abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154497675
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Wel lullig voor Barguil, want hij krijgt de schuld ervan.
Ja, dat betreur ik ook. Als je berichten op twitter berichten leest dat z'n jongen zichzelf maar het ravijn in moet fietsen dan vind ik dat wel sneu. Het is echt een heel zachte en aardige gast die wordt neergezet als "kamikaze" piloot hierdoor. Je ziet zelf hoe emotioneel hij is als hij over de finish komt. Dat siert hem wel.

Maar het waait ook wel weer over. Volgend jaar staat weer iedereen te juichen voor hem haha.
pi_154497980
Als ik goed kijk naar de beelden, dan lijkt het erop dat Van Garderen Quintana in wil halen, terwijl Barguil naast hem rijdt. VG komt in de richting van Barguil, geeft een duwtje, waardoor Barguil moet corrigeren en op het moment dat hij moet gaan remmen niet kan remmen.

Op de beelden in het begin van de video op Sporza, zie je dat Quintana, Van Garderen en Barguil naast elkaar rijden in de bocht. Later in de video zie je de beelden van iets eerder, daar zit Van Garderen achter Quintana, en zit Barguil naast hem. VG wijkt uit naar rechts, kennelijk om Quintana in te halen, maar daar zit Barguil al, die krijgt een duwtje.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2015 21:00:16 ]
pi_154500629
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:46 schreef DDDJJ het volgende:

[..]

Ja, dat betreur ik ook. Als je berichten op twitter berichten leest dat z'n jongen zichzelf maar het ravijn in moet fietsen dan vind ik dat wel sneu. Het is echt een heel zachte en aardige gast die wordt neergezet als "kamikaze" piloot hierdoor. Je ziet zelf hoe emotioneel hij is als hij over de finish komt. Dat siert hem wel.

Maar het waait ook wel weer over. Volgend jaar staat weer iedereen te juichen voor hem haha.
Ik zie hier weinig in wat Barguil vrij zou kunnen pleiten. En een paar bochten later wilde hij gewoon weer binnendoor wat renners inhalen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 08:30:57 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_154506646
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 22:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik zie hier weinig in wat Barguil vrij zou kunnen pleiten. En een paar bochten later wilde hij gewoon weer binnendoor wat renners inhalen.
Tja, je kan je afvragen wat hij hoopte te bereiken, want ook als er geen contact is en hij (mogelijk) dus wat trager rijdt, snijdt hij die bocht nog steeds totaal verkeerd aan en rijdt hij in de weg van renners die de bocht normaal willen nemen. In het beste geval is 't dan ook dom van Van Garderen en zijn ze met 2.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')