Dat was in 1995 en de Tour stond echt op zijn kop. Wel een langere etappe maar ook morgen ligt er wel wat ruimte om te stunten. Een aanval op het geel zal het niet worden maar normaal gesproken maakt een groep vluchters hier wel een kans. Sprintersploegen gaan niet werken morgen en de klim naar Mende heb je geen extreem grote voorsprong nodig. Kruijswijk morgen maar meesturen van TLJ en Westra namens Astana (als hij mag). Een Majka of Rodriguez zal alleen morgen ook wel mee willen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:04 schreef Wombcat het volgende:
Het mooiste zou zijn als Movistar iets uithaalt als ONCE in 1994, toen Jalabert met 2 ploegmaats ontsnapte en Indurain zijn ploeg op moest stoken en Wordperfect nog moest inhuren om het geel te houden.
Morgen zijn er nauwelijks punten te verdienen voor de bergtrui.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een Majka of Rodriguez zal alleen morgen ook wel mee willen.
Het is een ideale etappe voor Rodriguez, die zal wel willen winnen. Oftewel: Katusha zal wel rijden om het verschil klein te houden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen zijn er nauwelijks punten te verdienen voor de bergtrui.
17 punten ofzo.
Yep, lijkt me ook dat Katusha gaat meerijden. Twee muurtjes van Huy achterelkaar kan Purito prima aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is een ideale etappe voor Rodriguez, die zal wel willen winnen. Oftewel: Katusha zal wel rijden om het verschil klein te houden.
Vroem Vroem gaat zijn motor weer aanzettentwitter:radiotour_en twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:03:05Chris Froome: "I expect big gaps tomorrow" http://t.co/j30Y5kTZXb #TDF2015 reageer retweet
Westra in Parijs-Nice was echt legendarischquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:23 schreef Marcoss het volgende:
Als je toch ziet wie er allemaal lossen in die PN-etappe en dan uiteindelijk poeft Westra daar nog even bij iedereen weg alsof het geen moeite kost
Froome gaat morgen iedereen weer KAPOT makenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Vroem Vroem gaat zijn motor weer aanzettentwitter:radiotour_en twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:03:05Chris Froome: "I expect big gaps tomorrow" http://t.co/j30Y5kTZXb #TDF2015 reageer retweet
Vacansoleil heerste die uitvoering van PN. 3 ritten, bergklassement en ploegenklassement. Ging helemaal nergens over maar was wel even leuk toenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Westra in Parijs-Nice was echt legendarischNooit meer in de verste verte van dat niveau in de buurt gekomen.
Roompot, kan beter stoppen eigenlijk. Zelfs op pro conti niveau is het drie keer niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:41 schreef Belgosome het volgende:
Beetje offtopic, maar waar zit Johnny Hoogerland tegenwoordig?
Was sowieso wel een goed voorjaar voor Vacansoleil, Thomas de G. in de Giro, Johnny die zomaar even 5de wordt in de Tirreno.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vacansoleil heerste die uitvoering van PN. 3 ritten, bergklassement en ploegenklassement. Ging helemaal nergens over maar was wel even leuk toen
Draagt nog steeds de gevolgen van een jaar bij Savio.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Roompot, kan beter stoppen eigenlijk. Zelfs op pro conti niveau is het drie keer niks.
de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na al die tweede derde en vierde plaatsen zal hij ook graag een keer willen winnen lijkt me.quote:
Dat zou het grootste wonder op aarde zijn, maar ik waardeer je enthousiasme.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na al die tweede derde en vierde plaatsen zal hij ook graag een keer willen winnen lijkt me.
twitter:VeloVoices twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 10:25:04"I'm not going to abandon the race. The love for the race is so strong," Please watch this story of Lucien https://t.co/aWGDbHbUlo reageer retweet
Mooi.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:16 schreef franklop het volgende:
twitter:VeloVoices twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 10:25:04"I'm not going to abandon the race. The love for the race is so strong," Please watch this story of Lucien https://t.co/aWGDbHbUlo reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 11:38:32Pal voor de bus van Sky staat Michael Rasmussen de pers te woord... http://t.co/LrCBeelqki reageer retweet
twitter:romainbardet twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 10:49:05La peau en moins, le sourire en plus. Quelle inspiration nous donne @jice_peraud. #modernhero http://t.co/xhy4mXtwqj reageer retweet
Kansen voor de vluchters stijgen.quote:Team Katusha's directeur sportif Jose Azevedo spoke to letour.com this morning. “Obviously it's a stage that suits Joaquim”, the Portuguese admitted. “Since he won in Mende in 2010, everyone knows that. But in the same time, we're not going to control the race for him today. If there's a breakaway, he won't go in it but if we're all together at the bottom of the climb and he has an opportunity, he will take it for sure. We're not going to control the race for Joaquim because our main objective now is next week. And also we have a stage for sprinters the next day and it's the last chance for Alexander Kristoff to win a stage before the Champs-Elysees. We're hoping for a third stage win for Purito but more in the Alps than in Mende actually. As for the polka dot jersey, it will be complicated because of the double points system at mountain top finishes.”
Garmin zal vast wel willen rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kansen voor de vluchters stijgen.
Die is ziekjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ideale etappe voor dan martin.
Groene trui wordt voor Lotto een lastig verhaal, denk ik. Ze zullen het wel proberen, maar woensdag gaat Greipel niet overleven tot de sprint.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:34 schreef Wombcat het volgende:
AG2R en Lotto zien misschien ook nog wel kansen voor Vuillermoz en Gallopin.
Hangt natuurlijk ook af van wat voor kopgroep er wegrijdt. Kan ook best zijn dat iedereen er in wil zitten, en dan kan het lang duren voor er eentje wegrijdt.
Je hebt ook nog kans dat Lotto nog voor de tussensprint wil gaan.
twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 17:37:13i fucking crashed my Bang&Olufsen TV set. the team was working hard, he was well positioned, but...no karma https://t.co/688dlG0ce2 reageer retweet
Niet handig omdat het best een verraderlijke klim is. Kan je zo een halve minuut verliezen. Zeker als ze met een relatief grote groep aan de voet komen en je verkeerd gepositioneerd zit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:45 schreef Wombcat het volgende:
Mollema kent de klim niet, dus die heeft de etappe niet verkend.
Mollema vond verkennen sowieso onzin. Dit jaar voor het eerst gedaan geloof ik met wat bergrittenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet handig omdat het best een verraderlijke klim is. Kan je zo een halve minuut verliezen. Zeker als ze met een relatief grote groep aan de voet komen en je verkeerd gepositioneerd zit.
Verkeerd positioneren gebeurt Mollema nooit, dus dat komt wel goed joh.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet handig omdat het best een verraderlijke klim is. Kan je zo een halve minuut verliezen. Zeker als ze met een relatief grote groep aan de voet komen en je verkeerd gepositioneerd zit.
Ik vind dat nogal dom. Het is gewoon veel handiger als je aan het parkoers kunt zien waar je voorin moet zitten, ipv dat je afhankelijk bent van je tellertje en de info van de ploegleider.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Mollema vond verkennen sowieso onzin. Dit jaar voor het eerst gedaan geloof ik met wat bergritten
Vuillermoz is inderdaad een kanshebber, maar zijn ploeg heeft al aardige klappen gehad. Met Cherel, Riblon, Bardet en Gaudin ga je de oorlog niet winnen. Ik denk dat ze bij Lotto-Soudal eerder op morgen gokken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:34 schreef Wombcat het volgende:
AG2R en Lotto zien misschien ook nog wel kansen voor Vuillermoz en Gallopin.
Hangt natuurlijk ook af van wat voor kopgroep er wegrijdt. Kan ook best zijn dat iedereen er in wil zitten, en dan kan het lang duren voor er eentje wegrijdt.
Je hebt ook nog kans dat Lotto nog voor de tussensprint wil gaan.
twitter:radiotour_en twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 12:56:05Gesink and Pinot on the ground http://t.co/Uzxs3z880P #TDF2015 reageer retweet
Sagan is mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:56 schreef franklop het volgende:
tien renners vooruit
Gesink en Pinot gevallen
zullen de mensen in kopgroep niet blij mee zijn, dan gaat Lotto achtervolgenquote:
Koelkast.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
zullen de mensen in kopgroep niet blij mee zijn, dan gaat Lotto achtervolgen
Wat is een Lotto?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Lotto de boel tot die sprint kapot controleert.
Sagan krijgt vandaag vrij spel van de Lotto's.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Lotto de boel tot die sprint kapot controleert.
Peloton was dan ook in verschillende groepen verdeeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:01 schreef Max23 het volgende:
Dat zal een flinke valpartij geweest zijn dan, als Morabito daardoor afstapt
2 man aangeslotenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gautier en Plaza gaan samen ervandoor.
Zielig koppie.twitter:EquipeFDJ twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 13:01:47Abandon de @steve_morabito
#TDF2015 http://t.co/vT3gxcMWSx reageer retweet
twitter:ThomasSijtsma twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 13:17:12Geen verwondingen te zien bij Gesink. Ten Dam ook nog op achterstand. #tdf2015 reageer retweet
Oei, nu gaat IAM op kop moeten rammen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:23 schreef -Sisyphus- het volgende:
Pierke de Roller wil er naar toe. Met Jungels.
quote:13h23 - 154km de l'arrivée
Un groupe de 19 est en contre ! Le peloton est à 1'05 !
zitten blijkbaar maar op 18 secondenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Cherel () en Vaugrenard proberen er naar toe te snellen.
Kan zijn dat ze nog met Gesink bezig zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Gvd Lotto hoe kan je deze ontsnapping nou missen.
Nou ja, die waren tijdens het ontstaan van de kopgroep nog massaal aan het achtervolgen om Gesink terug te brengen in het peloton na zijn valpartij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Gvd Lotto hoe kan je deze ontsnapping nou missen.
Ben straks weg, dus alle tijd danquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:31 schreef lytsewiete het volgende:
Ik houdt wel op met posten Franklop is elke x tien seconden sneller.
En dan ook nog spelfouten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:31 schreef lytsewiete het volgende:
Ik houdt wel op met posten Franklop is elke x tien seconden sneller.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Rijden ze op kop dan? Zie het niet op de ticker staan?
quote:le peloton roule à 1'20'', emmené par IAM Cycling.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
IAM ziet kansen voor Matthias Frank morgen.
Mijn adoptierennerquote:
Dit is een regelrechte blunder.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
IAM wil top 10 rijden. Dan is dit op zich een logische keuze.
Zou mooi zijn als Matthias dan op Mende er keihard wordt afgereden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
IAM wil top 10 rijden. Dan is dit op zich een logische keuze.
14 km dalen, 700 meters omlaag. Valt wel mee, ca. 5% gemiddeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Aan het profiel te zien gaan ze zo meteen van een schans af.
Hij zal zeker een minuutje op Froome enzo verliezen, maar dat is voor hem niet belangrijk. Hij hoopt volgende week Gallopin en Barguil in te halen. Dan wordt ie gewoon tiende. Dat is voor een ploeg als IAM een prima resultaat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Matthias dan op Mende er keihard wordt afgereden.
Als IAM het na de afdaling nog op een minuut heeft, dan zal Lotto wel mee gaan werken, lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:43 schreef Wespensteek het volgende:
Mogelijk wil de ploeg van Greipel ze ook wel terugpakken. Sagan krijgt anders weer veel puntjes bij de tussensprint.
Rolland knalt er nog keihard over.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal zeker een minuutje op Froome enzo verliezen, maar dat is voor hem niet belangrijk. Hij hoopt volgende week Gallopin en Barguil in te halen. Dan wordt ie gewoon tiende. Dat is voor een ploeg als IAM een prima resultaat.
Ik zie Barguil het langer vast houden dan Frank.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal zeker een minuutje op Froome enzo verliezen, maar dat is voor hem niet belangrijk. Hij hoopt volgende week Gallopin en Barguil in te halen. Dan wordt ie gewoon tiende. Dat is voor een ploeg als IAM een prima resultaat.
Alleen gaat Rolland hem nog voorbij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zit er dik in idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rolland knalt er nog keihard over.
Of Bardet of Rodriguez.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen gaat Rolland hem nog voorbij.
Pierre heeft ook nog de Vuelta.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zit er dik in idd.Maargoed ons Pierre is ook niet altijd even constant.
Nee, Lotto doet vandaag niets voor groen volgens de manager.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als IAM het na de afdaling nog op een minuut heeft, dan zal Lotto wel mee gaan werken, lijkt me.
Laat maar zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bardet gaat woensdag shinen. Geef ik op een briefje.
Greipel ligt ook al achter dus dat zal wel kloppen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Lotto doet vandaag niets voor groen volgens de manager.
Als Sagan meeblijft in deze kopgroep, dan kan Greipel het groen definitief vaarwel zwaaienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Lotto doet vandaag niets voor groen volgens de manager.
Part of the game.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Sagan meeblijft in deze kopgroep, dan kan Greipel het groen definitief vaarwel zwaaienSagan wint de tussensprint en pakt ook nog punten bij de finish. Dan slaat hij zo'n kloof die Greipel niet meer gaat dichten.
Waarom zou Lotto Barguil terug willen pakkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:52 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Lotto Barguil zomaar weg wil laten gaan, jammer voor Weening
Gallopinquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zou Lotto Barguil terug willen pakken
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Chapeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo origineel is dat anders nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?
Stijlfigurenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo origineel is dat anders niet
http://www.touretappe.nl/(...)-5-uitslag-cdd-2015/
Ik probeer altijd zo origineel mogelijk te denken, maar woensdag kan dat nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
Waarschijnlijk is alle actie voorbij als we in de ether gaan
quote:
*Kuch*twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 13:44:10Westra: 'Ik ga achter alles aan' http://t.co/JTL7m1SS0O #tdf http://t.co/L3VUImKMKm reageer retweet
Daar gaat weer een oprechte voorspelling van zijn kant.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:04 schreef Cavaliers het volgende:
Sepulveda bij de gelosten.
Dat vinden R_R en ik niet zo leuk.
Misschien bedoelde hij "ik ga achteraan zitten"quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]*Kuch*twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 13:44:10Westra: 'Ik ga achter alles aan' http://t.co/JTL7m1SS0O #tdf http://t.co/L3VUImKMKm reageer retweet
Effectief gezien gaat hij nu toch achter alles en iedereen aan? :pquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]*Kuch*twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 13:44:10Westra: 'Ik ga achter alles aan' http://t.co/JTL7m1SS0O #tdf http://t.co/L3VUImKMKm reageer retweet
Lemond on Tour op Eurosport is beter danquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die nog steeds naar Studio Tour kijken.
Lijkt er wel op Sky nu aan kop van peloton.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
Waarschijnlijk is alle actie voorbij als we in de ether gaan
Eduardo toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:04 schreef Cavaliers het volgende:
Sepulveda bij de gelosten.
Dat vinden R_R en ik niet zo leuk.
Die laten alles gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt er wel op Sky nu aan kop van peloton.
Waaiers?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:08 schreef JimmyDean het volgende:
Er komt onweer en regen aan, misschien wordt het nog leuk.
Dat doen ze meestal alleen bij zware bergetappes.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:08 schreef detulp050 het volgende:
Misschien de domme vraag van de dag hoor, maar waarom is het niet gelijk op TV?
Ploegenklassement.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
Castroviejo in de counter, zou Nairo plannetjes hebben?
Het wordt allemaal gefilmd en er zijn toch bergen (slechte woordgrap) mensen die ernaar kijken als het live is?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat doen ze meestal alleen bij zware bergetappes.
Ik verwacht Movistar steeds, misschien gaan ze vandaag iets doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
Castroviejo in de counter, zou Nairo plannetjes hebben?
Eerst even wachten tot Sagan zijn groene trui nog strakker trekt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef Wombcat het volgende:
Bardet in de kopgroep. Ben benieuwd of IAM dan weer gaat rijden
Pinotquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:21 schreef DeeBee het volgende:
Gaat er zeker weer zo'n Franse hommo uit de kopgroep winnen, ik walg hiervan.
Gautier won gisteren niet, dan maar vandaag. Eng figuur.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:21 schreef DeeBee het volgende:
Gaat er zeker weer zo'n Franse hommo uit de kopgroep winnen, ik walg hiervan.
Wel Bardet gelukkig. En van de broeders Yates kies je uiteraard Adam bij Tourcoach.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:23 schreef Max23 het volgende:
Hm, Bardet en Yates niet opgesteld in Scorito
Doemscenario: Froome wint op de Alpe d'Huez.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef Syntix het volgende:
Als Sky nou gewoon eens voor de etappe overwinning gaat
Dit!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het niet echt een leuke kopgroep.
Ik denk dat ze in de volgende afdaling het gat dicht willen rijden. Lijkt me wel lachen als ze dat proberen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef Syntix het volgende:
Als Sky nou gewoon eens voor de etappe overwinning gaat
Ook prima, maar twee etappes is nogal mager. Ze mogen wel iets meer aanvallenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doemscenario: Froome wint op de Alpe d'Huez.
Die hebben toch een team om met z'n allen alles voor Froome te doen? Elke aanval van iemand van Sky vind ik verrassend eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook prima, maar twee etappes is nogal mager. Ze mogen wel iets meer aanvallenZe hebben er toch het team voor...
Ik zie ze alleen woensdag, vrijdag en zaterdag kans maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook prima, maar twee etappes is nogal mager. Ze mogen wel iets meer aanvallenZe hebben er toch het team voor...
Precies waar ik ook aan moest denkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:29 schreef Zorro het volgende:
Die brug was dus ook al zero zero zero zero zero...
Mag IAM weer rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:29 schreef Wombcat het volgende:
Bardet moeten ze ook niet een kwartier geven.
Of juist wel natuurlijk.
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/ http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/ http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/ http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/ http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/ http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/ http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/ http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:30 schreef bombmannl het volgende:
Nederlander mee in de kopgroep? Westra zag ik? Zap net in
Ze kunnen met zijn allen aanvallen door gewoon geen kopgroep te laten ontstaan. Op de laatste klim maakt Froome het wel af.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hebben toch een team om met z'n allen alles voor Froome te doen? Elke aanval van iemand van Sky vind ik verrassend eigenlijk
Rasklimmer Koen de Kortquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:30 schreef bombmannl het volgende:
Nederlander mee in de kopgroep? Westra zag ik? Zap net in
Plus wat er op de streep nog te verdelen is. Daar zal Sagan ook wel top 5 rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:31 schreef Sked het volgende:
40+ punten voorsprong voor Sagan straks
Doei Greipel
Waren zeker weer bezig met Geersinks die weer op z'n gat lag. Slapjanussen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier moet gewoon een lotto jumboer bijzitten, faalhazen weer. In geen van de kopgroepen gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |