Uit de Tour tracker (op zn minst een aantekening lijkt mij):quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Arredondo was al van de lijst af zie ik.
[..]
Is me niet opgevallen, als hij meer dan minuut voorsprong had kan hij er eigenlijk af?
En anders zeker aantekening.
Let er wel op welke van Rensburg het was, er zijn er 2.
Ook al een keer voor Simon in Le Havre.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soupe had laatst toch overduidelijk de sprint aangetrokken voor Laporte? Zelfs D&D viel het op.
Is niet in beeld geweest dus niet opvallend.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:19 schreef kibo het volgende:
12:25
South African champion in the chase
South African national champion Jacques Janse van Rensburg of MTN-Qhubeka is alone in the chase of the leading trio
Meer dan een minuut = hard criterium = verwijderen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is niet in beeld geweest dus niet opvallend.
Maar als het wel meer dan een minuut is geweest dan aantekening denk ik??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opvallend op kop rijden is ook hard criterium en zo zijn er wel meer waar ook aantekening voor wordt gegeven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Meer dan een minuut = hard criterium = verwijderen.
Minder dan een minuut = wel opvallend maar geen hard criterium = aantekening. Maar JJ van R had al een aantekening dus verwijderen.
Dan kan die ene ook wel terug die er net uitgehaald is met dubbel aantekening, is niet in beeld geweest en niet genoemd. Alleen via tracker gezien geweest als tussen peleton en kopgroep in, maar mislukte.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Wyss, Mendes en Gerard zijn niet in de uitzending geweest he, alleen in kopgroep gemeld die al teruggepakt was op het moment dat de uitzending begon. Dus of aantekening terecht is? Lastig![]()
Dat vind ik wel een terechte aantekening eigenlijk. Kopgroep is kopgroep, het is niet hun schuld dat de Franse regie er dan niet bij is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Wyss, Mendes en Gerard zijn niet in de uitzending geweest he, alleen in kopgroep gemeld die al teruggepakt was op het moment dat de uitzending begon. Dus of aantekening terecht is? Lastig![]()
Opvallend op kop rijden is geen hard criterium. Waar staat dat?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Opvallend op kop rijden is ook hard criterium en zo zijn er wel meer waar ook aantekening voor wordt gegeven.
Dat was de Wyss van BMC, met het Zwitserse kampioensshirt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:30 schreef groenen het volgende:
Wyss was gisteren ook vrij duidelijk in beeld als losser in het peloton. Werd ook genoemd bij de NOS.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Soupe opvallend in beeld gelost, die mag nu wel weg denk ik?
Wordt dat al als echt opvallend lossen gekenmerktquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef franklop het volgende:
Soupe, opvallend lossen + aantekening is weg lijkt me
Ze gingen iedereen bij langs, noemden praktisch alle namen. Dat viel nagenoeg niet op.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Serpa ook opvallend in beeld gelost, had nog geen aantekening maar nu wel.
Dan kan de aantekening van Senechal ook weg wat mij betreft. Vind ik van de aangetekende renners de beste kanshebber.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een terechte aantekening eigenlijk. Kopgroep is kopgroep, het is niet hun schuld dat de Franse regie er dan niet bij is.
Hollenstein vind ik wel een goeie eigenlijk, om die aantekening te verwijderen.
[..]
Opvallend op kop rijden is geen hard criterium. Waar staat dat?
Staat in de top 10 lijstquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Opvallend op kop rijden is geen hard criterium. Waar staat dat?
kan er idd definitief uit, kopgroep meer dan minuut voorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:33 schreef bianconeri het volgende:
Wellens kan er ook uit, als die al niet geschrapt was inmiddels
Tankinkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Van alle hiervoor besproken namen zijn volgens mij nu Senechal en Gene nu de beste kanshebbers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |