Tankink heeft in het verleden een paar keer aangevallen op de Champs Elysees. Kan dit jaar ook gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tankink![]()
Ik zie niet waar hij nog opvallend in moet zijn. Hij gaat vast niet in een kopgroep zitten en hij hoeft niet kopwerk te doen voor Gesink.
Niet echt opvallend in beeld geweest voor wat ik zag?quote:
Jose Mendes (onder die naam is ie bekender) en Gerard hebben een keer buiten beeld in een kopgroepje gezeten, wel vrij lullig dat ze daarom een aantekening hebben maar zo zijn de regels. Aanvallen wordt afgestraftquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:40 schreef Momo... het volgende:
Gene , Pimentia Costa en Gerard zijn de renners waarvan ik niet wist dat ze mee deden. Zubeldia wist ik natuurlijk wel, maar die heb ik eigenlijk niet in beeld gezien, eigenlijk moet die winnen als klassementsrenner/knecht van Mollema.
Rast , Bono, Serpa, Machado, Durbridge wel een keer gezien volgens mij.
Wat is nou weer een aantekening vanwege reden buiten koers?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aantekening om koersreden
Aantekening vanwege reden buiten koers
Een val voorafgaand aan de etappe of een boete krijgen vanwege iets wat in de koers is gebeurd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is nou weer een aantekening vanwege reden buiten koers?
Dan mag je wel met iets heel goeds aankomen, iets wat buiten de koers komt heeft toch geen reet met onopvallend koersen te maken?
Criterium 8 staat nergens bij dat het ook buiten koers om isquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een val voorafgaand aan de etappe of een boete krijgen vanwege iets wat in de koers is gebeurd.
Hierbij kun je criterium 8 in acht nemen
Nouja, er staat ook nergens dat het in koers moet zijn. De aantekening voor Hollenstein vind ik nog steeds wel een logische - hij zou er voor mij iig nog altijd door van Zubeldia, Gene en Senechal verliezen op dit moment.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Criterium 8 staat nergens bij dat het ook buiten koers om is
Zou die twee aantekeningen gewoon schrappen.
En ik blijf dat apart vinden voor iets wat alleen op foto's is vastgelegd nog voor de koers uberhaupt was begonnenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, er staat ook nergens dat het in koers moet zijn. De aantekening voor Hollenstein vind ik nog steeds wel een logische - hij zou er voor mij iig nog altijd door van Zubeldia, Gene en Senechal verliezen op dit moment.
De Maxime Monfort van Spanjequote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:33 schreef Panthera. het volgende:
Zubeldia is wel de ultieme keuze, dan hoeft dit topic 10 jaar niet meer open.
Boete voor iets wat tijdens de koers gebeurde oke, een val buiten de Tour zelf om kan je hooguit mee gaan rekenen aan het eind als er meerdere renners over blijven.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een val voorafgaand aan de etappe of een boete krijgen vanwege iets wat in de koers is gebeurd.
Hierbij kun je criterium 8 in acht nemen
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:36 schreef kibo het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik Wyss meerdere malen heb horen noemen door D&D in de afgelopen week.
En ZubeldiaMOET dit gaan winnen , ik schat zo in dat hij geen rare dingen gaat doen op de Champs
Er zijn 2 renners met de naam Wyssquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:36 schreef kibo het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik Wyss meerdere malen heb horen noemen door D&D in de afgelopen week.
En ZubeldiaMOET dit gaan winnen , ik schat zo in dat hij een rare dingen gaat doen op de Champs
Die is net zelfs benoemd bij Sporzaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:54 schreef Wombcat het volgende:
Gene idd.Ik wist niet eens dat die meedeed.
Serpa was er al uit na gisterenquote:Op zondag 26 juli 2015 18:26 schreef DeeBee het volgende:
Serpa net ook weer genoemd door Herbert.
Genee heeft een paar jaar nog wel kopwerk gedaan enzo, maar nu helemaal niet gezien nee. Maar Zubeldia ook niet.
Durbridge idd even gezien, niet genoeg om er in 1x uitgegooid te worden maar al met al gaat hij niet meedoen voor meest onopvallende renner.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:31 schreef franklop het volgende:
Serpa was er al uit na gisteren
Durbridge had al aantekening en nu een aanvaller op de C-E.
Ook jij verwart weer de verkeerde Wyss met de Wyss die nog meedoet voor meest onopvallende rennerquote:
Edit: Toch Danilo.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ook jij verwart weer de verkeerde Wyss met de Wyss die nog meedoet voor meest onopvallende renner
Is Vachon, niet Senechalquote:
Senechal zit bij Cofidis. Hij werd toch echt genoemd door Ducrot, zijn ook al teruggepakt, kan het niet controleren.quote:
Tenzij Gene nog gesignaleerd is, maar ik dacht van niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:57 schreef franklop het volgende:
Gezien de eerdere stemmers denk ik dat we er dan wel uit zijn of niet?
Dan had dat inmiddels wel gemeld geweestquote:Op zondag 26 juli 2015 19:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tenzij Gene nog gesignaleerd is, maar ik dacht van niet.
Heeft Zubeldia een van de regels overtreden? Of Hollenstein als jij wilt dat hij ook in aanmerking moet komen?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had dat inmiddels wel gemeld geweest
Even de regels nalopen;
1 Hij moet de Tour uitrijden. - Check
2 Hij mag de top 30 in het eindklassement niet halen. - 137e, Check
3 Hij mag de top 10 niet halen in het berg- of puntenklassement en de top 3 in het jongerenklassement. 2x 0 punten en niet in jongeren klassement
4 Hij mag in geen enkele etappe de top 10 halen.- Check
5 Hij mag niet opvallend in beeld komen als een goede helper, vb. in de voorbereiding van een massasprint of in de finale van een bergrit.- Check, ook vandaag niet voor Coquard
6 Hij mag nooit in een ontsnapping zitten met meer dan een minuut voorsprong op het peloton. - Check
7 Hij mag niet de rode lantaarn zijn in het eindklassement. - Check
8 Hij mag niet op een andere manier opvallen, vb. bij een valpartij, spelen met de camera of een ander incident. (bij nederlandse renners gelden hier verzachtende omstandigheden.) - Check
9 Indien meerdere renners aan de vorige acht voorwaarden voldoen, kiezen we na de Tour de Anoniemste Renner op dit forum. - ???[
Nee, maar dan geldt regel 9. En vooralsnog heeft Gene daarin zo'n beetje alle stemmenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heeft Zubeldia een van de regels overtreden? Of Hollenstein als jij wilt dat hij ook in aanmerking moet komen?
Op de vorige pagina ging het nog tussen Zubeldia, Bono en Gene.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heeft Zubeldia een van de regels overtreden? Of Hollenstein als jij wilt dat hij ook in aanmerking moet komen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 20:30 schreef Abdoe het volgende:
Gene echt geen een keer gezien, lijkt mij een mooie winnaar.
Ditquote:Op zondag 26 juli 2015 20:28 schreef Tommeke het volgende:
Wat mij betreft krijgt Zubeldia gewoon een oeuvreprijs, iedereen tevreden
Dit kan ik bevestigen. Al is het volgens mij ook de eerste keer dat ik hem deze Tour heb gezien. En met zijn onderscheidende huidskleur is dat toch wel een prestatie.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef bianconeri het volgende:
Gene vandaag heel even gezien, maar niet om noemenswaardige reden.
Reed op plek 10 in peloton ofzo, was vrij duidelijk te zien vanaf de motor die er voor reed.
Wel gesignaleerd vandaag, echter niet op zo'n manier dat hij in aanmerking zou komen voor aantekening of verwijdering.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:58 schreef Wombcat het volgende:
Tenzij Gene nog gesignaleerd is, maar ik dacht van niet.
Gene is in beeld geweest in treintje van Europcar, die reden een tijdje vooraan in het peloton toen ze in Parijs rondjes reden.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:30 schreef Abdoe het volgende:
Gene echt geen een keer gezien, lijkt mij een mooie winnaar.
Volgens mij (en volgens de Duitse Eurosport) was het ook Vachon.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Senechal zit bij Cofidis. Hij werd toch echt genoemd door Ducrot, zijn ook al teruggepakt, kan het niet controleren.
Zubeldia en Bono heb ik allebei ook wel eens in beeld gezien.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wel gesignaleerd vandaag, echter niet op zo'n manier dat hij in aanmerking zou komen voor aantekening of verwijdering.
[..]
Gene is in beeld geweest in treintje van Europcar, die reden een tijdje vooraan in het peloton toen ze in Parijs rondjes reden.
Vol in beeld, echter niet op kop van peloton of iets dergelijks.
Ze rijden niet in dezelfde ploeg..... Beetje lastig om ze door elkaar te halen dan.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:14 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij (en volgens de Duitse Eurosport) was het ook Vachon.
Gene lijkt mij een mooie winnaar, al heb ik er te weinig van gezien dit jaar om te oordelen of het ook echt klopt.
Ik wou er ook niet mee zeggen dat Gene voor mij weg zou vallen hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:15 schreef Wombcat het volgende:
Zubeldia en Bono heb ik allebei ook wel eens in beeld gezien.
Wmb is Gene de winnaar.
Zelfs daar hebben ze het niet over Gene gehad volgens mijquote:Op zondag 26 juli 2015 21:01 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb Genee nog gezien bij RTL Tour de joer
Vachon zit dus niet bij Cofidis, dus dat is een niet bestaande discussie. Vachon zat er inderdaad bij.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij (en volgens de Duitse Eurosport) was het ook Vachon.
Gene lijkt mij een mooie winnaar, al heb ik er te weinig van gezien dit jaar om te oordelen of het ook echt klopt.
Wel een keer door het rad gekozen bij vive le veloquote:Op zondag 26 juli 2015 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zelfs daar hebben ze het niet over Gene gehad volgens mij
Mja. Volgens mij zelfs in de Martshow? Maar ach.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel een keer door het rad gekozen bij vive le velo
Dat was Bono.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja. Volgens mij zelfs in de Martshow? Maar ach.
Zelfs daar onopvallendquote:Op maandag 27 juli 2015 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas heeft hij geen twitter, dit heugelijke nieuwtje kan hij dus niet te horen krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |