Lijkt me eerder dalen à la Nibali. Veel risico's nemen, niet zozeer super dalen (daarvoor mist hij iets te vaak zijn bocht)quote:
twitter:luuk twitterde op maandag 20-07-2015 om 17:11:22Wielrennen is eigenlijk een simpele sport. Je fiets gewoon zo hard mogelijk van A naar B en uiteindelijk wint Sagan net niet. #tdf reageer retweet
Dalen is ook vooral durfquote:Op maandag 20 juli 2015 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dalen à la Nibali. Veel risico's nemen, niet zozeer super dalen (daarvoor mist hij iets te vaak zijn bocht)
Presteert ook al jaren geen reet meer.quote:
Ja het is een Spanjaard, als Tankink dit zou winnen juichen jullie ook, maar da's toch geen naam voor deze etappe.quote:
Een beetje Olvarit doet wonderen.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:13 schreef OProg het volgende:
Misschien moet Sagan eens met Krek gaan praten.
quote:
Dat.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik hoop zo dat Froome een inzinking krijgt in de Alpen, of van een of andere klif afdondert.
Nibali is helemaal niet zo'n fantastische daler. Durft alleen wat meer risico te nemen, maar is geen stuurman als Savodelli of Cancellara.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:20 schreef silverhill het volgende:
Zometeen weer genot met dalende Nibali. (hopelijk)
Froome zo de Tour uit.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef DaveDave09 het volgende:
dat is de verkeerde barguil, hij heeft de gele trui aan..
Fransen gaan nooit de Tour uit.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet wat Barguil van plan was, maar een uitstekend plan kan je het niet noemen.
Schuift wel mooi een plek op als hij niet uit koers genomen wordt.Zo kan je het ook doen.
Dan mag je de hele fiets meenemenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:26 schreef Gort het volgende:
Mag je een bidon ook oppakken als er nog een fiets aan vast zit?
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:27 schreef TheArt het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met Thomas maar ik vrees er een beetje voor.
En Thomas waarschijnlijk ook wel....quote:Op maandag 20 juli 2015 17:27 schreef Aguero het volgende:
Mollema gaat dus in ieder geval Gallopin voor bij.
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:27 schreef TheArt het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:27 schreef TheArt het volgende:
Ja echt hequote:Op maandag 20 juli 2015 17:27 schreef Zelva het volgende:
Ducrot heeft de oplossing voor het voorkomen van dit soort valpartijen:
,,Moeten de parcoursen kleiner"
Maar het is een fransman , de beste fransmanquote:Op maandag 20 juli 2015 17:29 schreef timmmmm het volgende:
Die Barguil moeten ze gewoon uit koers nemen joh. Als je gewoon keihard rechtdoor gaat waar je de hoek om moet, ben je een gevaar voor iedereen om je heen
Maar dat is niet goed voor het proces van Giantquote:Op maandag 20 juli 2015 17:29 schreef timmmmm het volgende:
Die Barguil moeten ze gewoon uit koers nemen joh. Als je gewoon keihard rechtdoor gaat waar je de hoek om moet, ben je een gevaar voor iedereen om je heen
zal wss een bochtje of 2 hebben gemistquote:
Dit ja #BesteTourOoitquote:Op maandag 20 juli 2015 17:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat is niet goed voor het proces van Giant
En dan? Als ie hem slaat breekt ie z'n arm.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:29 schreef Bonkers. het volgende:
Froome gaat Barguil opwachten na de finish.
Wat gaat ie doen met zijn anorexiaarmen?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:29 schreef Bonkers. het volgende:
Froome gaat Barguil opwachten na de finish.
Barguil.quote:
Urine over hem heen gooien.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen met zijn anorexiaarmen?
Ketonen-power.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen met zijn anorexiaarmen?
Poels wilde ook doorrijden na zijn val toen totdat ze een keer op zijn lichaam druktequote:Op maandag 20 juli 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Cyborg ThomasWat een goden zijn die wielrenners toch, helemaal kapotgaan, kop tegen de lantaarnpaal alles en toch doorfietsen.
Eerder ten Dam al die ze al in de ambulance geladen hadden. Wielrenners zijn echte mannen
dit maar eens goed onderzoekenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:33 schreef Type-R het volgende:
ik denk dat ie gewoon terug de fiets is opgegaan met een hersenschudding
Nibali heeft bijna een halve minuut gepaktquote:Op maandag 20 juli 2015 17:34 schreef Godshand het volgende:
Fantastische etappe
-dalen van Sagan
-helaas voor Thomas, maar wat een klapVolgens mij was die helm kapot?
-Nibali dalen voor 10 seconden winst
Watquote:Op maandag 20 juli 2015 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Motor in de fiets anders acht ik het onmogelijk dat je zo weinig verliest.
Ga jij maar weer darten kijken of zo, in plaats van die onzin hier te verspreiden.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Motor in de fiets anders acht ik het onmogelijk dat je zo weinig verliest.
Dit wordt een klassiekerquote:
Van Garderen kan dat nog beter.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 20-07-2015 om 17:36:46Barguil: "Het spijt me echt." reageer retweet
Ja daaag, hij probeerde iedereen te passeren in de binnenbocht met veel teveel snelheid.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:37 schreef Max23 het volgende:
Schijnt dat Barguil moest uitwijken voor een vrouwelijke supporter en daardoor een zwiep kreeg
De opperkoning der antifietsers.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Van Garderen kan dat nog beter.
Zoals ik soms in racegames rijd als het (tegen de AI) niet wil lukken.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja daaag, hij probeerde iedereen te passeren in de binnenbocht met veel teveel snelheid.
Uhh ik heb haar niet kunnen zien en we hebben de beelden nu toch 100000x gezienquote:Op maandag 20 juli 2015 17:37 schreef Max23 het volgende:
Schijnt dat Barguil moest uitwijken voor een vrouwelijke supporter en daardoor een zwiep kreeg
helaas is het geen onzin en is het cheaten tot god verhevenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga jij maar weer darten kijken of zo, in plaats van die onzin hier te verspreiden.
Froome kan alles.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het trouwens verbazend dat Froome het wiel van Valverde kon houden in de afdaling, dat had ik echt niet verwacht.
Valverde ging niet echt vol denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het trouwens verbazend dat Froome het wiel van Valverde kon houden in de afdaling, dat had ik echt niet verwacht.
En Barguil was wel een mongool met zijn actie.
Dat verklaart nog niet waar zijn veel hogere snelheid vandaan kwam en wat hij daarmee hoopte te bereiken.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh ik heb haar niet kunnen zien en we hebben de beelden nu toch 100000x gezien
Dat was dan een tikje dat hij kreeg tijdens een enorm lompe actie.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:37 schreef Max23 het volgende:
Volgens is idd wat makkelijker dan het alleen doen. Alleen als iemand echt harder gaat dan jij kunt, gaat het fout als je blijft volgen.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valverde ging niet echt vol denk ik.
Overigens kan Froome wel redelijk volgen, hij komt in de problemen als hij het alleen moet doen.
Binnendoor schietenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waar zijn veel hogere snelheid vandaan kwam en wat hij daarmee hoopte te bereiken.
Skygodquote:Op maandag 20 juli 2015 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met 30 tegen een paal knallen, 3 meter vallen en maar 50 seconde verliezen
nopequote:Op maandag 20 juli 2015 17:43 schreef Godshand het volgende:
In de Beloki bocht toch nu niets gebeurd?
Nee man, dat is de cooling downquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |