Dat is nooit anders geweest, #TeamPiti rijdt alleen voor #TeamPiti.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Quintana Valverde echt geen ene reet boeit.
Dit.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest, #TeamPiti rijdt alleen voor #TeamPiti.
Zelfs daar is Valverde te lui voor.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze tour duidelijk Vroemquote:
Tuurlijk, maar Wuyts is nog wel in de veronderstelling.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, alleen wat het ravijn in.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Thomas zal toch wel wat vallen in het klassement?
Even afwachten, maar zo te zien werd hij flink geraakt op zijn schouder.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Thomas zal toch wel wat vallen in het klassement?
Cancellara, maar die rijdt nu niet meer mee. Goed in heuvelkoersen, tijdritten en kan dalen als een baksteenquote:
Photos or it didn't happenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
Dat heeft Peter verdomd goed voor elkaar.
Ook in dienst van Vroem, dat kan niet zo blijvenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even afwachten, maar zo te zien werd hij flink geraakt op zijn schouder.
Dat valt wel mee, zo lang hij zelf sterk genoeg is, zal dat niet zoveel uitmaken..quote:Op maandag 20 juli 2015 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook in dienst van Vroem, dat kan niet zo blijven
Wel in dezelfde groep als de nummer 97, maar het is geen heel goed teken inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef sambucavogel het volgende:
LtD 167e. Vrees het ergste voor hem komende week.
Welke heuvelkoersen dan? Cancellara is vooral een kasseienvreter en zeer goede tijdrijder.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Cancellara, maar die rijdt nu niet meer mee. Goed in heuvelkoersen, tijdritten en kan dalen als een baksteen
Op 2 Sagan
Sprinter, heuvelrijder, daler
Bronchitis hebben tijdens de Tour lijkt me idd niet zo'n goed teken.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel in dezelfde groep als de nummer 97, maar het is geen heel goed teken inderdaad
Pinot is er toch best aardig van hersteldquote:Op maandag 20 juli 2015 17:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bronchitis hebben tijdens de Tour lijkt me idd niet zo'n goed teken.
Had die bronchitis? Die had toch de vallende ziekte?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pinot is er toch best aardig van hersteld
Dat werd wel gezegd jaquote:Op maandag 20 juli 2015 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had die bronchitis? Die had toch de vallende ziekte?
Op basis waarvan zou dat spotje gemaakt zijn denk je?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Na de koers op Sporza een spotje voor het stoppen voor een gesloten overweg. Waarin o.a. Van Avermaet zegt dat hij stopt voor een gesloten overweg. Nou is Van Avermaet juist degene die in Parijs-Roubaix als laatste niet stopte voor een gesloten overweg.
Krachten raken ooit op, maar goed als Porte en Poels goed werk kunnen verrichten zou het mee kunnen vallenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zo lang hij zelf sterk genoeg is, zal dat niet zoveel uitmaken..
Nouja, ok, hij won dubieus de Ronde van Vlaanderen. Toen kwamen de motor geruchten op gangquote:Op maandag 20 juli 2015 17:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Welke heuvelkoersen dan? Cancellara is vooral een kasseienvreter en zeer goede tijdrijder.
Op basis daarvan, neemt niet weg dat ik het bizar vind om dan Van Avermaet daarover aan het woord te laten. Hij deed het juist (aantoonbaar) niet. Bij de anderen zitten er misschien ook nog wel een paar die doorreden, waarschijnlijk Vanmarcke b.v., maar Van Avermaet was overduidelijk in beeld.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat spotje gemaakt zijn denk je?
Wat deed Gallopin dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mij mag je voor zoiets als Galopin wel een tijdsstraf geven mits je een tour-directeur hebt die zelf 10 jaar gekoest heeft
Wat heeft die dan gedaan?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mij mag je voor zoiets als Galopin wel een tijdsstraf geven mits je een tour-directeur hebt die zelf 10 jaar gekoest heeft
Lijkt me net daarom heel goed dat ook Van Avermaet in dat clipje zitquote:Op maandag 20 juli 2015 18:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op basis daarvan, neemt niet weg dat ik het bizar vind om dan Van Avermaet daarover aan het woord te laten. Hij deed het juist (aantoonbaar) niet. Bij de anderen zitten er misschien ook nog wel een paar die doorreden, waarschijnlijk Vanmarcke b.v., maar Van Avermaet was overduidelijk in beeld.
hoezo?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor wat?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bocht verkeerd inschatten en Martin tegen een paal laten knallen en een meter of 3 laten vallen in zo te zien een weide gelukkigquote:Op maandag 20 juli 2015 18:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat deed Gallopin dan?
(ik schakelde in toen de kopgroep al in de afdaling zat)
wtfquote:Op maandag 20 juli 2015 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bocht verkeerd inschatten en Martin tegen een paal laten knallen en een meter of 3 laten vallen in zo te zien een weide gelukkig
quote:
Als hij uitlegt dat het levensgevaarlijk is en dat hij het niet meer zou dan, dan zou ik het wel snappen. Maar zoals nu komt het op mij erg ongeloofwaardig over.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me net daarom heel goed dat ook Van Avermaet in dat clipje zit
Nope, we zijn niet allemaal JCs wannabeesquote:
matige trollquote:Op maandag 20 juli 2015 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bocht verkeerd inschatten en Martin tegen een paal laten knallen en een meter of 3 laten vallen in zo te zien een weide gelukkig
Ik wil het je wel uitleggen als je het niet kan volgenquote:
Het was niet Gallopin en het was niet Martin, maar verder gaat het vast goed jaquote:Op maandag 20 juli 2015 18:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil het je wel uitleggen als je het niet kan volgen
Klopt gewoonquote:
Kan je het verschil tussen een Sky en Etixx Quick-Step renner zien?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope, we zijn niet allemaal JCs wannabees
Welke touretappe heb jij zitten kijken?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij reed Beloki ook nog eens onderuit, klote Fransen altijd!!quote:Op maandag 20 juli 2015 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij reed Beloki ook nog eens onderuit, klote Fransen altijd!!
twitter:a_thomas_commin twitterde op maandag 20-07-2015 om 18:18:59Sagan trolle la télé chinoise. "Why are you so strong?" "CAUSE I HAVE BIG BALLS." #TDF2015 http://t.co/uuH5v5mmPU reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 20-07-2015 om 18:22:14Sagan slaat Froome op z'n pet: "Hey Froomey. How was it? Me: shit legs." reageer retweet
quote:“I’m all right. I’m a bit shaken up but I’m fine. I have had a lot worse," said Thomas after the stage. "It’s frustrating because you try so hard to get over that climb. I don’t know why guys don’t just sit where they are on descents. What’s the difference between fifth and third? Just get down the descent. Everyone knows it is a tough descent, but there we go.”
hoop dat ie hem gewoon uitrijdt en laatste eindigtquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef sambucavogel het volgende:
LtD 167e. Vrees het ergste voor hem komende week.
Spotje is inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2015 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Na de koers op Sporza een spotje voor het stoppen voor een gesloten overweg. Waarin o.a. Van Avermaet zegt dat hij stopt voor een gesloten overweg. Nou is Van Avermaet juist degene die in Parijs-Roubaix als laatste niet stopte voor een gesloten overweg.
Even later reed hij nogmaals bijna iemand van de weg.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:39 schreef opgebaarde het volgende:
Haalde Barguil na de subtiele schouderduw nog een keer in de binnenbocht in?
Zei mijn vriendin
Waarom zijn ze boos op Gesink? Ze vinden dat hij niet achter Nibali mocht rijden?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Ericr het volgende:
Cyclingnews forum debieltjes zijn boos om GesinkHebben zeker niet meegekregen wat Valverde op zaterdag al zei, het blijft een competitie. Jagen op je concurrent die los is hoort daar ook bij.
Ja, begrijpen het principe van een wedstrijd niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zijn ze boos op Gesink? Ze vinden dat hij niet achter Nibali mocht rijden?
Engelstaligen snappen iha weinig van wielrennen (zelfs de coureurs).quote:Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, begrijpen het principe van een wedstrijd niet.
Vroeg ik me ook af. Bocht gemist en daarna niet meer durven om vol gas te gaan?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Wombcat het volgende:
Waarom daalde Gallopin trouwens als een oud wijf richting Gap?
Dit was wel heel langzaam, hij rijdt bergop bijna net zo hard (langzaam).quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Bocht gemist en daarna niet meer durven om vol gas te gaan?
hoe reageren die Fransen op Barguil die meteen op zijn fietst stapt nadat hij iemand eruit rampt?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Ericr het volgende:
Cyclingnews forum debieltjes zijn boos om GesinkHebben zeker niet meegekregen wat Valverde op zaterdag al zei, het blijft een competitie. Jagen op je concurrent die los is hoort daar ook bij.
Fransen op een engelstalig forumquote:Op maandag 20 juli 2015 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp die Fransen wel, Gesink moet natuurlijk zijn grootste concurrent Nibali laten lopen want Thomas...
Maar hoe reageren die Fransen op Barguil die meteen op zijn fietst stapt nadat hij iemand eruit rampt?
Ah ja dat is natuurlijk ook zoquote:Op maandag 20 juli 2015 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fransen op een engelstalig forumLijkt me sterk.
Ja, bij een bange renner verwacht je dat hij heel traag door een natte bocht gaat. Hier ging hij extreem traag over een lang recht stuk waar niet het minste obstakel was.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit was wel heel langzaam, hij rijdt bergop bijna net zo hard (langzaam).
Het leek er op dat hij nog langzamer ging dan een 60-jarige toerist die voor het eerst in de bergen rijdt en niet harder bergaf durft te gaan dan 60 km/u.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, bij een bange renner verwacht je dat hij heel traag door een natte bocht gaat. Hier ging hij extreem traag over een lang recht stuk waar niet het minste obstakel was.
Ging wel heel langzaam inderdaad. Ik dacht in eerste instantie even aan een lekke band.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het leek er op dat hij nog langzamer ging dan een 60-jarige toerist die voor het eerst in de bergen rijdt en niet harder bergaf durft te gaan dan 60 km/u.
'Gesink heeft de koers doodgemaakt.'quote:Op maandag 20 juli 2015 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die paar idioten op Cyclingnews.![]()
![]()
Dat je op een multiforum als Fok zulke reacties zou krijgen kan ik nog enigszins begrijpen maar op een specifiek wielerforum als Cyclingnews?
![]()
![]()
De Froome/Sky haat zit daar enorm diep, waardoor ze dachten dat Froome wel achter Nibali aan zou gaan rijden ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die paar idioten op Cyclingnews.![]()
![]()
Dat je op een multiforum als Fok zulke reacties zou krijgen kan ik nog enigszins begrijpen maar op een specifiek wielerforum als Cyclingnews?
![]()
![]()
Dit zou ik ook niet durvenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het leek er op dat hij nog langzamer ging dan een 60-jarige toerist die voor het eerst in de bergen rijdt en niet harder bergaf durft te gaan dan 60 km/u.
Idd. Wel lullig voor Barguil, want hij krijgt de schuld ervan.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:03 schreef DDDJJ het volgende:
Klikkerdeklik
In dit filmpje zie je dat van Garderen even een smakje uitdeelt aan Barguil.
Ja, dat betreur ik ook. Als je berichten op twitter berichten leest dat z'n jongen zichzelf maar het ravijn in moet fietsen dan vind ik dat wel sneu. Het is echt een heel zachte en aardige gast die wordt neergezet als "kamikaze" piloot hierdoor. Je ziet zelf hoe emotioneel hij is als hij over de finish komt. Dat siert hem wel.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Wel lullig voor Barguil, want hij krijgt de schuld ervan.
Ik zie hier weinig in wat Barguil vrij zou kunnen pleiten. En een paar bochten later wilde hij gewoon weer binnendoor wat renners inhalen.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:46 schreef DDDJJ het volgende:
[..]
Ja, dat betreur ik ook. Als je berichten op twitter berichten leest dat z'n jongen zichzelf maar het ravijn in moet fietsen dan vind ik dat wel sneu. Het is echt een heel zachte en aardige gast die wordt neergezet als "kamikaze" piloot hierdoor. Je ziet zelf hoe emotioneel hij is als hij over de finish komt. Dat siert hem wel.
Maar het waait ook wel weer over. Volgend jaar staat weer iedereen te juichen voor hem haha.
Tja, je kan je afvragen wat hij hoopte te bereiken, want ook als er geen contact is en hij (mogelijk) dus wat trager rijdt, snijdt hij die bocht nog steeds totaal verkeerd aan en rijdt hij in de weg van renners die de bocht normaal willen nemen. In het beste geval is 't dan ook dom van Van Garderen en zijn ze met 2.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie hier weinig in wat Barguil vrij zou kunnen pleiten. En een paar bochten later wilde hij gewoon weer binnendoor wat renners inhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |