Dat is nooit anders geweest, #TeamPiti rijdt alleen voor #TeamPiti.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Quintana Valverde echt geen ene reet boeit.
Dit.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest, #TeamPiti rijdt alleen voor #TeamPiti.
Zelfs daar is Valverde te lui voor.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze tour duidelijk Vroemquote:
Tuurlijk, maar Wuyts is nog wel in de veronderstelling.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, alleen wat het ravijn in.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Thomas zal toch wel wat vallen in het klassement?
Even afwachten, maar zo te zien werd hij flink geraakt op zijn schouder.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Thomas zal toch wel wat vallen in het klassement?
Cancellara, maar die rijdt nu niet meer mee. Goed in heuvelkoersen, tijdritten en kan dalen als een baksteenquote:
Photos or it didn't happenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef Cavaliers het volgende:
Dat heeft Peter verdomd goed voor elkaar.
Ook in dienst van Vroem, dat kan niet zo blijvenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even afwachten, maar zo te zien werd hij flink geraakt op zijn schouder.
Dat valt wel mee, zo lang hij zelf sterk genoeg is, zal dat niet zoveel uitmaken..quote:Op maandag 20 juli 2015 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook in dienst van Vroem, dat kan niet zo blijven
Wel in dezelfde groep als de nummer 97, maar het is geen heel goed teken inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef sambucavogel het volgende:
LtD 167e. Vrees het ergste voor hem komende week.
Welke heuvelkoersen dan? Cancellara is vooral een kasseienvreter en zeer goede tijdrijder.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Cancellara, maar die rijdt nu niet meer mee. Goed in heuvelkoersen, tijdritten en kan dalen als een baksteen
Op 2 Sagan
Sprinter, heuvelrijder, daler
Bronchitis hebben tijdens de Tour lijkt me idd niet zo'n goed teken.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel in dezelfde groep als de nummer 97, maar het is geen heel goed teken inderdaad
Pinot is er toch best aardig van hersteldquote:Op maandag 20 juli 2015 17:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bronchitis hebben tijdens de Tour lijkt me idd niet zo'n goed teken.
Had die bronchitis? Die had toch de vallende ziekte?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pinot is er toch best aardig van hersteld
Dat werd wel gezegd jaquote:Op maandag 20 juli 2015 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had die bronchitis? Die had toch de vallende ziekte?
Op basis waarvan zou dat spotje gemaakt zijn denk je?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Na de koers op Sporza een spotje voor het stoppen voor een gesloten overweg. Waarin o.a. Van Avermaet zegt dat hij stopt voor een gesloten overweg. Nou is Van Avermaet juist degene die in Parijs-Roubaix als laatste niet stopte voor een gesloten overweg.
Krachten raken ooit op, maar goed als Porte en Poels goed werk kunnen verrichten zou het mee kunnen vallenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zo lang hij zelf sterk genoeg is, zal dat niet zoveel uitmaken..
Nouja, ok, hij won dubieus de Ronde van Vlaanderen. Toen kwamen de motor geruchten op gangquote:Op maandag 20 juli 2015 17:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Welke heuvelkoersen dan? Cancellara is vooral een kasseienvreter en zeer goede tijdrijder.
Op basis daarvan, neemt niet weg dat ik het bizar vind om dan Van Avermaet daarover aan het woord te laten. Hij deed het juist (aantoonbaar) niet. Bij de anderen zitten er misschien ook nog wel een paar die doorreden, waarschijnlijk Vanmarcke b.v., maar Van Avermaet was overduidelijk in beeld.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat spotje gemaakt zijn denk je?
Wat deed Gallopin dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mij mag je voor zoiets als Galopin wel een tijdsstraf geven mits je een tour-directeur hebt die zelf 10 jaar gekoest heeft
Wat heeft die dan gedaan?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mij mag je voor zoiets als Galopin wel een tijdsstraf geven mits je een tour-directeur hebt die zelf 10 jaar gekoest heeft
Lijkt me net daarom heel goed dat ook Van Avermaet in dat clipje zitquote:Op maandag 20 juli 2015 18:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op basis daarvan, neemt niet weg dat ik het bizar vind om dan Van Avermaet daarover aan het woord te laten. Hij deed het juist (aantoonbaar) niet. Bij de anderen zitten er misschien ook nog wel een paar die doorreden, waarschijnlijk Vanmarcke b.v., maar Van Avermaet was overduidelijk in beeld.
hoezo?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor wat?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bocht verkeerd inschatten en Martin tegen een paal laten knallen en een meter of 3 laten vallen in zo te zien een weide gelukkigquote:Op maandag 20 juli 2015 18:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat deed Gallopin dan?
(ik schakelde in toen de kopgroep al in de afdaling zat)
wtfquote:Op maandag 20 juli 2015 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bocht verkeerd inschatten en Martin tegen een paal laten knallen en een meter of 3 laten vallen in zo te zien een weide gelukkig
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |