Echt wel!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
Dit had zomaar een nummer van Snoop kunnen zijn!
Verhip jaquote:Op zondag 19 juli 2015 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
uitleg in WAquote:Op zondag 19 juli 2015 00:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dus ik ben niet speciaal meer
Ik snap je niet
Ik ben helemaal uit mezelf aan Dotty Price gekomenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach mijn oma was in de '80s verbaast dat ik bepaalde nummers van Elvis Presley, Doris Day en Bing Crosby niet kenden. Quick course gehad van haar en nu draai ik nog nummers die ik door haar heb leren kennen
Exactly my thoughtsquote:Op zondag 19 juli 2015 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
Eigenlijk wél hèquote:Op zondag 19 juli 2015 00:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nu moet under pressure hier wel na
quote:
Possie ookquote:Op zondag 19 juli 2015 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoezo groep? Ik ben een beroepsdwarsligger.
quote:
quote:
Dacht door de sound ook dat het een nummer van Snoop was, tot ik keek naar winamp.quote:
Nou je kunt veel zeggen, maar Vanilla Ice heeft Queen en David Bowie maar mooi bekend gemaakt met dat nummerquote:Op zondag 19 juli 2015 00:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nu moet under pressure hier wel na
Ben ik ook en toch pas ik in deze groep.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoezo groep? Ik ben een beroepsdwarsligger.
Absoluutquote:
Twee rebellen, een El Presidente.. Iemand die sigaren maakt..quote:Op zondag 19 juli 2015 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absoluut
Ow, 2 rebellen bij Radio49 dat kan nog leuk worden bij een (ik hoop niet dat die er ooit nog gaat komen) volgende R49 rel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |