abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154420024

Hieronder een filmpje van 2010. Toen demarreerden Berti en Purito met 10 seconden tijdswinst.

Volgens Wimderon moeten we Lieuwe noteren voor de zege vandaag. Dat doen we dan ook.
HUP UT BEEST. Drie jaar geleden kon je het ook.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 17:59:22 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154420070
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154420083
Ik noteer Martens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_154420085
Ik noteer Rodriguez.
pi_154420142
Het mooiste zou zijn als Movistar iets uithaalt als ONCE in 1994, toen Jalabert met 2 ploegmaats ontsnapte en Indurain zijn ploeg op moest stoken en Wordperfect nog moest inhuren om het geel te houden.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:10:59 #8
40566 Ericr
Livewrong
pi_154420276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:04 schreef Wombcat het volgende:
Het mooiste zou zijn als Movistar iets uithaalt als ONCE in 1994, toen Jalabert met 2 ploegmaats ontsnapte en Indurain zijn ploeg op moest stoken en Wordperfect nog moest inhuren om het geel te houden.
Dat was in 1995 en de Tour stond echt op zijn kop. Wel een langere etappe maar ook morgen ligt er wel wat ruimte om te stunten. Een aanval op het geel zal het niet worden maar normaal gesproken maakt een groep vluchters hier wel een kans. Sprintersploegen gaan niet werken morgen en de klim naar Mende heb je geen extreem grote voorsprong nodig. Kruijswijk morgen maar meesturen van TLJ en Westra namens Astana (als hij mag). Een Majka of Rodriguez zal alleen morgen ook wel mee willen.
pi_154420337
Ik noteer Froome.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:15:38 #10
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154420391
Ik noteer Piti
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:17:36 #11
311468 Van_Poppel
pi_154420439
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:10 schreef Ericr het volgende:

[..]

Een Majka of Rodriguez zal alleen morgen ook wel mee willen.
Morgen zijn er nauwelijks punten te verdienen voor de bergtrui.

17 punten ofzo.
pi_154420478
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Morgen zijn er nauwelijks punten te verdienen voor de bergtrui.

17 punten ofzo.
Het is een ideale etappe voor Rodriguez, die zal wel willen winnen. Oftewel: Katusha zal wel rijden om het verschil klein te houden.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:21:31 #13
311468 Van_Poppel
pi_154420529
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is een ideale etappe voor Rodriguez, die zal wel willen winnen. Oftewel: Katusha zal wel rijden om het verschil klein te houden.
Yep, lijkt me ook dat Katusha gaat meerijden. Twee muurtjes van Huy achterelkaar kan Purito prima aan.
pi_154420592
Als je toch ziet wie er allemaal lossen in die PN-etappe en dan uiteindelijk poeft Westra daar nog even bij iedereen weg alsof het geen moeite kost :D
pi_154422866
radiotour_en twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:03:05 Chris Froome: "I expect big gaps tomorrow" http://t.co/j30Y5kTZXb #TDF2015 reageer retweet
Vroem Vroem gaat zijn motor weer aanzetten :7
pi_154422898
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:23 schreef Marcoss het volgende:
Als je toch ziet wie er allemaal lossen in die PN-etappe en dan uiteindelijk poeft Westra daar nog even bij iedereen weg alsof het geen moeite kost :D
Westra in Parijs-Nice was echt legendarisch :D Nooit meer in de verste verte van dat niveau in de buurt gekomen.
pi_154423485
Ik noteer Sagan
pi_154424342
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:19 schreef Ooku het volgende:
Ik noteer Sagan
Als 2e?
pi_154425087
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:54 schreef Houtenbeen het volgende:
radiotour_en twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 19:03:05 Chris Froome: "I expect big gaps tomorrow" http://t.co/j30Y5kTZXb #TDF2015 reageer retweet
Vroem Vroem gaat zijn motor weer aanzetten :7
Froome gaat morgen iedereen weer KAPOT maken _O_
Sky-boys ^O^ _O_
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:30:36 #20
40566 Ericr
Livewrong
pi_154427315
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:55 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Westra in Parijs-Nice was echt legendarisch :D Nooit meer in de verste verte van dat niveau in de buurt gekomen.
Vacansoleil heerste die uitvoering van PN. 3 ritten, bergklassement en ploegenklassement. Ging helemaal nergens over maar was wel even leuk toen
pi_154427699
Beetje offtopic, maar waar zit Johnny Hoogerland tegenwoordig?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:49:27 #22
40566 Ericr
Livewrong
pi_154427998
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:41 schreef Belgosome het volgende:
Beetje offtopic, maar waar zit Johnny Hoogerland tegenwoordig?
Roompot, kan beter stoppen eigenlijk. Zelfs op pro conti niveau is het drie keer niks.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:54:56 #23
168304 Mani89
pi_154428206
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:30 schreef Ericr het volgende:

[..]

Vacansoleil heerste die uitvoering van PN. 3 ritten, bergklassement en ploegenklassement. Ging helemaal nergens over maar was wel even leuk toen
Was sowieso wel een goed voorjaar voor Vacansoleil, Thomas de G. in de Giro, Johnny die zomaar even 5de wordt in de Tirreno.
pi_154428311
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 22:49 schreef Ericr het volgende:

[..]

Roompot, kan beter stoppen eigenlijk. Zelfs op pro conti niveau is het drie keer niks.
Draagt nog steeds de gevolgen van een jaar bij Savio. _O-
  Moderator vrijdag 17 juli 2015 @ 23:02:21 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_154428464
Ik noteer Degenkolb.
pi_154428515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ik noteer Degenkolb.
Dan moeten er hele grote wonderen gebeuren.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:04:39 #27
40566 Ericr
Livewrong
pi_154428538
quote:
Ik noteer Degenkolb.
Slotklim gezien?
  Moderator vrijdag 17 juli 2015 @ 23:16:39 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_154428926
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:04 schreef Ericr het volgende:

[..]

Slotklim gezien?
de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na al die tweede derde en vierde plaatsen zal hij ook graag een keer willen winnen lijkt me.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:30:19 #29
168304 Mani89
pi_154429374
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na al die tweede derde en vierde plaatsen zal hij ook graag een keer willen winnen lijkt me.
Dat zou het grootste wonder op aarde zijn, maar ik waardeer je enthousiasme.
pi_154429926
Ik denk dat deze voor Valverde is
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:20:49 #31
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_154431087
quote:
Ik noteer Degenkolb.
Voor de tussensprint?
pi_154432872
ik denk froome
Groot fan van User Wotte
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 03:37:46 #33
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_154433200
Etappe 14: Rodez - Mende, 178,5 km

Het onmogelijke is gebeurd. Greg Van Avermaet wint iets. In de Tour ook nog eens. Ik denk dat ik nu alles heb gezien, echt heel apart dit. Is al dat olvarit toch niet zo slecht voor je. Gelukkig voldeed Sagan dan wel weer aan de verwachtingen, wederom een mooie tweede plaats. Dat is zijn vierde tweede plaats deze Tour. Het begint een beetje zielig te worden, maar Van Avermaet heeft dat ook jarenlang gehad. Die kan blijkbaar stiekem toch wel winnen, dan zal het Sagan een dezer dagen ook moeten lukken. Giant liet maar weer eens zien een ontzettend lelijke ploeg te zijn. Hele dag op kop voor een vierde plaats, grote klasse. En passent ook nog even het karretje van Wilco Kelderman in de poep rijden, ik stel voor dat we alle Giants terug naar Taiwan sturen. Etappe 14 is een etappe die je eigenlijk ook wel kan bestempelen als een overgangsetappe. Het is niet een echte bergrit, maar toch zeker zwaar genoeg om renners in de problemen te brengen. Alle klassementsrenners moeten weer alert zijn.

Etappe 14 begint daar waar etappe 13 eindigde, in Rodez. De start is in het centrum, op de Avenue Victor Hugo, dicht bij de kathedraal. Direct na het vertrek fietsen de renners langs de kathedraal. Vervolgens fietsen ze nog een heel rondje door het centrum en verlaten ze daarna Rodez, waar de koers een paar kilometer later pas echt begint. Als de neutralisatie eenmaal voorbij is begint het meteen op te lopen. De eerste 44 kilometer van de koers zal het bijna continu omhoog lopen. Af en toe een klein afdalinkje, maar verder vooral toch veel meters vals plat omhoog. Na amper 10 kilometer al de eerste serieuze uitdaging van de dag, toch weer een meter of 150 omhoog in een paar kilometer. Het eerste klimmetje waar punten te verdienen komt na 20 kilometer, dan beklimt het peloton de Côte de Pont-de-Salars. Deze heuvel, die start na het passeren van Pont-de-Salars, is 1,3 kilometer lang aan 5,8%. Dit pukkeltje krijgt toevallig dan een categorie opgeplakt, maar in het eerste deel van de etappe zijn er meer van dit soort heuveltjes.

Na de Côte de Pont-de-Salars komen de renners op een plateautje terecht en daar blijven ze nog een kilometer of 10 op. Daarna gaat het weer verder omhoog, Na het dorpje Salles-Curan loopt het weer even een paar kilometer flink omhoog, we gaan van een meter of 800 boven zeespiegel naar 100 meter boven zeespiegel. Eenmaal boven is het voorlopig wel gedaan met al dat klimwerk. Na 44 kilometer komen de renners boven op de Col de Vernhette en daarna begint er een lange afdaling richting de rivier Le Tarn. Een afdaling van bijna 14 kilometer, met een aantal bochen. Eenmaal beneden wordt er een flink aantal kilometer door de vallei gefietst, langs Le Tarn. Op 100 kilometer van de streep komen de coureurs door Millau, waar de tussensprint van de dag is. Vlak voor de tussensprint fietsen de renners onder het viaduct van Millau door.

Als de tussensprint is geweest blijven de renners gewoon vrolijk door de vallei fietsen. De Tarn wordt nooit uit het oog verloren. Het is af en toe een beetje bochtig langs deze rivier en de weg begint een beetje op te lopen, maar verder is er niet veel te melden. Het blijft nog meer dan 50 kilometer praktisch vlak. In die tijd loopt het amper 100 meter omhoog. Het wordt dus pas interessant na een kilometer of 140, na het passeren van Sainte-Énime. Voor het oog is de etappe wel interessant, de vallei van de Tarn is een prachtige vallei. Rotsen, water, wat wil een mens nog meer. Prima gebied om te kanoën ook, Ducrot en Dijkstra kunnen hun hart ophalen. Welk dorpje de renners ook passeren, overal is wel iets moois te vinden. Een oude brug over de Tarn, gebouwen die haast in de rotsen liggen, helder water, mooi gebied.

Als Sainte-Émine is gepasseerd laten we de Tarn achter ons en is het tijd voor de langste klim van de dag. De Côte de Sauveterre is een beklimming van de tweede categorie en is 9 kilometer lang aan gemiddeld 6%. Het is een best regelmatige klim, niet echt veel verschil qua percentages. Halverwege de klim wordt het wel even iets zwaarder, met twee kilometer aan 7%, maar echt heel erg zwaar wordt het niet. Wel een redelijk klimmetje, na een kilometer of 80 door de vallei altijd lastig. Het begin is iets makkelijker, met een kilometer aan 5%. Zou toch niet veel problemen mogen opleveren, tenzij hier echt flink door gaat worden gereden. Na deze klim fietsen de renners nog even verder over een plateau, voor er weer afgedaald wordt richting een vallei. Een kilometer of zes afdalen richting Balsièges, om daarna meer dan tien vlakke kilometers te krijgen.

We zijn nu al best dicht in de buurt van de streep. Na die tien vlakke kilometers door de vallei krijgen we nog een klimmetje, de Côte de Chabrits. Dit heuveltje van de vierde categorie brengt ons naar het dorpje Chabrits. Het is iets minder dan twee kilometer lang en 5,9% gemiddeld. In Parijs-Nice van 2012 kwam dit klimmetje ook voor, in een etappe die ook zou eindigen net buiten Mende. Na dit klimmetje wordt er afgedaald richting Mende en is het nog maar een paar kilometer tot de finish. Na 170 kilometer, op 8,5 kilometer van de finish wordt Mende voor het eerst bereikt. Al die tijd daalt het af, tot een kilometer of 5 van de finish. Door de buitenwijken van Mende gaan we op weg naar de slotklim.

De slotklim is drie kilometer lang en 10,1% gemiddeld. De Côte de la Croix Neuve begint net buiten Mende en heeft een aanloop die nog wel te doen is. Daarna wordt het steeds steiler, het begint op te lopen richting de 10% en daar blijft het niet bij. Uiteindelijk gaat het over de 13% heen, voor het weer langzaam af begint te vlakken richting 11% en daarna richting 5%. Het zit wel bijna drie kilometer achter elkaar dik boven de 10%, met dus uitschieters naar 13%. De top ligt op iets meer dan een kilometer van de streep, daarna wordt het bijna volledig vlak en zit er zelfs nog een klein stukje afdaling bij. Renners die aan willen vallen zullen het dus iets verder van de streep moeten doen, in de laatste kilometer heeft dat niet echt zin meer. Voor het eerst sinds 2010 is de Tour weer terug op deze Côte de la Croix Neuve, ook wel bekend als de Montée Jalabert. Vlak bij de finish ligt nog een vliegveld,

Mende is een dorp met 13.000 inwoners. Het komt regelmatig voor in verschillende wielerkoersen, maar eigenlijk ligt de finish nooit in Mende zelf. Het is bijna altijd op de plek waar we nu ook gaan aankomen, de Côte de la Croix Neuve. Voor de vierde keer komt hier een rit aan. De eerste keer was in 1995, toen Laurent Jalabert op deze côte wist te winnen. De côte werd al snel naar hem vernoemd. Tien jaar later, in 2005, kwam er weer een rit in Mende aan. De overwinning ging toen naar de Spanjaard Marcos Serrano. Vijf jaar geleden was er nog eens in finish in Mende, het zou de eerste ritoverwinning worden voor Joaquim Rodriguez in de Tour. Inmiddels heeft hij er al een paar bij. Ook in Parijs-Nice komen ze wel eens aan in Mende. In 2007 en 2010 bijvoorbeeld, beide keren was Alberto Contador de sterkste. Toch moet ik het hardste lachen om de aankomst in Mende van 2012. Lieuwe Westra, de oude stratenmaker uit Friesland, had al laten zien dat hij wel aardig kon fietsen. Wat niemand nog wist, was dat hij ook best aardig kon klimmen. In 2012 liet hij dat zien in Parijs-Nice. Ineens was hij de beste van allemaal in Mende. Hij fietste weg van Wiggins, hij fietste weg van Valverde, Leipheimer, Cunego en ga zo maar door. Die stratenmaker uit Friesland was ze allemaal te snel af. Vacansoleil heeft door de jaren heen best lollige dingen gedaan, deze overwinning van Westra was toch wel met afstand de lolligste.

Het schijnt wat minder warm te worden in Frankrijk. In plaats van 35 graden nog maar 29 graden, dat is al een flinke vooruitgang. Er wordt ook wat regen voorspeld, vooral in Mende. Tegen de tijd dat de renners in die buurt zouden moeten zijn toch bijna 50% kans op neerslag. Kan wel wat toevoegen aan de etappe, toch nog wat klimmetjes en ook wat afdalingen. Niet echt de meeste technische afdalingen, maar met regen wordt ineens iedere afdaling technisch. Kan leuk zijn voor Froome. Om 12:35 zullen de renners vertrekken in Rodez, 10 minuten later begint de etappe echt. Tussen 16:48 en 17:13 worden de renners buiten Mende verwacht, bij het Aérodrome de Mende-Brenoux. De finale zal pas rond een uur of vier beginnen, als de Côte de Sauveterre op het programma staat. Het is dan wel weekend, van een integrale uitzending is geen sprake. Gewoon om 14:10 weer bij Sporza en de NOS. Tegen die tijd fietsen de renners ergens in een vallei, dus echt spannend zal de koers dan ook nog niet zijn. Wel een mooie omgeving.

Geen idee meer wat ik moet voorspellen. De vorige etappe leek perfect voor een groepje vluchters, maar dan zijn er blijkbaar toch nog ploegen die het menen te moeten controleren om uiteindelijk vierde te worden. Kan nu ook weer gebeuren. De slotklim is een hele lastige, waar in het verleden al mooie dingen zijn gebeurd. Joaquim Rodriguez heeft hier al eens gewonnen en Contador ook. Aan dat soort namen moet je toch wel denken bij deze klim. Mijn gratis tip voor Giant is dat ze nu niet voor Degenkolb hoeven te rijden. Toch is het nu ook weer de vraag welke ploeg er gaat rijden. Gaat Movistar rijden voor Valverde? Het zou niet onverstandig zijn, deze klim is echt geschikt voor Piti. Als Sky het gaat controleren maakt Froome ook een serieuze kans op de overwinning. Toch denk ik niet dat Sky dat gaat doen, hebben ze totaal geen reden voor. Hun ritoverwinning is al binnen en de gele trui is veel belangrijker. Of Movistar alle kastanjes uit het vuur gaat halen weet ik ook niet. Stiekem ga ik weer voor een paar vluchters. Als het geen vluchters worden moet je denken aan de renners die we al eerder hebben gezien op de korte steile heuveltjes. Rodriguez, Valverde, Dan Martin, Vuillermoz, dat soort jongens. Contador heeft hier dus ook al twee keer gewonnen, een naam om rekening mee te houden. Het is wel de laatste kans voor de klassementsrenners om in de tweede week nog wat tijd te pakken op de concurrenten. Nouja, toch maar vijf willekeurige namen.
1. Yates. Een van de twee, dat is lekker makkelijk. Maakt me niet uit, ik kan ze toch niet uit elkaar houden. Adam scheert zich iets minder, dat schijnt dan het onderscheid te zijn. In ieder geval, als die knulletjes slim zijn gaan ze gewoon lekker aanvallen. Als een van de twee in de aanval gaat en die vlucht zou succesvol zijn, dan zijn ze meteen grote favorieten. Dit soort werk is ideaal voor die jongens.
2. Kruijswijk. Het is bijna de derde week, dus ik verwacht ondertussen toch wel iets van de kleerhanger. Hopelijk kan hij nu al wat moois laten zien en hoeft hij verder niet op Gesink te letten. Hop hop hop.
3. Arredondo. Vorig jaar was Julian zo goed, dit jaar is het best treurig. Dit kleine klimmertje, met zijn kinderfietsje, mag ondertussen wel eens wat laten zien. Daar is deze etappe bij uitstek geschikt voor. Colombiaantjes moeten even wat minder kort worden gehouden.
4. Sepulveda. Omdat Eduardo ook nog helemaal niets heeft laten zien. Beetje aanklampen, leuk. Hup, aanvallen met je kadaver. Maak Argentinië trots.
5. Maté. Cofidis laat ook weer bar weinig zien. Normaal valt Maté nog wel op, met zijn vlechtje. Nu ook niet eens, totaal onzichtbaar weer die ploeg. Hebben stiekem best een groot budget, met het geld dat er in die ploeg gepompt wordt zouden ze gewoon mee kunnen doen aan de World Tour. Willen ze niet, ze blijven liever op een wat lager niveau actief. Is ook wel te zien aan de prestaties, treurig weer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_154433815
Als Zubeldia nu ook nog eens wint zou het al helemaal onmogelijk zijn.
pi_154434806
Ik noteer Geesink.
pi_154434818
Het is dat hij al gestopt is, maar anders zou ik Koos Posthuma tippen.
pi_154434850
VeloVoices twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 10:25:04 "I'm not going to abandon the race. The love for the race is so strong," Please watch this story of Lucien https://t.co/aWGDbHbUlo reageer retweet
pi_154434866
quote:
Ik noteer Degenkolb.
Dan noteer ik Greipel. Die gaat iedereen wel uit het wiel rijden.
pi_154434917
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 11:16 schreef franklop het volgende:
VeloVoices twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 10:25:04 "I'm not going to abandon the race. The love for the race is so strong," Please watch this story of Lucien https://t.co/aWGDbHbUlo reageer retweet
Mooi.
pi_154435180
hendriksmj twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 11:38:32 Pal voor de bus van Sky staat Michael Rasmussen de pers te woord... http://t.co/LrCBeelqki reageer retweet
pi_154435206
Dat is nog eens trollen.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 11:47:07 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_154435258
Ik ga gewoon voor Westra
pi_154435271
romainbardet twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 10:49:05 La peau en moins, le sourire en plus. Quelle inspiration nous donne @jice_peraud. #modernhero http://t.co/xhy4mXtwqj reageer retweet
  zaterdag 18 juli 2015 @ 11:56:37 #44
311468 Van_Poppel
pi_154435388
quote:
Team Katusha's directeur sportif Jose Azevedo spoke to letour.com this morning. “Obviously it's a stage that suits Joaquim”, the Portuguese admitted. “Since he won in Mende in 2010, everyone knows that. But in the same time, we're not going to control the race for him today. If there's a breakaway, he won't go in it but if we're all together at the bottom of the climb and he has an opportunity, he will take it for sure. We're not going to control the race for Joaquim because our main objective now is next week. And also we have a stage for sprinters the next day and it's the last chance for Alexander Kristoff to win a stage before the Champs-Elysees. We're hoping for a third stage win for Purito but more in the Alps than in Mende actually. As for the polka dot jersey, it will be complicated because of the double points system at mountain top finishes.”
Kansen voor de vluchters stijgen.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:11:18 #45
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154435565
quote:
Ik noteer Degenkolb.
Doe dat maar morgen.
pi_154435581
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 11:56 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Kansen voor de vluchters stijgen.
Garmin zal vast wel willen rijden.
pi_154435600
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Garmin zal vast wel willen rijden.
Ideale etappe voor dan martin.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:31:59 #48
168304 Mani89
pi_154435829
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ideale etappe voor dan martin.
Die is ziekjes.
pi_154435856
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:31 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die is ziekjes.
Jeetje :{
pi_154435873
AG2R en Lotto zien misschien ook nog wel kansen voor Vuillermoz en Gallopin.

Hangt natuurlijk ook af van wat voor kopgroep er wegrijdt. Kan ook best zijn dat iedereen er in wil zitten, en dan kan het lang duren voor er eentje wegrijdt.

Je hebt ook nog kans dat Lotto nog voor de tussensprint wil gaan.
pi_154435919
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:34 schreef Wombcat het volgende:

Hangt natuurlijk ook af van wat voor kopgroep er wegrijdt. Kan ook best zijn dat iedereen er in wil zitten, en dan kan het lang duren voor er eentje wegrijdt.

Groene trui wordt voor Lotto een lastig verhaal, denk ik. Ze zullen het wel proberen, maar woensdag gaat Greipel niet overleven tot de sprint.
pi_154435922
Westra wil dus zeker meezitten in de ontsnapping

Zie filmpje in het artikel:
http://nos.nl/tour/livebl(...)vergangsetappes.html
pi_154436069
Briljant trouwens dat Oleg gisteren zijn tv heeft gesloopt na de 2e plaats van Sagan _O-

olegtinkov twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 17:37:13 i fucking crashed my Bang&Olufsen TV set. the team was working hard, he was well positioned, but...no karma https://t.co/688dlG0ce2 reageer retweet
pi_154436074
Mollema kent de klim niet, dus die heeft de etappe niet verkend.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 18 juli 2015 @ 12:48:39 #55
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_154436143
En begonnen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:49:26 #56
40566 Ericr
Livewrong
pi_154436162
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:45 schreef Wombcat het volgende:
Mollema kent de klim niet, dus die heeft de etappe niet verkend.
Niet handig omdat het best een verraderlijke klim is. Kan je zo een halve minuut verliezen. Zeker als ze met een relatief grote groep aan de voet komen en je verkeerd gepositioneerd zit.
pi_154436176
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:49 schreef Ericr het volgende:

[..]

Niet handig omdat het best een verraderlijke klim is. Kan je zo een halve minuut verliezen. Zeker als ze met een relatief grote groep aan de voet komen en je verkeerd gepositioneerd zit.
Mollema vond verkennen sowieso onzin. Dit jaar voor het eerst gedaan geloof ik met wat bergritten :')
pi_154436199
en de renners zijn onderweg
pi_154436200
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:49 schreef Ericr het volgende:

[..]

Verkeerd positioneren gebeurt Mollema nooit, dus dat komt wel goed joh.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_154436206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:50 schreef franklop het volgende:

[..]

Mollema vond verkennen sowieso onzin. Dit jaar voor het eerst gedaan geloof ik met wat bergritten :')
Ik vind dat nogal dom. Het is gewoon veel handiger als je aan het parkoers kunt zien waar je voorin moet zitten, ipv dat je afhankelijk bent van je tellertje en de info van de ploegleider.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:52:25 #61
311468 Van_Poppel
pi_154436230
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:34 schreef Wombcat het volgende:

Vuillermoz is inderdaad een kanshebber, maar zijn ploeg heeft al aardige klappen gehad. Met Cherel, Riblon, Bardet en Gaudin ga je de oorlog niet winnen. Ik denk dat ze bij Lotto-Soudal eerder op morgen gokken.
pi_154436322
tien renners vooruit

Gesink en Pinot gevallen -O-
pi_154436324
pi_154436336
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:56 schreef franklop het volgende:
tien renners vooruit

Gesink en Pinot gevallen -O-
Sagan is mee.
pi_154436354
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sagan is mee.
zullen de mensen in kopgroep niet blij mee zijn, dan gaat Lotto achtervolgen
pi_154436363
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:57 schreef franklop het volgende:

[..]

zullen de mensen in kopgroep niet blij mee zijn, dan gaat Lotto achtervolgen
Koelkast.

Groepke ingerekend.
pi_154436382
quote:
Several groups on the road

The crash has split the peloton into several groups.
pi_154436406
Ik sluit niet uit dat Lotto de boel tot die sprint kapot controleert.
pi_154436416
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is een Lotto?
pi_154436428
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:00 schreef Syntix het volgende:

[..]

Wat is een Lotto?
Een ploeggenoot van Greipel
pi_154436429
Morabito uit koers
pi_154436433
Morabito abandon na de valpartij.
pi_154436440
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sagan krijgt vandaag vrij spel van de Lotto's.
pi_154436444
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:00 schreef Syntix het volgende:

[..]

Wat is een Lotto?
Loterij.
pi_154436450
Dat zal een flinke valpartij geweest zijn dan, als Morabito daardoor afstapt
pi_154436456
Door de valpartij is het peloton in stukken en brokken verdeeld. Contador zit in groep 2. Nu al complete chaos!
pi_154436459
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:01 schreef Max23 het volgende:
Dat zal een flinke valpartij geweest zijn dan, als Morabito daardoor afstapt
Peloton was dan ook in verschillende groepen verdeeld.
pi_154436519
Hopelijk niks ernstigs voor Gesink :(
pi_154436536
Zometeen nog 75 km vlak jongens, rustig aan het peloton komt wel weer bij elkaar.
pi_154436545
pi_154436563
Contador terug in het eerste peloton
pi_154436566
Gautier en Plaza gaan samen ervandoor.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:12:37 #83
269690 -Sisyphus-
*zoekt tevergeefs betekenis*
pi_154436721
Zonde dat het begin van een etappe zelden uitgezonden wordt. Zou veel liever het eerste uur zien dan de twee uur die daarop volgen.
pi_154436722
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gautier en Plaza gaan samen ervandoor.
2 man aangesloten

en alles weer bijeen zo te zien
pi_154436751
Benieuwd naar Gesink naar zijn schade aan de val. Hopelijk valt het mee
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 18 juli 2015 @ 13:14:02 #86
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_154436752
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:15:11 #87
269690 -Sisyphus-
pi_154436778
Alles weer bij elkaar.
pi_154436800
Sagan er weer vandoor
pi_154436803
Sagan probeert het weer!
pi_154436826
Porte en Kennaugh al gelost :o
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:18:47 #91
311468 Van_Poppel
pi_154436845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:16 schreef lytsewiete het volgende:
Sagan probeert het weer!
Die wil vandaag dus al zijn groene trui veilig stellen.
pi_154436849
Huzarski als eerste boven op de klim
pi_154436850
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:17 schreef showtimer het volgende:
Porte en Kennaugh al gelost :o
komen zometeen wel weer terug op het vlakke
pi_154436856
Five riders in the lead with Sagan and Barguil
Peter Sagan and Warren Barguil are two of the five leader

en Huzarski dus waarschijnlijk
pi_154436872
Huzarski Caruso Weening
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:20:17 #96
311468 Van_Poppel
pi_154436873
Barguil gaat geen ruimte krijgen. Staat nog veel te kort in het klassement.
pi_154436875
Zullen ze bij Lotto wel zitten vloeken.
pi_154436880
Giampaolo Caruso overigens.
pi_154436884
ThomasSijtsma twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 13:17:12 Geen verwondingen te zien bij Gesink. Ten Dam ook nog op achterstand. #tdf2015 reageer retweet
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:23:04 #100
269690 -Sisyphus-
pi_154436934
Pierke de Roller wil er naar toe. Met Jungels.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:24:01 #101
168304 Mani89
pi_154436946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:23 schreef -Sisyphus- het volgende:
Pierke de Roller wil er naar toe. Met Jungels.
Oei, nu gaat IAM op kop moeten rammen.
pi_154436959
Opvallend dat ze al een minuut hebben.
pi_154436962
Een groep van 19 weg nu?

quote:
13h23 - 154km de l'arrivée
Un groupe de 19 est en contre ! Le peloton est à 1'05 !
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:25:18 #104
269690 -Sisyphus-
pi_154436967
Hoppa, 24 man vooruit nu. Dat zijn tenminste kopgroepen.
pi_154436977
Gesink nog steeds op achterstand? Schiet eens een beetje op
pi_154436981
Nu zullen ze Barguil wel weg gaan pesten vooraan.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:26:31 #107
194695 franklop
Fran knock
pi_154436988
Koen de Kort en Weening mee. Niemand van LottoNL zo te zien
Die zullen wel rijden om Berguil terug te krijgen
pi_154436995
BARGUIL W.
ROLLAND P.
TALANSKY A.
PANTANO GOMEZ J.
LOSADA ALGUACIL A.
URAN URAN R.
GAUTIER C.
SAGAN P.
HESJEDAL R.
VOSS P.
MATE MARDONES L.
LADAGNOUS M.
GRIVKO A.
DE KORT K.
JUNGELS B.
HUZARSKI B.
CARUSO G.
VALLS FERRI R.
YATES S.
CUMMINGS S.
PLAZA MOLINA R.
MALORI A.
PERICHON P.
WEENING P.
pi_154437006
Cherel ( :') ) en Vaugrenard proberen er naar toe te snellen.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:28:27 #110
194695 franklop
Fran knock
pi_154437022
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Cherel ( :') ) en Vaugrenard proberen er naar toe te snellen.
zitten blijkbaar maar op 18 seconden
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:29:45 #111
168304 Mani89
pi_154437042
Gvd Lotto hoe kan je deze ontsnapping nou missen. :')
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:30:30 #112
194695 franklop
Fran knock
pi_154437050
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Kan zijn dat ze nog met Gesink bezig zijn
pi_154437054
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja, die waren tijdens het ontstaan van de kopgroep nog massaal aan het achtervolgen om Gesink terug te brengen in het peloton na zijn valpartij.
pi_154437055
Die rijden nog achter het peleton om Gesink en LtD terug te rijden.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:30:59 #115
311468 Van_Poppel
pi_154437061
Benieuwd wat Barguil gaat doen.
pi_154437072
le peloton emmené par IAM Cycling. :') :') :')
pi_154437075
Ik houdt wel op met posten Franklop is elke x tien seconden sneller.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:31:31 #118
269690 -Sisyphus-
pi_154437078
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:31 schreef showtimer het volgende:
_O_ .
pi_154437081
Klotekopgroep
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_154437086
Barguil kan lekker sparen met De Kort erbij
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:32:18 #121
194695 franklop
Fran knock
pi_154437088
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:31 schreef lytsewiete het volgende:
Ben straks weg, dus alle tijd dan :P
pi_154437096
Wat wil IAM eigenlijk?
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:33:02 #123
311468 Van_Poppel
pi_154437102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat wil IAM eigenlijk?
Klassement Frank verdedigen
pi_154437105
quote:
Wat wil IAM eigenlijk?
Pantano iets vertellen?
pi_154437118
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:31 schreef lytsewiete het volgende:
En dan ook nog spelfouten.
pi_154437124
quote:
Wat wil IAM eigenlijk?
Rijden ze op kop dan? Zie het niet op de ticker staan?
pi_154437125
Mijn adoptierenner voor het eerst in de aanval Paultje Vossgenot.
pi_154437141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:34 schreef Max23 het volgende:

[..]

Rijden ze op kop dan? Zie het niet op de ticker staan?
quote:
le peloton roule à 1'20'', emmené par IAM Cycling.
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 13:35:08 #129
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154437143
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:31 schreef showtimer het volgende:
Pantano zit in de kopgroep.
pi_154437149
Geen Westra en überhaupt geen Lotto-Jumbo :{
pi_154437150
Uran y Pantano :)
pi_154437162
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Pantano zit in de kopgroep.
Dat zei ik ja.
pi_154437169
Peloton op 1'10
pi_154437174
Kansloze Verbrugghe _O-
pi_154437177
Is Gesink nu al terug in het peloton???
pi_154437183
Terughalen die hap.
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:37:33 #137
168304 Mani89
pi_154437190
Ik had het voorspeld _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:51 schreef Mani89 het volgende:

[..]

IAM ziet kansen voor Matthias Frank morgen.
pi_154437194
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:01 schreef lytsewiete het volgende:
Morabito abandon na de valpartij.
Mijn adoptierenner :o
Hij deed het fantastisch met zijn 27e plek in het algemeen klassement
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154437196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:36 schreef Maver24 het volgende:
Is Gesink nu al terug in het peloton???
Al een half uur.
pi_154437203
Geen achterblijvers meer.
pi_154437211
Straks laten ze Pantano nog uitzakken ook. :D
pi_154437212
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:37 schreef showtimer het volgende:

[..]

Al een half uur.
Genot.
pi_154437217
Peloton op 1'05
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:39:18 #144
168304 Mani89
pi_154437218
Ze komen dichterbij _O-
pi_154437227
Stef Clement kan zich uitleven.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:40:43 #146
311468 Van_Poppel
pi_154437233
IAM wil top 10 rijden. Dan is dit op zich een logische keuze.
pi_154437242
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een regelrechte blunder.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:41:14 #148
168304 Mani89
pi_154437244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als Matthias dan op Mende er keihard wordt afgereden.
pi_154437250
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:41 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dit is een regelrechte blunder.
Soms moet je gokken om te winnen.
pi_154437255
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:40 schreef Chiappucci het volgende:
Stef Clement kan zich uitleven.
Staf knalt gewoon 75 kilometer alleen op kop op het vlakke zo.
Jack does it in real time...
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:42:22 #151
168304 Mani89
pi_154437258
Aan het profiel te zien gaan ze zo meteen van een schans af.
pi_154437276
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Aan het profiel te zien gaan ze zo meteen van een schans af.
14 km dalen, 700 meters omlaag. Valt wel mee, ca. 5% gemiddeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2015 13:43:44 ]
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 13:43:46 #153
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154437289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:36 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat zei ik ja.
Dat zag ik daarna ja.
pi_154437291
Mogelijk wil de ploeg van Greipel ze ook wel terugpakken. Sagan krijgt anders weer veel puntjes bij de tussensprint.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:44:33 #155
311468 Van_Poppel
pi_154437301
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als Matthias dan op Mende er keihard wordt afgereden.
Hij zal zeker een minuutje op Froome enzo verliezen, maar dat is voor hem niet belangrijk. Hij hoopt volgende week Gallopin en Barguil in te halen. Dan wordt ie gewoon tiende. Dat is voor een ploeg als IAM een prima resultaat.
pi_154437308
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:43 schreef Wespensteek het volgende:
Mogelijk wil de ploeg van Greipel ze ook wel terugpakken. Sagan krijgt anders weer veel puntjes bij de tussensprint.
Als IAM het na de afdaling nog op een minuut heeft, dan zal Lotto wel mee gaan werken, lijkt me.
pi_154437309
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij zal zeker een minuutje op Froome enzo verliezen, maar dat is voor hem niet belangrijk. Hij hoopt volgende week Gallopin en Barguil in te halen. Dan wordt ie gewoon tiende. Dat is voor een ploeg als IAM een prima resultaat.
Rolland knalt er nog keihard over. :Y
pi_154437316
quote:

[..]

Ik zie Barguil het langer vast houden dan Frank.
pi_154437324
quote:

[..]

Alleen gaat Rolland hem nog voorbij.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:46:00 #160
311468 Van_Poppel
pi_154437328
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

Rolland knalt er nog keihard over. :Y
Dat zit er dik in idd. :P Maargoed ons Pierre is ook niet altijd even constant.
pi_154437332
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:45 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Alleen gaat Rolland hem nog voorbij.
Of Bardet of Rodriguez.
pi_154437336
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dat zit er dik in idd. :P Maargoed ons Pierre is ook niet altijd even constant.
Pierre heeft ook nog de Vuelta.
pi_154437347
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als IAM het na de afdaling nog op een minuut heeft, dan zal Lotto wel mee gaan werken, lijkt me.
Nee, Lotto doet vandaag niets voor groen volgens de manager.
pi_154437354
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Of Bardet of Rodriguez.
Bardet gaat woensdag shinen. Geef ik op een briefje.
pi_154437355
30 man gelost al.
leven zoals het leven is
pi_154437362
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bardet gaat woensdag shinen. Geef ik op een briefje.
Laat maar zien.
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 13:48:21 #167
pi_154437368
Frank is echt een kutrenner.
pi_154437372
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Laat maar zien.
Ik wilde net eierkoeken pakken :{.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:48:45 #169
168304 Mani89
pi_154437381
De Greip is gelost.
pi_154437391
Zijn Porte en Kennaugh nog gelost?
pi_154437393
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Greipel ligt ook al achter dus dat zal wel kloppen.
pi_154437403
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Als Sagan meeblijft in deze kopgroep, dan kan Greipel het groen definitief vaarwel zwaaien :W Sagan wint de tussensprint en pakt ook nog punten bij de finish. Dan slaat hij zo'n kloof die Greipel niet meer gaat dichten.
pi_154437409
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als Sagan meeblijft in deze kopgroep, dan kan Greipel het groen definitief vaarwel zwaaien :W Sagan wint de tussensprint en pakt ook nog punten bij de finish. Dan slaat hij zo'n kloof die Greipel niet meer gaat dichten.
Part of the game.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:50:32 #174
168304 Mani89
pi_154437410
Het groen was sowieso al een utopie.
pi_154437413
Peloton nog maar op 48 seconden :o
pi_154437423
Er zal wel gevloekt worden op Warren en Pierre. :P
pi_154437436
32 seconden
pi_154437443
Ik kan me niet voorstellen dat Lotto Barguil zomaar weg wil laten gaan, jammer voor Weening
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_154437447
Stel Cheng Ji deed mee aan de Tour en zit samen met de Kort in een kopgroep: Wie knecht voor wie? Het zou mij niks verbazen als de Kort knecht voor Cheng Ji _O_
leven zoals het leven is
pi_154437452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:52 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Lotto Barguil zomaar weg wil laten gaan, jammer voor Weening
Waarom zou Lotto Barguil terug willen pakken :?
pi_154437463
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom zou Lotto Barguil terug willen pakken :?
Gallopin
leven zoals het leven is
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:54:32 #182
194695 franklop
Fran knock
pi_154437469
Wellicht ook onenigheid voorin en dat daardoor IAM dichterbij kan komen
pi_154437474
Barguil en Rolland wachten op peloton
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:55:06 #184
311468 Van_Poppel
pi_154437478
Als ze ver uitlopen, zal Djos ook wel meerijden.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:55:21 #185
194695 franklop
Fran knock
pi_154437484
5 renners los nu

Grivko, Ladagnous, Uran, Plaza and Talansky.
pi_154437493
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Laat maar zien.
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 13:56:27 #187
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154437500
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chapeau.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:57:18 #188
168304 Mani89
pi_154437515
quote:

[..]

SPOILER
Ben jij dat?
pi_154437521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:57 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ben jij dat?
Dat is Romain.
pi_154437529
quote:

[..]

SPOILER
Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy? :)
pi_154437530
Sagan ook weer in het peloton? Groene trui zit daar weer volgens de ticker.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:58:25 #192
194695 franklop
Fran knock
pi_154437539
Jungles achter de vijf aan
pi_154437550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zo origineel is dat anders niet
http://www.touretappe.nl/(...)-5-uitslag-cdd-2015/
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 14:00:13 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154437565
Hup Jungels, Pantano, Hesjedal en Weening.
pi_154437571
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zo origineel is dat anders niet
http://www.touretappe.nl/(...)-5-uitslag-cdd-2015/
Stijlfiguren ;(
pi_154437576
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ik probeer altijd zo origineel mogelijk te denken, maar woensdag kan dat niet

Gisteren voorspelde ik Paultje Martens. Donderdag verdiende Kangert mijn steun, ook vandaag. Woensdag ging ik voor Wellens, die liet echter zijn benen thuis. Dinsdag ging ik voor Meintjes.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:01:14 #197
194695 franklop
Fran knock
pi_154437584
Sagan, Jungels and Pantano and 10 seconds
Three riders in the chase of the five leaders: Sagan, Jungels and Pantano
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:01:51 #198
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154437592
Chasse patat. :9~
pi_154437601
Gert van 't Hof :')
pi_154437606
Waarschijnlijk is alle actie voorbij als we in de ether gaan :')
pi_154437607
Mensen die nog steeds naar Studio Tour kijken :').
pi_154437610
Ag2r heeft overgenomen van IAM
pi_154437619
Westra staat bij de gelosten
pi_154437620
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef showtimer het volgende:
Ag2r heeft overgenomen van IAM
Wordt de kaart Vuillermoz wel getrokken.
pi_154437631
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
Dat denk ik ook :( ik hoop eigenlijk van niet
pi_154437632
Sepulveda bij de gelosten. :{

Dat vinden R_R en ik niet zo leuk.
pi_154437636
Joop _O_
leven zoals het leven is
pi_154437637
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef Crocmaz het volgende:
Westra staat bij de gelosten
*Kuch*
pi_154437642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:04 schreef Cavaliers het volgende:

Daar gaat weer een oprechte voorspelling van zijn kant.

MORGEN BETER.
pi_154437648
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

*Kuch*
Misschien bedoelde hij "ik ga achteraan zitten"
pi_154437650
Sky leidt het peloton.
leven zoals het leven is
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:05:26 #212
194695 franklop
Fran knock
pi_154437651
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

*Kuch*
Effectief gezien gaat hij nu toch achter alles en iedereen aan? :p
pi_154437658
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die nog steeds naar Studio Tour kijken :').
Lemond on Tour op Eurosport is beter dan :Y
pi_154437659
Sagan voelt de bui al hangen en gaat achter Pantano en Joengels aan.
pi_154437661
Zou wel treurig zijn als die 8 nou mogen gaan.
pi_154437665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:05 schreef Jason22 het volgende:
Sky leidt het peloton.
Dan zal het nu wel afgelopen zijn met de ontsnappingen :(
pi_154437667
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
Lijkt er wel op Sky nu aan kop van peloton.
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 14:07:23 #218
pi_154437681
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:04 schreef Cavaliers het volgende:

Eduardo toch. :{
pi_154437684
Er zijn nog acht haasjes over. 22 seconden.

FLOPSHOW.
pi_154437689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Lijkt er wel op Sky nu aan kop van peloton.
Die laten alles gaan.
pi_154437697
Er komt onweer en regen aan, misschien wordt het nog leuk.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:08:37 #222
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_154437700
Misschien de domme vraag van de dag hoor, maar waarom is het niet gelijk op TV?
pi_154437702
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:08 schreef JimmyDean het volgende:
Er komt onweer en regen aan, misschien wordt het nog leuk.
Waaiers? *O*
pi_154437707
Bakelants en Castro Castro in de tegenaanval.
pi_154437709
Voorsprong groeit nu zeker wel
pi_154437710
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:08 schreef detulp050 het volgende:
Misschien de domme vraag van de dag hoor, maar waarom is het niet gelijk op TV?
Dat doen ze meestal alleen bij zware bergetappes.
pi_154437714
Castroviejo in de counter, zou Nairo plannetjes hebben?
pi_154437716
Nog steeds geen Jumbo-goden?
pi_154437720
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ploegenklassement.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:09:47 #230
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_154437723
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:08 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Dat doen ze meestal alleen bij zware bergetappes.
Het wordt allemaal gefilmd en er zijn toch bergen (slechte woordgrap) mensen die ernaar kijken als het live is?
pi_154437728
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht Movistar steeds, misschien gaan ze vandaag iets doen.
pi_154437734
Eerst nog 10 minuten Dione :{
leven zoals het leven is
pi_154437735
Stijn zou Rivkah doen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 18 juli 2015 @ 14:10:40 #234
367000 roos94
pi_154437740
*O*
  Miss 200.000.000! zaterdag 18 juli 2015 @ 14:10:54 #235
367000 roos94
pi_154437744
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:10 schreef Jason22 het volgende:
Eerst nog 10 minuten Dione :{
vast niet.
pi_154437763
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:10 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn zou Rivkah doen.
Manwijven bind ik vast op een dak.
pi_154437766
Nog wel droog bij de start maar wel veel donkere luchten op de achtergrond.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:13:46 #238
311468 Van_Poppel
pi_154437779
Peloton lijkt het dicht te rijden. :o
pi_154437786
Godverdomme :{.
pi_154437795
Talansky terug in peloton na lekke band
pi_154437796
Talansky lek!
pi_154437804
Peloton breeduit, dus de kopgroep is weg.
pi_154437806
Ze doen het er gewoon om :( :(
pi_154437807
Bij het inschakelen valt alles stil.

Jemig
pi_154437808
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:15 schreef Wombcat het volgende:
Talansky lek!
_O-
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:15:37 #246
194695 franklop
Fran knock
pi_154437809
En peloton houdt echt net de benen stil :')
pi_154437819
Echt ook 2 seconden beeld op ES voordat ze naar de reclame gaan _O-
pi_154437822
Niks mis mee. Bakelants gaat erop en erover.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:16:50 #249
436595 Sked
Zonnestraal
pi_154437828
Sagan doet zijn kopgroep trucje weer
pi_154437833
Rot op met die interviews
pi_154437834
Cannondale mag gaan rijden >:) ~O>
pi_154437835
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Kijk gewoon niet naar de NOS.
pi_154437838
Peloton rijdt nu wel heel langzaam. Als ze nog langzamer gaan, vallen ze om.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:19:06 #254
436595 Sked
Zonnestraal
pi_154437853
Was dat Langeveld?

nvm
pi_154437859
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:17 schreef Maver24 het volgende:
NOS :') patriottistische kutomproep :r
pi_154437865
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:19 schreef Sked het volgende:
Was dat Langeveld?
Koren
  FOK!fotograaf zaterdag 18 juli 2015 @ 14:19:57 #257
842 Zorro
Z
pi_154437871
Van 40 sec naar 4 minuten in 6 minuten tijd :D
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_154437877
Nu is het nog een stommere kopgroep dan eerst
pi_154437879
:z :Z
pi_154437886
NEEEEE is gesink gevallen? ;(
pi_154437888
Bardet in de kopgroep. Ben benieuwd of IAM dan weer gaat rijden :P
pi_154437894
Oh, Rivkah is een sensatiezoeker
pi_154437895
Paniek zaaien. #werkenbijdenos
pi_154437897
NOS zaait even paniek.
pi_154437898
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef Wombcat het volgende:
Bardet in de kopgroep. Ben benieuwd of IAM dan weer gaat rijden :P
Eerst even wachten tot Sagan zijn groene trui nog strakker trekt.
pi_154437899
Gaat er zeker weer zo'n Franse hommo uit de kopgroep winnen, ik walg hiervan.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:21:12 #267
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_154437900
Wtf ik schakel in en ze doen alsof gesink abandon is. Istie alleen gevallen zonder zichtbare schade. :')
Rossoneri siamo noi.
pi_154437907
Bardet of Pinot gaat dus winnen vandaag.
pi_154437908
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:21 schreef DeeBee het volgende:
Pinot *O*
pi_154437910
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:21 schreef DeeBee het volgende:
Gautier won gisteren niet, dan maar vandaag. Eng figuur.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:22:05 #271
311468 Van_Poppel
pi_154437916
Krek moet dit ook wel aan kunnen.
pi_154437918
Vino werd toen nog grandioos genaaid de laatste keer in Mende.
pi_154437919
Wel donkere wolken daar, blijft vast niet droog.
pi_154437920
Garmèn, zelden zo'n ploeg sneuneuzen bij elkaar gezien.
pi_154437928
Peraud kan binnenkort in een sarcofaag weggestopt worden ergens in Egypte.
pi_154437934
Hm, Bardet en Yates niet opgesteld in Scorito ;(
pi_154437937
Dat was een smerige val, van die Peraud.
pi_154437944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:23 schreef Max23 het volgende:
Hm, Bardet en Yates niet opgesteld in Scorito ;(
Wel Bardet gelukkig. En van de broeders Yates kies je uiteraard Adam bij Tourcoach.
pi_154437945
Elke seconde komt er een seconde voorsprong bij :o
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:24:57 #280
436595 Sked
Zonnestraal
pi_154437952
Peloton staat gewoon stil
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 14:25:18 #281
pi_154437958
Ik vind het niet echt een leuke kopgroep.
pi_154437959
Als Sky nou gewoon eens voor de etappe overwinning gaat
pi_154437964
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef Syntix het volgende:
Doemscenario: Froome wint op de Alpe d'Huez.
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 14:25:55 #284
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_154437967
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het niet echt een leuke kopgroep.
Dit!
Dus ze zullen het wel halen ;(
pi_154437975
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef Syntix het volgende:
Ik denk dat ze in de volgende afdaling het gat dicht willen rijden. Lijkt me wel lachen als ze dat proberen.
pi_154437982
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Doemscenario: Froome wint op de Alpe d'Huez.
Ook prima, maar twee etappes is nogal mager. Ze mogen wel iets meer aanvallen ^O^ Ze hebben er toch het team voor...
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 juli 2015 @ 14:28:12 #287
284411 crew  heywoodu
pi_154437991
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:27 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ook prima, maar twee etappes is nogal mager. Ze mogen wel iets meer aanvallen ^O^ Ze hebben er toch het team voor...
Die hebben toch een team om met z'n allen alles voor Froome te doen? Elke aanval van iemand van Sky vind ik verrassend eigenlijk :P
pi_154438008
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:27 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ik zie ze alleen woensdag, vrijdag en zaterdag kans maken.
  FOK!fotograaf zaterdag 18 juli 2015 @ 14:29:20 #289
842 Zorro
Z
pi_154438013
Die brug was dus ook al zero zero zero zero zero...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_154438018
Bardet moeten ze ook niet een kwartier geven.

Of juist wel natuurlijk.
pi_154438022
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:29 schreef Zorro het volgende:
Die brug was dus ook al zero zero zero zero zero...
Precies waar ik ook aan moest denken _O-
pi_154438031
Nederlander mee in de kopgroep? Westra zag ik? Zap net in
pi_154438038
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:29 schreef Wombcat het volgende:
Bardet moeten ze ook niet een kwartier geven.

Of juist wel natuurlijk.
Mag IAM weer rijden.
pi_154438055
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die hebben toch een team om met z'n allen alles voor Froome te doen? Elke aanval van iemand van Sky vind ik verrassend eigenlijk :P
Ze kunnen met zijn allen aanvallen door gewoon geen kopgroep te laten ontstaan. Op de laatste klim maakt Froome het wel af.
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 14:31:23 #296
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_154438060
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:30 schreef bombmannl het volgende:
Nederlander mee in de kopgroep? Westra zag ik? Zap net in
Rasklimmer Koen de Kort :)
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:31:32 #297
436595 Sked
Zonnestraal
pi_154438065
40+ punten voorsprong voor Sagan straks

Doei Greipel
pi_154438071
Hier moet Weeninkje toch bij zitten man.
pi_154438090
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:31 schreef Sked het volgende:
40+ punten voorsprong voor Sagan straks

Doei Greipel
Plus wat er op de streep nog te verdelen is. Daar zal Sagan ook wel top 5 rijden.
pi_154438091
Hier moet gewoon een lotto jumboer bijzitten, faalhazen weer. In geen van de kopgroepen gezeten.
pi_154438110
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier moet gewoon een lotto jumboer bijzitten, faalhazen weer. In geen van de kopgroepen gezeten.
Waren zeker weer bezig met Geersinks die weer op z'n gat lag. Slapjanussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')