Groene trui wordt voor Lotto een lastig verhaal, denk ik. Ze zullen het wel proberen, maar woensdag gaat Greipel niet overleven tot de sprint.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:34 schreef Wombcat het volgende:
AG2R en Lotto zien misschien ook nog wel kansen voor Vuillermoz en Gallopin.
Hangt natuurlijk ook af van wat voor kopgroep er wegrijdt. Kan ook best zijn dat iedereen er in wil zitten, en dan kan het lang duren voor er eentje wegrijdt.
Je hebt ook nog kans dat Lotto nog voor de tussensprint wil gaan.
twitter:olegtinkov twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 17:37:13i fucking crashed my Bang&Olufsen TV set. the team was working hard, he was well positioned, but...no karma https://t.co/688dlG0ce2 reageer retweet
Niet handig omdat het best een verraderlijke klim is. Kan je zo een halve minuut verliezen. Zeker als ze met een relatief grote groep aan de voet komen en je verkeerd gepositioneerd zit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:45 schreef Wombcat het volgende:
Mollema kent de klim niet, dus die heeft de etappe niet verkend.
Mollema vond verkennen sowieso onzin. Dit jaar voor het eerst gedaan geloof ik met wat bergrittenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet handig omdat het best een verraderlijke klim is. Kan je zo een halve minuut verliezen. Zeker als ze met een relatief grote groep aan de voet komen en je verkeerd gepositioneerd zit.
Verkeerd positioneren gebeurt Mollema nooit, dus dat komt wel goed joh.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet handig omdat het best een verraderlijke klim is. Kan je zo een halve minuut verliezen. Zeker als ze met een relatief grote groep aan de voet komen en je verkeerd gepositioneerd zit.
Ik vind dat nogal dom. Het is gewoon veel handiger als je aan het parkoers kunt zien waar je voorin moet zitten, ipv dat je afhankelijk bent van je tellertje en de info van de ploegleider.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Mollema vond verkennen sowieso onzin. Dit jaar voor het eerst gedaan geloof ik met wat bergritten
Vuillermoz is inderdaad een kanshebber, maar zijn ploeg heeft al aardige klappen gehad. Met Cherel, Riblon, Bardet en Gaudin ga je de oorlog niet winnen. Ik denk dat ze bij Lotto-Soudal eerder op morgen gokken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:34 schreef Wombcat het volgende:
AG2R en Lotto zien misschien ook nog wel kansen voor Vuillermoz en Gallopin.
Hangt natuurlijk ook af van wat voor kopgroep er wegrijdt. Kan ook best zijn dat iedereen er in wil zitten, en dan kan het lang duren voor er eentje wegrijdt.
Je hebt ook nog kans dat Lotto nog voor de tussensprint wil gaan.
twitter:radiotour_en twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 12:56:05Gesink and Pinot on the ground http://t.co/Uzxs3z880P #TDF2015 reageer retweet
Sagan is mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:56 schreef franklop het volgende:
tien renners vooruit
Gesink en Pinot gevallen
zullen de mensen in kopgroep niet blij mee zijn, dan gaat Lotto achtervolgenquote:
Koelkast.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
zullen de mensen in kopgroep niet blij mee zijn, dan gaat Lotto achtervolgen
Wat is een Lotto?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Lotto de boel tot die sprint kapot controleert.
Sagan krijgt vandaag vrij spel van de Lotto's.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Lotto de boel tot die sprint kapot controleert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |