Waarom zou Lotto Barguil terug willen pakkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:52 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Lotto Barguil zomaar weg wil laten gaan, jammer voor Weening
Gallopinquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zou Lotto Barguil terug willen pakken
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Chapeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Als jij een briefje wil, krijg je van mij een briefje. Met ridicuul slechte tekening, want dat verdien je.Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo origineel is dat anders nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?
Stijlfigurenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo origineel is dat anders niet
http://www.touretappe.nl/(...)-5-uitslag-cdd-2015/
Ik probeer altijd zo origineel mogelijk te denken, maar woensdag kan dat nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Originele keuze. Jij had zeker ook Valverde voor Huy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |