Ah, morgen weer een hoop oud brood voor mijquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, het is nogal rustig in de winkel.
Ik hoop eigenlijk dat het zo nog druk wordt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, morgen weer een hoop oud brood voor mij
Hoop het ook voor jullie. Dat brood haal ik toch wel, vers gebakken of 1 dag oud.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het zo nog druk wordt.
Mainport hotel is zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer dat het nu wat rustiger is. Toch echt vakantietijd.
Ow en door jullie toedoen ben ik voor de herfst/begin winter een paar hotelovernachtingen te plannen in Rotterdam... Mijn lief begrijpt mij niet
yep, vind ik wel. vooral als iemand niet reageertquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:19 schreef Isegrim het volgende:
Iemand had gisteren een bestelling gedaan. Mailde in de loop van de dag dat ze het niet zou redden en dat ze vandaag zou komen. Gemaild EN gesmst dat we het ook konden brengen. Geen reactie. Dus vandaag nieuw brood klaargelegd voor haar. Nog niet gezien. Net sms gestuurd met de vraag of ze nog komt. Dat is een half uur geleden.
Ik denk dat ik het maar in de winkel leg. Dat is toch wel redelijk nu?
misschien was de bestelling een opwelling en durfde ze dat ook niet eerlijk te vertellen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Heb het in de winkel gelegd. Snap zulke dingen nooit zo goed. Ik zou dan nooit meer durven komen.
Nou ja, dat zou ik helemaal geen punt vinden. Dit wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien was de bestelling een opwelling en durfde ze dat ook niet eerlijk te vertellen.
De Jeroentjes zien er ook lekker uit trouwens
oh ja. met hagelslag en roomboterquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:06 schreef Isegrim het volgende:
Zoiets:
http://www.thefreshloaf.c(...)le-soft-velvety-ever
Yayum.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh ja. met hagelslag en roomboter
Nee, poetsen!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
briefje op de deur en lekker in de zon zitten
Ik snap dat wel en ja, dan durf je nooit meer te komen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Heb het in de winkel gelegd. Snap zulke dingen nooit zo goed. Ik zou dan nooit meer durven komen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik snap dat wel en ja, dan durf je nooit meer te komen.![]()
quote:Op zondag 19 juli 2015 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat karwijbrood was idd erg lekker met humus!!![]()
En dan moeten ze net uit de oven komen zodat de boter smelt....quote:
Hagelslag in de vriezer bewarenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:35 schreef Isegrim het volgende:
Nadeel daarvan is dat dan ook de hagelslag smelt en dat wil je dan weer niet.
Ziet er wel gaaf uitquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:34 schreef Isegrim het volgende:
http://indebakfestival.nl/
Ze zoeken nog ondernemers. Daar wil ik best gaan staan.Iemand nog leuke ideeën hiervoor, behalve water en brood?
Misschien het ook zoeken in de benamingen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:34 schreef Isegrim het volgende:
http://indebakfestival.nl/
Ze zoeken nog ondernemers. Daar wil ik best gaan staan.Iemand nog leuke ideeën hiervoor, behalve water en brood?
Dat was ook mijn gedachte, het zit héél dicht bij de bakkerij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien het ook zoeken in de benamingen?
Witte boorden broodjes of zo.
Wel leuke locatie om een keer te staan.
Ben er met Monumentendag geweest. Erg tof om een keer van binnen te zien, zeker als je in de buurt woont en er zo vaak langs komt.
Komen misschien ook wel veel mensen uit de buurt of mensen die interesse hebben in de huizen die ze in de gevangenis gaan maken. Gelijk goede promotie voor de zaak.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:04 schreef Molo het volgende:
Tralollies
Op een houtje bijtertjes
Koekjes van eigen deeg
Zoet brood (ken alleen het Duitse woord stute) met boerenjongens lijkt mij erg lekker.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Brood met boerenjongens, zou dat lekker zijn? En dat dan Zware Jongens noemen.
Die verkopen wij. Ga ik lezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:57 schreef Isegrim het volgende:
Net fotosessie van een half uur gehad voor tijdschrift Radar+. We komen in het oktobernummer.
Ik denk aan een soort brioche-bolletjes met boerenjongens in het midden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zoet brood (ken alleen het Duitse woord stute) met boerenjongens lijkt mij erg lekker.
Nee, met een vijl, een schep, een zaag en onderdelen voor een vliegmachine erin natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk aan een soort brioche-bolletjes met boerenjongens in het midden.
Vaste klantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was net op de markt, en het is echt noodweer, ik snap wel dat mensen de deur niet uitgaanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:02 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag gaat de boeken in als rustigste dag ooit, denk ik. Hele tafel ligt nog vol en we gaan over twee uurtjes dicht.
Potverdeurie! Waar woont lullie?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:22 schreef Chell het volgende:
Wij overwogen te komen (mijn bon ligt er nog),maar blijven toch ook maar binnen
Concurrentiequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef Isegrim het volgende:
We krijgen echt veel mensen hier die zeggen "Ik ga normaal altijd / ging eerst altijd naar het Vlaamsch Broodhuys".
Zo zonde.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:02 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag gaat de boeken in als rustigste dag ooit, denk ik. Hele tafel ligt nog vol en we gaan over twee uurtjes dicht.
De adressen buiten de stad zijn gecanceld. Jeroen moet nog naar één adres op Zuid.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:25 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoop dat jullie niet nog moeten bezorgen vandaag
Meeste bezorging (kralingen, Capelle, ommoord) gedaan. Rhoon en Barendrecht ivm weer afgebeld, nog wel 1 op zuid (tarwewijk).quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:25 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoop dat jullie niet nog moeten bezorgen vandaag
Ligt je huis ergens op de route noord-brielselaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zonde.Ik ben helaas de hele dag al aan het werk. Zit wel brood-loos thuis. Maar ik kreeg mijn vriend niet eens naar de supermarkt in de straat, laat staan naar Noord. Haha.
Stukje verder nog, de Dorpsweg.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ligt je huis ergens op de route noord-brielselaan?
Oh dat zou fijn zijn! Wat hebben jullie nog liggen? Ik heb maar 10 euro contant in huis.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet op de Wolphaertsbocht zijn. Dus ik kan brengen als je wilt.
Van alles is nog watquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat zou fijn zijn! Wat hebben jullie nog liggen? Ik heb maar 10 euro contant in huis.
Je hebt de rekening nog nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:38 schreef Myraela het volgende:
Oh wauw, ik had helemaal niet door dat jullie er zoveel extra broodjes bij hadden gedaan. Wat lief.Ze zien er heerlijk uit en zo ruiken ze ook.
Ik zit enorm niet op te letten. Nu te laat? Ik heb een pbtje gestuurd iigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is om de hoek. Als je PMt wat je wil en waar je woont, komen we gewoon nog even langs.
Ik heb de restanten nét in een doos opgestuurd naar mijn zusje, die wilde kijken wat ze er nog mee kon. Heb net voor het dichtplakken nog gekeken of ik wat van je had.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:47 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik zit enorm niet op te letten. Nu te laat? Ik heb een pbtje gestuurd iig
Geeft niksquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb de restanten nét in een doos opgestuurd naar mijn zusje, die wilde kijken wat ze er nog mee kon. Heb net voor het dichtplakken nog gekeken of ik wat van je had.
Goeie tip!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef Myraela het volgende:
Nom. Dat walnoten brood is heerlijk met wat zachte geitenkaas.
Walnotenbrood, appelstroop en geitenkaasquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:20 schreef Myraela het volgende:
Nom. Dat walnoten brood is heerlijk met wat zachte geitenkaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |