abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154482587
Nothing to see here, move along :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 juli 2015 @ 12:00:15 #177
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_154483521
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:16 schreef OProg het volgende:

[..]

Wat is jouw punt nu met Rob Ruijgh? :?

Ik zeg het hier toch vrij duidelijk lijkt me:

[..]

Jij bent degene die het in het belachelijke trekt door te beweren dat wij hem als een Kenny van Hummel afschilderen. Het enige wat er wordt beweerd is dat zijn vroegere prestaties niet hebben doen kunnen vermoeden dat we hier te maken met de beste klimmer die ooit op deze aardbodem heeft geleefd. Als je gaat zwalken op een bepaalde klim en op een andere klim alleen nog met hulp boven kunt komen, dan doet dat niet vermoeden dat je potentie hebt om de allerallleralllerbeste klimmer allertijden te worden, zeker niet als dat dan opeens vanuit het niets komt, zonder enige vorm van progressie.

En daar doet een 30e plaats in een Giro echt helemaal niets aan af of bij.
pi_154484028
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:20 schreef Ericr het volgende:

[..]

Zoals OProg zegt kom je dan nog lang niet aan de 82%. Ook niet als je alleen rekent op basis van individuele renners en niet op basis van totaal aantal overwinningen.

Lemond, Hinault, Indurain, Sastre, Evans, van Impe, Pereiro Sio, Jan Janssen, Roche, A. Schleck, Wiggins, Nibali , Froome hebben nooit positief getest.

Daar tegenover heb je alleen Riis, Ullrich, Armstrong, Fignon, Contador, Thevenet, Merckx, Ocana, Zoetemelk, Pantani die wel positief hebben getest of later hebben bekend.

De verhouding is dus niet eens 50%.
Andy Schleck heeft natuurlijk nooit de Tour gewonnen met betrekking tot dit grafiekje. Verder klopt het grafiekje officieel niet, maar volgens de waarheid zou nog wel eens slechter eruit kunnen zien. Natuurlijk hebben mannen als Hinault, Indurain en Lemond ook gewoon doping gebruikt.
  maandag 20 juli 2015 @ 12:38:32 #179
40566 Ericr
Livewrong
pi_154484298
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:26 schreef SportmanNR1 het volgende:

[..]

Andy Schleck heeft natuurlijk nooit de Tour gewonnen met betrekking tot dit grafiekje. Verder klopt het grafiekje officieel niet, maar volgens de waarheid zou nog wel eens slechter eruit kunnen zien. Natuurlijk hebben mannen als Hinault, Indurain en Lemond ook gewoon doping gebruikt.
Dat zijn geen positieve testen zoals vermeld staat in de grafiek. Verder heeft A. Schleck net zoals Pereiro Sio gewoon de TDF gewonnen. Maar goed ze hebben inderdaad het geel niet naar Parijs gebracht.

Ik denk dat in de laatste 40 jaar en waarschijnlijk zelfs nog veel langer er geen enkele cleane renner is die de TDF heeft gewonnen maar daar ging het niet om.
  maandag 20 juli 2015 @ 12:51:37 #180
14505 OProg
A Life in Music
pi_154484644
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:00 schreef Zelva het volgende:

[..]

Jij bent degene die het in het belachelijke trekt door te beweren dat wij hem als een Kenny van Hummel afschilderen. Het enige wat er wordt beweerd is dat zijn vroegere prestaties niet hebben doen kunnen vermoeden dat we hier te maken met de beste klimmer die ooit op deze aardbodem heeft geleefd. Als je gaat zwalken op een bepaalde klim en op een andere klim alleen nog met hulp boven kunt komen, dan doet dat niet vermoeden dat je potentie hebt om de allerallleralllerbeste klimmer allertijden te worden, zeker niet als dat dan opeens vanuit het niets komt, zonder enige vorm van progressie.

En daar doet een 30e plaats in een Giro echt helemaal niets aan af of bij.
Is het nu 'wij' tegen 'jij'? :')

Gewoon 1 letterlijk voorbeeld:

quote:
Froome heeft ook wel een rare groeicurve doorgemaakt. Van uit koers gehaald worden wegens hangen aan de auto, tot halve mutant
Waarbij ik nu al 20 keer een filmpje heb gezien waar het signaal is dat hij echt geen enkele berg op kwam. Dat plaats ik in perspectief, want dat is niet zo. Dan kan je nu wel gaan janken dat het belachelijk maken is maar het is gewoon het benoemen van de feiten.

Ik geef hier zelf met grote regelmaat aan dat het gewoon bizar is waar we nu naar kijken. Gelet op waar hij vandaan komt ook natuurlijk wat de verbetering is tamelijk bizar, maar met zelfs al zou hij direct de grootste klimmer op aarde zijn geweest dan zijn Pantani achtige waarde nog bizar.

[ Bericht 13% gewijzigd door OProg op 20-07-2015 12:57:03 ]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_154484955
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:38 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dat zijn geen positieve testen zoals vermeld staat in de grafiek. Verder heeft A. Schleck net zoals Pereiro Sio gewoon de TDF gewonnen. Maar goed ze hebben inderdaad het geel niet naar Parijs gebracht.

Ik denk dat in de laatste 40 jaar en waarschijnlijk zelfs nog veel langer er geen enkele cleane renner is die de TDF heeft gewonnen maar daar ging het niet om.
Zoals ik dus al zei, de grafiek is fout. Maar de grafiek noemt neem ik aan de winnaars in Parijs, niet de doorgeschoven winnaars. Anders zouden de jaren van Armstrong ook niet opgenomen zijn in het totaal, daar er officieel geen winnaar meer is.

Dus ja, die grafiek slaat nergens op. Maar nee, het percentage winnaars die echt clean waren zal niet hoger liggen, eerder lager.
pi_154485533
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:20 schreef Ericr het volgende:
Zoals OProg zegt kom je dan nog lang niet aan de 82%. Ook niet als je alleen rekent op basis van individuele renners en niet op basis van totaal aantal overwinningen.

Lemond, Hinault, Indurain, Sastre, Evans, van Impe, Pereiro Sio, Jan Janssen, Roche, A. Schleck, Wiggins, Nibali , Froome hebben nooit positief getest.
De definitie van "positief getest" is volgens de voetnoot dat je 'gehandeld hebt in strijd met de anti-dopingreglementen'. Hinault heeft wel eens geweigerd om te plassen (en is daarvoor geschorst geweest), Van Impe idem, Roche is wel positief bevonden maar dat was verjaard. Maar goed, dat is allemaal wel erg vergezocht van ze.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  maandag 20 juli 2015 @ 13:29:35 #183
40566 Ericr
Livewrong
pi_154485621
Volgens mij heeft Lucien van Impe juist een onbevlekt blazoen. Wanneer heeft van Impe ooit een dopingcontrole geweigerd?
pi_154485833
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij heeft Lucien van Impe juist een onbevlekt blazoen. Wanneer heeft van Impe ooit een dopingcontrole geweigerd?
Zie hier.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  maandag 20 juli 2015 @ 13:37:09 #185
14505 OProg
A Life in Music
pi_154485837
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:29 schreef Ericr het volgende:
http://www.sportgeschiede(...)en-de-schoonste.aspx

Wel uit 2007, maar Van Impe werd toen aangemerkt als de schoonste..

[edit]
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:36 schreef nostra het volgende:

[..]

Zie hier.
Wow. Goed speurwerk, dit is voor het eerst dat ik dit zie. :o :o

Verder wel gewoon wat treurig, dopingcontrole na de Acht van Chaam. :')
Mede omdat hij door moest naar de volgende rit om geld te verdienen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 20 juli 2015 @ 15:32:33 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_154488739
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:00 schreef DeeBee het volgende:
Dat is inderdaad hilarisch, want al die tests zijn nooit afgenomen. Toch apart voor deze ploeg die alles wetenschappelijk benadert.

Een ding moet je Sky nageven, ze hebben de beste marketing-machine. Gewoon 'after the fact' een bio schrijven voor Froome ('Mein Climb', zoals ze de biografie altijd in The Clinic noemen :D :') ), met niet kloppende tijdlijnen en tegenstrijdige verklaringen vergeleken met eerdere interviews en gegevens. Leuke verhalen over geen Nutella meer eten en 10 uur per dag trainen, want overtraining bestaat niet en waarom zou je het wetenschappelijk opgestelde trainingsprogramma volgen inderdaad...

David Walsh is wel een ongelofelijke sell-out, maar geef hem eens ongelijk, ze zullen hem er vast vorstelijk voor betalen. En 95% van de Angelsaksische volgers leest toch alleen de standaard berichten in de media, dus gaan mee in de door Sky gecreeerde 'narrative' van glorieuze Britse helden die ondanks de valsspelende Italianen en Spanjaarden toch de Tour weten te winnen! Oh glorious Brittania. :')
Aha dus Syntix is gewoon door Sky ingezet in die marketingmachine om hier alleen maar positieve dingen over Froome te posten, nu zie ik het pas!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_154489772
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:59 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat is inderdaad hilarisch, Sky die geen Vo2Max tests zou afnemen...

Die 7,04 w/kg zou nog hoger zijn, aangezien die gebaseerd zou zijn op 71 kg. En waarschijnlijk is die een stuk lichter op dit moment.

marginal gains my ass
En die 7,04 zou een stuk lager zijn (6,09) volgens @ammattipyoraily. Vergelijkbaar met Nibali vorig jaar.
  maandag 20 juli 2015 @ 16:33:40 #188
40566 Ericr
Livewrong
pi_154490358
7,04 is ook te hoog, dan zou Gesink ook richting de 6,5 gaan terwijl zijn wattage op Strava daar duidelijk onder zat. Wel een stuk boven de 6 watt per kilo getrapt maar toen vlakte het alweer wat af.
pi_154499127
Waarom zouden ze niet gewoon bijvoorbeeld het aantal omwentelingen per minuut live publiceren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154499148
Oortjes mogen ze wat bij betreft ook verbieden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_154500926
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:14 schreef Zelva het volgende:
Rob Ruijgh
Holy shit, ik was die renner helemaal vergeten. Hij was best een hype in 2011 (of '12?)
  maandag 20 juli 2015 @ 22:22:13 #192
108913 Godshand
guide4you
pi_154500961
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_154500991
Ik kan 7.04 watt/kg trappen.

Zo zegt zoiets niets. Het gaat om hoe lang. Weet niet waar die schatting vandaan komt.
pi_154501514
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 22:22 schreef Harunobu het volgende:
Ik kan 7.04 watt/kg trappen.

Zo zegt zoiets niets. Het gaat om hoe lang. Weet niet waar die schatting vandaan komt.
Dat was het gemiddelde over de slotklim van de 1e Pyreneënetappe, dus 40 minuten lang.
Of de berekening klopt, daar heb ik wel wat twijfels bij.
  maandag 20 juli 2015 @ 22:47:39 #195
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_154501801
quote:
weet je wel hoe vaak Skynet iets beloofd heeft en niet gedaan?
  maandag 20 juli 2015 @ 22:51:25 #196
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_154501915
quote:
Wat was het de vorige keer ook alweer, alleen de data van sinds die beruchte Vuelta toch?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 00:04:11 #197
39333 Zelva
pi_154503721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zouden ze niet gewoon bijvoorbeeld het aantal omwentelingen per minuut live publiceren?
Wat zegt dat dan?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 00:04:46 #198
39333 Zelva
pi_154503735
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 22:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat was het de vorige keer ook alweer, alleen de data van sinds die beruchte Vuelta toch?
Precies, uiteraard krijgen we alleen gegevens van na de big bang te zien.
pi_154503982
Meer data info tijdens de tour a la formule 1.

Dus team communicatie openbaar en live op tv, camera in ploegautos, liveg opro footage, live hartslag/wattage/cadans/snelheid etc info van alle renners op tv, gps trackers op Google maps kaartje van alle renners.
hardcoholic
  dinsdag 21 juli 2015 @ 01:43:50 #200
108913 Godshand
guide4you
pi_154505540
Die demarrage van Nibali vandaag was ook buitenaards. 36 km/hr bij 10% bergop :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')