abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154578986
Wijd shirtje er overheen fluffen en dunnig sjaaltje om :D
pi_154579019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:55 schreef GotC het volgende:
Rollade én ultramonoboob! :9
O+ :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:12:52 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154579141
Oh en zo'n chestbelt bij bv BWCC is ook flink kut. Lekker The Boob naar beneden duwen en mini's hele gewicht op je borstbeen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:13:14 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_154579159
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Boks.
Hopelijk krijg ik weer mijn zwanger-cup-C O+
ja maar jij valt echt niet onder de plussizes lieverd! :* :D
disclaimer
pi_154579197
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef GotC het volgende:
Oh en zo'n chestbelt bij bv BWCC is ook flink kut. Lekker The Boob naar beneden duwen en mini's hele gewicht op je borstbeen.
Zeg dat wel!
pi_154579374
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar jij valt echt niet onder de plussizes lieverd! :* :D
Als ik na deze zwangerschap net zoveel aankom als na die van A wel :{ . Maar eerst maar eens gewoon weer lekker walvissen in positiekleding O+ . En dan moet ik (ontopic) toch dat rugdragen met doek maar eens onder de knie gaan krijgen. Met mijn eeuwig bewegende woelende draaiende hupsende mijn-haar-vastgrijpende kind :') .
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:22:27 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_154579514
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Als ik na deze zwangerschap net zoveel aankom als na die van A wel :{ . Maar eerst maar eens gewoon weer lekker walvissen in positiekleding O+ . En dan moet ik (ontopic) toch dat rugdragen met doek maar eens onder de knie gaan krijgen. Met mijn eeuwig bewegende woelende draaiende hupsende mijn-haar-vastgrijpende kind :') .
had je mijn linkje bekeken?
disclaimer
pi_154579585
Ja veel info, tof!
Ik vind rugdragen met doek alleen moeilijk :@ en eng :@ .
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:24:59 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154579605
Veel oefenen. Het wordt makkelijker, echt :*
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:25:26 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_154579630
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja veel info, tof!
Ik vind rugdragen met doek alleen moeilijk :@ en eng :@ .
maar het kán wel met drager! Alleen moet je dan hoger dragen en de band boven je buik doen :)
disclaimer
pi_154579713
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar het kán wel met drager! Alleen moet je dan hoger dragen en de band boven je buik doen :)
Ja dat zag ik ook! Ga ik dat gewoon proberen. En als dat niet gaat misschien een rugdraagconsult doen ergens.

(Ik probeerde het eens, op bed, met man erbij, maar toen maakte A zo'n snoekduik naar iets dat ze zag dat ze nog bijna naast het bed belandde en sindsdien durf ik 't niet meer..)
pi_154579862
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:24 schreef GotC het volgende:
Veel oefenen. Het wordt makkelijker, echt :*
Uhuh, al na een keer of 3! Ff doorbijten :*
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:34:40 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154580047
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ook! Ga ik dat gewoon proberen. En als dat niet gaat misschien een rugdraagconsult doen ergens.

(Ik probeerde het eens, op bed, met man erbij, maar toen maakte A zo'n snoekduik naar iets dat ze zag dat ze nog bijna naast het bed belandde en sindsdien durf ik 't niet meer..)
Misschien helpt een draag/bvketting? Of iets in haar handen geven?
pi_154607034
Ik durf het bijna niet te zeggen, maareh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_154607075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maareh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O- ^O^
pi_154607167
Nu nog eentje vinden die niet al te hysterisch is.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 20:34:45 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154607285
Lol :D
pi_154610826
Hallo allemaal,

Ik lees af en toe mee in dit topic, maar heb nog niet eerder gepost. Wel heb ik al veel gehad aan de ervaringsverhalen. Alleen heb ik een vraag die ik nog niet ben tegengekomen. Misschien dat het al wel eens voorbij is gekomen, in dat geval sorry voor de herhaling.
Ik ben 8 weken geleden bevallen dmv een keizersnee. Het was een spoedkeizersnee, dus dat kwam nogal rauw op mijn dak vallen. Gelukkig is alles goed afgelopen met ons kindje en mij, maar het herstel van de keizersnee valt me wel tegen. Ik wilde graag ons kindje zo veel mogelijk dragen in de draagdoek, maar dit is erg pijnlijk. Als ze in de draagdoek (tricot slen) ligt, drukt dat tegen de buikwond aan. Hierdoor kan ik het dragen niet lang volhouden. Ook vraag ik me af of het wel een goed idee is om te dragen, of dat ik eerst moet wachten tot de wond minder pijnlijk is. Ik heb deze vraag ook aan de kraamverzorgster en verloskundige gesteld, maar die wisten hier eigenlijk ook geen antwoord op te geven. Vandaar dat ik benieuwd ben of er hier iemand is die meer kan vertellen over het dragen van je baby na een keizersnee. Alvast bedankt!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:46:24 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154611200
Hoi! :) Nog gefeliciteerd en wat vervelend dat het herstel zo tegenvalt!

Wat ik heb gemerkt na mijn ks, is dat het heel persoonlijk is vanaf wanneer dragen goed te doen is bij een ks. De 1 draagt binnen een paar weken, de ander na een paar maanden.
I.p. zit je kindje wel boven je buikwond (op kushoogte), misschien helpt het door iets hoger te knopen? En bouw de draagtijd rustig op :) Neem ook je tijd om te herstellen, des te eerder kan je langer dragen.
pi_154611810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:35 schreef jojo15 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik lees af en toe mee in dit topic, maar heb nog niet eerder gepost. Wel heb ik al veel gehad aan de ervaringsverhalen. Alleen heb ik een vraag die ik nog niet ben tegengekomen. Misschien dat het al wel eens voorbij is gekomen, in dat geval sorry voor de herhaling.
Ik ben 8 weken geleden bevallen dmv een keizersnee. Het was een spoedkeizersnee, dus dat kwam nogal rauw op mijn dak vallen. Gelukkig is alles goed afgelopen met ons kindje en mij, maar het herstel van de keizersnee valt me wel tegen. Ik wilde graag ons kindje zo veel mogelijk dragen in de draagdoek, maar dit is erg pijnlijk. Als ze in de draagdoek (tricot slen) ligt, drukt dat tegen de buikwond aan. Hierdoor kan ik het dragen niet lang volhouden. Ook vraag ik me af of het wel een goed idee is om te dragen, of dat ik eerst moet wachten tot de wond minder pijnlijk is. Ik heb deze vraag ook aan de kraamverzorgster en verloskundige gesteld, maar die wisten hier eigenlijk ook geen antwoord op te geven. Vandaar dat ik benieuwd ben of er hier iemand is die meer kan vertellen over het dragen van je baby na een keizersnee. Alvast bedankt!
Ik heb een hele zware zwangerschap gehad (hyperemesis tot week 41,daarna ingeleid) en een loeizware bevalling. Na 26 uur helse pijn, diverse weeënstormen en maar 4cm ontsluiting bleek mijn zoontje vast te zitten tussen mijn heupen. Ook ik kreeg dus een spoed keizersnede, omdat het erg slecht met ons beide ging is er niet gedacht aan hoe ze me open zouden snijden, ik ben letterlijk van heup tot heup opengeritst.

Ik was dus te zwak om te dragen. Pas met 7 maanden was ik sterk genoeg en het litteken rustig genoeg om te kunnen dragen, luister naar je lichaam, hoe graag je het ook wilt maar zorg dat je eerst volledig geneest, echt.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_154643032
Bedankt voor jullie reacties. Sorry dat mijn reactie even liet wachten, maar we zitten nu op de camping en de internetsnelheid is hier van voor de oorlog :-).
Unicorn, zo heftig als bij jou was het bij mij gelukkig niet. Het lijkt me heel moeilijk als je pas met 7 maanden kon gaan dragen, maar wel goed dat je je lichaam de tijd hebt gegeven om te herstellen. Ik denk dat dat voor mij ook het belangrijkste is. Gewoon per dag kijken of het lukt om te dragen en blij zijn als het die dag wel lukt. Het is ook gewoon zo mooi om te zien hoe ons meisje er van geniet als ze lekker tegen mij of m'n man in de draagdoek ligt.
GotC, ik let er inderdaad op dat ik zo hoog mogelijk knoop, maar tijdens het dragen zakt ze toch altijd wel weer een stukje naar beneden. Misschien dat het ook nog scheelt als ik een doek van niet-rekbare stof zou gebruiken? Dat ga ik ook nog maar eens uitproberen.
pi_154655884
Eerste keer! Hoe lijkt het?

SPOILER
  zondag 26 juli 2015 @ 20:06:05 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_154656036
ziet er goed uit hoor IMA! Heerlijk knus O+
disclaimer
pi_154656180
O+.

Ziet er netjes uit! En mooie doek!
pi_154656192
Mini-baby O+
pi_154656565
Lief! O+
Mag ik even rammelen?
pi_154656581
Hij kon nog een beetje steviger kwam ik achter. Die schouderbanden moet je echt een beetje stukje voor stukje aantrekken. Maar wat knus zeg O+ Ze vindt bij papa en mama op de buik liggen sowieso helemaal tha bomb, dus dit gaan we vast nog veel vaker doen O+
Morgen de Yaro ook maar eens in de was, die moet nog soepel worden.
pi_154661638
Zeg dat rugdragen he, wanneer begonnen jullie daarmee? En is het echt moeilijk knopen?

R zit eigenlijk continu met het hoofd omhoog, opzij, achterover te draaien om alles maar mee te krijgen, dus ik ga me maar vast inlezen.
  zondag 26 juli 2015 @ 22:29:48 #119
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154661770
IMA O+ O+

Ingee, wij zijn ermee begonn vanaf..9 mnd oid, maar pas echt vanaf 1 jaar :) Misschien een heupknoop proberen? En anders starten met de ruck :Y
pi_154661909
De allereerste Vesper.. Haizea Elva O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')