Morgen hebben ze een rustdag. Ik zie niet zo goed in waarom ze niet gewoon volle bak gaan straks.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Met die zware etappes gaan ze zich sparen.
Waaronder de TLJ godenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Opgave Kennaugh, nog maar 4 ploegen met 9 renners
Wie dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Morgen hebben ze een rustdag. Ik zie niet zo goed in waarom ze niet gewoon volle bak gaan straks.
Wie zal het zeggen.....quote:
Westra mocht niet van Vinoquote:Op maandag 20 juli 2015 13:53 schreef Chiappucci het volgende:
Hoe kunnen mannen als Kruijswijk, Westra en Weening deze vlucht nu weer gemist hebben
Pinot en Fugl interesseert dat klassement vrij weinig.. Geloof niet dat er een ploeg die dit terug gaat halen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen.....
Misschien een paar bergpuntjes?
Pinot, Fuglsang en anderen verliezen toch weer een plekje in het algemeen klassement op deze manier.
Ik kan me zo voorstellen dat er vanzelf een groep op kop van het peleton gaat rijden om de boel wat tempo aan te jagen.
Fuglsang en zeker Pinot willen in de Alpen shinenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pinot en Fugl interesseert dat klassement vrij weinig.. Geloof niet dat er een ploeg die dit terug gaat halen.
Ik vind het ook maar een beetje suffe zooiquote:Op maandag 20 juli 2015 13:58 schreef Ericr het volgende:
Steriele TDF zo. Alleen eerste week wat vuurwerk waarbij kopmannen verrast worden maar er is nu echt geen enkele ploeg die wat durft te forceren aan het begin van een etappe om Sky of Movistar het vuur aan de schenen te leggen.
Daar is deze etappe ook niet echt geschikt voor met een vlakke aanloop. Wellicht de etappes van donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:58 schreef Ericr het volgende:
Steriele TDF zo. Alleen eerste week wat vuurwerk waarbij kopmannen verrast worden maar er is nu echt geen enkele ploeg die wat durft te forceren aan het begin van een etappe om Sky of Movistar het vuur aan de schenen te leggen.
Klassement is grotendeels gemaakt, ploegen die geen echte klassementsrenner meer hebben gaan nu ook niet meer wringen.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:03 schreef Maver24 het volgende:
Massale Valpartijen ook niet meer gezien na de grote valpartij in het begin. Dat is wel beter
Google.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat er nog aangevallen worden door de grote mannen op de laatste klim en afdaling?
Ja, Froome gaat 10 minuten pakkenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat er nog aangevallen worden door de grote mannen op de laatste klim en afdaling?
ONZ is een deur verderquote:
ONZ is een deur verderquote:Op maandag 20 juli 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Froome gaat 10 minuten pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |