Hoe krijgen ze dat voor elkaar dan? J. kan er met zn handen niet bij, en krijgt die riempjes echt niet losgefriemeld. Kun je ze niet strakker doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:49 schreef Goitske het volgende:
Ik heb nooit gefietst met de Tula voel me er zelf niet veilig bij. Heb de jongens in fietszitjes zitten en tja voetensteun leuk van dat voor zitje maar meneer heeft de voeten al er uit voordat ik de schuur uit ben met hem! Zet ze elke keer braaf vast en binnen een minuut zijn ze los!
Een Baby Bjorn is natuurlijk sowieso niet comfortabelquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:18 schreef Elleska het volgende:
/lurk
over dragers en fietsen gesproken.
ik zag vandaag iemand op de fiets met baby in (als ik het goed heb) een baby bjorn drager voorop. dat zag er niet comfortabel uit.
Het gebrek aan gedoe: klikken en klaar. Kind zit dan automatisch goed. Wat ik fijner vindt ten opzichte van de R&R en de Storchenwiege is dat Tula iets breder is dan R&R en het gewicht voor mij beter ondersteunt dan de Storchenwiege bij een groter kindje.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:45 schreef Minarosa het volgende:
Tulafans: wat is er fijner aan de Tula dan aan andere ssc's? Ik knoop nu geregeld met een geweven doek maar vind het af en toe te veel gedoe.
dan zou ik echt niet voor zo'n drager gaan voorlopig. Een mei tai is dan veel comfortabelerquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:29 schreef Rawedni het volgende:
Is de buikband en gewatteerde schouderbanden bij zo'n tula (of storchenwiege) niet warm en stug om je buik? Ik twijfel nog steeds maar gebruik hem momenteel voornamelijk binnenhuis, mini slaapt nog 3 keer per dag en wil er wel comfortabel mee op de bank kunnen zitten en geen stugge rugzakgevoel krijgen.
De buikbanden van die twee zijn wel erg verschillend imo. De storch is veel meer doekachtig. Ik denk dat ik een tula op de bank wel wat stug zou vinden, een storch is wel ok.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:29 schreef Rawedni het volgende:
Is de buikband en gewatteerde schouderbanden bij zo'n tula (of storchenwiege) niet warm en stug om je buik? Ik twijfel nog steeds maar gebruik hem momenteel voornamelijk binnenhuis, mini slaapt nog 3 keer per dag en wil er wel comfortabel mee op de bank kunnen zitten en geen stugge rugzakgevoel krijgen.
Ik weet niet hoe hij het doet! Hij trekt met volle kracht volgens mij zijn voeten er uit... Ik trek de riempjes zo strak mogelijk aan ook als mijn man het doet krijg hij zijn voeten er uit. Het is een bobike zitje, achterop een yepp houden ze wel hun voeten inquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:34 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar dan? J. kan er met zn handen niet bij, en krijgt die riempjes echt niet losgefriemeld. Kun je ze niet strakker doen?
[..]
Fijn dat het goed bevallen isquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het fietsen met de Tula ging heel erg goed! Ik had het kapje over zijn hoofd gedaan en hij zat van eronder lekker te kijken. Heb de grootste hobbels ontweken. Gaan we vaker doen.
Fijn! Ik moet morgen aan de andere kant van de stad zijn en twijfel tussen met de auto gaan (gedoe, parkeerplek vinden, wagen meenemen) of doek knopen en op de fiets gaan (nog niet zo'n ervaren knoper, veiligheid). Er zit nog geen zitje op mijn fiets dus op zich zou het moeten lukken als ik jullie verhalen lees.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het fietsen met de Tula ging heel erg goed! Ik had het kapje over zijn hoofd gedaan en hij zat van eronder lekker te kijken. Heb de grootste hobbels ontweken. Gaan we vaker doen.
Ik heb nooit kunnen wennen aan een doek, knoopte nooit heel goed en had er eigenlijk geen vertrouwen in. Met een Tula is dat heel anders voor me, die voelt stevig en je kunt er weinig fout aan doen zeg maar. Sinds ik die heb, heb ik ineens veel meer bewegingsvrijheid, ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 08:52 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Fijn! Ik moet morgen aan de andere kant van de stad zijn en twijfel tussen met de auto gaan (gedoe, parkeerplek vinden, wagen meenemen) of doek knopen en op de fiets gaan (nog niet zo'n ervaren knoper, veiligheid). Er zit nog geen zitje op mijn fiets dus op zich zou het moeten lukken als ik jullie verhalen lees.
Ik heb soms het gevoel dat je alles opnieuw uit moet vinden met een babyAlle vanzelfsprekendheden zijn dat niet meer...
Ik ga in het weekend dragers testenquote:Op donderdag 23 juli 2015 09:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb nooit kunnen wennen aan een doek, knoopte nooit heel goed en had er eigenlijk geen vertrouwen in. Met een Tula is dat heel anders voor me, die voelt stevig en je kunt er weinig fout aan doen zeg maar. Sinds ik die heb, heb ik ineens veel meer bewegingsvrijheid, ik vind het heerlijk.
Ik zou vandaag nog een paar keer oefenen met knopen en het morgen gewoon proberen. Je kunt altiijd met de bus terug, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ik A straks met dikke buik ook nog goed op m'n rug kan dragen met de Manduca, maar ben bang dat die band dan niet fijn zit. Iemand daar ervaring mee?
Voor mij geen optie maar wel erg lief van je!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef ingee het volgende:
Als iemand in regio Brabant een storch wil lenen om te testen kan dat altijd. Hij wordt hier bijna nooit gebruikt, dus mag best 2 weekjes op vakantie.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Als je veel wil gaan rugdragen, is een Tula of Manduca dan niet handiger? Je meisje past daar al goed in en dan heb je haar een stuk sneller op je rug en er weer vanaf.
Wij zijn op vakantie en de Manduca is zo fijnvooral in hobbelige middeleeuwse Duitse straatjes met veel trappen! En het is knus:
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ik A straks met dikke buik ook nog goed op m'n rug kan dragen met de Manduca, maar ben bang dat die band dan niet fijn zit. Iemand daar ervaring mee?
Wrap you in Love was zelf recent zwanger, dus wel veel knopen-met-buik-filmpjes. Heb niet opgelet of er ook dragers tussen zaten
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Mjam Mjam rolladequote:Op donderdag 23 juli 2015 19:56 schreef GotC het volgende:
Ik deed vanmorgen T. op m'n rug in de Tula...en deed 'm snel eraf en in de doek.
Vind de doek toch comfortabeler, vooral die buikband van de Tula blijft episch oncharmant
Maar wel ineens joekels van tetten!quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:56 schreef GotC het volgende:
Ik deed vanmorgen T. op m'n rug in de Tula...en deed 'm snel eraf en in de doek.
Vind de doek toch comfortabeler, vooral die buikband van de Tula blijft episch oncharmant
Niet allemaalquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Daar hebben wij romige types soberso al niet zo'n tekort aan
ja maar jij valt echt niet onder de plussizes lieverd!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Boks.
Hopelijk krijg ik weer mijn zwanger-cup-C
Zeg dat wel!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef GotC het volgende:
Oh en zo'n chestbelt bij bv BWCC is ook flink kut. Lekker The Boob naar beneden duwen en mini's hele gewicht op je borstbeen.
Als ik na deze zwangerschap net zoveel aankom als na die van A welquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij valt echt niet onder de plussizes lieverd!![]()
had je mijn linkje bekeken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Als ik na deze zwangerschap net zoveel aankom als na die van A wel. Maar eerst maar eens gewoon weer lekker walvissen in positiekleding
. En dan moet ik (ontopic) toch dat rugdragen met doek maar eens onder de knie gaan krijgen. Met mijn eeuwig bewegende woelende draaiende hupsende mijn-haar-vastgrijpende kind
.
maar het kán wel met drager! Alleen moet je dan hoger dragen en de band boven je buik doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja veel info, tof!
Ik vind rugdragen met doek alleen moeilijken eng
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |