Knokkelsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
En de HJ Brigade is compleet
Broeder![]()
Prima, prima!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Tothoe is ie hier?
Kauaiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Super bedankt Outpost, doet me goed hoor. Sowieso deze groepHelden
muziek schept een bandquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wanneer geef jij mij nou eens een liner?quote:
mooi hier ook beetje drukquote:
Ah, school?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mooi hier ook beetje druk
Broertjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Broertje komt ook even binnenwaaien met een HJ![]()
![]()
QFTquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat topic niet... iedereen kan gratis een fobo maken, klaar. Niks geen vleeskeuring voor nodig.
Dit is geen R&P maar ook over dit soort dingen kan je hier je ei kwijt meid. We lachen je niet uit, maken je niet belachelijk, wij allemaal hebben onze sores mee gemaakt en de een post het wel, de ander niet. Dat is aan jezelf maar weet dat je het hier ook kwijt kan als je er over praten cq chatten wil.
Geen dank meid, zo zijn wij hier. Begrip, geen veroordelingen en geen vooroordelen.
Heb niks om het mee op te nemenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer geef jij mij nou eens een liner?![]()
hihihihihi
Ja en ik heb geen HJquote:
werk:Pquote:
Die is van mijquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Broertje![]()
* Possie vangt de hj van broertje op en drinkt m snel leeg.
Dat deed ik toch de eerste paar nummers toch al.. toch?quote:
Laters koenquote:
Slaap lekker Koenquote:
quote:
Ninjaquote:
Deze ken je toch wel?quote:
Dat kan jij zelf ook wel tochquote:
Ow, ik was al voorbij doe maarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over het effect van gerookte groente!
sinaasappelsap, of chocoladequote:
Geen dank meid, ik ben gewoon mezelf en daar hoef je me niet voor te bedanken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Possie schuift broertje een nieuwe hj toe.
Gedroogde sla werkt niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
ik zit hier op een rijst dieet te schreeuwen in bossen en daarna met zwaarden en daarna aikido lessen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit hier op een rijst dieet te schreeuwen in bossen en daarna met zwaarden en daarna aikido lessen.
I don't need drugs
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zit hier op een rijst dieet te schreeuwen in bossen en daarna met zwaarden en daarna aikido lessen.
I don't need drugs
Daar krijg je hoofdpijn vanquote:
Althans hij wel!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar krijg je hoofdpijn van
Gewoon lekker in het topic, dat doe ik ookquote:
Ongeschreven normen en waarden, doorgeven op een platform waar geschreven wordtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen dank meid, ik ben gewoon mezelf en daar hoef je me niet voor te bedanken.
Toffe groep mensen hier idd.Wel wat ouder dan jij bent gemiddeld maar bv the-brother-of-uzunumaki kwam hier al toen hij 14 was en hij komt hier nog steeds. Leeftijd boeit dus niet als je maar onze ongeschreven normen en waarden begrijpt komt het helemaal goed.
Zegt men.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Daar krijg je hoofdpijn van
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:56 schreef tailfox het volgende:
Wel leuk hier hoor heel apart om zoveel bezig te zijn met de geest
Dat werkt bij mij alleen als Broertje draaitquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
PM, DM, in het topic, per fax, postduif, rooksignalen!
goed bezigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zegt men.Ik heb dat nog nooit geprobeerd.
Ja, ik ga jou dus niet vergetenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is geen hip hop
Ow, maar wel een verzoekje van mij
En whatsapp en smsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
knokkels kan je zelfs bereiken via Twitter
Goeie vraag, dat vroeg ik mij vanochtend ook afquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vraag me nog steeds af wat ik precies met Olga gedaan heb?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij alleen als Broertje draait
Ik verzend ook wel eens rooksignalenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij alleen als Broertje draait
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]ga ik snel weer doen
![]()
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vraag me nog steeds af wat ik precies met Olga gedaan heb?
nou we beginnen met misogi meditatie daarna ontbijt en nog 2 keer misogi middag eten en dan 4 uur aikido en dat tot dinsdag woensdag iets andere planningquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik draai dinsdagavond aanstaande weer een 'echte' muizenshow
Kende je deze niet?quote:
Ja klopt....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ongeschreven normen en waarden, doorgeven op een platform waar geschreven wordt![]()
Secret Society dit dat
Hallooooooooooooquote:Op zondag 19 juli 2015 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nu voel ik me speciaalquote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer dat ik al meer dan meeste hier
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt....
Ik bedoel er ook niets mee...
Ik wist alleen niet te verwoorden hoe...
Ik bedoel hoe zeg je dat men wel een beetje moet passen in onze tolerantie... We jagen je niet weg maar als je net als ons zo bent komt t helemaal goed.
Ook dat komt verkeerd over.
Weet ik hoe ik dat zeggen moet...
Doe maar gek, dan doe je gewoon genoeg?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt....
Ik bedoel hoe zeg je dat men wel een beetje moet passen in onze tolerantie... We jagen je niet weg maar als je net als ons zo bent komt t helemaal goed.
Gewoon mensen die zelf ook chill zijn en anderen niet onnodig aanvallen, zullen vast prima in onze groep passen!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt....
quote:
schaam jequote:
Feitquote:Op zondag 19 juli 2015 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon mensen die zelf ook chill zijn en anderen niet onnodig aanvallen, zullen vast prima in onze groep passen!
kloptquote:
Dus ik ben niet speciaal meerquote:Op zondag 19 juli 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
*edit bericht stuur ik via iets anders wel bij interesse *
Ach mijn oma was in de '80s verbaast dat ik bepaalde nummers van Elvis Presley, Doris Day en Bing Crosby niet kenden. Quick course gehad van haar en nu draai ik nog nummers die ik door haar heb leren kennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |