Waarom zijn ze boos op Gesink? Ze vinden dat hij niet achter Nibali mocht rijden?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Ericr het volgende:
Cyclingnews forum debieltjes zijn boos om GesinkHebben zeker niet meegekregen wat Valverde op zaterdag al zei, het blijft een competitie. Jagen op je concurrent die los is hoort daar ook bij.
Ja, begrijpen het principe van een wedstrijd niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zijn ze boos op Gesink? Ze vinden dat hij niet achter Nibali mocht rijden?
Engelstaligen snappen iha weinig van wielrennen (zelfs de coureurs).quote:Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, begrijpen het principe van een wedstrijd niet.
Vroeg ik me ook af. Bocht gemist en daarna niet meer durven om vol gas te gaan?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Wombcat het volgende:
Waarom daalde Gallopin trouwens als een oud wijf richting Gap?
Dit was wel heel langzaam, hij rijdt bergop bijna net zo hard (langzaam).quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Bocht gemist en daarna niet meer durven om vol gas te gaan?
hoe reageren die Fransen op Barguil die meteen op zijn fietst stapt nadat hij iemand eruit rampt?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Ericr het volgende:
Cyclingnews forum debieltjes zijn boos om GesinkHebben zeker niet meegekregen wat Valverde op zaterdag al zei, het blijft een competitie. Jagen op je concurrent die los is hoort daar ook bij.
Fransen op een engelstalig forumquote:Op maandag 20 juli 2015 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp die Fransen wel, Gesink moet natuurlijk zijn grootste concurrent Nibali laten lopen want Thomas...
Maar hoe reageren die Fransen op Barguil die meteen op zijn fietst stapt nadat hij iemand eruit rampt?
Ah ja dat is natuurlijk ook zoquote:Op maandag 20 juli 2015 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fransen op een engelstalig forumLijkt me sterk.
Ja, bij een bange renner verwacht je dat hij heel traag door een natte bocht gaat. Hier ging hij extreem traag over een lang recht stuk waar niet het minste obstakel was.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit was wel heel langzaam, hij rijdt bergop bijna net zo hard (langzaam).
Het leek er op dat hij nog langzamer ging dan een 60-jarige toerist die voor het eerst in de bergen rijdt en niet harder bergaf durft te gaan dan 60 km/u.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, bij een bange renner verwacht je dat hij heel traag door een natte bocht gaat. Hier ging hij extreem traag over een lang recht stuk waar niet het minste obstakel was.
Ging wel heel langzaam inderdaad. Ik dacht in eerste instantie even aan een lekke band.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het leek er op dat hij nog langzamer ging dan een 60-jarige toerist die voor het eerst in de bergen rijdt en niet harder bergaf durft te gaan dan 60 km/u.
'Gesink heeft de koers doodgemaakt.'quote:Op maandag 20 juli 2015 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die paar idioten op Cyclingnews.![]()
![]()
Dat je op een multiforum als Fok zulke reacties zou krijgen kan ik nog enigszins begrijpen maar op een specifiek wielerforum als Cyclingnews?
![]()
![]()
De Froome/Sky haat zit daar enorm diep, waardoor ze dachten dat Froome wel achter Nibali aan zou gaan rijden ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die paar idioten op Cyclingnews.![]()
![]()
Dat je op een multiforum als Fok zulke reacties zou krijgen kan ik nog enigszins begrijpen maar op een specifiek wielerforum als Cyclingnews?
![]()
![]()
Dit zou ik ook niet durvenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het leek er op dat hij nog langzamer ging dan een 60-jarige toerist die voor het eerst in de bergen rijdt en niet harder bergaf durft te gaan dan 60 km/u.
Idd. Wel lullig voor Barguil, want hij krijgt de schuld ervan.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:03 schreef DDDJJ het volgende:
Klikkerdeklik
In dit filmpje zie je dat van Garderen even een smakje uitdeelt aan Barguil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |