel beter dan Rotterdam, maar als Rotterdam de anus van Nederland is, is Den Haag toch echt de pussende aambei.
Als ik zo naar die foto kijk he, denk ik dat je je male pattern baldness aan den haag te danken hebt.quote:
De tekst op de shirtjes had niet toepasselijker kunnen zijnquote:Op maandag 20 juli 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik zo naar die foto kijk he, denk ik dat je je male pattern baldness aan den haag te danken hebt.
gepopt in je anus door een shemale jaquote:Op maandag 20 juli 2015 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
hey seto ik had nog Ff gedacht
Zou het liefst worden gepopt tijdens carnaval in Rio![]()
Nou laterz
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik zo naar die foto kijk he, denk ik dat je je male pattern baldness aan den haag te danken hebt.
mwa, no worries, kaalheid zit niet in de familiesquote:Op maandag 20 juli 2015 23:00 schreef Montelly het volgende:
baldness, inhammen, alles wordt uit de kast gehaald.
DH is idd de meest aidse stad van de wereld.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een enigma.
Plus no1 doet alsof DH > Roffa en er is heel, heel veel beter dan Rotterdam, maar als Rotterdam de anus van Nederland is, is Den Haag toch echt de pussende aambei.
Dit is wel waar.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:01 schreef no1uknow het volgende:
hoewel ik geloof dat cc betere en meer baardgroei heeft dan ik #whitemanstruggles
voorzichtig he vriendjequote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
Weet niet wat ik erger vind. DH, Roffa of Eindhoven.
Doe nou niet alsof alles uit het oosten in het westen woontquote:Op maandag 20 juli 2015 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
makkelijk praten als het een ver van je bed show is skkl
Amsterdam niet te vergeten. Vreselijke inwoners.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
Amsterdamquote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Amsterdam niet te vergeten. Vreselijke inwoners.
Haat is (vrijwel?) altijd slecht.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk tegen jou en je turkenhaat. Terecht.
Alledrie redelijk te pruimen en in ieder geval beter dan het compleet overgewaardeerde Amsterdam.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Amsterdam niet te vergeten. Vreselijke inwoners.
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:14 schreef no1uknow het volgende:
dit is snakey als z'n tren op is
https://www.facebook.com/joseph.bereket.9/videos/507586529306344/
Die wat?quote:
nee, snakey is van het padje afquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent een beetje van het padje af, bro.
jij kent de schilderswijk alleen maar van tv gekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 05:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof alles uit het oosten in het westen woont
godverdomme kwaliteitsuser deze manquote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:59 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe het, film het meteen en kom het daarna pas vertellenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Als een bejaarde rochelend in je nek hoest terwijl je nietsvermoedend een Quest uit 1998 aan het lezen bent in de wachtruimte, is het geoorloofd om die bejaarde een trap in de adamsappel te geven, toch?
Jezus. Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:13 schreef Questular het volgende:
Dus volgens de kaakchirurg kan ik nog wel een maandje of 6 last hebben van de ingreep die er gedaan is....wtf...
Beter poetsen gozer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef Questular het volgende:
http://www.mkamiddenbrabant.nl/behandelingen/apexresectie
Maar dan op meerdere plekken volgens mij
Het mooie is dat mn gebit echt perfect in orde is, nog nooit een gaatje gehad geen vullingen etc. Schijnbaar sla ik die shit over en ga ik meteen voor het echte werk...quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:43 schreef seto het volgende:
nu ben ik bang want ik heb ook nog nooit een gaatje etc. gehad
sterkte bro
haha cor echt je begint steeds slapper te ouwehoere!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alledrie redelijk te pruimen en in ieder geval beter dan het compleet overgewaardeerde Amsterdam.
survival of the fittest bro, sterktequote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:18 schreef Questular het volgende:
http://www.mkamiddenbrabant.nl/behandelingen/apexresectie
Maar dan op meerdere plekken volgens mij
inquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
survival of the fittest bro, sterkte
hey henk, iets voor jou?
R&P / Strandmeet in Scheveningen op zaterdag 25 juli deel2
Ik had de laatste controle beginnende gaatjes in mijn onderkaak, terwijl ik de keer daarvoor juist complimenten kreeg voor hoe die eruit zag. En ben niet anders gaan poetsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mensen met een verrotte bek
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:08 schreef Montelly het volgende:
Lol maak iets vaags net mee, iphone reboot net zomaar. Wtf...ging net op zwart paar minuten, kon niks doen ook niet opnieuw opstarten niks. Vervolgens paar minuten later reboot ie uit zichzelf.
Zou NSA software op mijn iphone hebben geinstalleerd op afstand?
Artikel gaat nog verderquote:What Open Marriage Taught One Man About Feminism
As I write this, my children are asleep in their room, Loretta Lynn is on the stereo, and my wife is out on a date with a man named Paulo. It’s her second date this week; her fourth this month so far. If it goes like the others, she’ll come home in the middle of the night, crawl into bed beside me, and tell me all about how she and Paulo had sex. I won’t explode with anger or seethe with resentment. I’ll tell her it’s a hot story and I’m glad she had fun. It’s hot because she’s excited, and I’m glad because I’m a feminist.
Before my wife started sleeping with other men, I certainly considered myself a feminist, but I really only understood it in the abstract.
c_c heeft een zero-day exploid gekocht en geïnstalleerd, in de hoop naaktfoto's van je te bemachtigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:08 schreef Montelly het volgende:
Lol maak iets vaags net mee, iphone reboot net zomaar. Wtf...ging net op zwart paar minuten, kon niks doen ook niet opnieuw opstarten niks. Vervolgens paar minuten later reboot ie uit zichzelf.
Zou NSA software op mijn iphone hebben geinstalleerd op afstand?
Nogal triest idd. Niet zo zeer het open-relatie-aspect, maar wel dat de focus heel erg ligt op haar rondneuken en niet op hem / zijn seksuele uitspattingen. Dat lijkt niet bepaald in balans.quote:
Ben je andere dingen gaan slikken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had de laatste controle beginnende gaatjes in mijn onderkaak, terwijl ik de keer daarvoor juist complimenten kreeg voor hoe die eruit zag. En ben niet anders gaan poetsen.
Altijd fijn, van die meets waarvan de datum/tijd/lokatie openbaar zijn. Dan weet je zeker dat er allerlei lurkers en ander gespuis op af komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
survival of the fittest bro, sterkte
hey henk, iets voor jou?
R&P / Strandmeet in Scheveningen op zaterdag 25 juli deel2
zullen we een gym partycrash houden?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Altijd fijn, van die meets waarvan de datum/tijd/lokatie openbaar zijn. Dan weet je zeker dat er allerlei lurkers en ander gespuis op af komen.
http://www.returnofkings.(...)men-how-to-treat-youquote:3 Areas Where You Must Train Women How To Treat You
Training women, especially indirectly and without them ever suspecting it, should become the cornerstone of how you interact with the opposite sex. Like a missile homing in on its target, your mind must constantly reorient itself to the task of bending a particular woman to your indomitable will.
I don’t pretend that strategies and tactics like these will ameliorate the excesses of every girl or every female-related situation. The silver bullet does not exist. But game is about mindset and framing. So start to view and frame it in the way that serves you, and translate that to the girl or girls you spend your time with sexually or romantically.
Even i.v.m. de juiste kledij: is dit een naaktstrand of een normaal strand?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:46 schreef Questular het volgende:
Beetje shinen op het strand met een bacootje in de hand... ik vind het prima.
Ik zeg: allemaal je XXL Nutrition shakebeker meenemen, ter herkenning.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:46 schreef Questular het volgende:
Beetje shinen op het strand met een bacootje in de hand... ik vind het prima.
Neuh, in Limburg lopen ook hetro's rond, het dialect maakt het gewoon een beetje gay.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:49 schreef no1uknow het volgende:
hey sander ben jij nou ook homo zoals deuce?
ohquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Neuh, in Limburg lopen ook hetro's rond, het dialect maakt het gewoon een beetje gay.
die zijn onuitgesproken verliefdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:54 schreef Questular het volgende:
Ik dacht altijd dat Etha en Awesome een koppeltje waren
Wat een baas.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:23 schreef Eleiko het volgende:
Hey Fripsel:
http://frontpage.fok.nl/w(...)pakt-haar-terug.html
Ja, maar Fripsel trekt gewoon in bij een ander, en dan zit haar vriend daar lekker alleen z'n pik te verzwikken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:23 schreef Eleiko het volgende:
Hey Fripsel:
http://frontpage.fok.nl/w(...)pakt-haar-terug.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |