Als hij uitlegt dat het levensgevaarlijk is en dat hij het niet meer zou dan, dan zou ik het wel snappen. Maar zoals nu komt het op mij erg ongeloofwaardig over.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me net daarom heel goed dat ook Van Avermaet in dat clipje zit
Nope, we zijn niet allemaal JCs wannabeesquote:
matige trollquote:Op maandag 20 juli 2015 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bocht verkeerd inschatten en Martin tegen een paal laten knallen en een meter of 3 laten vallen in zo te zien een weide gelukkig
Ik wil het je wel uitleggen als je het niet kan volgenquote:
Het was niet Gallopin en het was niet Martin, maar verder gaat het vast goed jaquote:Op maandag 20 juli 2015 18:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil het je wel uitleggen als je het niet kan volgen
Klopt gewoonquote:
Kan je het verschil tussen een Sky en Etixx Quick-Step renner zien?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope, we zijn niet allemaal JCs wannabees
Welke touretappe heb jij zitten kijken?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bocht verkeerd inschatten en Martin tegen een paal laten knallen en een meter of 3 laten vallen in zo te zien een weide gelukkig
Hij reed Beloki ook nog eens onderuit, klote Fransen altijd!!quote:Op maandag 20 juli 2015 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij reed Beloki ook nog eens onderuit, klote Fransen altijd!!
twitter:a_thomas_commin twitterde op maandag 20-07-2015 om 18:18:59Sagan trolle la télé chinoise. "Why are you so strong?" "CAUSE I HAVE BIG BALLS." #TDF2015 http://t.co/uuH5v5mmPU reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 20-07-2015 om 18:22:14Sagan slaat Froome op z'n pet: "Hey Froomey. How was it? Me: shit legs." reageer retweet
quote:“I’m all right. I’m a bit shaken up but I’m fine. I have had a lot worse," said Thomas after the stage. "It’s frustrating because you try so hard to get over that climb. I don’t know why guys don’t just sit where they are on descents. What’s the difference between fifth and third? Just get down the descent. Everyone knows it is a tough descent, but there we go.”
hoop dat ie hem gewoon uitrijdt en laatste eindigtquote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef sambucavogel het volgende:
LtD 167e. Vrees het ergste voor hem komende week.
Spotje is inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2015 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Na de koers op Sporza een spotje voor het stoppen voor een gesloten overweg. Waarin o.a. Van Avermaet zegt dat hij stopt voor een gesloten overweg. Nou is Van Avermaet juist degene die in Parijs-Roubaix als laatste niet stopte voor een gesloten overweg.
Even later reed hij nogmaals bijna iemand van de weg.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:39 schreef opgebaarde het volgende:
Haalde Barguil na de subtiele schouderduw nog een keer in de binnenbocht in?
Zei mijn vriendin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |