Pra-Loup is niet echt een lullig klimmetje natuurlijk, zoveel anders hoeft het niet te zijn dan een langere col als ze gelijk vanaf de voet oorlog gaan maken. Of nog beter vanaf de col daarvoor maar dat zal bijna niemand van de klassementsmannen durven. Nibali zal wel misschien wat wagen, begint op stoom te komen.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat het weer eindigt op zijn lullig klimmetje, maar vanaf nu moeten ze Froome kapot gaan maken.
Wat een prachtige daalkunsten in die video van Bardet. Respect!!quote:Op maandag 20 juli 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag trappen we af met een etappe die ook in de Dauphinee Liberee voorkwam. Bardet won deze. Op zich is dat niet zo vreemd als het in je trainingsgebied ligt. Zal hij de Tourversie ook winnen?
http://www.procyclingstat(...)015_Stage_5_Pra_Loup
Start om 12:55
Je bedoelt met een Barguilletje?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:36 schreef Sked het volgende:
Gewoon op de voorlaatste col Froome eraf rijden
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:44 schreef DeeBee het volgende:
Laten we Bardet maar even heel snel doorstrepen, een Franse flopshow zitten we niet op te wachten.
Lolquote:
Bardet heeft nooit de Dauphiné Liberé gereden.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag trappen we af met een etappe die ook in de Dauphinee Liberee voorkwam.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bardet heeft nooit de Dauphiné Liberé gereden.
Dat is in het Criterium Du Dauphiné. De naam Dauphiné Liberé is al jaren niet aan die koers verbonden.quote:
http://nos.nl/tour/artike(...)-plekje-stijgen.htmlquote:"Dan doe ik liever mee om een etappezege." Bauke Mollema hoeft niet lang na te denken, wanneer hem de keuze wordt voorgeschoteld tussen een plek stijgen in het klassement, of meedoen om een etappezege in de Tour.
"Maar ik wil wel in de top 10 blijven staan", bekent de kopman van Trek en de nummer 9 in het algemeen klassement. "Ik zal dus niet snel gekke dingen gaan doen. Op het vlakke zal ik niet mee springen, maar als de start bergop is en er rijdt een grote groep weg, hoop ik erbij te zitten."
Dan zou Mollema twee vliegen in één klap kunnen slaan. "Hopelijk kan ik dan rijden voor de zege en minuten in het klassement goedmaken."
Dit is niet het autistenforumquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is in het Criterium Du Dauphiné. De naam Dauphiné Liberé is al jaren niet aan die koers verbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |