Uhh ik heb haar niet kunnen zien en we hebben de beelden nu toch 100000x gezienquote:Op maandag 20 juli 2015 17:37 schreef Max23 het volgende:
Schijnt dat Barguil moest uitwijken voor een vrouwelijke supporter en daardoor een zwiep kreeg
helaas is het geen onzin en is het cheaten tot god verhevenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga jij maar weer darten kijken of zo, in plaats van die onzin hier te verspreiden.
Froome kan alles.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het trouwens verbazend dat Froome het wiel van Valverde kon houden in de afdaling, dat had ik echt niet verwacht.
Valverde ging niet echt vol denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het trouwens verbazend dat Froome het wiel van Valverde kon houden in de afdaling, dat had ik echt niet verwacht.
En Barguil was wel een mongool met zijn actie.
Dat verklaart nog niet waar zijn veel hogere snelheid vandaan kwam en wat hij daarmee hoopte te bereiken.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh ik heb haar niet kunnen zien en we hebben de beelden nu toch 100000x gezien
Dat was dan een tikje dat hij kreeg tijdens een enorm lompe actie.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:37 schreef Max23 het volgende:
Schijnt dat Barguil moest uitwijken voor een vrouwelijke supporter en daardoor een zwiep kreeg
Volgens is idd wat makkelijker dan het alleen doen. Alleen als iemand echt harder gaat dan jij kunt, gaat het fout als je blijft volgen.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valverde ging niet echt vol denk ik.
Overigens kan Froome wel redelijk volgen, hij komt in de problemen als hij het alleen moet doen.
Binnendoor schietenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waar zijn veel hogere snelheid vandaan kwam en wat hij daarmee hoopte te bereiken.
Skygodquote:Op maandag 20 juli 2015 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met 30 tegen een paal knallen, 3 meter vallen en maar 50 seconde verliezen
nopequote:Op maandag 20 juli 2015 17:43 schreef Godshand het volgende:
In de Beloki bocht toch nu niets gebeurd?
Nee man, dat is de cooling downquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |