Snel, stuur de Kort vooraan mee !quote:Op maandag 20 juli 2015 13:20 schreef Maver24 het volgende:
Faal Nederlanders. Gewoon niemand erbij in zo'n grote groep.
Saganquote:Op maandag 20 juli 2015 13:21 schreef Zhero het volgende:
, beetje jammer deze kopgroep. Weinig leuke namen
.
Kelderman heeft laten zien goede benen te hebben, Kruijswijk kan nog wel wat proberen als het meezit.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef TLC het volgende:
Dit was ook zo'n beetje de laatste kans op n Nederlandse etappe zege, ik zou niet weten wie er als eerste op de finish zou moeten komen in n Alpen etappe... laat staan over de Champs Elyssee![]()
Heel miniem kansje voor Kruijswijk of Kelderman nu Ten Dam steeds meer uit elkaar valt. De rest van de Nederlanders buiten Gesink en Mollema komt geen vluchtheuvel over en is daarmee kansloos in de Alpen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef TLC het volgende:
Dit was ook zo'n beetje de laatste kans op n Nederlandse etappe zege, ik zou niet weten wie er als eerste op de finish zou moeten komen in n Alpen etappe... laat staan over de Champs Elyssee![]()
Wie zou je dan uit het Nederlandse kamp als geweldige daler zien? Want op de klim zie ik ze het verschil niet maken.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef TLC het volgende:
Precies dit.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:31 schreef kilon het volgende:
voorsprong alweer 6 minuten.
Ik schakel rond half vijf wel in voor de laatste beklimming en afdaling.
Een goede Kelderman of Kruijswijk zou in deze groep de beste klimmer zijn, alleen het is niet zwaar genoegquote:Op maandag 20 juli 2015 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wie zou je dan uit het Nederlandse kamp als geweldige daler zien? Want op de klim zie ik ze het verschil niet maken.
Niet veel groter dan 6 minuten en een beetje voorlopigquote:Op maandag 20 juli 2015 13:38 schreef Wespensteek het volgende:
Vreemde etappe, de kopgroep van 12 moet hard rijden om die andere groep van 12 voor te blijven. Ik ben benieuwd hoe groot men dan in het peloton het gat laat worden.
Ben daar in deze vorm en bij deze bergen niet zo heel erg van overtuigd nog. genoeg renners in de kopgroep die dit ook prima aan moeten kunnen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Een goede Kelderman of Kruijswijk zou in deze groep de beste klimmer zijn, alleen het is niet zwaar genoeg
Wut?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef TLC het volgende:
Nja, Kelderman heeft natuurlijk wel laten zien dat de benen best behoorlijk zijn intussen. Is alleen de vraag hoe zijn rug is en daarom wachten ze denk ik bewust tot de Alpenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben daar in deze vorm en bij deze bergen niet zo heel erg van overtuigd nog. genoeg renners in de kopgroep die dit ook prima aan moeten kunnen.
Uh. Nee.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Was? Deze kopgroep halen ze echt nog wel in hoor.
Het loopt nu zelfs terug maar daar wordt dan dus ook hard gereden. 54 per uur en dan allemaal vals plat omhoog dat gaat mensen opbreken.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet veel groter dan 6 minuten en een beetje voorlopig
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Was? Deze kopgroep halen ze echt nog wel in hoor. Voorbij de Sprint finish moeten ze gaan klimmen en worden de verhoudingen heel anders.
Morgen hebben ze een rustdag. Ik zie niet zo goed in waarom ze niet gewoon volle bak gaan straks.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Met die zware etappes gaan ze zich sparen.
Waaronder de TLJ godenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Opgave Kennaugh, nog maar 4 ploegen met 9 renners
Wie dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Morgen hebben ze een rustdag. Ik zie niet zo goed in waarom ze niet gewoon volle bak gaan straks.
Wie zal het zeggen.....quote:
Westra mocht niet van Vinoquote:Op maandag 20 juli 2015 13:53 schreef Chiappucci het volgende:
Hoe kunnen mannen als Kruijswijk, Westra en Weening deze vlucht nu weer gemist hebben
Pinot en Fugl interesseert dat klassement vrij weinig.. Geloof niet dat er een ploeg die dit terug gaat halen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen.....
Misschien een paar bergpuntjes?
Pinot, Fuglsang en anderen verliezen toch weer een plekje in het algemeen klassement op deze manier.
Ik kan me zo voorstellen dat er vanzelf een groep op kop van het peleton gaat rijden om de boel wat tempo aan te jagen.
Fuglsang en zeker Pinot willen in de Alpen shinenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pinot en Fugl interesseert dat klassement vrij weinig.. Geloof niet dat er een ploeg die dit terug gaat halen.
Ik vind het ook maar een beetje suffe zooiquote:Op maandag 20 juli 2015 13:58 schreef Ericr het volgende:
Steriele TDF zo. Alleen eerste week wat vuurwerk waarbij kopmannen verrast worden maar er is nu echt geen enkele ploeg die wat durft te forceren aan het begin van een etappe om Sky of Movistar het vuur aan de schenen te leggen.
Daar is deze etappe ook niet echt geschikt voor met een vlakke aanloop. Wellicht de etappes van donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:58 schreef Ericr het volgende:
Steriele TDF zo. Alleen eerste week wat vuurwerk waarbij kopmannen verrast worden maar er is nu echt geen enkele ploeg die wat durft te forceren aan het begin van een etappe om Sky of Movistar het vuur aan de schenen te leggen.
Klassement is grotendeels gemaakt, ploegen die geen echte klassementsrenner meer hebben gaan nu ook niet meer wringen.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:03 schreef Maver24 het volgende:
Massale Valpartijen ook niet meer gezien na de grote valpartij in het begin. Dat is wel beter
Google.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat er nog aangevallen worden door de grote mannen op de laatste klim en afdaling?
Ja, Froome gaat 10 minuten pakkenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat er nog aangevallen worden door de grote mannen op de laatste klim en afdaling?
ONZ is een deur verderquote:
ONZ is een deur verderquote:Op maandag 20 juli 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Froome gaat 10 minuten pakken
Naar Sport1.twitter:NOSsport twitterde op maandag 20-07-2015 om 14:06:49Na veertig jaar vertrekt Jack van Gelder bij de @NOS. http://t.co/JaitxZQWP4 http://t.co/KvPlok9fq0 reageer retweet
Nee, ik laat geestelijke gezondheids zorg over aan iemand andersquote:Op maandag 20 juli 2015 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij kan ons vast en zeker die deur wel wijzen?
Klopt gewoonquote:
Hopelijk verdwijnt Studio Voetbal nu van TV.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
Naar Sport1.twitter:NOSsport twitterde op maandag 20-07-2015 om 14:06:49Na veertig jaar vertrekt Jack van Gelder bij de @NOS. http://t.co/JaitxZQWP4 http://t.co/KvPlok9fq0 reageer retweet
Geen Mart, geen Sjack, gaat goed NOSquote:Op maandag 20 juli 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
Wie moet nu Spel zonder Grenzen en Te land, Ter zee en in de lucht van commentaar gaan voorzien dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
En ik was zo blij met Sport1 omdat Sjek dan niet te zien wasquote:Op maandag 20 juli 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
Geen CL, net als Ajaxquote:
Westra is ook helemaal niet weg, Sinkeldam is de vierdequote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Westra is ook helemaal niet weg, Sinkeldam is de vierde
quote:Onlangs maakte de NOS nog nieuwe
afspraken met van Gelder,maar hij kiest
nu toch voor een nieuwe uitdaging,licht
hoofdredacteur Sport Nooter toe."Alsof
er ineens een bod uit Qatar kwam waar
Jack geen 'nee' tegen kon zeggen."
Iemand gaf hem een schoon sample om te gebruiken bij de dopingcontrole maar hij was daar niet blij mee.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat was er trouwens met Froome en urine?
Misschien is je eigen pis drinken wel een marginal gain.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat was er trouwens met Froome en urine?
Ik vind het ook totaal niet boeiend. Allemaal suffe etappes. Vond de eerste paar etappes nog het leukstquote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk best een tegenvaller, die afgelopen etappes.
Wanneer krijgen we een beetje Giro in de Tour?
Dit is echt een matige tour na de eerste 5 dagenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk best een tegenvaller, die afgelopen etappes.
Wanneer krijgen we een beetje Giro in de Tour?
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:44 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom sprinten de Lotto renners samen met Gesink niet gewoon los van het peleton?
Het peleton doet nu toch niets..... nu kun je wat tijd pakken op de klassementsrijders voor je!
Stelletje watjes.....
Komop... dit is toch geen topsport.... lekker rustig aan doen om maar rusico's te vermijden.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Komop... dit is toch geen topsport.... lekker rustig aan doen om maar rusico's te vermijden.
Dan kunnen ze net zo goed met z'n allen gaan wandelen nu.
Hij snapt niks van wielrennen. Er had best een Nederlander in de kopgroep gemoeten, maar er wordt niet gereden omdat de klassementsmannen elkaar in het gareel houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |