Ja dat zag ik ook! Ga ik dat gewoon proberen. En als dat niet gaat misschien een rugdraagconsult doen ergens.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar het kán wel met drager! Alleen moet je dan hoger dragen en de band boven je buik doen
Uhuh, al na een keer of 3! Ff doorbijtenquote:
Misschien helpt een draag/bvketting? Of iets in haar handen geven?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook! Ga ik dat gewoon proberen. En als dat niet gaat misschien een rugdraagconsult doen ergens.
(Ik probeerde het eens, op bed, met man erbij, maar toen maakte A zo'n snoekduik naar iets dat ze zag dat ze nog bijna naast het bed belandde en sindsdien durf ik 't niet meer..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maareh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ik heb een hele zware zwangerschap gehad (hyperemesis tot week 41,daarna ingeleid) en een loeizware bevalling. Na 26 uur helse pijn, diverse weeënstormen en maar 4cm ontsluiting bleek mijn zoontje vast te zitten tussen mijn heupen. Ook ik kreeg dus een spoed keizersnede, omdat het erg slecht met ons beide ging is er niet gedacht aan hoe ze me open zouden snijden, ik ben letterlijk van heup tot heup opengeritst.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:35 schreef jojo15 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees af en toe mee in dit topic, maar heb nog niet eerder gepost. Wel heb ik al veel gehad aan de ervaringsverhalen. Alleen heb ik een vraag die ik nog niet ben tegengekomen. Misschien dat het al wel eens voorbij is gekomen, in dat geval sorry voor de herhaling.
Ik ben 8 weken geleden bevallen dmv een keizersnee. Het was een spoedkeizersnee, dus dat kwam nogal rauw op mijn dak vallen. Gelukkig is alles goed afgelopen met ons kindje en mij, maar het herstel van de keizersnee valt me wel tegen. Ik wilde graag ons kindje zo veel mogelijk dragen in de draagdoek, maar dit is erg pijnlijk. Als ze in de draagdoek (tricot slen) ligt, drukt dat tegen de buikwond aan. Hierdoor kan ik het dragen niet lang volhouden. Ook vraag ik me af of het wel een goed idee is om te dragen, of dat ik eerst moet wachten tot de wond minder pijnlijk is. Ik heb deze vraag ook aan de kraamverzorgster en verloskundige gesteld, maar die wisten hier eigenlijk ook geen antwoord op te geven. Vandaar dat ik benieuwd ben of er hier iemand is die meer kan vertellen over het dragen van je baby na een keizersnee. Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel mooi!quote:Op zondag 26 juli 2015 22:33 schreef L-E het volgende:
De allereerste Vesper.. Haizea Elva
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:33 schreef L-E het volgende:
De allereerste Vesper.. Haizea Elva
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |