Pas je op dat je niet een te grote broek hebt straks? Je kan nog beter een te kleine dan een te grote broek hebben als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik minder milka eten, dan had de S vast gepast![]()
Be right back ff milka uitkotsen. En mijn splitijsje. En mijn banaan. En mijn krentenbol.
Eh, jij liever dan ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik buiten niet op het tempo fiets als in de sportschool (naast dat mijn fiets een krot is).
Fietsen op een krot is kut hoor (hihi kutquote:
Jelmer is een baas.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:51 schreef Qwea het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/afvallen-is-gemakkelijk/
Blessureschema ftwquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fietsen op een krot is kut hoor (hihi kut).
Sinds het afstellen van mijn fiets heb ik last van mijn schenenshinsplings gevoel. Eens de zolen uit mijn schoenen maar flikkeren en anders zondag voor de nieuwe koppeltijdrit maar even vragen of ze er naar kan kijken voor me
En ik wil hardlopen /fwp
Oooh btw, goed restaurant in 072, go!
Nou het komt pas sinds de fietsafstelling. Of omdat ik alles + meer heb gegeven bij die koppeltijdrit, daar ben ik nog niet uitquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Blessureschema ftwVoor mij werkt het
Ik vind dat hij daar best een punt heeft eigenlijk.quote:“Als je kinderen dik zijn en gepest worden op school is dat jouw fout omdat je te lui bent om een fatsoenlijke maaltijd te koken”.
Dat kan ik wel waarderen. Tegenwoordig lijkt het wel normaal als men obesitas heeft.quote:Veteraan (dat moet je er altijd bij zeggen in de V.S.) John Burke vertelt ons niets nieuws over overgewicht. Hij stript de boodschap slechts van alle politieke correctie. Hij verlaagt het Oprah-gehalte in de manier waarop gesproken wordt over overgewicht. Recht voor je raap, ongenuanceerd en geagiteerd, sprekend uit frustratie door acceptatie van obesitas.
Ik zat me gisteren op het strand echt te verbazen over de hoeveelheid dikke kinderenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:45 schreef Qwea het volgende:
http://www.fitsociety.nl/afvallen/dikke-mensen-zijn-walgelijk/
[..]
Ik vind dat hij daar best een punt heeft eigenlijk.
[..]
Dat kan ik wel waarderen. Tegenwoordig lijkt het wel normaal als men obesitas heeft.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:45 schreef Qwea het volgende:
http://www.fitsociety.nl/afvallen/dikke-mensen-zijn-walgelijk/
[..]
Ik vind dat hij daar best een punt heeft eigenlijk.
[..]
Dat kan ik wel waarderen. Tegenwoordig lijkt het wel normaal als men obesitas heeft.
Ja ik net ook. Naast me net nog dik gezin, echt obesitas morbide dik... en een kind wat gewoon een michelin mannetje was. En wat eten ze? Dikke vette hamburgers met saus wat eruit druipt en borden vol met friet. Kind ging 4x een ijsje halenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren op het strand echt te verbazen over de hoeveelheid dikke kinderenEcht bizar gewoon
Ja nou echt. En dat hele gelul van "Ja ik heb geen tijd!!!!" bullshit. Tijd maak je. Ligt er maar net aan wat je belangrijk vindt. Ik heb "ook geen tijd" om fucking om 05u mijn nest uit te gaan. Maak maar tijd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Zag gister ook op tv dat vet veel jonge kinderen verotte tanden hebben, ook allemaal door suikerrijke drankjes en bende en lamme ouders. 'geen tijd' voor de tandarts? Kom op zeg dan neem je jezelf toch niet serieus?
Ja, true storyquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:52 schreef gcjoel het volgende:
Kunnen die kinderen later wel mooi zeggen dat het in de genen zit
Want mama is ook dik!
Ik had echt geen zin om te koken vanavond maar na een uur wachten was er nog steeds niet magisch iets ontstaan dus toch maar gekooktquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik net ook. Naast me net nog dik gezin, echt obesitas morbide dik... en een kind wat gewoon een michelin mannetje was. En wat eten ze? Dikke vette hamburgers met saus wat eruit druipt en borden vol met friet. Kind ging 4x een ijsje halen4x!
[..]
Ja nou echt. En dat hele gelul van "Ja ik heb geen tijd!!!!" bullshit. Tijd maak je. Ligt er maar net aan wat je belangrijk vindt. Ik heb "ook geen tijd" om fucking om 05u mijn nest uit te gaan. Maak maar tijd.
[..]
Ja, true story
Lamme takken die kabouters, hier voeren ze ook niks uitquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had echt geen zin om te koken vanavond maar na een uur wachten was er nog steeds niet magisch iets ontstaan dus toch maar gekookt
"Ja, maar kinderen krijgen is een recht"quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik net ook. Naast me net nog dik gezin, echt obesitas morbide dik... en een kind wat gewoon een michelin mannetje was. En wat eten ze? Dikke vette hamburgers met saus wat eruit druipt en borden vol met friet. Kind ging 4x een ijsje halen4x!
[..]
Ja nou echt. En dat hele gelul van "Ja ik heb geen tijd!!!!" bullshit. Tijd maak je. Ligt er maar net aan wat je belangrijk vindt. Ik heb "ook geen tijd" om fucking om 05u mijn nest uit te gaan. Maak maar tijd.
[..]
Ja, true story
hebben ze je huis niet ff schoongemaakt toen je weg was?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:07 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lamme takken die kabouters, hier voeren ze ook niks uit
Als je opgegroeid bent met cola, patat, frikandellen en afhaalpizza's kan ik begrijpen dat het moeilijk is om een balans te vinden en om gezond te leren eten. Niets is onmogelijk, maar 't lijkt mij moeilijk om oude vertrouwde (en makkelijke) patronen te doorbreken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:52 schreef gcjoel het volgende:
Kunnen die kinderen later wel mooi zeggen dat het in de genen zit
Want mama is ook dik!
Ik heb maar maaltijdsalade gehaaldquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had echt geen zin om te koken vanavond maar na een uur wachten was er nog steeds niet magisch iets ontstaan dus toch maar gekookt
"Ons wondertje"quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
"Ja, maar kinderen krijgen is een recht"_!
Vetklep.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een behoorlijke aanleg om snel dik te worden. Mijn ouders hebben altijd hun best gedaan om mij niet dik te laten worden. Waar ze toen ook in geslaagd zijn... Tot ik op mezelf ging wonen![]()
Ik vind het ook kei zielig wat sommige mensen hun kinderen allemaal geven..
Omg, die heb ik ook gezien jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
Och.. doet me denken aan een tv programma waarbij ze tegen de moeder zeggen dat alle friet en frikandellen enzo uit de viezer moeten. Begint dat wijf ineens te janken en oh wat zielig voor de kinderen en blabla_!
Bweh, sneu. Maar denk toch dat we in Nederland vrij gezond eten over het algemeen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:37 schreef Maraca het volgende:
Och.. doet me denken aan een tv programma waarbij ze tegen de moeder zeggen dat alle friet en frikandellen enzo uit de viezer moeten. Begint dat wijf ineens te janken en oh wat zielig voor de kinderen en blabla_!
Lol, heb je gezien hoeveel overgewicht nederlanders hebben?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:39 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Bweh, sneu. Maar denk toch dat we in Nederland vrij gezond eten over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |