Mendes, Gerard en M. Wyss zaten in een kopgroep die de uitzending niet gehaald heeft...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal dus morgen met José Pimenta in de kopgroep zitten
Bonoquote:Op donderdag 23 juli 2015 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Soupe niet 1x top 10 gereden eigenlijk? Of was dat Simon waarvoor hij de sprint aantrok?
TINKOFF - SAXO
49 VALGREN ANDERSEN Michael Denmark *
LOTTO - SOUDAL
79 WELLENS Tim Belgium *
TEAM GIANT-ALPECIN
89 TIMMER Albert Netherlands (aantekening)
TEAM KATUSHA
98 MACHADO Tiago Portugal (In beeld, reed in de weg bij Dumoulin)
ORICA GREENEDGE
103 DURBRIDGE Luke Australia (kopwerk)
TEAM EUROPCAR
124 GENE Yohann France
TEAM LOTTO NL - JUMBO
136 TANKINK Bram Netherlands *
TREK FACTORY RACING
148 RAST Grégory Switzerland *
149 ZUBELDIA AGIRRE Haimar Spain
LAMPRE - MERIDA
152 BONO Matteo Italy
158 SERPA PEREZ Jose Rodolfo Colombia
COFIDIS, SOLUTIONS CRÉDITS
176 SENECHAL Florian France (aantekening)
178 SOUPE Geoffrey France
IAM CYCLING
187 HOLLENSTEIN Reto Switzerland Val voor etappe 1
189 WYSS Marcel Switzerland *
BORA-ARGON 18
197 PIMENTA COSTA MENDES José Joao Portugal *
BRETAGNE-SECHE ENVIRONNEMENT
207 GERARD Arnaud France *
MTN - QHUBEKA
214 JANSE VAN RENSBURG Jacques South Africa *
Gene, Bono, Serpa en HAIMAR zijn aantekeningsloos.
Dat is helaas niet mijn favoriet ivm opvallend lossen in de TTT.quote:
Eerst proberen we consensus te krijgen. Een poll ging een paar jaar geleden mis met Levarlet/Marangoni.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:07 schreef Chiappucci het volgende:
Ik neem aan dat we na de laatste etappe gewoon een poll houden met de overgebleven kanshebbers?
Gelukkig is het na die tour alleen maar vooruit gegaan met beide heren. Het is wachten op de eerste tourwinst van Levarlet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerst proberen we consensus te krijgen. Een poll ging een paar jaar geleden mis met Levarlet/Marangoni.
Arredondo heeft gisteren nog op kop gereden en was in de eerste week nog redelijk opvallend. Devolder weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:18 schreef Max23 het volgende:
Wanneer hebben jullie Arredondo en Devolder gezien?
Meerdere keren, maar niet echt in positieve zin. Vooral bij het lossen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:18 schreef Max23 het volgende:
Ohja, gisteren heb ik Arredondo ook gezien jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Arredondo heeft gisteren nog op kop gereden en was in de eerste week nog redelijk opvallend. Devolder weet ik eigenlijk niet
Stijn had toch bijna de Vuelta gewonnen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meerdere keren, maar niet echt in positieve zin. Vooral bij het lossen.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stijn had toch bijna de Vuelta gewonnen?
Hoogerland is pas kansloosquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Devolder vind ik denk ik wel de meest kansloze renner uit het hele peloton. Rijdt 2 keer in zijn leven een goede koers, krijgt op basis daarvan een grote bek, en presteert daarna nooit meer iets fatsoenlijks, maar krijgt toch om de een of andere vage reden steeds een nieuw profcontract.
Ff snel op hem gegoogled, zie we een 11e plek voor hem staan. Etappe 5.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Soupe niet 1x top 10 gereden eigenlijk? Of was dat Simon waarvoor hij de sprint aantrok?
Krijg je dan niet oneerlijke stemmen? Dat je voorkeursstemmen gaat krijgen voor wie je sowieso al sympathie hebt gekregen en niet voor wie je echt het allerminste gezien hebt?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:07 schreef Chiappucci het volgende:
Ik neem aan dat we na de laatste etappe gewoon een poll houden met de overgebleven kanshebbers?
Arredondo was al van de lijst af zie ik.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Over Arredondo gesproken, die is nu ook weer ten strijde getrokken. Zeker niet de meest onzichtbare renner dus.
Is me niet opgevallen, als hij meer dan minuut voorsprong had kan hij er eigenlijk af?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:40 schreef kibo het volgende:
Van Rensburg in de Chasse Patat.
Eruit met die vent
Rijdt Devolder de Tour? haha, is me echt helemaal ontgaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:18 schreef Max23 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |