quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:31 schreef Artoo het volgende:
Ik maakte gisteravond zelf tompoucen. Het was helemaal niet zo awesome
quote:
Nein man! Ik maak vrijwel niets met pakjes/pakketten. Zelf gemaakt bakkersroom, bladerdeeg, glazuur. Het was wel lekker, maar niet vet goed gelukt en eigenlijk ook niet meer awesome dan die van de bakker.quote:
Ik gebruik gewoon zo'n pak van Dr. Oetker.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:03 schreef Fripsel het volgende:
Oeh kwarktaart, dat is lang geleden dat ik dat op heb.
Ben van plan om morgen deze te gaan bakken: http://www.ah.nl/allerhan(...)kjes-met-cranberry-s
Ik bakte altijd heel graag, maarja we zijn maar met z'n tweeen en dan een hele taart te maken. tegenwoordig stop ik na 1 stukje.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:35 schreef Artoo het volgende:
Ik vind Jelmer de Boer's versie van kwarktaart ook vrij geniaal!
http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/
Heb vandaag een taart gemaakt. Alleen heb ik de cream cheese er uit gelaten, 30g whey er in gedaan (had nog een proefzakje liggen), en ik heb digestive koekjes gebruik in plaats van roggebrood. 171 kcal per punt (ik verdeel de taart in 10 stukken)
Zoveel extra kcal heb ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon iedere dag een stuk kwark taart
Hoeveel kcal zitten er op jouw manier in 1 punt dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon zo'n pak van Dr. Oetker.
Wel twee keer zoveel kwark, een beetje whey erbij, en nog wat andere kleine aanpassingen. Past zo makkelijk binnen m'n dieet.
Dan heb je niet de goede taartquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoveel extra kcal heb ik nu ook weer niet
Hoe erg proef je die dadels terug? Dat is een van de weinige dingen waar ik niet van hou en die je vaak terug ziet komen bij recepten..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:35 schreef Artoo het volgende:
Ik vind Jelmer de Boer's versie van kwarktaart ook vrij geniaal!
http://jelmerdeboer.nl/vezelrijke-kwarktaart/
Heb vandaag een taart gemaakt. Alleen heb ik de cream cheese er uit gelaten, 30g whey er in gedaan (had nog een proefzakje liggen), en ik heb digestive koekjes gebruik in plaats van roggebrood. 171 kcal per punt
Kloptquote:
Dunno, want ik heb geen dadels gebruiktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe erg proef je die dadels terug? Dat is een van de weinige dingen waar ik niet van hou en die je vaak terug ziet komen bij recepten..
Oh dacht dat je er wel dadels bij had gedaan. Misschien toch maar eens proberen dan ^^quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dunno, want ik heb geen dadels gebruiktIk heb 200g digestive koekkruimels als bodem, wel met dezelfde hoeveelheid boter.
Nee, ik heb het nog niet geprobeerd met dadels... Roggebrood als bodem lijkt me namelijk super viesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh dacht dat je er wel dadels bij had gedaan. Misschien toch maar eens proberen dan ^^
Ik schep gewoon op met een grote lepel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zitten er op jouw manier in 1 punt dan?
Netjes! Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |