Snel, stuur de Kort vooraan mee !quote:Op maandag 20 juli 2015 13:20 schreef Maver24 het volgende:
Faal Nederlanders. Gewoon niemand erbij in zo'n grote groep.
Saganquote:Op maandag 20 juli 2015 13:21 schreef Zhero het volgende:
, beetje jammer deze kopgroep. Weinig leuke namen
.
Kelderman heeft laten zien goede benen te hebben, Kruijswijk kan nog wel wat proberen als het meezit.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef TLC het volgende:
Dit was ook zo'n beetje de laatste kans op n Nederlandse etappe zege, ik zou niet weten wie er als eerste op de finish zou moeten komen in n Alpen etappe... laat staan over de Champs Elyssee![]()
Heel miniem kansje voor Kruijswijk of Kelderman nu Ten Dam steeds meer uit elkaar valt. De rest van de Nederlanders buiten Gesink en Mollema komt geen vluchtheuvel over en is daarmee kansloos in de Alpen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef TLC het volgende:
Dit was ook zo'n beetje de laatste kans op n Nederlandse etappe zege, ik zou niet weten wie er als eerste op de finish zou moeten komen in n Alpen etappe... laat staan over de Champs Elyssee![]()
Wie zou je dan uit het Nederlandse kamp als geweldige daler zien? Want op de klim zie ik ze het verschil niet maken.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef TLC het volgende:
Precies dit.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:31 schreef kilon het volgende:
voorsprong alweer 6 minuten.
Ik schakel rond half vijf wel in voor de laatste beklimming en afdaling.
Een goede Kelderman of Kruijswijk zou in deze groep de beste klimmer zijn, alleen het is niet zwaar genoegquote:Op maandag 20 juli 2015 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wie zou je dan uit het Nederlandse kamp als geweldige daler zien? Want op de klim zie ik ze het verschil niet maken.
Niet veel groter dan 6 minuten en een beetje voorlopigquote:Op maandag 20 juli 2015 13:38 schreef Wespensteek het volgende:
Vreemde etappe, de kopgroep van 12 moet hard rijden om die andere groep van 12 voor te blijven. Ik ben benieuwd hoe groot men dan in het peloton het gat laat worden.
Ben daar in deze vorm en bij deze bergen niet zo heel erg van overtuigd nog. genoeg renners in de kopgroep die dit ook prima aan moeten kunnen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Een goede Kelderman of Kruijswijk zou in deze groep de beste klimmer zijn, alleen het is niet zwaar genoeg
Wut?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef TLC het volgende:
Nja, Kelderman heeft natuurlijk wel laten zien dat de benen best behoorlijk zijn intussen. Is alleen de vraag hoe zijn rug is en daarom wachten ze denk ik bewust tot de Alpenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben daar in deze vorm en bij deze bergen niet zo heel erg van overtuigd nog. genoeg renners in de kopgroep die dit ook prima aan moeten kunnen.
Uh. Nee.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Was? Deze kopgroep halen ze echt nog wel in hoor.
Het loopt nu zelfs terug maar daar wordt dan dus ook hard gereden. 54 per uur en dan allemaal vals plat omhoog dat gaat mensen opbreken.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet veel groter dan 6 minuten en een beetje voorlopig
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Was? Deze kopgroep halen ze echt nog wel in hoor. Voorbij de Sprint finish moeten ze gaan klimmen en worden de verhoudingen heel anders.
Morgen hebben ze een rustdag. Ik zie niet zo goed in waarom ze niet gewoon volle bak gaan straks.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Met die zware etappes gaan ze zich sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |