abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 16:00:43 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_154464768

Hoe te posten in dit topic :?
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook. Loze maanddumps wat je gezien hebt of nietszeggende ultiem korte recensies worden desalniettemin minder gewaardeerd.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken :).

Kijkerslijstjes over de hele maand worden niet gewaardeerd.

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze. ^O^

Vorige topics.

OP topicreeks
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_154465105

Documentaire over Peter Tosh, 9
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 17:06:51 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154466155
Frank

Intrigerende film losjes gebaseerd op Frank Sidebottom een muzikant die altijd met een masker op speelt. De film gaat alle kanten op en is daarom erg verrassend en zeer de moeite waard. Vooral als je interesse hebt voor muziek freaks...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_154474729
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2015 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Frank

[ afbeelding ]

Intrigerende film losjes gebaseerd op Frank Sidebottom een muzikant die altijd met een masker op speelt. De film gaat alle kanten op en is daarom erg verrassend en zeer de moeite waard. Vooral als je interesse hebt voor muziek freaks...
Vond die wel zeer vaag eigenlijk :P

Of in ieder geval, je moet er een beetje van houden denk ik :)
Do what you love, love what you do!
pi_154475629
Coherence (2013) - IMDb

Erg spannende low-budget sci-fi/thriller. Zet je goed aan het denken en werd geen moment saai. Er had wel wat meer met het einde gedaan kunnen worden.

IMDb: 7,1
Ik: 7,5
Moeten zij weten
  maandag 20 juli 2015 @ 00:05:08 #6
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154476690
Flipped (2010) - IMDb

Deze was eigenlijk voor mijn vriendin (en ze vond 'm geweldig), maar ik heb me er ook erg goed mee vermaakt omdat er een paar personages zó sympathiek zijn dat je ze gewoon zit aan te moedigen (vader van Frasier bijv.).

Het is een simpel liefdesverhaal tussen twee kinderen verteld afwisselend vanuit het perspectief van meisje en jongen.

IMDb: 7,7
Ik: 7,9
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 08:48:55 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154480202
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:41 schreef kree het volgende:

[..]

Vond die wel zeer vaag eigenlijk :P

Of in ieder geval, je moet er een beetje van houden denk ik :)
Ik vond hem eerder verrassend dan vaag,er zitten wat wendingen in die ik niet verwachtte. Verder is de Frank in de film een beetje een samenraapsel van allerhande muzikanten waarvan ik al docu's of boeken van ken dus helemaal vreemd kwam het me ook niet voor.
pi_154480299
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 23:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Coherence (2013) - IMDb

Erg spannende low-budget sci-fi/thriller. Zet je goed aan het denken en werd geen moment saai. Er had wel wat meer met het einde gedaan kunnen worden.

Geniale film idd. Zonder CGI poespas en absurde actie/explosies toch een toffe intelligente film neer weten te zetten. Een beetje in de lijn van The Man from Earth en Timecrimes, die dat allemaal ook niet nodig hadden. Ik heb hem inmiddels 2x gezien nu en de tweede keer vond ik hem nog beter dan daarvoor. Het einde vond ik juist wel tof.

Van mij krijgt hij een 8.
kijkt veel films
pi_154480760
quote:
Coherence (2013) - IMDb

Dit is echt zo'n film die je anderen wil aanraden, maar heel veel mensen overslaan, ze kijken naar de poster, het plot, denk dan mehhh kijk hem nog wel een keer. Zeker als je low-budget erbij zegt, maar dat maakt deze film juist heel erg nice (ik wist het niet vantevoren). Echt geniaal opgezet verhaal, hij is zelfs opgenomen in het huis van de regisseur volgens mij.

8.
pi_154482754
ex machina goeie film! beter dan ik verwacht had. goeie dialogen ook. goed plot.

the day the earth stood still, film met keanu reeves over aliens die deze planeet proberen te berschermen. vond het wel een leuk verhaal en een leuke film. het einde daar hadden ze misschien wat meer mee kunnen doen. ook wat backstory over die aliens had wel tof geweest.

addicted to love leuke romatische comedy met mathew broderick en meg ryan.

youve got mail goeie romantische comedy

it follows best een aardige horror. alleen mist misschien wat achtergrond verhaal. maar wie weet zien we dat in deel 2.

get hard film met will ferrel en kevin hart. leuke comedy, keek lekker weg.

the cobbler leuke adam sandler film met een goeie plottwist.
I'm not saying it's aliens, But it was aliens
pi_154491908
Ex Machina

Onverwacht een leuke film. De plot wordt goed uitgespeeld tot op het eind. Acteer werk zit zeker snor en wordt geloofwaardig vertolkt. Normaal ben ik altijd wel wat huiverig met nieuwe onbekende acteurs. Maar deze film heeft er geen punt van gemaakt.

Chappie

Vermakelijke film die je onverwacht op een emotionele tour mee neemt. Tevens onbekende acteurs/actrices. Ik heb best veel negatieve reviews gezien over de hoofdrol spelers met de witte haar, maar ik kon mij er niet bij aansluiten. Het wordt geloofwaardig vertolkt, Chappie is erg goed gemaakt, zie er geweldig uit en komt realistisch over.

The Avengers: Age of Ultron

Erg tof, het niet weer het zelfde van het zelfde. Er komen nieuwe personages bij, o.a. The Vision.
Ultron is erg vet gemaakt, veel humor in verwerkt. De CGI ziet er weer op en top uit.
Het is alles wat je verwacht en wilt van Avengers 2.

Jurassic World

Het lijkt erop dat Chris Pratt zijn tijd aangebroken is, hij komt in steeds meer films terug als hoofdrol speler. En ook in deze film weet hij zijn personage goed te vertalen. Het verhaal lijn van JW lijkt een 1-op-1 kopie te zijn van het allereerste deel, alleen zijn de locaties, gezichten, kleding en decors iets aangepast om het als nieuw te lijken. Maar als je het volgt, merk je snel genoeg dat je naar de 2015 versie zit te kijken van Jurassic Park.

Inside Out

Het is alweer even geleden dat Pixar een film geleverd heeft, en ze hebben het weer gedaan.
Naar mijn idee/wetens is het een geheel nieuw concept met een nieuw verhaal.
De personages reflecteren de emoties goed en vertaald het dagelijkse leven van een kind in verschillende emoties. Enorm vermakelijke film, wederom voor alle leeftijden met humeur op verschillende niveaus.

Jupiter Ascending

Een film dat zeker weten meer had kunnen zijn. Dit is een film dat grafisch tof lijkt, maar toch veel punten de wensen over laat. Kern van het verhaal is leuk gebracht, maar er hadden wel meer schrijvers over heen mogen buigen om het dieper te maken, het is namelijk erg oppervlakkig.
To tea or not to tea, only coffee matters.
  maandag 20 juli 2015 @ 18:30:25 #12
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154493499
Celeste & Jesse Forever (2012) - IMDb

Leek er aanvankelijk op dat het een typische Andy Samberg-film zou zijn (waar niets mis mee is), maar de onderbroekenlol nam na het begin flink af en het werd een ingetogen film. Niet spannend verder.

Celeste en Jesse zijn na zes jaar samen gescheiden maar brengen nog steeds iedere minuut samen door, tot irritatie van hun vrienden.

IMDB: 6,7
Fritz-o-meter: 6,4

quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 08:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vond hem eerder verrassend dan vaag,er zitten wat wendingen in die ik niet verwachtte. Verder is de Frank in de film een beetje een samenraapsel van allerhande muzikanten waarvan ik al docu's of boeken van ken dus helemaal vreemd kwam het me ook niet voor.
Ik vond dat een bizarre maar op een vreemde manier heerlijke film. Zeker een van de betere die ik in 2015 heb gezien tot nu toe.
pi_154506492
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:00 schreef ellone het volgende:

[..]

Geniale film idd. Zonder CGI poespas en absurde actie/explosies toch een toffe intelligente film neer weten te zetten. Een beetje in de lijn van The Man from Earth en Timecrimes, die dat allemaal ook niet nodig hadden. Ik heb hem inmiddels 2x gezien nu en de tweede keer vond ik hem nog beter dan daarvoor. Het einde vond ik juist wel tof.

Van mij krijgt hij een 8.
Helemaal eens. Ik denk wel dat je hem idd 2x moet zien omdat het de eerste keer nog vrij complex overkomt. De 2e keer vallen de puzzelstukjes op zijn plaats.

Het laat maar weer zien dat je alleen met een huis en een handjevol acteurs toch een goede film kunt neerzetten (idd net als The Man From Earth).
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:21:32 #14
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154507861
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 08:09 schreef mister_white het volgende:
Het laat maar weer zien dat je alleen met een huis en een handjevol acteurs toch een goede film kunt neerzetten
Twelve Angry Men: een van mijn favoriete films ooit en start van mijn liefde voor Henry Fonda.
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 10:29:11 #15
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154507990
La famille Bélier

Als enige sprekende in een boeren familie vol doven slaat Paula zich prima door het leven. Totdat ze in een giebelige bui ze zich aanmeld bij een zangclub op school en ze erg goed te blijkt kunnen zingen. Een leuke feelgood/ comming of age film van de makers van intouchable :)
pi_154508553
Niveau van dit topic is de afgelopen tijd wel behoorlijk gedaald. Om nog maar even de OP te quoten.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 16:00 schreef Mike het volgende:
Loze maanddumps wat je gezien hebt of nietszeggende ultiem korte recensies worden desalniettemin minder gewaardeerd.

pi_154508584
quote:
Coherence (2013) - IMDb

Naar aanleiding van deze en andere posts mbt deze film heb ik hem gisterenavond ook maar eens gekeken. Had hem al een tijdje op mijn schijf staan, dus moest er maar eens van komen.

Geweldige film inderdaad! Vanaf begin tot eind gewoon spannend. Soms wat verwarrend, maar uiteindelijk goed te volgen. Deed me denken aan The Twilight Zone van vroegah

IMDB: 7,1
Ik: 8

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 11:09:14 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:01:58 #18
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_154509827
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:21 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Twelve Angry Men: een van mijn favoriete films ooit en start van mijn liefde voor Henry Fonda.
Geweldige film idd

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 12:03:20 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_154509851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Niveau van dit topic is de afgelopen tijd wel behoorlijk gedaald. Om nog maar even de OP te quoten.

[..]

Okay ik zal wel niet meer posten -O-
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:21:41 #20
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_154517769
The Second Best Exotic Marigold Hotel

IMDB: 6,6

As the Best Exotic Marigold Hotel has only a single remaining vacancy - posing a rooming predicament for two fresh arrivals - Sonny pursues his expansionist dream of opening a second hotel.

Wat ik aan deze en de eerste film vooral erg leuk vind is de herkenbaarheid van allerlei situaties waarin de hoofdrolspelers terecht komen. De eerste film maakte dergelijke gevoelens in me los vlak nadat ik een tijdje door India had gereisd en ook wat tijd in Jaipur had doorgebracht. Erg leuk om al die beelden weer terug te zien en brengt me weer in de mood om een keertje terug te gaan.

Wat de film zelf betreft; het geheel is niet verrassend te noemen. Alle hoofdrolspelers worden gevolgd in de voortzetting van hun levens zoals ze die in de eerste film waren gestart, maar echt opzienbarende situaties levert het niet op. Wel veel humor en ook nog wat romantiek.

Leuk, maar niet zo leuk als zijn voorganger.

6,5
diseased rhinoceros pizzle
pi_154519147
Terminator Genisys

meh 7/10

slechte dialogen, maar het gaat om de actie he
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:24:45 #22
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_154528228
Coherence
Ik ben wel fan van films op 1 locatie die met beperkte middelen zijn gemaakt en het dus van hun inventiviteit moeten hebben. Alleen vond ik het hier lichtjes tegenvallen met de ideeën. Ze zijn er wel, maar de uitwerking vond ik toch maar een rommeltje. Er gebeurt weirde shit, niemand snapt het en oh, wat zou dat toch kunnen zijn? Dat was een okaye opzet voor de film, maar dat er dan plots iemand komt aanzetten met "Ow, ik heb hier net een boek bij dat geheel toevallig perfect uitlegt wat er allemaal gebeurt", dat is echt wel té slappe hap. De goede wil is er wel, maar hier en daar voel je gewoon dat er gewrongen moet worden om de stukjes in elkaar te doen passen. Leuk experimentje, maar voor mij niet veel meer dan dat.

Kvinden I Buret (The Keeper of Lost Causes) en Fasandræberne (The Absent One)
Deze zal ik maar samen bespreken, aangezien ze uit dezelfde reeks komen. 2 Deense films over een duo dat "cold cases" moet oplossen. In de eerste gaat het over een politica die al enkele jaren is verdwenen, in de tweede over een moord van 20 jaar geleden waarvoor waarschijnlijk de verkeerde persoon was gearresteerd. De films liggen in het verlengde van de meeste andere Deense thrillers (films en TV-series), dus grimmig, sfeervol, donker en goed geacteerd. Aanrader dus voor de fans van dit genre, waarbij de eerste film iets beter is dan de tweede.

Ex Machina
Ik zal maar meedoen met de rest door te stellen dat dit zeker één van de beste films van 2015 is. Ben wel fan van de 3 hoofdrolspelers uit deze film en ze zijn hier dan ook weer allen op niveau. Ondanks dat het hier en daar wat traag gaat, wordt het nergens vervelend. Enig minpuntje voor mij was dat de film hier en daar wat dieper wilde graven over wat mensen mensen maakt en wanneer iets of iemand een ziel/bewustzijn heeft, maar elke keer dat het echt interessant leek te gaan worden, bleef de film uiteindelijk toch wat op de vlakte. Op vlak van AI in films worden er niet echt nieuwe paden bewandeld. Desalniettemin bleef ik wel constant geboeid en benieuwd naar wat er nog zat aan te komen, al was het einde misschien wat abrupt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_154553713
Antiviral (2012)

Dit is zo'n soort film waarvan ik eigenlijk niet weet wat ik er écht van vind. Dat wanneer de aftiteling loopt, je eigenlijk een beetje beduusd op je bank zit en denkt 'wat the fuck heb ik nu eigenlijk gezien'? Als je kijkt naar het plot weet je al wel dat het een bizarre film wordt:

Antiviral volgt Syd March, een medewerker van een instelling die injecties met levende virussen van zieke beroemdheden aan geobsedeerde fans verkoopt. Syd levert ook illegale monsters van deze virussen aan criminele organisaties, door ze via zijn eigen lichaam uit de kliniek te smokkelen. Als hij besmet raakt met de ziekte die superster Hannah Geist heeft geveld, wordt Syd het doelwit van verzamelaars en fanatieke fans. Hij moet het mysterie rond haar dood ontrafelen, voordat hem hetzelfde lot wacht.

Ja en dan ga je kijken. Pakweg de eerste helft van deze film vind ik enorm sterk. Echt prachtig geschoten plaatjes, haarscherp, fijne kleuren: gewoon een strakke vormgeving. Hhoofdpersonage speelt zijn rol enorm goed.
Wat ik zelf mis: emotie. Op een of andere manier vind ik alles te statisch. Misschien is dit de bedoeling wel, of misschien heb ik iets grandioos gemist, maar het maakte wel dat ik de draad hier en daar gewoon kwijt raakte.
Om nog iets verder op de emotie verder te gaan: ik ergerde me op den duur enorm aan de hoofdrolspeler, hij raakt dus besmet met een ziekte, en ik werd er een beetje moe van dat hij continu zo ziek was. Klinkt vast stom, zeker als je de film (nog) niet gezien hebt, maar dat was een groot minpunt van mijn kant.

Imdb geeft de film een 5.6
Ik ga voor een 6.5 en dat zit hem dan vooral in de waanzinnige vormgeving van de film.
pi_154554258
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:24 schreef SaintOfKillers het volgende:

Kvinden I Buret (The Keeper of Lost Causes) en Fasandræberne (The Absent One)
Deze zal ik maar samen bespreken, aangezien ze uit dezelfde reeks komen. 2 Deense films over een duo dat "cold cases" moet oplossen. In de eerste gaat het over een politica die al enkele jaren is verdwenen, in de tweede over een moord van 20 jaar geleden waarvoor waarschijnlijk de verkeerde persoon was gearresteerd. De films liggen in het verlengde van de meeste andere Deense thrillers (films en TV-series), dus grimmig, sfeervol, donker en goed geacteerd. Aanrader dus voor de fans van dit genre, waarbij de eerste film iets beter is dan de tweede.

Dank! De boeken heb ik met veel plezier gelezen, wist niet dat ze verfilmd waren. Buret is in iig een aanrader.
pi_154556361
Killing Them Softly (2012) - IMDb

Was aan het begin nog wel geïnteresseerd aan het kijken maar doordat het tempo op veel momenten laag was, begon ik me wat te 'vervelen'. Had ook eerlijk gezegd meer actie verwacht. Het geweld dat in de film voorkwam was wel realistisch en niet zo over-the-top, wat positief te noemen was. Voor de rest vond ik het allemaal wel erg voorspelbaar.

Score: 5
Moeten zij weten
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:35:45 #26
319979 Fok-it
All is well
pi_154557685

Dope (2015) - IMDb

`Malcolm is een nerd wonend in de The Bottoms, een ruwe buurt gelegen in Inglewood, Los Angeles. Tussen de drugsdealers en bende oorlogen probeert Malcolm vooral zijn examens te halen en z'n collegeaanvragen te voldoen, met een droom om ooit naar Harvard te gaan. Wanneer de kans zich voordoet om naar een hip underground feest te gaan, leidt dit tot een groot avontuur voor Malcolm en zijn vriendin, waarin hij eindelijk 'dope' kan zijn.''

Dope film wel :7 Sowieso leuk om films al te kunnen kijken die pas over een tijdje in de bios komen _O_

Originele coming of age-film met leuke humor. Vaart zat er vooral het eerste uur goed in maar zwakt daarna ietsjes af. Al met al prima filmpje.

IMDB: 7.6
Moi: 7.5
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_154592952
Vannacht voor de 2e keer ex machina gekeken.
Het is geen spannende film, maar wel een goed verhaal.
Ik geef deze film een 7,5
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:27:44 #28
136 V.
pi_154612608
Ex Machina (2015) - IMDb

Beste film die ik dit jaar heb gezien, met gemak. Intrigerend verhaal, echt een ideeënfilm. Hou ik van.
Sfeervol, beklemmend, goed geacteerd.

Top.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_154636880
Good Kill (2014)

Film over een Amerikaanse dronepiloot (Thomas Egan) en zijn collega's die vanaf een luchtmachtbasis in Nevada doelwitten in Afghanistan uitschakelen. De dronepiloot verlangt terug naar het echte werk als F16 piloot en is ongelukkig in het werk wat hij momenteel doet. Zijn relatie met zijn vrouw lijdt hier onder.

Op een gegeven moment worden hij en zijn team geselecteerd om vieze klusjes van de CIA op te knappen en begaan hierbij oorlogsmisdaden.

Aardig filmpje, maar niets bijzonders. Best voorspelbaar allemaal en het wordt ook nergens echt spannend. Al met al toch nog wel redelijk mee vermaakt.

IMDB 6.3
Ik 6.5

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 12:27:43 ]
pi_154637247
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]

Dope (2015) - IMDb

`Malcolm is een nerd wonend in de The Bottoms, een ruwe buurt gelegen in Inglewood, Los Angeles. Tussen de drugsdealers en bende oorlogen probeert Malcolm vooral zijn examens te halen en z'n collegeaanvragen te voldoen, met een droom om ooit naar Harvard te gaan. Wanneer de kans zich voordoet om naar een hip underground feest te gaan, leidt dit tot een groot avontuur voor Malcolm en zijn vriendin, waarin hij eindelijk 'dope' kan zijn.''

Dope film wel :7 Sowieso leuk om films al te kunnen kijken die pas over een tijdje in de bios komen _O_

Originele coming of age-film met leuke humor. Vaart zat er vooral het eerste uur goed in maar zwakt daarna ietsjes af. Al met al prima filmpje.

IMDB: 7.6
Moi: 7.5
Asap rocky :o ik ga deze checken
pi_154637415
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 00:14 schreef Rijst het volgende:

[..]

Asap rocky :o ik ga deze checken
Vanaf 6 augustus in de bioscoop.
pi_154638737
Oh boy, zojuist Jigoku de Naze Warui (Why Don't You Play in Hell?) van Sono gekeken en wát een fantastische Japanse film!

Het gaat over 2 Yakuza families die elkaar willen uitroeien, waarbij de baas van één van deze families alles uit de kast trekt om zijn dochter, Mitsuko, in een film te laten spelen, deze meid valt echter ook erg in de smaak bij de baas van de rivaliserende bende. Een groepje vrienden die amateurfilms maken worden hier door alle gekte ook bij betrokken. Als je het zo leest dan slaat het eigenlijk nergens op en dat klopt, maar oh wat heb ik me vermaakt bij deze krankzinnige komedie/actie film.

De stijl van deze film heeft wat weg van Kill Bill wat de actie betreft en de humor is lekker over de top Japans, wat ik nu ondertussen erg heb leren waarderen. Ook stilistisch ziet het er soms prachtig uit, zo steekt er een bepaalde scène bovenuit waarbij de kleine Mitsuko in haar witte jurkje door een witte kamer vol met bloed glijdt. De film heeft een lekker snel tempo, waarbij de ene leuke (en soms bizarre) scène de andere opvolgt. Aan het einde gaan echt alle remmen los voor de snoeiharde grande finale die het woord 'entertainment' naar een hoger niveau tilt.

Het is overigens wel vrij campy, maar ik heb me 2 uur lang ontzettend vermaakt!

8,5/10
  zondag 26 juli 2015 @ 11:13:10 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_154641334

Matige film die leentjebuur heeft gespeeld bij oa Paranormal activity en andere 'bezeten mensen'-films. Niet echt een aanrader, wel vermakelijk.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 26 juli 2015 @ 12:20:49 #34
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_154642454
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Matige film die leentjebuur heeft gespeeld bij oa Paranormal activity en andere 'bezeten mensen'-films. Niet echt een aanrader, wel vermakelijk.
Klinkt ook zo sjiek die titel :')
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 26 juli 2015 @ 13:03:50 #35
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_154643086
Gisteren Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb gezien. Ik was sceptisch in het begin, want het leek zo slecht geacteerd in eerste instantie, maar naar mate de film vorderde werd ik steeds enthousiaster. Tuurlijk is het allemaal vergezocht, maar het bevatte absoluut de nodige humor en actie.

Keurige Britse spionnen/james-bond-achtigen moeten ervoor zorgen dat de grote schurk (samuel L jackson) niet slaagt in zijn evil plan to take over the world.

ikke: 8/10
imdb: 7,9/10

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154646773
Terminator genisys (2015)

Het is 2029, en de 'Future War' woedt in alle hevigheid tussen een groep van menselijke rebellen en het slechte A.I.-netwerk Skynet. John Connor is de leider van de opstand en Kyle Reese is zijn trouwe soldaat, opgegroeid in de ruïnes van het post-apocalyptische Californië. Connor zendt Reese terug naar 1984 om Connors moeder, Sarah, te redden van de Terminator die haar moet vermoorden zodat ze John niet krijgt. Eenmaal in 1984 aangekomen blijkt de wereld er toch heel anders uit te zien dan Reese had verwacht. Zo wordt Sarah sinds haar negende levensjaar opgevoed door de Terminator die haar oorspronkelijk moest uitschakelen...

Veel negativiteit rond de nieuwe Terminator. En daar kan ik me totaal niet in vinden. Ik vond de film goed. Blij om Schwarzenegger terug te zien. Een goed verhaal met een grote plotwending in het terminator-epos. Veel actie, goede special effects en fijn om naar Emilia Clarke te kijken ;)

IMDB 7/10
Ik 8/10
.
.
.
Poltergeist (2015)

Het gezin Bowen verhuist naar een andere stad nadat Eric Bowen, de vader van het gezin, zijn baan verliest. Maar al snel blijkt dat het nieuwe huis bezeten is door kwade geesten. De aanvallen van de angstaanjagende geesten escaleren al gauw en ze ontvoeren de jongste dochter van het gezin. De familie moet meteen al alles op alles zetten om haar te redden

Eveneens veel negativiteit rond deze film waar ik me wederom absoluut niet in kan vinden. Deze film was goed als een horror film op zich, maar ik vond het ook een goede remake. Veel herkenbaarheid uit de originele film. De film komt meteen in het begin zowat al op gang. Veel 'scarey moments'. Het zag er allemaal gelikt uit. Ik denk een van de beste horrorfilms van dit jaar

IMDB 5/10
Ik 7/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_154647553
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Handcam gebeuren die?

Irriteer me daar de laatste tijd een beetje aan, het lijkt wel of het niet toegepast wordt om de film beter te maken, maar meer low budget idee dus.
Do what you love, love what you do!
pi_154648124
quote:
18s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:43 schreef kree het volgende:

[..]

Handcam gebeuren die?

Irriteer me daar de laatste tijd een beetje aan, het lijkt wel of het niet toegepast wordt om de film beter te maken, maar meer low budget idee dus.
Dat lijkt niet alleen zo, dat is het gewoon. Het is een vrij makkelijke investering omdat het geen kut kost en zelfs de meest crappy shaky cam films/horrors een paar keer hun investering eruit halen. Al lijkt de grootste hype nu ook wel weer over gelukkig. Er zaten een paar pareltjes tussen, maar ook zooooooooveel missers.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 26 juli 2015 @ 17:42:28 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_154651370
quote:
18s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:43 schreef kree het volgende:

[..]

Handcam gebeuren die?

Deels handcam, deels bewakingsvideo's en deels (in het begin) een projectmedewerker die 'Michael King' filmt, maar die er later de brui aan geeft. Oh ja en hij heeft nog 1 of ander vaag nekcam-dingetje dat hem filmt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_154659304
Jack Reacher (2012) - IMDb

Vermakelijke actie/mysterie met Tom Cruise en Rosamund Pike in de hoofdrollen. Had alleen een Mission Impossible achtige actiefilm verwacht. Toch een spannende film met een mooie plot.
(Boek niet gelezen overigens)

Ik geef een 7
Moeten zij weten
pi_154668172
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:29 schreef H0D3NPYL het volgende:

Vermakelijke actie/mysterie met Tom Cruise en Rosamund Pike in de hoofdrollen. Had alleen een Mission Impossible achtige actiefilm verwacht. Toch een spannende film met een mooie plot.

Ik geef een 7
Ik dacht net, huh, die was toch super vet? Maar ik ben in de war, Jack Reacher had ik ook een 6 gegeven, die vette actie film was John Wick, probeer die maar eens!
pi_154668545
John Wick is inderdaad cool, lekker vlotte actie!
Schip ahoy!
pi_154669605
The Longest Ride (2015) - IMDb: een jongen en een meisje met totaal verschillende achtergronden en opleiding ontmoeten elkaar, lijkt niks te worden maar worden dichter naar elkaar gebracht door een auto ongeluk van een eenzame oude man.

Als je een filmposter met een jongen en een meisje ziet weet je het bij voorbaat al: een chickflick en deze stereotype film is daar geen uitzondering op. Met in de hoofdrol Scott Eastwood (jawel, de zoon van) en het eerste wat je opvalt is dat die werkelijk verschrikkelijk veel op zijn vader lijkt, zeker in bepaalde scenes.

Het is een standaard lovestory over country boy meets high class girl wat uitloopt in een wat ongeloofwaardige en bizarre mix van kunst en rodeorijden, waarbij vooral opvalt hoe stompzinnig dat laatste beroep is. Maar dat was verder ook niet zo heel boeiend, ik vond de verhaallijn van de oude man nog het meest interessantst. Een 6+.

Event Horizon (1997) - IMDb: een rescue team is op weg naar een ruimteschip dat bij wijze van experiment in een zwart gat verdween, vervolgens als verloren werd beschouwd maar wat na 7 jaar ineens weer opdook. Dan blijkt dat het schip in de tussentijd op een wel hele aparte plek is geweest...

Een wat oudere SF thriller in de stijl van Alien, Pandorum, Sunshine en een snufje Hellraiser die de tand des tijds aardig heeft doorstaan. Tamelijk goed verhaal, geen gedateerde special effects, een 7-

Locke (2013) - IMDb: een man stapt na een gewone werkdag werk in zijn auto en neemt via de telefoon een aantal belangrijke beslissingen die de rest van zijn leven zullen beïnvloeden.

Zeer aparte film die feitelijk uit niets anders bestaat dan de man in kwestie, zijn auto en de telefoon. Onvoorstelbaar dat een dergelijk simpel concept je anderhalf uur aan de buis kunt kluisteren. Een 8-

[ Bericht 1% gewijzigd door mister_white op 27-07-2015 13:20:06 ]
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_154669711
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 09:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik dacht net, huh, die was toch super vet? Maar ik ben in de war, Jack Reacher had ik ook een 6 gegeven, die vette actie film was John Wick, probeer die maar eens!
Ik dacht eerst dat het die richting op zou gaan idd, John Wick ook gezien, die is lekker vol actie ja 8-)
Moeten zij weten
pi_154700643
Prisoners (2013)

Keller Dover (Hugh Jackman) wordt geconfronteerd met de ergste nachtmerrie van een ouder. Zijn zes jaar oude dochter Anna en haar vriendinnetje Joy worden vermist. Het enige aanknopingspunt is een vervallen camper die eerder in hun straat stond geparkeerd. Rechercheur Loki (Jake Gyllenhaal) leidt het onderzoek en arresteert de bestuurder Alex Jones (Paul Dano). Wegens gebrek aan bewijs moet hij de verdachte echter weer laten gaan. Wetende dat het leven van zijn dochter op het spel staat besluit Dover het heft in eigen hand te nemen.

Lange film (2,5 uur), maar toch vond ik het geen lange zit. Zeker het eerste uur a anderhalf uur vond ik erg goed. Spannend, prima acteerwerk. Werd echt wel een beetje gegrepen door deze film, echter op een gegeven moment begon de film wat af te takelen. Veel toevalligheden en de boel werd wat voorspelbaar. Meerdere keren had ik van die: "Ja hoor, natuurlijk! :') " momenten. Best zonde eigenlijk.

IMDB 8.1
Ik 7.7

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 12:46:50 ]
pi_154701372
La dictadura perfecta (2014) - IMDb

Een soort van mockumentary over hoe een Mexicaanse president aan de macht komt door corruptie vooral met hulp van de corrupte TV media. Erg genoten van deze film.

Ik: 8*
Imdb: 7.3*
Veni, vidi, vodka.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:46:45 #47
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154702082
quote:
Jep, ook laatst gezien. Zeker een aanrader. IMDb 250, toch?
pi_154702126
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:46 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154703627
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:46 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ja, maar bepaalde dingen vond ik best slecht, zoals:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 14:49:09 ]
pi_154703808
Whiplash

Drama / Muziek
107 minuten

Een veelbelovende 19-jarige drummer studeert aan een berucht conservatorium. Hij wil echter niet zomaar een muzikant zijn. Achtervolgd door de mislukte carrière van zijn vader, die schrijver was, en de angst dat het wel eens genetisch kan zijn, droomt hij ervan om de top te bereiken. Vastbesloten om niet in de voetsporen van zijn vader te treden oefent hij dagelijks tot zijn handen bloeden. De druk wordt nog groter als hij wordt uitgekozen om in de schoolband te spelen onder leiding van de beruchte Terence Fletcher, een muziekleraar die omstreden methodes toepast om het potentieel van zijn student naar boven te halen.

Al een paar keer had ik een review over deze film gelezen en bijna altijd werd die goed beoordeeld. Het kwam er alleen nooit van dat ik deze film ging kijken. Elke keer koos ik toch een andere omdat ik dacht hoe kan een film over drummen nou goed zijn? Vanochtend toch maar deze film gekeken en eigenlijk verveelde de film geen enkel moment. Er zat zelfs nog een mooie quote in 'There are no 2 words in the English language more harmful than 'good job!' Daar zit iets in natuurlijk! Uiteindelijk gaat het meer om de/een weg naar de top te bereiken dan alleen het drummen. Het einde vond ik alleen iets minder, daar hadden ze meer uit kunnen halen.

Mijn cijfer: 7
IMDb: 8,6

Ex Machina

Sciencefiction / Thriller
108 minuten

Caleb, een 26-jarige programmeur die werkzaam is voor het grootste internetbedrijf ter wereld, wint een wedstrijd waarbij hij een week mag doorbrengen in het buitenverblijf van Nathan, de teruggetrokken CEO van het bedrijf. Wanneer Caleb echter aankomt op de afgelegen locatie, ontdekt hij dat hij moet deelnemen aan een vreemd en fascinerend experiment waarin hij te maken krijgt met de eerste echte kunstmatige intelligentie, ondergebracht in het lichaam van een mooi robotmeisje.

Laat ik er mee beginnen dat ik totaal geen fan ben van Sciencefiction en bij het zien van dat een film Sciencefiction ben haak ik bijna altijd al af. Toch op de één of andere manier deze film opgezet. Maar deze film ligt zo dicht bij de werkelijkheid dat je het gevoel hebt dat het misschien wel al bestaat of over een paar jaar de echte werkelijkheid kan zijn. Deze film had erg goede dialogen waarin ik echt meegezogen werd. Voor mij is dit tot nu toen de beste film van 2015!

Mijn cijfer: 8,5
IMDb: 7,8

Lost in Translation

Drama / Komedie
101 minuten

Bob Harris en Charlotte(Scarlett Johansson! :9~ ) zijn twee Amerikanen in Tokio. Bob is een filmster die tijdelijk in Japan verblijft voor een whisky-commercial, terwijl de jonge Charlotte is meegesleurd door haar echtgenoot, een overwerkte fotograaf. Als ze op een avond de slaap niet kunnen vatten, ontmoeten Bob en Charlotte elkaar in de luxe hotelbar. Deze toevallige ontmoeting ontaardt al snel in een verrassende vriendschap en Charlotte en Bob besluiten om samen Tokio te ontdekken.

Deze film laatst voor de tweede keer gezien dit keer met mijn ouders. Wat is dit toch een ongelooflijk goede film! Het is wel een vrij trage film en je kunt misschien achteraf denken wat is er nu eigenlijk gebeurt in de anderhalf uur dat ik deze film aan het kijken was? Maar het trage stoorde mij voor geen moment. Ik werd echt compleet meegezogen in de hoofdrolspelers. Op een duur had ik bijna het gevoel dat ik er zelf 1 van was. Dit is zo goed neergezet, je voelt wat de acteurs voelen. Dit had ik nog nooit eerder in films gehad. Deze film staat absoluut in mijn top 3 op plek nummer 2 waar Into the Wild voor mij op 1 staat. Lost in Translation is een echte aanrader! Deze film had alles wat ik in een film wil zien.

Mijn cijfer: 9,5
pi_154704120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:54 schreef KolonelBroodje het volgende:

Lost in Translation

[ afbeelding ]

Drama / Komedie
101 minuten

Bob Harris en Charlotte(Scarlett Johansson! :9~ ) zijn twee Amerikanen in Tokio. Bob is een filmster die tijdelijk in Japan verblijft voor een whisky-commercial, terwijl de jonge Charlotte is meegesleurd door haar echtgenoot, een overwerkte fotograaf. Als ze op een avond de slaap niet kunnen vatten, ontmoeten Bob en Charlotte elkaar in de luxe hotelbar. Deze toevallige ontmoeting ontaardt al snel in een verrassende vriendschap en Charlotte en Bob besluiten om samen Tokio te ontdekken.

Deze film laatst voor de tweede keer gezien dit keer met mijn ouders. Wat is dit toch een ongelooflijk goede film! Het is wel een vrij trage film en je kunt misschien achteraf denken wat is er nu eigenlijk gebeurt in de anderhalf uur dat ik deze film aan het kijken was? Maar het trage stoorde mij voor geen moment. Ik werd echt compleet meegezogen in de hoofdrolspelers. Op een duur had ik bijna het gevoel dat ik er zelf 1 van was. Dit is zo goed neergezet, je voelt wat de acteurs voelen. Dit had ik nog nooit eerder in films gehad. Deze film staat absoluut in mijn top 3 op plek nummer 2 waar Into the Wild voor mij op 1 staat. Lost in Translation is een echte aanrader! Deze film had alles wat ik in een film wil zien.

Mijn cijfer: 9,5

Prachtig verwoord, ik denk dat het mij nummer 1 is, al vaker gekeken, het liefst laat op de avond als het al donker is, maar wanneer je nog niet slaperig bent, je komt echt helemaal in de sfeer van de film.

Lip me? LIP ME? Mr. Bob Hawwisssch :')

Close your face... close your face... latpack... zo mooi haha. En al die lichtjes en die kermis geluidjes en dat stuk in de bar met die zakenmannetjes, zo droog en scarborough fair. Karaoke. En bij dat bloemschikken, hoe ze kijkt en dan zegt uhhmmm... al die kleine dingetjes.

9,5 is volkomen terecht, aangezien een 10 vrijwel onmogelijk is.
pi_154704530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Prachtig verwoord, ik denk dat het mij nummer 1 is, al vaker gekeken, het liefst laat op de avond als het al donker is, maar wanneer je nog niet slaperig bent, je komt echt helemaal in de sfeer van de film.

Close your face... close your face... latpack... zo mooi haha. En al die lichtjes en die kermis geluidjes en dat stuk in de bar met die zakenmannetjes, zo droog en scarborough fair. Karaoke. En bij dat bloemschikken, hoe ze kijkt en dan zegt uhhmmm... al die kleine dingetjes.

Jaaaaren geleden gezien. Toch nog maar eens doen dan. Misschien vanavond wel. :)
pi_154704930
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien vanavond wel. :)
Same here!
Moeten zij weten
pi_154705697
Wel vaker op Lost in Translation gestuit, maar steeds als ik het plot lees dan lijkt het me zo zoetsappig en cliché, maar misschien toch eens een kans geven.
pi_154705879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:14 schreef Cikx het volgende:
Wel vaker op Lost in Translation gestuit, maar steeds als ik het plot lees dan lijkt het me zo zoetsappig en cliché, maar misschien toch eens een kans geven.
Het is echt totaal niet zoetsappig. Mijn favoriete film. O+
pi_154708075
Vandaag heb ik in de bioscoop The Farewell Party gezien. Op IMDB kan ik de film niet vinden, daarom zet ik er de beschrijving van het filmhuis erbij

quote:
Euthanasie, tegenwoordig een van de lastigste, actuele ethische kwesties. Yehezkel, een oudere man die met zijn vrouw Levana in een bejaardenhuis woont, vindt dat je zelf moet kunnen beschikken over je leven. Zeker nu een goede vriend van hen ernstig ziek is en het ziekenhuis hem – tegen zijn wensen in – in leven wil houden. Yehezkel is uitvinder en bouwt met behulp van zijn vrienden een machine waarmee je 'zelf' euthanasie kan plegen en dus op een waardige manier kan sterven. Dat zijn medebewoners daar ook achter zouden komen en hem om hulp vragen had Yehezkel niet voorzien. Hij staat dan ook gauw voor een ethisch dilemma, helpt hij ze eigenlijk wel? Verrassend subtiele Israëlische komedie over euthanasie, vriendschap en afscheid nemen. Na Dark horse de film met de hoogste publiekswaardering van het IFFR 2015.
Het is een zeer ontroerende film met personages die mij persoonlijk erg aanspraken. Ondanks het zware thema, wisten ze de nodige, goede humor erin te stoppen, waardoor je niet de hele film door hoeft te snotteren. Desondanks is de film serieus en hartbrekend.
Een echte aanrader, ik denk de mooiste film die ik heb gezien in 2015

Het klinkt misschien stom, maar voor mij een echte 10/10 (de film heeft me gewoon geraakt, verveelde niet en zat goed in elkaar).

Edit: bij het zoeken op de filmmaker toch gevonden op IMDB
Mita Tova (2014) - IMDb

En ben het dus niet eens met hun cijfer, al denk ik dat die leidender is dan mijn enthousiasme ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door ChildoftheStars op 28-07-2015 18:22:42 ]
pi_154709372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, maar klinkt leuk. Nu is 2015 (nog) niet bepaald een hoogvlieger met kwaliteitsfilms, maar deze gaat zeker op de watchlist. Thanks :)
kijkt veel films
pi_154709548
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:03 schreef ellone het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, maar klinkt leuk. Nu is 2015 (nog) niet bepaald een hoogvlieger met kwaliteitsfilms, maar deze gaat zeker op de watchlist. Thanks :)
Komt nog wel met The Revenant, The Hateful Eight, Black Mass, Straight Outta Compton, Star Wars en meer. :D
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:26:04 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_154711649
quote:
Dat is het allesbehalve! Het is meer een nuchtere komedie/romance.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_154712414
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:03 schreef ellone het volgende:

[..]

Fijn om te horen (ik kijk elke dag wel een film, maar durf hier nooit te posten omdat ik bang ben dat jullie mijn smaak stom vinden :@, maar ik zal eens kijken wanneer ik iets leuks gezien hebt)
  Moderator dinsdag 28 juli 2015 @ 21:52:54 #61
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_154714565
Even wat posts verwijderd. Het is geen slowchat, he mensen? :P Het gaat echt om reviews en reacties daarop.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_154719273
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:52 schreef Mike het volgende:
Even wat posts verwijderd. Het is geen slowchat, he mensen? :P Het gaat echt om reviews en reacties daarop.
Toch benieuwd naar alle Lost in Translation ervaringen ;)
pi_154719301
Lost In Translation is een geweldige film.

9/10
  woensdag 29 juli 2015 @ 06:13:33 #64
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_154723719
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:59 schreef JDx het volgende:

[..]

Onlangs was er ergens anders een toernooitje beste film van 2003 en ging de finale tussen Lost in Translation en La Meglio Gioventu. Ik schreef toen dit over LiT. ;)

SPOILER
Nu ik het zo terug lees krijg ik alweer kippenvel en wil ik de film opnieuw opzetten. :)
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 08:16:15 #65
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_154724312
quote:

[..]

Er loopt zelfs een kleine reeks over:
TV / Lost in Translation
TV / Lost in Translation [deel 2]
pi_154725374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 06:13 schreef vinnypassy het volgende:

[..]

Onlangs was er ergens anders een toernooitje beste film van 2003 en ging de finale tussen Lost in Translation en La Meglio Gioventu. Ik schreef toen dit over LiT. ;)

SPOILER
Nu ik het zo terug lees krijg ik alweer kippenvel en wil ik de film opnieuw opzetten. :)
SPOILER
The Score (2001) - IMDb

Toen ik thuis kwam moest deze opeens gekeken worden, want dit was een van de films die we beide nog niet gezien hadden. Helaas, ik had hem al wel gezien, maar toch maar gekeken, want was best een goede film dacht ik.

In mijn herinnering was deze film beter, volgens mij haalde ik hem in de war met films als Training Day ofzo.

Matige film.

6,5.
pi_154725468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:46 schreef JDx het volgende:

[..]

SPOILER
The Score (2001) - IMDb

Toen ik thuis kwam moest deze opeens gekeken worden, want dit was een van de films die we beide nog niet gezien hadden. Helaas, ik had hem al wel gezien, maar toch maar gekeken, want was best een goede film dacht ik.

In mijn herinnering was deze film beter, volgens mij haalde ik hem in de war met films als Training Day ofzo.

Matige film.

6,5.
Verwarde je hem niet met Heat?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_154725477
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Verwarde je hem niet met Heat?
Oh jaaa, die!
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:52:59 #69
87680 Mirel
pi_154726492

Millennium Actress
IMDb: 7.9
Ik: 7.5

Een regisseur die fan is van een actrice neemt een cameraman mee en zoekt haar op om een documentaire te maken over haar leven. Ze vertelt over een sleutel die ze ooit kreeg om te bewaren van iemand. Haar hele leven lang probeert ze die man te vinden omdat ze verliefd op hem was. Dat gegeven alleen al is een beetje moeilijk want de interactie met hem was een gesprekje van enkele uurtjes ofzo, dus de motivatie snap ik niet zo.

Het leuke aan de film is dat wanneer ze vertelt over haar leven en over de films waarin ze speelde, dat de cameraman en regisseur daadwerkelijk in de flashback samen met haar zijn en soms ook interacteren met haar jonge versie, niet alleen binnen de context van de film maar ook daar buiten om.

De hele film door zie je hoe de zoektocht verloopt, en wat ik niet zo snap is de relevantie van bepaalde flashbacks, en waarom alle films die ze maakte hetzelfde verhaal hebben, namelijk het zoeken van een man. Of dat metaforisch bedoeld was als flashback zijnde of dat al haar films daadwerkelijk hetzelfde verhaal hadden heb ik dus moeite mee om te begrijpen :P

Maar mooie animatie, sfeer en muziek, en tegen het einde aan vertelt ze dus dat uiteindelijk de zoektocht, de chase hetgene was wat ze leuk vond, wat belangrijk is. Netzoals in het leven is het vaak de zoektocht naar het doel, niet het doel zelf is wat belangrijk is en waardoor je groeit. :)

Toch sluit ik af met dit plaatje :P
pi_154728247
quote:

[..]

Gisterenavond inderdaad nog eens gekeken. Heerlijke film! Het sfeertje, de droge humor, je wordt er echt in meegezogen terwijl er eigenlijk vrijwel niets gebeurt. Oh, en die meid met haar blikken... daar zou je spontaan verliefd op worden O+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 12:20:48 ]
pi_154730286
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:52 schreef Mirel het volgende:

Millennium Actress
[..]

Dit is een van de weinige films die ik een 10/10 (+- 15 uit 1200) gegeven heb op IMDb. Regisseur Satoshi Kon staat niet bekend om zijn heldere plots. Andere films Paprika en vooral Perfect Blue zijn wat dat betreft nog vager. Alleen Tokyo Godfathers is 'gewoon' qua plot. Je moet je bedenken dat het flashbacks zijn uit een ver en zwaar geromantiseerd verleden. Het zal dus allemaal niet even waarheidsgetrouw zijn, getuige ook de aanwezigheid van de interviewer in de flashbacks.

Het mooie aan de films van hem vind ik dat het vaak moeilijk is om te bepalen wat echt is en wat slechts een fantasie of herinnering. Ook hier is het vaak niet meteen duidelijk of een flashback een filmscene is, of een echte gebeurtenis uit het leven van de actrice. Maar to each their own :). Ik kan deze film niet genoeg aanraden, en zijn andere 3 films ook trouwens. Helaas is de man veel te vroeg overleden aan kanker en heeft hij dus maar 4 feature films op zijn naam staan.

Perfect Blue (1997) als psychologische thriller waar Mulholland Dr. (2001), maar vooral Black Swan (2010) zwaar van afgekeken hebben. Tokyo Godfathers (2003) als Japans, maar toch ook vrij westers kerstverhaal met een zootje daklozen als helden van de film. En ook in Paprika vertroebelt de lijn tussen fantasie en werkelijkheid. Tagline van Paprika is 'This is your brain on anime'. Maar niet de soort anime van vage aliens/monsters, grietjes in schooluniform of andere wtf-japan. Normale animatiefilms dus.

Millennium Actress: 9.6/10
Perfect Blue: 8.3/10
Tokyo Godfathers: 7.7/10
Paprika: 7.9/10
kijkt veel films
pi_154730294

Western over een schots jochie dat naar Amerika komt om achter zijn geliefde aan te gaan, hierbij krijgt hij hulp van een schimmig figuur (Michael Fassbender) die zo zijn eigen redenen heeft om hem te helpen.

Was deze film gaan kijken n.a.v. de hoge score op rotten tomatoes en omdat iemand het in een recensie "the western lovechild of Wes Anderson and the Coen brothers" noemde. Dit is een prima omschrijving, al is de film origineel genoeg om op eigen benen te staan. Veel mooie synchrone shots en interessante personages. Het verhaal is onderhoudend, vooral doordat je beetje bij beetje meer te weten komt, de film komt langzaam op gang en komt uitendelijk tot een redelijk geniale conclusie. De donkere humor is af en toe hilarisch, vooral tegen het einde aan (zout!). Samen met Ex Machina een van de beste films die ik dit jaar gezien heb.

Een 8.0 op de schaal van JJ.
Wie dit leest is hek.
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:45:18 #73
87680 Mirel
pi_154735441
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:35 schreef ellone het volgende:

[..]

Andere films Paprika en vooral Perfect Blue zijn wat dat betreft nog vager.
Ja, die heb ik ook gezien. Perfect Blue vond ik eigenlijk vrij duidelijk tegen het einde aan, onderhoudend in de zin dat je bij het eind niet met vragen achterblijft. Paprika keek ik toen ik heel jong was, en twee maanden terug voor een tweede keer gezien. Blijft moeilijk, ik denk dat ik die maar een derde keer moet kijken :P

quote:
Je moet je bedenken dat het flashbacks zijn uit een ver en zwaar geromantiseerd verleden. Het zal dus allemaal niet even waarheidsgetrouw zijn, getuige ook de aanwezigheid van de interviewer in de flashbacks.
Op IMDb hadden ze een theorie daarover. De actrice is oud en kijkt er met een geromantiseerde blik naar, wat verklaart dat het soms een zooitje is. Dat de cameraman en interviewer erin zijn getuigt van hoe meeslepend ze kan vertellen, dat ze 'letterlijk' in het verhaal gezogen worden :)

quote:
Het mooie aan de films van hem vind ik dat het vaak moeilijk is om te bepalen wat echt is en wat slechts een fantasie of herinnering. Ook hier is het vaak niet meteen duidelijk of een flashback een filmscene is, of een echte gebeurtenis uit het leven van de actrice. Maar to each their own :).
Vind ik ook niet erg, ik vInd dat ook wel tof :P

quote:
Ik kan deze film niet genoeg aanraden, en zijn andere 3 films ook trouwens. Helaas is de man veel te vroeg overleden aan kanker en heeft hij dus maar 4 feature films op zijn naam staan.
Tokyo Godfathers heb ik al een jaar ofzo op mijn schijf staan, binnenkort ook maar eens kijken :)

quote:
Perfect Blue (1997) als psychologische thriller waar Mulholland Dr. (2001), maar vooral Black Swan (2010) zwaar van afgekeken hebben.
En Inception lijkt verdacht veel op Paprika. Daarnaast vergeleek iemand op IMDb Millennium Actress met The Fountain, eveneens van Aronofsky.
pi_154743796
Cybernatural (2014) - IMDb

Unfriended was niet super interessant, maar The Blair Witch Project was ook vernieuwd, zo ook deze film, het is dat ik geen Skype gebruik, maar Google en Facebook ken ik wel, dus je herkende ook wel wat dingen.

Moet helemaal geweldig zijn voor 16 jarige amerikaanse tutjes.

7.

(waarvan 1 punt voor de originaliteit)
  Spellchecker woensdag 29 juli 2015 @ 21:26:08 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154744292
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Nou moest ik 'm ook kijken..... heerlijke film!
Wat dronken ze toen ze die Italiaanse film keken? In die houten kistjes?

8,5 van mij.
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:39:25 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_154744970
Sake (nihonshu). Soms krijg je het rechtstreeks in het houten kistje, soms doen ze een glas in het houten kistje, die ze dan tot over de rand vullen, zodat je eerst het glas leegdrinkt en daarna nog wat uit het kistje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Spellchecker woensdag 29 juli 2015 @ 21:48:29 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_154745416
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef speknek het volgende:
Sake (nihonshu). Soms krijg je het rechtstreeks in het houten kistje, soms doen ze een glas in het houten kistje, die ze dan tot over de rand vullen, zodat je eerst het glas leegdrinkt en daarna nog wat uit het kistje.
Dankje.
pi_154752489
Dragon Blade (2015) (alt titel: Tian Jiang Xiong Shi )

De Romeinse generaal Lucius (Cusack) leidt een legioen China binnen. Hij wordt achterna gezeten door een leger van 10.000 soldaten, onder aanvoering van de machtswellusteling Tiberius (Brody), die de Romeinse consul Crassus heeft vermoord. Lucius wordt te hulp geschoten door een Chinese commandant (Chan) die de westerse regionen bewaakt. Ze slaan de handen ineen om de grens en de onafhankelijkheid van het Chinese rijk te handhaven.

De nieuwe film met Jackie Chan. Deze film is episch, groots....
Mooie beelden, spectaculaire martial arts, drama, emotionele momenten, harde momenten, hier en daar wat humor. De film begint meteen in t begin met een hoop actie, dan heb je een half uur die mss een beetje kan vervelen maar daarna bouwt de film verder op tot het einde met een hoop spectaculaire actie, massive battles. Een thema dat ik heel mooi vond uitgedragen in deze film was 'vriendschap'. Mooi einde van de film

IMDB 6.3/10
Ik 8/10
.
.
.

Kung Fury (2015)

In 1985, Kung Fury, the toughest martial artist cop in Miami, goes back in time to kill the worst criminal of all time - kung fuhrer Hitler.

Man man, wat was dit lachen zeg :) Een parodie op de 80's
Het verhaal gaat nergens over maar dat is in het concept van deze film een pluspunt :)
Ze weten wel echt de sfeer van de 80's terug te brengen met de muziek, oude computers en telefoons, arcadehallen, enz....
Ik heb van begin tot eind (de film duurt een half uurtje) in een deuk gelegen. Zelfs de special effects waren boven verwachting
Een zeer aparte film :)

IMDB 8.3/10
Ik 8/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_154776311
Mission: Impossible - Rogue Nation (2015) - IMDb

Ethan Hunt en zijn team nemen het in dit deel op tegen het mysterieuze 'syndicate', een soort anti-IMF waarvan het bestaan in twijfel wordt getrokken. Dit vijfde deel in de reeks laat zien dat de Mission Impossible koek nog lang niet op is. Een pakkend verhaal, prima schurk en humor on point maken het weer tot een bovengemiddelde actieflick. Het vierde deel vond ik weinig memorabel, maar deze weet toch wat nieuwe elementen te brengen om de standaard formule boeiend te houden. Voor de MI fans natuurlijk een must-see. 8.5

[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 30-07-2015 22:23:50 ]
pi_154776364
quote:
Dan heb je een heel verkeerd beeld van die film. :D Het is eerder melancholisch dan zoetsappig.
pi_154777140
Ex Machina (2015) - IMDb
Na de goede recensies hier heb ik deze ook gekeken. Topfilm. Het ene moment luchtig waarna het voor je gevoel zo weer kan omslaan waardoor je echt geboeid blijft kijken. Film die je aan het denken zet. Hou ik van.

8/10
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_154784887
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Mission: Impossible - Rogue Nation (2015) - IMDb

[ afbeelding ]

Ethan Hunt en zijn team nemen het in dit deel op tegen het mysterieuze 'syndicate', een soort anti-IMF waarvan het bestaan in twijfel wordt getrokken. Dit vijfde deel in de reeks laat zien dat de Mission Impossible koek nog lang niet op is. Een pakkend verhaal, prima schurk en humor on point maken het weer tot een bovengemiddelde actieflick. Het vierde deel vond ik weinig memorabel, maar deze weet toch wat nieuwe elementen te brengen om de standaard formule boeiend te houden. Voor de MI fans natuurlijk een must-see. 8.5
Ik heb deze gister ook gezien!

Epic!
pi_154785240
Wild (2014) - IMDb

Tja... kende hem alleen vanwege de Oscars, maar het is het allemaal net niet. Vrij saai zelfs, we waren echt aan het wachten tot het afgelopen was, gelukkig was de film niet extreem lang ofzo.

6.
pi_154785828
Southpaw (2015) - IMDb

Sportfilms, the demise and rise, het underdog verhaal.
Tja wat kan ik zeggen, ik hou ervan.
Jake Gyllenhaal speelt zijn rol uitstekend.
Hij heeft goed getraind voor deze rol en dat is te zien.
Ok het is geen raging bull, maar nog steeds een sterke boksfilm die het kijken meer dan waard is.
Every living creature on earth dies alone
pi_154791390
Magnolia

Drama
188 minuten

Een willekeurige, regenachtige dag in San Fernando Valley (Los Angeles). De levens van een stervende vader, zijn jonge vrouw, een verpleger, een beroemde verloren zoon, een politieagent die wanhopig op zoek is naar liefde, een nieuw en een voormalig wonderkind, een tv-presentator en zijn aan cocaïne verslaafde dochter komen samen in een web van verwikkelingen. Door de speling van het lot, toeval en menselijke interactie kruisen alle paden, een dag om nooit te vergeten.

Deze film staat soms wel hoog in mensen hun persoonlijke lijstjes en daarom besloot ik het eens te gaan kijken. Gisteren begonnen met kijken en ben uiteindelijk in slaap gevallen. Het begin is erg langdradig net als eigenlijk de hele film. Er zijn zoveel verschillende verhaallijnen dat het zeker in het begin allemaal wat lastig te volgen is. Vanochtend toch maar weer aangezet omdat ik wel benieuwd was waarom deze films soms zulke hoge beoordelingen krijgt. Maar ik ziet het er niet in, het duurde mij allemaal te lang.

SPOILER: het einde
IMDb cijfer: 8
Mijn cijfer 4,5
pi_154798378
Vandaag had ik zin in de film Emergo uit 2011. Een typische horrorfilm.
Emergo (2011) - IMDb

De verhaallijn is dat een gezin last heeft van paranormale fenomenen en de hulp inroepen van een team die dat soort events onderzoekt. Dit team is overigens sceptisch en wil alles wetenschappelijk verklaren. De situatie escaleert snel. Net zoals bij paranormal activity moet het lijken dat je naar het beeldmateriaal van de onderzoekers kijkt, een soort camcordermovie.

Horrorfilms moet je in mijn ogen vergelijken met het eigen genre. Voor een horrorfilm is het helemaal geen verkeerde film (al maakt dat hem ook geen goede film). Er zit een verhaallijn in en de nodige plottwitsten. Desondanks zou ik waarderen als bepaalde dingen meer uitgewerkt wordt (wat lastig is om uit te leggen zonder spoilers, maar er zijn open lijntjes en dat is zonde). Het leuke aan de film is dat de onderzoekers hoe dan ook sceptisch blijven en bij wetenschappelijke verklaringen blijven.

Al met al vond ik het een vermakelijke film, maar wel het soort film waarbij ik een breiwerkje op schoot heb. Anders zou mijn aandacht verslappen. Een film om iets bij te doen dus.
Ik kan me voorstellen overigens dat anderen hem helemaal niet spannend zouden vinden. Ik ben nogal een mietje en er waren maar een paar momenten waar ik niet durfde te kijken en er zaten geen schrikmomenten in de film, al probeerden ze die er wel in te stoppen, geloof ik. Het was niet echt eng (en ja... paranormal activity was voor mij veel te eng: nachtmerries voor maanden, twee nachten überhaupt niet geslapen en huilend van angst in de bioscoop. Al ben ik inmiddels wel horrorgedesensitiseerd), en als ik dat zeg is een film wel heel erg niet eng.

Op IMDB krijgt deze film een 5.1, omdat ik wel van horror houd en in een milde bui ben, geef ik de film een 7. Ik heb me toch wel vermaakt.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:33:57 #87
136 V.
pi_154808156
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Magnolia

[ afbeelding ]

Mijn cijfer 4,5
-O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_154808335
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik kan me voorstellen overigens dat anderen hem helemaal niet spannend zouden vinden. Ik ben nogal een mietje en er waren maar een paar momenten waar ik niet durfde te kijken en er zaten geen schrikmomenten in de film, al probeerden ze die er wel in te stoppen, geloof ik. Het was niet echt eng (en ja... paranormal activity was voor mij veel te eng: nachtmerries voor maanden, twee nachten überhaupt niet geslapen en huilend van angst in de bioscoop. Al ben ik inmiddels wel horrorgedesensitiseerd), en als ik dat zeg is een film wel heel erg niet eng.

Ow... wel sad... ;(
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 00:28:08 #89
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_154809656
Weeds - Season 4

Het vierde seizoen slaat een iets andere weg dan in tegenstelling tot z`n voorgangers: het verhaal verplaatst zich naar een andere locatie, de begin tune (één van de dingen die ik tot nu altijd zo cool vond aan de serie) is veranderd (op een goede manier) en, zeker tegen het einde, wordt het wat serieuzer en harder. Maar ondanks dat zijn veel dingen het zelfde gebleven en is het nog steeds een heel fijne comedy serie met genoeg geniale karakters waarin meer dan genoeg te lachen valt.
Op naar seizoen 5!

8,0/10
pi_154813288
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ow... wel sad... ;(
Ik weet het, compleet kansloos bij mij.
Maar horror krijgt op IMBD altijd hele lage rankings, een 5,1 is hoog voor een horrorfilm (de meeste zitten in de 4). Dus er zal wel iets goed aan zijn. Daarom denk ik ook dat je horror alleen met horror mag vergelijken. Zoals je iemand zonder benen geen springwedstrijd laat doen tegen mensen met benen
pi_154814196
True Story

Een man wordt in Mexico gearresteerd op verdenking van het vermoorden van zijn vrouw en drie kinderen. Tijdens de verhoren blijkt dat de man zich in Mexico voorstelde als Mike Finkel, oud-journalist van de NY Times. De echte Mike Finkel zit op dat moment thuis te wachten op een volgende klus als journalist. Hij besluit de verdachte die zijn naam gebruikte op te zoeken in de gevangenis.

De trailer van de film is echt fantastisch. Het was ook nog berust op een waar gebeurd verhaal. Ik moest en zou deze film kijken. Het voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Het verhaal is erg intrigerend. Maar de film komt nooit helemaal goed op gang en het wordt nooit echt spannend. Jonah Hill speelt Mike Finkel. James Franco speelt de verdachte. Ik heb iets te veel comedies met deze twee acteurs gezien. Het is lastig om ze ineens in een hele serieuze rol te zien.

IMDB: 6,5
Ik: 6,5
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 15:43:54 #92
446628 Bananonima
Simple Math It Is...
pi_154818717
What if I was wrong and no one cared to mention?
pi_154821462
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:29 schreef H0D3NPYL het volgende:

Ik geef een 7
gisteren gezien en het is idd een vermakelijke actiefilm. ik geeft het een 7.8 :P
..///
pi_154828770
Yip Man (2008)

A semi-biographical account of Yip Man, the successful martial arts master who taught the Chinese martial art of Wing Chun to the world.

Wat een heerlijke film zeg! O+ Niet alleen de actie scene's klopte gewoon, ook het verhaal zat gewoon goed in elkaar. En Donnie Yen is een fijne acteur. :)

IMDb: 8.1 (138.810 votes)
Ik: 8.8 (1 vote)

Yip Man 2 (2010)

Centering on Ip Man's migration to Hong Kong in 1949 as he attempts to propagate his discipline of Wing Chun martial arts.

Net zo mooi vervolg als de eerste. De verassing is er misschien wel een beetje af, maar dat word helemaal goedgemaakt door de actie scene's dat misschien wel beter is dan het eerste deel.

IMDb: 7.6 (56.169 votes)
Ik: 8.3 (1 vote)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154829564
quote:
OP niet gelezen?
pi_154830835
Yabu no Naka no Kuroneko (1968)
Na het zien van Onibaba en The Naked Island van dezelfde regisseur (Kaneto Shindô) waren de verwachtingen voor deze film (heel) hoog. Gelukkig ben ik allesbehalve teleurgesteld. Twee vrouwen, moeder en dochter, worden vrij bruut overvallen door een kudde wilde samurai, om daarna verkracht en vermoord in hun brandende huis achter te blijven. Ondertussen is manlief ergens een of andere oorlog uit aan het vechten. De twee vrouwen keren terug als demonen om uit wraak alle samurai te vermoorden en hun bloed te drinken. Allemaal prima, totdat manlief als samurai terugkeert uit de oorlog.

De film is, net als Onibaba overigens, gemarkeerd als horror. Wel een vrij lichte variant dan. Geen gore of schrikmomenten, maar eerder een erg creepy atmosfeer. Voor geïnteresseerden zijn alle drie de films te krijgen bij MoC.

IMDb: 7.8
Ik: 8.5
kijkt veel films
pi_154833605
Focus (2015) - IMDb

Leuke film met af en toe wat verrassingen en ik had een beetje het Ocean's Eleven etc. gevoel bij deze film.

Het grootste pluspunt: Margot Robbie :9 :9~

Score: 7
Moeten zij weten
  zondag 2 augustus 2015 @ 01:37:26 #98
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_154833926
quote:
18s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:33 schreef Verbal het volgende:

[..]

-O-

V.
Ja, onbegrijpelijk.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_154835854
Echt zo'n mooie film gezien,ben nog helemaal onder de indruk...

Was wel heftig.... https://nl.wikipedia.org/wiki/Suite_fran%C3%A7aise_(film)

van mij krijgt ie een 10!
pi_154847913
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2015 05:20 schreef FANN het volgende:
Echt zo'n mooie film gezien,ben nog helemaal onder de indruk...

Was wel heftig.... https://nl.wikipedia.org/wiki/Suite_fran%C3%A7aise_(film)

van mij krijgt ie een 10!
Die heb ik afgezet toen iemand met een cockney accent riep dat ze een hoer was. Ik moest lachen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')