abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:18:44 #251
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_154757113
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wel als je dan denkt dat alles automagisch goed gaat daardoor.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat denkt.
pi_154757348
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:42 schreef Fer het volgende:

[..]

Kwestie van zelf anticiperen denk ik. Als je iemand rechts ziet rijden, die harder als zijn voorligger gaat, kun je wel raden dat ie op een gegeven moment naar links zal komen.

Dan heb jij de keuze om er iets mee te doen.

Als ik 120 ga en in wil halen, terwijl er links iemand aankomt met 130, zal ik, zolang diegene niet al te dichtbij is genaderd gewoon naar links gaan.

Dat de achterligger op een bepaald moment even moet inhouden is niet te vermijden.

Btw, mijn eco bijteller komt ook niet boven de 2000 toeren.

Mijn ervaring met een snellere auto is dat je juist eerder iemand de ruimte kan geven, je zit immers sneller weer op kruissnelheid.
Precies, het is even opletten en rekening houden met elkaar. Als ik zie dat iemand voor me waarschijnlijk naar links gaat willen en dat hij anders vast gaat zitten achter een vrachtauto, dan wil ik best mijn voetje van het gas halen om het allemaal soepel te laten lopen voor iedereen.

Presteert iemand het om door niet vooruit te kijken ineens naar links te willen met een te groot snelheidsverschil terwijl er achter me genoeg ruimte is en voor me genoeg ruimte was, dan heeft ie ff pech. Ik ga niet remmen tenzij het niet anders kan.

Gisteren trouwens ook een blaartrekkend tafereel op de snelweg. Een beetje slingerende Volvo stationwagen die ook nog eens beurtelings 90 en 110 reed. Kan ik er eindelijk langs, zie ik dat de bestuurster gewoon half achterstevoren tegen haar kinderen zat te schreeuwen. Kinderen zaten ook niet vast en mepten op elkaar in. Lekker veilig 8)7
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:19:59 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154760327
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat is omdat mensen te fucking achterlijk zijn om borden te kunnen lezen.
Het heeft idd niks te maken met het invoeren van minstens vier manieren om dezelfde maatregel uit te leggen idd :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154763507
Een vraagje: Ik heb een sympathieke 206je 1.4, prima autotje, maar niet bijzonder pittig ofzo. Bij mijn werk-woonverkeer is er een oprit voor de autosnelweg (120km/u) die redelijk heuvel op is. Ik blijf zo lang mogelijk in de lagere versnelling rijden en probeer op zijn minst 80 te rijden om op de snelweg te komen. Hierna kan ik het pedaal helemaal induwen in de hoop zo snel mogelijk op 120 te zitten. Nu komt het geregeld voor dat achterliggers dit geduld niet hebben, mij met 110 willen gaan inhalen terwijl ik al bijna op 120 zit als ze mij inhalen.

Ik snap dat het voor hen wellicht overkomt als expres harder rijden als ik ingehaald dreig te worden. Maar mijn auto kan gewoon niet sneller. _O- Wat doen jullie in zo'n situatie? Gewoon zoiets van fuck dat, ik ben over een paar seconden gewoon op 120 en dan zie je maar wat je daarna denkt te moeten doen, of toch gas loslaten en daarna nog langer nodig te hebben om op 120 te komen.

Geen groot probleem, maar ik maak het nu een aantal weken mee (nieuw werk, dus nieuwe route)
Of saté?
pi_154763570
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:14 schreef De-Hamster het volgende:
Een vraagje: Ik heb een sympathieke 206je 1.4, prima autotje, maar niet bijzonder pittig ofzo. Bij mijn werk-woonverkeer is er een oprit voor de autosnelweg (120km/u) die redelijk heuvel op is. Ik blijf zo lang mogelijk in de lagere versnelling rijden en probeer op zijn minst 80 te rijden om op de snelweg te komen. Hierna kan ik het pedaal helemaal induwen in de hoop zo snel mogelijk op 120 te zitten. Nu komt het geregeld voor dat achterliggers dit geduld niet hebben, mij met 110 willen gaan inhalen terwijl ik al bijna op 120 zit als ze mij inhalen.

Ik snap dat het voor hen wellicht overkomt als expres harder rijden als ik ingehaald dreig te worden. Maar mijn auto kan gewoon niet sneller. _O- Wat doen jullie in zo'n situatie? Gewoon zoiets van fuck dat, ik ben over een paar seconden gewoon op 120 en dan zie je maar wat je daarna denkt te moeten doen, of toch gas loslaten en daarna nog langer nodig te hebben om op 120 te komen.

Geen groot probleem, maar ik maak het nu een aantal weken mee (nieuw werk, dus nieuwe route)
Ik heb een auto met 1.0 L motor en heb dit probleem nooit. Met 80 de snelweg op is echt asociaal. Oplossing: planken vanaf het begin van de oprit. In de derde versnelling kun je best tot 100 komen.
Professioneel gifmenger.
pi_154763717
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik heb een auto met 1.0 L motor en heb dit probleem nooit. Met 80 de snelweg op is echt asociaal. Oplossing: planken vanaf het begin van de oprit. In de derde versnelling kun je best tot 100 komen.
100 in de drie?! Dan zit ik al lang en breed in de vijf. Bij 60 km zit ik al op 3000 toeren en ga ik naar de vier om daarna te wachten tot idd 80/90 om naar de 5 te gaan.
Of saté?
pi_154763849
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:22 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

100 in de drie?! Dan zit ik al lang en breed in de vijf. Bij 60 km zit ik al op 3000 toeren en ga ik naar de vier om daarna te wachten tot idd 80/90 om naar de 5 te gaan.
Dan zit daar je probleem! *O*
Later schakelen = meer porrie = meer snelheid = minder gevaarlijk doen met invoegen.
Professioneel gifmenger.
  donderdag 30 juli 2015 @ 14:28:59 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154763937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:22 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

100 in de drie?! Dan zit ik al lang en breed in de vijf. Bij 60 km zit ik al op 3000 toeren en ga ik naar de vier om daarna te wachten tot idd 80/90 om naar de 5 te gaan.
Tijdens invoegen ram ik rustig in zijn drie als het nodig is, invoegen, gas los, koppeling in en schakelen naar vijf.

Meestal niet nodig maar als je kort/weinig ruimte hebt moet je simpelweg toeren hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154763978
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tijdens invoegen ram ik rustig in zijn drie als het nodig is, invoegen, gas los, koppeling in en schakelen naar vijf.

Meestal niet nodig maar als je kort/weinig ruimte hebt moet je simpelweg toeren hebben.
Ik sla de vier nooit over. In drie naar 120 maakt erg veel herrie, in vijf naar 120 duurt eeuwig...
Professioneel gifmenger.
pi_154764028
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:22 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

100 in de drie?! Dan zit ik al lang en breed in de vijf. Bij 60 km zit ik al op 3000 toeren en ga ik naar de vier om daarna te wachten tot idd 80/90 om naar de 5 te gaan.
Waar begint het rooie stuk op jou toerenteller? Nog niet bij 3000 toch?
De grap is inderdaad dat je motor pas echt fatsoenlijk kracht kan zetten boven de 300 toeren meestal.
pi_154764310
Thanks allemaal, wellicht zit ik te geforceerd met die na 2000/2500 toeren overschakelen regel van de rijlessen in mijn hoofd. Dan gaan we eens langer in de 3 de toeren injagen.
Of saté?
  donderdag 30 juli 2015 @ 14:44:05 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154764370
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:30 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik sla de vier nooit over. In drie naar 120 maakt erg veel herrie, in vijf naar 120 duurt eeuwig...
Met de 3 haal je 100-110 makkelijk of sluit je iig aan bij het verkeer. In vijf knallen = meerijden, naar vier schakelen = plaats zoeken en doorstromen.
Al met al maakt het niet gek veel uit en hangt het er vooral vanaf wat je moet/wil doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 30 juli 2015 @ 14:44:22 #263
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154764382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:42 schreef De-Hamster het volgende:
Thanks allemaal, wellicht zit ik te geforceerd met die na 2000/2500 toeren overschakelen regel van de rijlessen in mijn hoofd. Dan gaan we eens langer in de 3 de toeren injagen.
Moet je eens de bergen mee in rijden :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_154764583
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik heb een auto met 1.0 L motor en heb dit probleem nooit. Met 80 de snelweg op is echt asociaal. Oplossing: planken vanaf het begin van de oprit. In de derde versnelling kun je best tot 100 komen.
80 asociaal? Vrachtwagens mogen niet eens harder. Als je auto het niet trekt dan trekt die het niet.
pi_154765331
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:42 schreef De-Hamster het volgende:
Thanks allemaal, wellicht zit ik te geforceerd met die na 2000/2500 toeren overschakelen regel van de rijlessen in mijn hoofd. Dan gaan we eens langer in de 3 de toeren injagen.
Doe alleen niet teveel bij koude motor.
pi_154766097
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Ciora het volgende:

[..]

Doe alleen niet teveel bij koude motor.
Gelukkig is de snelweg-oprit bij mijn huis in de buurt heuvel-af en kneiter-lang :) Daar haal ik het makkelijk tot de 130 zonder hoog in de toeren te moeten.
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:49:54 #267
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_154766156
Geen irritatie van mezelf, maar:

https://www.facebook.com/(...)1050/?type=2&theater

Man, man, man, man.. Typisch Nederlands rijgedrag ook weer.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_154766238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:47 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Gelukkig is de snelweg-oprit bij mijn huis in de buurt heuvel-af en kneiter-lang :) Daar haal ik het makkelijk tot de 130 zonder hoog in de toeren te moeten.
Bij de oprit naar de A30 moet ik altijd flink toeren maken ;( M'n auto ontploft nog een keer.
Tap tap tap
pi_154766745
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:22 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

100 in de drie?! Dan zit ik al lang en breed in de vijf. Bij 60 km zit ik al op 3000 toeren en ga ik naar de vier om daarna te wachten tot idd 80/90 om naar de 5 te gaan.
Dan snap ik wel waarom achterliggers je druk in gaan halen. Niet lullig bedoeld.
Hier had uw reclame kunnen staan.
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:26:55 #270
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154767138
Toch kunnen rij-instructeurs daar ook wel wat beter mee omgaan.
Ja, 2000/2500 toeren = schakelen is een handig getal om te onthouden. Maar daar houdt blijkbaar bij veel instructeurs de uitleg op.

Ze zouden na de lessen bebouwde kom wel eens wat beter uit mogen leggen hoe doorstroming en invoegen werkt en dat je auto niet ontploft als je 4000 toeren maakt. En dat je bij benzine-auto's er rustig 1000/1500 toeren bij op mag tellen, aangezien zo'n beetje elke instructeur een dieselauto heeft.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_154767460
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:42 schreef De-Hamster het volgende:
Thanks allemaal, wellicht zit ik te geforceerd met die na 2000/2500 toeren overschakelen regel van de rijlessen in mijn hoofd. Dan gaan we eens langer in de 3 de toeren injagen.
Precies. Ik kreeg een 18 jaar oude Daihatsu met een 1.3 met 120 de snelweg op na enige oefening. Gewoon lekker door laten blazen in zijn 3 tot een km of 90 op zijn minst. 3000 toeren is niks!
En ik ben verder een vrij stereotype trut met auto's, dus als ik dat kan kan jij het ook :)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_154768447
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:17 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Als ik volgas trap kom ik bij de blokmarkering niet aan 80km/h. Misschien dat dit irritant is, maar in dat geval zal ik dus niet meteen aan begin invoegstrook naar links zwaaien.
Een vrachtwagen is natuurlijk weer wat anders.
pi_154768479
Weinig dingen zo lekker trouwens als de auto's voor je nadat ze invoegen nog voorbij knallen op de invoegstrook _O_
pi_154768517
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij de oprit naar de A30 moet ik altijd flink toeren maken ;( M'n auto ontploft nog een keer.
Die zijn toch allemaal best wel lang? Of is 't vanuit zoeen durp daar? :P
pi_154768774
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:49 schreef OudeBok het volgende:
Geen irritatie van mezelf, maar:

https://www.facebook.com/(...)1050/?type=2&theater

Man, man, man, man.. Typisch Nederlands rijgedrag ook weer.
Dat is iemand van het flitsservice forum dus ineens moet al het kritiek zorgvuldig geplaatst worden. Dus ineens is de frontcam interessant ter beoordeling van het volledige beeld. Wanneer het gaat om een willekeurig iemand van buiten flitsservice is de strontkar die diegene over zich heen krijgt niet te harden en wordt zijn rijbewijs ritueel verbrand.

Komisch om die dubbele standaard op te merken, daar niet van.
pi_154768869
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:14 schreef Ciora het volgende:

[..]

Die zijn toch allemaal best wel lang? Of is 't vanuit zoeen durp daar? :P
Vanuit een dorrup daar :P Ik moet eerst een vrij scherpe bocht maken vlak voor ik kan invoegen, mijn dopje krijgt niet goed de kans om op tijd vaart te maken aangezien het daar 120 is.
Tap tap tap
pi_154769834
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vanuit een dorrup daar :P Ik moet eerst een vrij scherpe bocht maken vlak voor ik kan invoegen, mijn dopje krijgt niet goed de kans om op tijd vaart te maken aangezien het daar 120 is.
Vanaf de Rijksweg richting Arnhem/Utrecht zeker? Zit nog wel een lange invoegstrook achter.

Vorige week klem achter een dikke stationwagen die honderd meter voor elk stoplicht al op de rem trapte (Van 45 naar 15 kilometer per uur) en vervolgens met die snelheid rustig naar het stoplicht rolde.. Heel apart.
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:29:04 #278
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_154770063
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:26 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Dat is iemand van het flitsservice forum dus ineens moet al het kritiek zorgvuldig geplaatst worden. Dus ineens is de frontcam interessant ter beoordeling van het volledige beeld. Wanneer het gaat om een willekeurig iemand van buiten flitsservice is de strontkar die diegene over zich heen krijgt niet te harden en wordt zijn rijbewijs ritueel verbrand.

Komisch om die dubbele standaard op te merken, daar niet van.
Huh? Ik volg je reactie eventjes niet.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_154770232
Leg je telefoon weg als je rijdt! :( Zonet weer een aantal van die figuren die al slingerend over de snelweg rijden, dan 110, dan ineens 140, zonder kijken naar links en ga zo door. Zal vast een heul errug belangrijk gesprek zijn.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_154771184
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:29 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Huh? Ik volg je reactie eventjes niet.
Ik zal mijn best doen.
Het flitsservice forum is een verzamelplaats waar snelheidsrijders hun capriolen vertonen (afgeschermd sinds een wat groter publiek het gevonden heeft) en in het algemeen afgeven op medeweggebruikers in Nederland. Soms terecht, soms onterecht. Maar dat laat ik ff in het midden.

Iedereen die dergelijk gedrag zoals de uploader vertoont dient volgens hun zijn of haar rijbewijs door te knippen danwel te verbranden. Nu is het zo dat die uploader van het filmpje dat je hier geplaatst hebt een van hun zelf betreft geldt dat helemaal niet meer en is het nog net niet de schuld van de audi chauffeur dat ie zo hard rijdt in Duitsland, wat dan weer het mekka van flitsservice is (want ongelimiteerd hardrijden _O_ _O_ ).

Ik vind het schattig. Ik weet dat ze meelezen dus groetjes terug :W

[ Bericht 0% gewijzigd door TwisterNederland op 30-07-2015 19:16:31 (typo's) ]
pi_154775097
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik heb een auto met 1.0 L motor en heb dit probleem nooit. Met 80 de snelweg op is echt asociaal. Oplossing: planken vanaf het begin van de oprit. In de derde versnelling kun je best tot 100 komen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:22 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

100 in de drie?! Dan zit ik al lang en breed in de vijf. Bij 60 km zit ik al op 3000 toeren en ga ik naar de vier om daarna te wachten tot idd 80/90 om naar de 5 te gaan.
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tijdens invoegen ram ik rustig in zijn drie als het nodig is, invoegen, gas los, koppeling in en schakelen naar vijf.

Meestal niet nodig maar als je kort/weinig ruimte hebt moet je simpelweg toeren hebben.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:30 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik sla de vier nooit over. In drie naar 120 maakt erg veel herrie, in vijf naar 120 duurt eeuwig...
Grappig dat men hier zo precies weet hoe men schakelt. Dat gaat bij mij automatisch, beetje op gevoel. Maar vraag me nu niet bij hoeveel toeren ik naar welke versnelling schakel.
pi_154775698
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Met de 3 haal je 100-110 makkelijk of sluit je iig aan bij het verkeer. In vijf knallen = meerijden, naar vier schakelen = plaats zoeken en doorstromen.
Al met al maakt het niet gek veel uit en hangt het er vooral vanaf wat je moet/wil doen.
Kijk nog even terug wat voor gebakje ik rij. :D
Professioneel gifmenger.
  FOK!fotograaf donderdag 30 juli 2015 @ 22:00:52 #283
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_154775798
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef TwisterNederland het volgende:
is het nog net niet de schuld van de audi chauffeur dat ie zo hard rijdt in Duitsland, wat dan weer het mekka van flitsservice is (want ongelimiteerd hardrijden _O_ _O_ ).
Ik vind die Audi ook wel een beetje een knuppel door alleen op dagrijleds te rijden. Je ziet hem pas als ie voorbij die brug is echt goed, als je erop gaat kijken zie je hem al eerder, maar dan is het donkergrijs tegen lichtgrijs. Op het moment dat je hem goed ziet, is de filmer al halverwege zijn opschuivende manoeuvre. Dus ja, die knuppel die naar links gaat is fout, maar die knuppel in die Audi zonder dimlicht aan is ook niet echt slim, zeg maar. Verder heb ik het gevoel, na een aantal keer kijken, dat hij pas gaat remmen nadat hij zijn grootlicht gegeven heeft (dus veel te laat!), in plaats van op het moment dat duidelijk wordt dat de filmer echt wel naar links komt. En tsja, ik rijd zelf ook graag door, maar je weet, juist in Duitsland, dat het een risico is dat je flink in de ankers kan omdat er iemand naar links komt zetten. Helaas zijn de Duitsers daar ook al aardig meester in aan het worden, alhoewel Nederlanders nog steeds op de eerste plaats staan.

Ik ben wel benieuwd naar de beelden van de front, want die Audi heeft blijkbaar nog ruimte om hem er rechts (remmend) naast te zetten. Echter wordt uit de beelden niet duidelijk hoeveel ruimte dat was. Is het een ruime autolengte die hij daarbij extra kan nemen (wat net genoeg kan zijn om je snelheid eruit te remmen) of zit er duidelijk meer ruimte?

Verder vind ik je erg negatief (heb ik al vaker gezegd). Ik lees ook mee op Flitsservice en ik krijg juist de indruk dat het topic waarin deze geplaatst is, een topic is waar bestuurders hun eigen fouten/stommiteiten laten zien. Mag je een hoop van vinden, maar bij een hoop Nederlanders ontbreekt de zelfreflectie compleet. Toeteren omdat ze voorrang nemen/je compleet over het hoofd zien en dan gewoon doorzetten/braketesten/terugtoeteren.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_154775993
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:40 schreef deezler het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Grappig dat men hier zo precies weet hoe men schakelt. Dat gaat bij mij automatisch, beetje op gevoel. Maar vraag me nu niet bij hoeveel toeren ik naar welke versnelling schakel.
2900 is het best voor je motor geloof ik
Als ik de snelweg op ga gaat ie bij mij veel verder. Gewoon omdat dat leuk is :P
  FOK!fotograaf donderdag 30 juli 2015 @ 22:06:45 #285
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_154776014
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Beppiie het volgende:
2900 is het best voor je motor geloof ik
_O- _O- _O- _O-
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_154776090
Correct me if i'm wrong. Had ik zo geleerd toen ik 18 was en vaker gehoord ;) haha
  FOK!fotograaf donderdag 30 juli 2015 @ 22:10:12 #287
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_154776151
Er is geen vast toerental dat het best is voor een motor, dit hangt af van diverse factoren. Zo zal een motorblok met een lange, grote slag minder toeren willen draaien dan een motorblok met een korte slag. Een turbo heeft invloed, etc.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_154776291
Haha ok, weer wat geleerd :P
pi_154776302
Geen toerenteller. Volgens mij hangt mijn schakelgedrag samen met het volume van de radio. :@
Professioneel gifmenger.
pi_154776858
Een fort ka van mijn oma die helemaal kapot gereden is. (vooral versnellingsbak) Rijdt, zeker als beginend bestuurder, megakut :')

En nog mijn eigen stommiteit, haakse bochten :') stoeprandje mee :@

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2015 22:29:43 ]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:02:06 #291
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_154782047
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen.
Het flitsservice forum is een verzamelplaats waar snelheidsrijders hun capriolen vertonen (afgeschermd sinds een wat groter publiek het gevonden heeft) en in het algemeen afgeven op medeweggebruikers in Nederland. Soms terecht, soms onterecht. Maar dat laat ik ff in het midden.

Iedereen die dergelijk gedrag zoals de uploader vertoont dient volgens hun zijn of haar rijbewijs door te knippen danwel te verbranden. Nu is het zo dat die uploader van het filmpje dat je hier geplaatst hebt een van hun zelf betreft geldt dat helemaal niet meer en is het nog net niet de schuld van de audi chauffeur dat ie zo hard rijdt in Duitsland, wat dan weer het mekka van flitsservice is (want ongelimiteerd hardrijden _O_ _O_ ).

Ik vind het schattig. Ik weet dat ze meelezen dus groetjes terug :W
Ah!

Ik was even bang, dat je mij ervan betichtte me tegen die Audi te keren :9. Ik snap, en dat is inderdaad triestheid ten top. Ook zo'n typisch NL weggebruiker streekje: "Ja, maar hij.."
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_154782256
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Beppiie het volgende:

[..]

2900 is het best voor je motor geloof ik
Als ik de snelweg op ga gaat ie bij mij veel verder. Gewoon omdat dat leuk is :P
Okee, als jij het zegt...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:14:31 #293
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154782326
Weer groot licht en middelvinger gekregen van bumperklever omdat ik met 120 op linkerrijstrook durf te rijden om een hele rits auto's de kans te geven in te voegen.

Maar goed, zet een Belg in een auto en hij verandert in een mr. Hyde. Meest slechte automobilisten van Europa.
pi_154782402
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef FritzWepper het volgende:
Weer groot licht en middelvinger gekregen van bumperklever omdat ik met 120 op linkerrijstrook durf te rijden om een hele rits auto's de kans te geven in te voegen.

Maar goed, zet een Belg in een auto en hij verandert in een mr. Hyde. Meest slechte automobilisten van Europa.
Niet alleen voorbehouden aan Belgen hoor. Nederlanders worden nóg irritanter met een stuur in handen.

Toch een vraagje: Je zult vast een goede reden hebben, maareh... waarom ging je naar links om ruimte te maken voor die invoegers?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:25:15 #295
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154782468
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Niet alleen voorbehouden aan Belgen hoor. Nederlanders worden nóg irritanter met een stuur in handen.
:N Ik heb veel op de weg gezeten door heel Europa, ook in de landen waar traditioneel het meeste wordt geklaagd, maar nergens zijn ze zo gestoord op de weg als in België. Daar zijn wij Nederlanders voorbeeldig bij.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:28:21 #296
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154782511
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Ridocar het volgende:

Toch een vraagje: Je zult vast een goede reden hebben, maareh... waarom ging je naar links om ruimte te maken voor die invoegers?
Hoffelijkheid. Zat op dat moment niemand achter me links.
pi_154782568
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

:N Ik heb veel op de weg gezeten door heel Europa, ook in de landen waar traditioneel het meeste wordt geklaagd, maar nergens zijn ze zo gestoord op de weg als in België. Daar zijn wij Nederlanders voorbeeldig bij.
Als ik een gemiddelde Belg moet omschrijven dan zou ik er moeite mee hebben, omdat het een mengelmoes is van onwetendheid, lomp, kort lontje, onverschilligheid en een beetje agressie vanwege chauvenisme (gele kentekens werken als een rode lap op een stier)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:01:00 #298
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_154789691
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:57 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Kijk nog even terug wat voor gebakje ik rij. :D
Ik reed in een 106 uit 1994 met een géénlitermotor. Dan moest je wel en had je geen vijf ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 juli 2015 @ 18:02:20 #299
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_154798516
Sinds ik veel minder woon-werk km op dagbasis rijdt zijn de irritaties miniem te noemen. Ja, je hebt altijd de figuren die op rotondes de richtingaanwijzer niet weten te vinden, op provinciale wegen tractoren die de boel wat ophouden, en verkeerslichten die klote timing hebben qua op rood springen (zó dichtbij dat je vanaf 80 km/u stevig op de remmen moet, maar tegelijkertijd niet verantwoord om gewoon door te karren :') )
  FOK!fotograaf vrijdag 31 juli 2015 @ 22:36:00 #300
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_154806210
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef FritzWepper het volgende:
Weer groot licht en middelvinger gekregen van bumperklever omdat ik met 120 op linkerrijstrook durf te rijden om een hele rits auto's de kans te geven in te voegen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:28 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Hoffelijkheid. Zat op dat moment niemand achter me links.
Je spreekt jezelf tegen, blijkbaar zat er wel iemand achter je.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')