Kende je deze niet?quote:
Ja klopt....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ongeschreven normen en waarden, doorgeven op een platform waar geschreven wordt![]()
Secret Society dit dat
Hallooooooooooooquote:Op zondag 19 juli 2015 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nu voel ik me speciaalquote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer dat ik al meer dan meeste hier
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt....
Ik bedoel er ook niets mee...
Ik wist alleen niet te verwoorden hoe...
Ik bedoel hoe zeg je dat men wel een beetje moet passen in onze tolerantie... We jagen je niet weg maar als je net als ons zo bent komt t helemaal goed.
Ook dat komt verkeerd over.
Weet ik hoe ik dat zeggen moet...
Doe maar gek, dan doe je gewoon genoeg?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt....
Ik bedoel hoe zeg je dat men wel een beetje moet passen in onze tolerantie... We jagen je niet weg maar als je net als ons zo bent komt t helemaal goed.
Gewoon mensen die zelf ook chill zijn en anderen niet onnodig aanvallen, zullen vast prima in onze groep passen!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt....
quote:
schaam jequote:
Feitquote:Op zondag 19 juli 2015 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon mensen die zelf ook chill zijn en anderen niet onnodig aanvallen, zullen vast prima in onze groep passen!
kloptquote:
Dus ik ben niet speciaal meerquote:Op zondag 19 juli 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
*edit bericht stuur ik via iets anders wel bij interesse *
Ach mijn oma was in de '80s verbaast dat ik bepaalde nummers van Elvis Presley, Doris Day en Bing Crosby niet kenden. Quick course gehad van haar en nu draai ik nog nummers die ik door haar heb leren kennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |