14 km dalen, 700 meters omlaag. Valt wel mee, ca. 5% gemiddeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Aan het profiel te zien gaan ze zo meteen van een schans af.
Hij zal zeker een minuutje op Froome enzo verliezen, maar dat is voor hem niet belangrijk. Hij hoopt volgende week Gallopin en Barguil in te halen. Dan wordt ie gewoon tiende. Dat is voor een ploeg als IAM een prima resultaat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Matthias dan op Mende er keihard wordt afgereden.
Als IAM het na de afdaling nog op een minuut heeft, dan zal Lotto wel mee gaan werken, lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:43 schreef Wespensteek het volgende:
Mogelijk wil de ploeg van Greipel ze ook wel terugpakken. Sagan krijgt anders weer veel puntjes bij de tussensprint.
Rolland knalt er nog keihard over.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal zeker een minuutje op Froome enzo verliezen, maar dat is voor hem niet belangrijk. Hij hoopt volgende week Gallopin en Barguil in te halen. Dan wordt ie gewoon tiende. Dat is voor een ploeg als IAM een prima resultaat.
Ik zie Barguil het langer vast houden dan Frank.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal zeker een minuutje op Froome enzo verliezen, maar dat is voor hem niet belangrijk. Hij hoopt volgende week Gallopin en Barguil in te halen. Dan wordt ie gewoon tiende. Dat is voor een ploeg als IAM een prima resultaat.
Alleen gaat Rolland hem nog voorbij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zit er dik in idd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rolland knalt er nog keihard over.
Of Bardet of Rodriguez.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen gaat Rolland hem nog voorbij.
Pierre heeft ook nog de Vuelta.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zit er dik in idd.Maargoed ons Pierre is ook niet altijd even constant.
Nee, Lotto doet vandaag niets voor groen volgens de manager.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als IAM het na de afdaling nog op een minuut heeft, dan zal Lotto wel mee gaan werken, lijkt me.
Laat maar zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bardet gaat woensdag shinen. Geef ik op een briefje.
Greipel ligt ook al achter dus dat zal wel kloppen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Lotto doet vandaag niets voor groen volgens de manager.
Als Sagan meeblijft in deze kopgroep, dan kan Greipel het groen definitief vaarwel zwaaienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Lotto doet vandaag niets voor groen volgens de manager.
Part of the game.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Sagan meeblijft in deze kopgroep, dan kan Greipel het groen definitief vaarwel zwaaienSagan wint de tussensprint en pakt ook nog punten bij de finish. Dan slaat hij zo'n kloof die Greipel niet meer gaat dichten.
Waarom zou Lotto Barguil terug willen pakkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:52 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Lotto Barguil zomaar weg wil laten gaan, jammer voor Weening
Gallopinquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zou Lotto Barguil terug willen pakken
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Chapeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo origineel is dat anders nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?
Stijlfigurenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo origineel is dat anders niet
http://www.touretappe.nl/(...)-5-uitslag-cdd-2015/
Ik probeer altijd zo origineel mogelijk te denken, maar woensdag kan dat nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |