Knokkelsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
En de HJ Brigade is compleet
Broeder![]()
Prima, prima!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Tothoe is ie hier?
Kauaiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Super bedankt Outpost, doet me goed hoor. Sowieso deze groepHelden
muziek schept een bandquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Super bedankt Outpost, doet me goed hoor. Sowieso deze groepHelden
Wanneer geef jij mij nou eens een liner?quote:
mooi hier ook beetje drukquote:
Ah, school?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mooi hier ook beetje druk
Broertjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Broertje komt ook even binnenwaaien met een HJ![]()
![]()
QFTquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat topic niet... iedereen kan gratis een fobo maken, klaar. Niks geen vleeskeuring voor nodig.
Dit is geen R&P maar ook over dit soort dingen kan je hier je ei kwijt meid. We lachen je niet uit, maken je niet belachelijk, wij allemaal hebben onze sores mee gemaakt en de een post het wel, de ander niet. Dat is aan jezelf maar weet dat je het hier ook kwijt kan als je er over praten cq chatten wil.
Geen dank meid, zo zijn wij hier. Begrip, geen veroordelingen en geen vooroordelen.
Heb niks om het mee op te nemenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer geef jij mij nou eens een liner?![]()
hihihihihi
Ja en ik heb geen HJquote:
werk:Pquote:
Die is van mijquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Broertje![]()
* Possie vangt de hj van broertje op en drinkt m snel leeg.
Dat deed ik toch de eerste paar nummers toch al.. toch?quote:
Laters koenquote:
Slaap lekker Koenquote:
quote:
Ninjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |