eensquote:Op zondag 19 juli 2015 09:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niets mis mee:
[ afbeelding ]
Het wordt duidelijk tijd dat het seizoen weer begint...
Wil je dat hier niet posten, daar gaat de sponsor namelijk wat van vinden.quote:Op zondag 19 juli 2015 09:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niets mis mee:
[ afbeelding ]
Het wordt duidelijk tijd dat het seizoen weer begint...
als ze cadeautjes blijven krijgen welquote:Op maandag 20 juli 2015 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zal nu nog wel even langer duren toch?
Finale wordt dan denk ik USA-Mexico?quote:Op maandag 20 juli 2015 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze cadeautjes blijven krijgen wel, de kans op de finale is wel vrij groot, dan nog een dag of 10-14? vakantie, half augustus dus ongeveer.
ik gun het Mexico ook wel, zeker tegen de VS en de organisatie is ook wel blij dat ze doorgaan denk ikquote:Op maandag 20 juli 2015 11:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Finale wordt dan denk ik USA-Mexico?
En dan hopen dat die yankees op hun ballen krijgen van Onze Guardado![]()
Ze verdienen het ook wel een beetje na de "NO ERA PENAL" van Robbenquote:Op maandag 20 juli 2015 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gun het Mexico ook wel, zeker tegen de VS en de organisatie is ook wel blij dat ze doorgaan denk ik
was toch een zuiverequote:Op maandag 20 juli 2015 11:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze verdienen het ook wel een beetje na de "NO ERA PENAL" van Robben
Willy wel. En doar giet ´t um!quote:
vroeger zei dit nog wat...quote:Op maandag 20 juli 2015 15:43 schreef tompsv18 het volgende:
Rugnummers:
1. Jeroen Zoet
2. Nicolas Isimat-Mirin
3. -
4. Santiago Arias
5. Jeffrey Bruma
6. Davy Pröpper
7. Gastón Pereiro
8. Sijn Schaars
9. Luuk de Jong
10. Adam Maher
11. Luciano Narsingh
12. -
13. -
14. Simon Poulsen
15. Jetro Willems
16. Maxime Lestienne
17. Florian Jozefzoon
18. Andrés Guardado
19. Jürgen Locadia
20. Joshua Brenet
21. Luuk Koopmans
22. -
23. Rai Vloet
24. Marcel Ritzmaier
25. Menno Koch
26. Clint Leemans
27. Steven Bergwijn
28. -
29. Jorrit Hendrix
30. Jordy de Wijs
31. Nigel Bertrams
32. Kenneth Paal
En bedankt hè. Nu heb ik gele fluoriserende stift op mijn scherm.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:58 schreef lunko1979 het volgende:
Mark my words: Dit wordt het jaar van Steven Bergwijn.. Ik denk dat hij nog voor de winterstop de basisplaats van Lestienne heeft overgenomen.
quote:Op maandag 20 juli 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En bedankt hè. Nu heb ik gele fluoriserende stift op mijn scherm.
Ik wel.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens gelezen dat PSV voor hem gaat?
Ik word blij van Willy. Wat een baasquote:
held idd jaquote:Op maandag 20 juli 2015 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik word blij van Willy. Wat een baas
Haha Lesbienne! Eerste keer dat ik die lees xDquote:Op maandag 20 juli 2015 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Lestienne
Als er Lesbienne had gestaan had ik het ook gelooft. Wat een hoofd
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:07 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Haha Lesbienne! Eerste keer dat ik die lees xD
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:07 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Haha Lesbienne! Eerste keer dat ik die lees xD
Hij is vergeten te vragen aan zijn zaakwaarnemer/baas/eigenaar of hij mag lachen. Dus dan maar niet. Better safe than sorry. Zweepslagen zijn ook niet alles.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
held idd ja
Pereiro kijkt nog steeds of de deal niet doorgaat
quote:Op maandag 20 juli 2015 15:58 schreef lunko1979 het volgende:
Mark my words: Dit wordt het jaar van Steven Bergwijn.. Ik denk dat hij nog voor de winterstop de basisplaats van Lestienne heeft overgenomen.
PSV 04/05 --> Ajax 94/95quote:Op maandag 20 juli 2015 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
Engels leeschvoer gevonden op reddit: The last truly great Eredivisie side in Europe: PSV in 2004/2005.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
Engels leeschvoer gevonden op reddit: The last truly great Eredivisie side in Europe: PSV in 2004/2005.
Theo Lucius in de Champions League.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
Kan Arigod al spelen?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:28 schreef BadderHaring het volgende:
Morgen naar onze helden kijken. Hopenlijk basis plekken voor onze Pereirogod, Lestiegod en Propgod.
Wat was 'ie goed tegen Milan.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Theo Lucius in de Champions League.
Waar zit je?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:28 schreef BadderHaring het volgende:
Morgen naar onze helden kijken. Hopenlijk basis plekken voor onze Pereirogod, Lestiegod en Propgod.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)ok-geld-op-1.5096386quote:EINDHOVEN - Nadat vorige week de transfer van Jeremain Lens al een meevaller opleverde voor PSV, kan de club er nog een bijna inboeken.
Jefferson Farfán verkast volgens Der Kicker naar Al Jazira. De club in de Verenigde Arabische Emiraten neemt Farfán over van Schalke 04, dat naar verluidt een kleine 10 miljoen euro incasseert. PSV heeft recht op een solidariteitsvergoeding van 1,5 procent omdat Farfán in Eindhoven speelde voordat hij 23 jaar was. Dat betekent dat de club een kleine 150.000 euro tegemoet kan zien.
PSV wacht nog wel op een tweetal bonussen uit de deal met AS Roma over Kevin Strootman in 2013. De middenvelder kampt met veel fysieke tegenslagen, waardoor hij nog niet het benodigde aantal wedstrijden heeft gespeeld om de bedragen uit te keren. Het zou nog gaan om ongeveer twee miljoen euro.
Veel spelen sowieso niet, ik las vorige week dat hij opnieuw geblesseerd was geraakt, en op zijn vroegst in oktober weer kon spelen. Dan zal hij niet meteen een basisplaats hebben en gehele wedstrijden gaan spelen vermoed ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef Scarface88 het volgende:
Toch nog een flink bedrag wat PSV van AS Roma moet krijgen. Hoop dat Strootman veel gaat spelen komend seizoen.
[..]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)ok-geld-op-1.5096386
enig idee hoeveel wedstrijden hij moet spelen voor de bonus?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 06:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel spelen sowieso niet, ik las vorige week dat hij opnieuw geblesseerd was geraakt, en op zijn vroegst in oktober weer kon spelen. Dan zal hij niet meteen een basisplaats hebben en gehele wedstrijden gaan spelen vermoed ik.
Broodje aap.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 06:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel spelen sowieso niet, ik las vorige week dat hij opnieuw geblesseerd was geraakt, en op zijn vroegst in oktober weer kon spelen. Dan zal hij niet meteen een basisplaats hebben en gehele wedstrijden gaan spelen vermoed ik.
Ik zag hem idd ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:51 schreef Scarface88 het volgende:
Rik spreekt ons toe alsof we kleine kinderen zijn.
Met nummer 10 misschien. Maar volgens mij gaat Cocu niet met de punt naar voren spelen, of hij is echt van zijn geloof gevallen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:42 schreef Gutanoth het volgende:
Maher op 10?
Benieuwd of hij het daar eindelijk waar kan maken
Ik hoop dat Cocu wel echt weet waar hij mee bezig is, en niet dat het een toevalstreffer was vorig jaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met nummer 10 misschien. Maar volgens mij gaat Cocu niet met de punt naar voren spelen, of hij is echt van zijn geloof gevallen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cocu wel echt weet waar hij mee bezig is, en niet dat het een toevalstreffer was vorig jaar
Bedankt Rikquote:Op maandag 20 juli 2015 23:51 schreef Scarface88 het volgende:
Rik spreekt ons toe alsof we kleine kinderen zijn.
Pereirotwitter:PSV twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 15:01:45Ook op het derde handtekeningenpunt zitten de PSV'ers voor jullie klaar! #PSVFANdag @JRZoet @GastonPereiro @JBruma http://t.co/7uxRrC1BV4 reageer retweet
Ja, en niet zoals bij Frank de Boer die er uiteindelijk dus niks van bleek te kunnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cocu wel echt weet waar hij mee bezig is, en niet dat het een toevalstreffer was vorig jaar
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Frank de Boer is de reden dat Ajax 4x op rij kampioen is geworden. Dus niet mauwen over zijn kwaliteiten als coach van Ajax 1.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 17:59:56#PSV start met Pasveer; Brenet, Bruma, Isimat, Poulsen; Maher, Hendrix, Pröpper; Narsingh, De Jong, Lestienne #psvein reageer retweet
Zal ook wel de opstelling in de JC Schaal zijn minus Pasveer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 17:59:56#PSV start met Pasveer; Brenet, Bruma, Isimat, Poulsen; Maher, Hendrix, Pröpper; Narsingh, De Jong, Lestienne #psvein reageer retweet
Lijkt me wel ja. Hopen dat Guardado snel terug is uit Amerika.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zal ook wel de opstelling in de JC Schaal zijn minus Pasveer.
Maar hij is gehuurd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Slecht meegenomen van Lestienne, verkopen die gast.
Wees blijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
En daar ging mijn stream, dus ik kijk niet meer
En ook nog de beste rechtsback, sjongejongequote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
PSV heeft straks gewoon de beschikking over de twee beste linksbacks van Nederland
Moreno nog ophalen en er staat een heel degelijke defensie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ook nog de beste rechtsback, sjongejonge
De plek waar normaal de slechtste voetballers te vinden zijn, hier gewoon toppers.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ook nog de beste rechtsback, sjongejonge
Die is toch geblesseerd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moreno nog ophalen en er staat een heel degelijke defensie.
Hij zit bij de Mexicaanse selectie voor de Gold Cup en stond ook gewoon te springen toen dos Andres die penalty erin schoot.quote:
Mi amigo!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij zit bij de Mexicaanse selectie voor de Gold Cup en stond ook gewoon te springen toen dos Andres die penalty erin schoot.
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand een werkende stream beschikbaar?
Zit zelf ook al even te zoeken, maar niks doet het. Ook janlul nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zie DM.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zit zelf ook al even te zoeken, maar niks doet het. Ook janlul niet
Janlul is gestopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zit zelf ook al even te zoeken, maar niks doet het. Ook janlul niet
Hoop ook dat daar nog wat komt, Alberto en de Wijs is het (nog) niet. Ondanks hun fysiek en lengte wat op zich wel prettig is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:25 schreef tja77 het volgende:
Zo als het er naar uitziet, hebben we een godnondejus brede selectie. Veel mogelijkheden op veel linies. Alleen centraal achterin wat dun bezet.
Idd, werd op een vervelende manier (dmv overtredingen) uit de wedstrijd gehouden. Maar kan veel met de bal.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 20:50:54#Pereiro had de bal aan het bekende touwtje, zonder dat het tot goals leidde. Benieuwd wat hij er van kan als het om het echie gaat. reageer retweet
Ik denk dat hij nu een krokant slipje heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef Scarface88 het volgende:
Rik zat met een harde plasser in het stadion.twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 20:50:54#Pereiro had de bal aan het bekende touwtje, zonder dat het tot goals leidde. Benieuwd wat hij er van kan als het om het echie gaat. reageer retweet
Onwennig, slechte inspeelpass. Niet echt hard aan het werk. Propper was erg goed, Pereiro was erg aanwezig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef tja77 het volgende:
Eerste helft moeten missen, hoe was Lestienne?
Wel wat traag.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:40 schreef Scarface88 het volgende:
Die Alberto en Bergwijn gaan we nog veel plezier aan beleven ja. Poulsen speelde ook prima dus linksback probleem lijkt ook opgelost met het wegvallen van Willems.
Misschien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Morgen efkes kijken voor tickets JC schaal, meer mensen die gaan hier?
Zie het los van die schaal. Leuke wedstrijd tegen Groningen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
Nooit. Principe kwestie. Jodenprijs interesseert me niet.
Gewoon om het jaar de Cocu-schaal noemen en rouleren met de speelstad.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie het los van die schaal. Leuke wedstrijd tegen Groningen.
Vind je Pröpper na vandaag nog steeds zo slecht?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso slaat die naam nergens op. Johan Cruijff schaal en die kerel is zelf nooit aanwezig tijdens de wedstrijd, ligt met zijn ballen in de Spaanse zon. Als ze de naam zouden veranderen naar supercup en het in de stadion van de bekerwinnaar/kampioen zouden spelen was er ook gelijk meer animo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
ar zijn in totaal pas 11.000 kaarten verkochtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Daar ben je met 11.000 al voorbij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ar zijn in totaal pas 11.000 kaarten verkochthet gaat er nog leger uitzien dan bij een wedstrijd van Ajax
Yup, kaartje was 15 euro dus vond het wel prima. Ga er met een vriend uit Groningen heen dus wordt sowieso mooi.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:42 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax tweewekelijks uitverkocht toch.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ar zijn in totaal pas 11.000 kaarten verkochthet gaat er nog leger uitzien dan bij een wedstrijd van Ajax
quote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens gelezen dat PSV voor hem gaat?
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 22:50:10#PSV maakt werk van Héctor Moreno en heeft zich inmiddels gemeld bij #Espanyol. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Ik hoop Isimat-Moreno dan, maar Bruma zal wel weer de voorkeur krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-07-2015 om 22:50:10#PSV maakt werk van Héctor Moreno en heeft zich inmiddels gemeld bij #Espanyol. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Isimat liep vandaag anders ook behoorlijk te stuntelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop Isimat-Moreno dan, maar Bruma zal wel weer de voorkeur krijgen.
Dat is wel zo maar dat is incidenteel hopelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Isimat liep vandaag anders ook behoorlijk te stuntelen.
Zijn fysiek maakt al veel goed en tjah er bestaat geen verdediger in de wereld die elke wedstrijd perfect speelt. Ramos maakt ook tig fouten per wedstrijd, niet dat ik hem met Ramos vergelijk verder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Isimat is ook geen geweldige verdediger hoor. Prima voor de ere maar niet meer dan dat
Tuurlijk niet, maar hij heeft het niet voor niets niet gemaakt bij Monacoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn fysiek maakt al veel goed en tjah er bestaat geen verdediger in de wereld die elke wedstrijd perfect speelt. Ramos maakt ook tig fouten per wedstrijd, niet dat ik hem met Ramos vergelijk verder.
Zijn ook weinig jochies van 20/21 die het bij een koopclub als monaco het 'goed' doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar hij heeft het niet voor niets niet gemaakt bij Monaco
Inderdaad vorig jaar alleen Kurzawa, Fabinho, Kondogbia, Carrasco, Bernardo Silva en Martial.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn ook weinig jochies van 20/21 die het bij een koopclub als monaco het 'goed' doen.
Als ik zo'n drone had was ik al lang eens over de tuin van de buurvrouw gevlogen als ze ligt te zonnen.quote:
Isimat kan er geen kut van idd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:51 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Inderdaad vorig jaar alleen Kurzawa, Fabinho, Kondogbia, Carrasco, Bernardo Silva en Martial.
Het is nu opleidingsclub vanwege Financial Fair Play
Dus ze zien geen potentie in Isimat
Die krijgen allemaal voorkeur op cv??quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:51 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Inderdaad vorig jaar alleen Kurzawa, Fabinho, Kondogbia, Carrasco, Bernardo Silva en Martial.
Het is nu opleidingsclub vanwege Financial Fair Play
Dus ze zien geen potentie in Isimat
Ik vind het tot nu toe nog echt geen versterking voor PSV. Hij heeft de lachers en het publiek op de hand, maar dat maakt hem geen Alex.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Isimat is ook geen geweldige verdediger hoor. Prima voor de ere maar niet meer dan dat
mwah hij is verdedigend niet echt minder dan Rekik, en opbouwend kun je moeilijk slechter zijn maar dat kan ie echt niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe nog echt geen versterking voor PSV. Hij heeft de lachers en het publiek op de hand, maar dat maakt hem geen Alex.
Daar noem je er ook eenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah hij is verdedigend niet echt minder dan Rekik, en opbouwend kun je moeilijk slechter zijn maar dat kan ie echt niet.
Dat wordt ook nergens geroepen, maar het is een talentvolle speler waar PSV gewoon verder op kan bouwen. Fysiek zit heel erg mee met hem, nu nog juist in het systeem gebruiken en verder niks mis mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe nog echt geen versterking voor PSV. Hij heeft de lachers en het publiek op de hand, maar dat maakt hem geen Alex.
Ik vind hem beter dan Rekik, en die stond vorig seizoen in de basis. Een Alex is gewoon onhaalbaar. Sowieso zijn goede CV die betaalbaar zijn lastig te vinden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik verwacht de komende 20 jaar sowieso geen speler die Alex gaat evenarenquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi inzicht in een speler die vaak verguisd wordt omdat hij arrogant, vervelend en naar zou zijn. Mooie column ook, wat mij betreft.quote:Hoe lang is het geleden dat we soms in de trein van Utrecht naar Eindhoven zaten, een jaartje of twaalf? We hadden allebei geen rijbewijs. Jij omdat je te jong was, ik omdat ik geen geld of tijd had, te lui was of geen zin had. Je moest smakelijk lachen om die smoesjes.
Ik maakte verhalen voor Sportweek met de grote mannen van PSV, weet je nog? Natuurlijk weet je dat, je zei weinig als je die grote PSV-tas rond zeulde, maar je zag veel. Dat doen vroegrijpe wijsneuzen van de straat.
We voerden meestal koetjes en kalfjes-gesprekken, dat vond je wel zo veilig. Soms gingen we iets verder, bijvoorbeeld toen het ging over vaders. Ik vertelde je dat die van mij er nooit was en relatief jong stierf. Je vertelde dat die van jou ook jong stierf.
Je knikte toen ik concludeerde dat het ontbreken van een vader van onzekere ventjes argwanende, soms boze mannen kan maken. Tja, als ik wilde dat jij je zou blootgeven, moest ik dat zelf ook doen.
Collega-journalisten meldden zich toen ze doorkregen dat Ibrahim Afellay een groeibriljant was. Je wimpelde iedereen argwanend af en zei dan stoer: ‘Waarom zou ik dat doen? Wat heb ik daar aan?’
Ook Sportweek wilde een groot verhaal met the coming man van PSV. Je hield, zoals verwacht, de boot af en nam weer afstand. Dat ritueeltje herhaalde zich soms in de paar jaar die volgden. Belangeloze, oprechte interesse zorgde voor openheid, vragen om een interview voor afstand.
Argwaan
Soms zette je de deur op een kier, maar een goed, diepgaand interview met jou kwam er niet. Een verhaal óver jou wel, met medewerking van jouw oudste broer Ali. Daaruit bleek dat jouw vader overleed toen jij zeven was en dat hij een hardwerkende, sterke kerel was die tijdens pauzes in de fabriek fit bleef door touwtje te springen.
Ineens was hij weg, jouw held, voorbeeld, steun en toeverlaat. De argwaan en het onrechtvaardigheidsgevoel leken verklaard.
Ali had destijds de beste intenties, hij dacht dat medewerking aan een verhaal goed zou zijn om een andere kant te tonen van zijn broertje die erg ver was gegaan in het imiteren van een stil, nors oestertje. "Hij heeft niet het recht om zo in de media over mijn vader te praten!", oordeelde jij echter met veel hardere en zwaardere stem dan ik tot dan toe van je was gewend.
Ik heb daarna nog één poging gewaagd, op een moment dat je een eigenaardig imago, maar bovenal een indrukwekkend cv had opgebouwd. Je had vele wedstrijden voor PSV gespeeld waarin je regelmatig scoorde, was gek genoeg aanvoerder en had al vier landstitels en een KNVB-beker achter je naam staan.
Je was 24, jouw beste jaren moesten nog komen, je leek een onbegrepen fenomeen te worden. "Het wordt tijd voor een groot verhaal, Ibi", vond ik. "Laat je nou eens goed en uitgebreid interviewen en portretteren, liefst door mij." Je zou erover nadenken, maar ook dat verhaal kwam er niet. Je vertrok naar FC Barcelona en ging misschien op één middenveld voetballen met Iniesta, Messi en Xavi. Je ging multimiljonair worden, dat was zeker.
Vaderfiguur
Ik verloor je uit het oog en moest het doen met indrukken en stukjes in de krant of op internet. Als ik de topmodellen buiten beschouwing laat en me beperk tot feiten: je bent gemiddeld niet verder gekomen dan een wedstrijd of elf per seizoen waarin je één of twee doelpunten maakte. Je werd verhuurd aan Schalke 04 en Olympiakos, twee clubs die niet beter zijn dan PSV en bent inmiddels 29.
Je bent in vier en half jaar tijd niet beter geworden dan bij het gemoedelijke PSV waar je zo vatbaar leek voor de vaderlijke aanpak van bijvoorbeeld Mark van Bommel, Guus Hiddink en Fred Rutten, maar vooral Phillip Cocu.
"Zó...", zei je ooit in een zeldzaam openhartige bui respectvol over de man die jou als medespeler drie jaar lang bij de hand zou nemen. "Wat is hij nog on-ge-loof-lijk goed." Ergens denk ik dat je nog altijd een vaderfiguur mist die je op het goede spoor zet, Ibi en ik kan het weten. Zo eerlijk moet ik zijn als ik je in een open brief publiekelijk bespreek. Ik denk dat hij dichterbij is dan je denkt.
Weersta de lokroep van Engelse laagvliegers, er staan genoeg miljoenen op de bank. Laat je niet kennen, verstop je niet in een berg oliedollars en kom terug naar Nederland. Ga lekker naar PSV, meld je als verloren zoon op De Herdgang, wees een vent. Cocu zal je met open armen ontvangen.
Het ga je goed (laat dat interview maar zitten),
Remco.
quote:'Sporting Lissabon ook in de markt voor Afellay'
Diverse Portugese media melden woensdag dat Sporting Lissabon serieus in de markt is voor de clubloze Ibrahim Afellay. PSV wil de voormalig PSV'er zoals bekend ook graag vastleggen. In een reactie wilde de zaakwaarnemer van Afellay de interesse van de Portugezen niet bevestigen. 'Er hebben veel clubs interesse getoond voor Afellay. De komende twee weken gaan we een en ander bekijken en de beste keuze voor hem maken.'
Op het middenveld, naast Maher, Guardado, Pröpper, Schaars, Hendrix en nog wat jong PSV spul?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat ie nog makkelijk opnieuw een van de beste middenvelders van de ED kan worden. Ik zie hem wel graag terug hoor.
Seizoen is lang? Normaal gesproken speel je minder wedstrijden dan vorig seizoen. (Geen voorronde EL)quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:49 schreef LuNaTiC het volgende:
tsja laat ze maar concurreren. Ze spelen bij een topclub. Seizoen is lang. Ervaring voor de CL is altijd welkom. Buitenkansje, je betaalt alleen een behoorlijk salaris. insert de rest van de cliché's en open deuren...
Guardado is sowieso hét zekerheidje op het middenveld... strijdt de rest om de overige 2 plekken. Is er iemand die echt Schaars heeft gemist afgelopen seizoen? Heeft best aardig gespeeld daarvoor, maar is er echt nog iemand die in hem een vaste waarde ziet? Hendrix is nog steeds jong, kan ook nog achterin spelen. Heeft het wel heel goed gedaan in de wedstrijden waarin hij meespeelde, maar ook daarna kwam ie niet echt aan bod. Pröpper is natuurlijk niet voor niets gehaald en Maher moet nu eindelijk eens volledig tot bloei komen. Ja, je slachtoffert wel iemand, dat is niet anders. Maar misschien wordt er wel gerouleerd, misschien komt er een bij een of meerdere een vormcrisis, blessures, weet jij het.
Als ie niet komt, vind ik het overigens jammer, maar de vlag gaat dan niet halfstok ofzo. Feit is wel dat PSV sowieso nog een middenvelder er bij wil, dus dan heb je er met een ander last van. Doe wat mij betrfet dan maar Ibi als ie haalbaar is.
Op basis waarvan zeg je dat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:49 schreef Scarface88 het volgende:
Sowieso is het een naar vervelend irritant mannetje. Wat mij betreft gaat ie lekker naar Sporting.
[..]
Lijkt me precies de schop onder de hol die Maher nodig heeft. Misschien gaat ie dan wel opstandig doen en weg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:37 schreef Gutanoth het volgende:
Lijkt me dat je Maher een beetje teniet doet als je Ibi haalt
Ja daar heb je een puntquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me precies de schop onder de hol die Maher nodig heeft. Misschien gaat ie dan wel opstandig doen en weg.
Kreeg tegen FC Eindhoven 3x een bal tegen de rug omdat hij de dekking in draaide. Gozer snapt er niets van.
Op basis van hoe hij zich de laatste jaren heeft gedragen bij clubs en het Nederlands elftal. Was bij PSV ook altijd iemand die vond dat hij belangrijker was dan de rest. Leuke jongen in het begin maar heeft nare trekjes gekregen toen het succes naar zijn hoofd steeg.quote:
Bij Oranje zijn de andere spelers anders dol op hem. En bij die andere clubs, ach, alles wat je daar over hoort is uit tiende hand.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op basis van hoe hij zich de laatste jaren heeft gedragen bij clubs en het Nederlands elftal. Was bij PSV ook altijd iemand die vond dat hij belangrijker was dan de rest. Leuke jongen in het begin maar heeft nare trekjes gekregen toen het succes naar zijn hoofd steeg.
Bij Oranje was hij met van Persie en van der Wiel juist een kliekje die zich afzonderde van de rest (EK 2012). Bovendien wil hij blijkbaar niet erg graag naar PSV anders had hij die knoop allang doorgehakt. Is zijn goed recht natuurlijk als hij ergens anders meer kan verdienen maar PSV moet nu gewoon zeggen jammer we gaan op zoek naar een ander. Het is graag of niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij Oranje zijn de andere spelers anders dol op hem. En bij die andere clubs, ach, alles wat je daar over hoort is uit tiende hand.
Bij PSV vond ik hem in die periode zeker niet de vervelendste hoor. En binnen de huidige selectie wordt hij echt wel gecorrigeerd als hij trekjes krijgt.
Lijkt een beetje qua speelstijl op ruiz. Die kwam in eerste jaar van cocu (na de winterstop) ook vanaf rechts vaak naar binnen.quote:
Neejoh, meest overschatte speler van de eredivisiequote:Op woensdag 22 juli 2015 20:34 schreef Doublepain het volgende:
Guardado moet minstens reserve aanvoerder worden
Nee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, meest overschatte speler van de eredivisie
In ieder geval niet iemand die denkt dat er in Den Haag een tweede ring op het stadion komt en me daarmee compleet belachelijk zou maken voor de rest van mijn FOK! leven.quote:
Matige troll Willem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, meest overschatte speler van de eredivisie
Baas. Verlenging nu bezig.twitter:FOXSoccer twitterde op donderdag 23-07-2015 om 05:10:33Andres Guardado sinks the controversial penalty to draw Mexico level with Panama. #GoldCup2015 http://t.co/bRt4PegKyz reageer retweet
Jep! Mijn vorige voorspelling dat het USA tegen Mexico zou worden is dus niet uitgekomenquote:Op donderdag 23 juli 2015 07:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jamaica verrast me wel, maar Mexico is natuurlijk de favoriet.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:59 schreef RijstNatie het volgende:
een dubbele bezetting met josti's als ritzmaier, vloet, schaars.
daar heb je echt geen reet aan.
afellay is een top speler die veel voor psv betekend heeft. schandalig hoe sommige hier denken over hem. nep supporters
quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:59 schreef RijstNatie het volgende:
afellay is een top speler die veel voor psv betekend heeft. schandalig hoe sommige hier denken over hem. nep supporters
psv en nep supportersquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:59 schreef RijstNatie het volgende:
Je komt uit de kast?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
psv en nep supporters
[ afbeelding ]
Overdrijven kan ook he. Wat heeft ie allemaal voor PSV betekend dan behalve dat ie gewerkt heeft voor zijn salaris?quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:59 schreef RijstNatie het volgende:
Euh. Nee?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:34 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk gaat Brands voor Labyad als plan B, wanneer Ibi niet komt.
Misschien Bakkali huren als plan C.quote:
Eerst kijken of er in de jeugd niets rondloopt. Niet altijd meteen kopen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien Bakkali huren als plan C.
Er moet een rellende mocro in het elftal komen hoe dan ook.
Menno Koch is niveautje Helmond Sport. Komt te kort voor PSV.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:21 schreef Ciscus het volgende:
Hoe goed/ slecht is Menno Koch eigenlijk? Is dat een goeie om er bij te hebben? Ik ken verder te weinig verdedigers in het buitenland, maar bijvoorbeeld een Behrang Safari (speelde bij anderlecht en u bij basel) zou een aardige aanvulling zijn.
quote:'Moreno heeft voorkeur voor contractverlenging bij Espanyol'
Hector Moreno heeft volgens El Mundo Deportivo een voorkeur om langer bij Espanyol te blijven. Zaakwaarnemer Mino Raiola gaat volgens de Spaanse krant de komen de dagen in gesprek met de Spaanse club om te kijken of ze een akkoord kunnen bereiken over het openbreken en verlengen van het tot 2016 lopende contract van de vice-aanvoerder van Espanyol. Eerder deze week werd bekend dat PSV zich bij de Spaanse club heeft gemeld voor een transfer van de verdediger. Ook VfB Stuttgart heeft serieuze interesse voor de linksbenige verdediger.
Moreno is bijna hersteld van zijn blessure. Hij zal komende week de training bij Espanyol hervatten.
het leek al onwaarschijnlijkquote:
Ow bah, Mino Raiola, supergoed voor z´n klanten hoor maar toch, bah.quote:
Toen ie Salcido na twee kutseizoenen op rij voor de hoofdprijs naar de Premier League loodste vonden we het allemaal een held eerste klas. Zo werken makelaars nu eenmaal. Soms zijn ze goud waard en soms liggen ze geweldig in de weg.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow bah, Mino Raiola, supergoed voor z´n klanten hoor maar toch, bah.
Eens trouwens, 10x liever Ibi dan ritzmaier en vloet..quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zie liever een grote sterke kerel komen voor het middenveld. Die hebben we namelijk nog helemaal niet en zeker in de CL is dat toch wel handig, wat extra kracht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens trouwens, 10x liever Ibi dan ritzmaier en vloet..
Dat is niet het voetbal dat wordt nagestreefd, dus daar zou ik niet op rekenen. Wel eens dat je killers in je team moet willen. Joey vd Berg dan maar...;-)quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zie liever een grote sterke kerel komen voor het middenveld. Die hebben we namelijk nog helemaal niet en zeker in de CL is dat toch wel handig, wat extra kracht.
Had ook wel meer van zijn carrière verwacht inderdaad. Maarja, als je in de herfst van je carrière in drie jaar nog even 30 miljoen bij elkaar kunt voetballen, dan heb je het op een andere manier natuurlijk wel geniaal voor elkaar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Farfan naar het midden oosten, wel jammer dacht altijd dat ie nog wel een stap hoger kon, schalke blijkbaar zijn top..
Je hoeft ook niet meteen anders te gaan voetballen, maar met Guardado, Maher en Pröpper is het allemaal wel heel fragiel. Daar moet gewoon, voor wedstrijden waar dat nodig is, een grote brede neger bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:44 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat is niet het voetbal dat wordt nagestreefd, dus daar zou ik niet op rekenen. Wel eens dat je killers in je team moet willen. Joey vd Berg dan maar...;-)
noem eens een haalbare die het niveau ook aankan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen anders te gaan voetballen, maar met Guardado, Maher en Pröpper is het allemaal wel heel fragiel. Daar moet gewoon, voor wedstrijden waar dat nodig is, een grote brede neger bij.
Dat is altijd zo'n flauwe dooddoener. Ik word niet betaald om te scouten voor PSV.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noem eens een haalbare die het niveau ook aankan?
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 06:09:32Luuk de Jong oogt scherper en fitter dan vorig jaar bij de start van #PSV. Zie: https://t.co/NjEN0A808c reageer retweet
twitter:dj_day_v twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 06:11:54@RikElfrink Jij bent vroeg op. Welterusten. reageer retweet
Mijn nieuwe mattie.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 06:21:48@dj_day_v hoort bij het vak 😀. Goede nacht! reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
een Guardado die veel energie in zijn spel legt, maar (mede op fysiek) het in de Europese subtop niet heeft gered
Leuk duo zijn jullie samen, de dikke en de dunne.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 06:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 06:09:32Luuk de Jong oogt scherper en fitter dan vorig jaar bij de start van #PSV. Zie: https://t.co/NjEN0A808c reageer retweet
twitter:dj_day_v twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 06:11:54@RikElfrink Jij bent vroeg op. Welterusten. reageer retweet
Mijn nieuwe mattie.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 06:21:48@dj_day_v hoort bij het vak 😀. Goede nacht! reageer retweet
Ga jij beweren van wel dan?quote:
Daarna nog PSG-Chelsea #topshowsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:00 schreef tja77 het volgende:
Vanavond eerst PSV kijken, daarna Man. Utd. tegen Barca. Benieuwd wat Memphis kan tegen een iets betere verdediging.
Er zijn waarschijnlijk ook zat streams te vinden denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:07 schreef Scarface88 het volgende:
Is er geen Spaanse zender die Valencia - PSV uitzendt?
Helemaal niks te vinden iigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:07 schreef Scarface88 het volgende:
Is er geen Spaanse zender die Valencia - PSV uitzendt?
Als ik dit zo zie dan wordt het 5-0 voor Valencia.quote:
Je mag ook niet elk jaar tegen het grote PSV spelenquote:
Ook zonder trailer had ik niet verwacht dat PSV zou winnen. 5-0 is misschien wat teveel van het goede, maar een net zo kansloze nederlaag als dat Feijenoord een paar dagen terug heeft geleden, behoort wel tot de mogelijkheden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie dan wordt het 5-0 voor Valencia.
Wat klopt er niet aan de stelling dat Guardado het niet gered heeft in de subtop van Europa en dat dat deels komt door zijn gebrek aan fysiek?quote:
Dit is natuurlijk niet zijn natuurlijke positie he. Toen PSV hem de eerste keer in het vizier kreeg was dat als linksbuiten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de stelling dat Guardado het niet gered heeft in de subtop van Europa en dat dat deels komt door zijn gebrek aan fysiek?
Of is elke vorm van realisme of kritische nood verboden bij onze Mexicaanse held?
Als hij 15cm groter was geweest, 10 kilo spieren meer had gehad en dezelfde kwaliteiten qua inzicht, techniek en loopvermogen, dan was hij absolute wereldtop geweest.
Linkshalf, we speelden toen 4-4-2.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet zijn natuurlijke positie he. Toen PSV hem de eerste keer in het vizier kreeg was dat als linksbuiten.
Hij heeft het bij beide spaanse clubs gewoon heel goed gedaan hoor. Voor de echte top (10) net tekort ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de stelling dat Guardado het niet gered heeft in de subtop van Europa en dat dat deels komt door zijn gebrek aan fysiek?
Of is elke vorm van realisme of kritische nood verboden bij onze Mexicaanse held?
Als hij 15cm groter was geweest, 10 kilo spieren meer had gehad en dezelfde kwaliteiten qua inzicht, techniek en loopvermogen, dan was hij absolute wereldtop geweest.
Jij vindt dat hij net tekort komt voor de top tien van Europa, of van Spanje?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hij heeft het bij beide spaanse clubs gewoon heel goed gedaan hoor. Voor de echte top (10) net tekort ja.
Van de heule wereld. Het is een prima ptofessionele selectiespeler, goede mentaliteit, multi-inzetbaar, prima inzicht en techniek. Hij was in zijn jaren in Spanje ook echt wel gewenst bij iets grotere clubs. Maar nee, niet bij Real, Barca, Man Utd etc.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij net tekort komt voor de top tien van Europa, of van Spanje?
Ik ben ook fan hoor, maar dit getuigt toch van enige overschatting.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Van de heule wereld. Het is een prima ptofessionele selectiespeler, goede mentaliteit, multi-inzetbaar, prima inzicht en techniek. Hij was in zijn jaren in Spanje ook echt wel gewenst bij iets grotere clubs. Maar nee, niet bij Real, Barca, Man Utd etc.
Ik ben misschien wel minder fan dan jij, maar dit soort spelers (geen zeikerds + goede mentaliteit+ bovengemiddelde voetbalkwaliteiten+ multi- inzetbaar) zijn handig voor elke club. Niet als grote man/ onbetwiste leider van het team, wel als selectiespeler van een Porto, Monaco, As Roma,Spurs, Dortmund etcquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben ook fan hoor, maar dit getuigt toch van enige overschatting.
Leverkusen ?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel minder fan dan jij, maar dit soort spelers (geen zeikerds + goede mentaliteit+ bovengemiddelde voetbalkwaliteiten+ multi- inzetbaar) zijn handig voor elke club. Niet als grote man/ onbetwiste leider van het team, wel als selectiespeler van een Porto, Monaco, As Roma,Spurs, Dortmund etc
achja we staan al achterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ken zelfs geen Spaanse stream vinden. Belachelijk van Fox dat ze deze niet uitzenden.
Misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Ken zelfs geen Spaanse stream vinden. Belachelijk van Fox dat ze deze niet uitzenden.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 20:33:23#PSV direct achter: 0-1. Bruma grijpt niet goed genoeg in, Zoet op de lijn geklopt. #valpsv reageer retweet
Met Bruma en Isimat komen we er wel.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 20:36:06Isimat gaat volledig de fout in, maar #PSV blijft de 2-0 net bespaard. #valpsv reageer retweet
Hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
Wanneer kunnen de CL-kaarten gekocht worden? Dat moet een feestje worden als ik het zo zie
Elfrink-stream. En wat Rikkert zegt is waarheid.quote:
Vooruit, ik lees het. En zie zo dat het defensief bibberen is. Net als in voorgaande wedstrijden tegen de betere ploegen.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 22:18:33Einde: #Valencia 1 - #PSV 0. PSV herstelt zich redelijk na mat begin. Op ed.nl zo een verslag. reageer retweet
Heb je de wedstrijd kunnen bekijken, want ik heb er geen klap van gezien, maar Valencia is gewoon een beter team.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:29 schreef Scarface88 het volgende:
Ben reuze benieuwd naar de JC schaal volgende week zondag. Niet zozeer om die prijs want die stelt niks voor maar om te zien waar we staan. Zou me niks verbazen als die verloren wordt. Spel is nog te wisselvallig, selectie is niet compleet en defensie is weer ronduit zwak.
Heb deze wedstrijd niet kunnen bekijken maar baseer mn mening op de andere wedstrijden die ik in de voorbereiding heb gezien. Ik ga er ook wel van uit dat PSV de schaal pakt maar mocht Groningen winnen zou me dat niets verbazen. Ze hebben op Chery na amper ingeleverd ten opzichte van vorig seizoen en is meer ingespeeld.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd kunnen bekijken, want ik heb er geen klap van gezien, maar Valencia is gewoon een beter team.
Tuurlijk is het grillig in de voorbereiding, aantal nieuwe spelers die je in moet passen.
Verdediging is hetzelfde als vorig seizoen (alleen geen Rekik, alsof dat zo'n geweldenaar was). Willems is wel een gemis, maar Poulsen zou een versterking moeten zijn.
Ik zie trouwens niet in waarom Groningen beter zou zijn dan PSV. In elke linie is PSV de betere.
Is ook zo, PSV heeft met Memphis en Wijnaldum in moeten leveren. Heb al wel goede dingen van Pröpper gezien, maar dan vooral in aanvallend opzicht. Bij balverlies is PSV verzwakt ten opzichte van vorig jaar. Isimat speelde vorig seizoen beter dan wat ik tot nu toe heb gezien en heb gehoord. Bruma blijft aan het kutten, vorig seizoen was het voldoende voor het kampioenschap. Maar Europees bereik je hier geen kut mee, maar dat was volgens mij al bekend. Wil je een defensie waarmee je overwintert in de CL, dan moet je er vele miljoenen in pompen. Maar is dat het waard?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb deze wedstrijd niet kunnen bekijken maar baseer mn mening op de andere wedstrijden die ik in de voorbereiding heb gezien. Ik ga er ook wel van uit dat PSV de schaal pakt maar mocht Groningen winnen zou me dat niets verbazen. Ze hebben op Chery na amper ingeleverd ten opzichte van vorig seizoen en is meer ingespeeld.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 23:47:02Héctor Moreno wil zijn contract zeker niet verlengen bij #Espanyol, heeft hij naar #PSV aangegeven. Morgen ook een update over hem en PSV. reageer retweet
De verlosser, lees er alles over in het ED.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:49 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 23:47:02Héctor Moreno wil zijn contract zeker niet verlengen bij #Espanyol, heeft hij naar #PSV aangegeven. Morgen ook een update over hem en PSV. reageer retweet
Beetje voorbarig om een conclusie uit oefenwedstrijden te halen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vooruit, ik lees het. En zie zo dat het defensief bibberen is. Net als in voorgaande wedstrijden tegen de betere ploegen.
quote:'PSV had Feyenoord-aanwinst Van der Heijden op lijstje kandidaten achter Moreno'
Jan-Arie van der Heijden is een driejarig contract overeengekomen met Feyenoord. PSV had de transfervrije verdediger ook op haar lijstje staan van kandidaten om de verdediging te versterken, zo meldt De Telegraaf. Hector Moreno is echter de droomkandidaat van PSV, waar PSV vooralsnog voor gaat.
Goverdomme wat spannend weer zeg. Is het al morgen? F5 knop is kapot.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wilde naar plopsaland gaan, maar ik blijf nu mooi op zolder f5'en!quote:Op zondag 26 juli 2015 03:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goverdomme wat spannend weer zeg. Is het al morgen? F5 knop is kapot.
Inderdaad. Klinkt volstrekt logisch.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:15 schreef Scarface88 het volgende:
TuurlijkVan Moreno naar van der Heijden... Seems legit.
[..]
Moreno eerste keus, van der Heijden allerlaatste optie?quote:Op zondag 26 juli 2015 03:15 schreef Scarface88 het volgende:
TuurlijkVan Moreno naar van der Heijden... Seems legit.
[..]
Koop dan gewoon niks. De jeugd is beter dan van der Heijden.quote:Op zondag 26 juli 2015 08:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moreno eerste keus, van der Heijden allerlaatste optie?
Wat een lul ookquote:Op zondag 26 juli 2015 11:42 schreef tja77 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)e_title&refid=7.3878
Was dit nou de reden dat ik de F5 knop heb zitten teisteren? Nog niks concreets dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |