SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo bedoelde ik het ook niet, hè.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:16 schreef Remqo het volgende: [..] Wil ik nog steeds niet. Ik maak liever paintjes in een spontane bui dan dat ik om de 2 dagen wat moet uitpoepen in paint. Kwaliteit gaat boven kwantiteit.
Uh, nee?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon scoren met werk van een ander
Jij niet hoe de NWS-SC in elkaar zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:19 schreef Fylax het volgende:
Fokker89 heeft kennelijk geen idee hoe de Weblog in elkaar zit.
Ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:19 schreef Kauai het volgende:
Word ik nu vergeleken met Charlie Hebdo @TT
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:19 schreef Kauai het volgende:
Als ik weer een paint-topic op KLB maak, mag je wat mij betreft aan linken, eventueel met een interview voor het commentaar erbij.quote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik weer een paint-topic op KLB maak, mag je wat mij betreft aan linken, eventueel met een interview voor het commentaar erbij.
Danny had mijn laatste paint-topic wel op facebook gezet, ik zag je liken fylax.
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier een gepaste reactie op is.
Heel makkelijk:quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier een gepaste reactie op is.
Charlie Hebdo, daar had ik ook nog een mooie paint-topic van gemaaktquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:19 schreef Kauai het volgende:
Show usquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Charlie Hebdo, daar had ik ook nog een mooie paint-topic van gemaakt
De NWS-SC is een onsamenhangend geheel, niet iets dat in elkaar zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij niet hoe de NWS-SC in elkaar zit.
Zelfs een KLB-gast doet mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De NWS-SC is een onsamenhangend geheel, niet iets dat in elkaar zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
KLB is leuk hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs een KLB-gast doet mee.
Laat varen alle hoop
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:32 schreef LTVDK het volgende:
Jullie allemaalEn ik dan? Ik ben altijd aardig voor iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja dat wel, maar jij bent gewoon vreemd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik dan? Ik ben altijd aardig voor iedereen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was ooit leuker, maar de KLB-SC is ook leuk, helaas dat het 's nachts niet meer zo actief is.quote:
Beetje dimmen jij he.quote:
Sleep tight!!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga wel even proberen wat te slapen. Doei!
slaap lekker collegaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga wel even proberen wat te slapen. Doei!
Failaxquote:
Ok sorry.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar jij bent gewoon vreemd.
Mani
Jij bent normaal, wil je zeggen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar jij bent gewoon vreemd.
Mani
Maar je bent wel aardig hoorquote:
Heb ik dat ooit gezegd dan?quote:
1, alleen Kauai.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:40 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel vriendinnetjes heb je nu al heterofylax?
Weet zij dat ook?quote:
Weet je zeker dat het geen 63-jarige vent is?quote:
Oh, ben je nu nog wel geïnteresseerd?quote:
Daar durf ik mijn hand voot in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen 63-jarige vent is?
Ik zou geen appelsapje van hem durven aannemen.quote:
Braadse dan maarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn hand voot in het vuur te steken.
Zal vast, maar dan kun je nog wel even je hand in het vuur stekenquote:
Too closequote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:44 schreef Fylax het volgende:
Kauai en ik zitten altijd op een lijn, toch bæ?
BF'er?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:45 schreef Mani89 het volgende:
Kauai hoe voelt het om te weten dat een BF'er 's nachts in bed aan je denkt?
Betweterige Fielaksquote:
Wil je iets aan ons opbiechten moemoe?quote:
schaf dan een abo aan, dan mag je pratenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben anders best wel rijk hoor. Interesse?
Je kon geen abo voor jezelf betalen, pauper.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben anders best wel rijk hoor. Interesse?
FTFYquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben mijn papa en mama zijn anders best wel rijk hoor. Interesse?
Leer eens lezen, kutje. Ik heb geen geld op de bank. Heb allemaal zwart geld.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je kon geen abo voor jezelf betalen, pauper.
Ssssst.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je iets aan ons opbiechten moemoe?
Belastingdienst ingelichtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leer eens lezen, kutje. Ik heb geen geld op de bank. Heb allemaal zwart geld.![]()
Noemde je me nou kutjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leer eens lezen, kutje. Ik heb geen geld op de bank. Heb allemaal zwart geld.![]()
Smerige drugsdealer/loverboy dat je er bentquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Why not both?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Smerige drugsdealer/loverboy dat je er bent
Terecht ook wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij noemde mij pauper, en je noemt me ook vaak een sukkel.
Joequote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:50 schreef Kauai het volgende:
Ik voel me weer bedreigd hier, waar is Fokker89 als je hem nodig hebt.
KLB gewoontequote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze appte mij, doe niet zo vervelend Fylax, anders zul je de consequenties moeten aanvaarden.
Lees mijn sig nog eens evenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dat trouwens opeens met dat KLB/ONZ volk hier, daar kun je toch niet mee over genocideontkenning praten.
Bedankt voor de snelle respons.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze appte mij, doe niet zo vervelend Fylax, anders zul je de consequenties moeten aanvaarden.
Lees de mijne, dat slaat natuurlijk ook gewoon helemaal nergens op.quote:
hoi collegaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. De rest beschouw ik als collega, maar LTKDV is een concullega.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees de mijne, dat slaat natuurlijk ook gewoon helemaal nergens op.
Zegt net zoveel als die onzin van jou dusquote:
Waarom beschuldig je mij van stalken? Dit is gewoon pure laster, dat waardeer ik niet zoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:55 schreef Fylax het volgende:
De enige keer wanneer je ja zegt tegen LTKDV is als hij vraagt of hij moet stoppen met stalken.
Doe eens lief tegen LTDVK.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:55 schreef Fylax het volgende:
De enige keer wanneer je ja zegt tegen LTKDV is als hij vraagt of hij moet stoppen met stalken.
Ik kan me het eerste nog wel vinden, al moet er nog jaren over heen gaan, je bent nog een groen blaadje, wel met brede interesses.quote:
Zie PI.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom beschuldig je mij van stalken? Dit is gewoon pure laster, dat waardeer ik niet zo
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan me het eerste nog wel vinden, al moet er nog jaren over heen gaan, je bent nog een groen blaadje, wel met brede interesses.
Het tweede, mss over 15 jaar
Ik kan dus gewoon een PI gebruiken en jou een enorme droeftoeter noemen?quote:
Soms.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon een PI gebruiken en jou een enorme droeftoeter noemen?
Fylax wil aan Mani's gladgeschoren kuiten zitten.quote:
Hoe verzint hij dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees de mijne, dat slaat natuurlijk ook gewoon helemaal nergens op.
hey das nie waar dis gwn lasterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 03:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fylax wil aan Mani's gladgeschoren kuiten zitten.
Zie PI.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 03:07 schreef LTVDK het volgende:
Zo, dan is dit topic tenminste ook weer dood voor de komende uren
Welnee, ik kom er ook ff bijquote:Op vrijdag 17 juli 2015 03:07 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Dan ga ik wel gewoon wegquote:
Nou nee want ik ben er weer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 03:07 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klote. Veel te weinig geslapen, ik ga straks nog even liggen. Vanavond ga ik naar het uitvaartcentrum.quote:
Over twee weken weer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... Wanneer dan wel? Heb er speciaal vrij voor genomen.
Ga je alleen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klote. Veel te weinig geslapen, ik ga straks nog even liggen. Vanavond ga ik naar het uitvaartcentrum.
Gelukkig:)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder gaat sowieso mee (het was een familievriend).
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:13 schreef Fylax het volgende:
Ik zit in de trein en er zitten vier meiden naast me die best luidruchtig zijn.
Gooi je periscoop aan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef Fylax het volgende:
En ze hebben ook nog een irritant accent, echt zo'n boerenaccent.
En af en toe een verdwaalde Kingtown met schepje en regenjas.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die ene met zand en schelpjes toch?
En Corrie, die gaat ook altijd graag naar het strand.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
En af en toe een verdwaalde Kingtown met schepje en regenjas.
Ja, ik hoop ook dat jij erbij zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Denken jullie dat dat Mars One project doorgaat? Waar ze een groepje mensen naar Mars sturen?
...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat jij erbij zit.
spannend he, buiten zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:29 schreef Fylax het volgende:
"Oh MH17 was een jaar geled'n, MH17 op 17 juli, no toeval."!!!!!
Toen was jij nog 4.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:29 schreef Fylax het volgende:
"Oh MH17 was een jaar geled'n, MH17 op 17 juli, no toeval."!!!!!
Kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Als het doorgaat hoop ik wel dat ze alle kutmensen naar Mars sturen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Denken jullie dat dat Mars One project doorgaat? Waar ze een groepje mensen naar Mars sturen?
Het lijkt je niet interessant om te volgen mocht het gebeuren?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Als het doorgaat hoop ik wel dat ze alle kutmensen naar Mars sturen.
Nee joh. Volgens mij is het gewoon Utopia in space en Utopia volg ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het lijkt je niet interessant om te volgen mocht het gebeuren?
Utopia vind ik ook niks. Maar dit zou ik toch wel volgen :pquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Volgens mij is het gewoon Utopia in space en Utopia volg ik ook niet.
Voordat ze daar zijn aanbeland duurt wel even, tegen die tijd ben ik dood denk ikquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Utopia vind ik ook niks. Maar dit zou ik toch wel volgen :p
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordat ze daar zijn aanbeland duurt wel even, tegen die tijd ben ik dood denk ik
Dat je mij naar Mars wenst oke... Maar dat er dan ook nog spinnen bij moeten zitten. Hoe fucking naar kan je zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ik hoop dat je hele raketje vol spinnen zit.
En 4 langharige katten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je mij naar Mars wenst oke... Maar dat er dan ook nog spinnen bij moeten zitten. Hoe fucking naar kan je zijn.
We gaan gewoon bij een strandtent zitten, niet op het zand.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:09 schreef YokiKater het volgende:
Fylax gaat echt genieten op de strandje met windkracht 6
Ik was net even buiten (ja heel even maar hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:09 schreef YokiKater het volgende:
Fylax gaat echt genieten op de strandje met windkracht 6
Jij weegt dan ook zo'n 14 kiloquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was net even buiten (ja heel even maar hoor) en ik waaide idd zowat weg
Het is wel warm.
Twee vrouwtjes zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Die katten hebben serieus altijd ruzie met elkaar...
Vermoeiend is het welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee vrouwtjes zeker?
Vrouwen maken altijd ruzie.
Ik moet er 2 levend terug geven he :pquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon laten vechten totdat er eentje het onderspit delft en dood neervalt
Oh ja dat is een probleempje dan. Geef ze wat drank misschien vallen ze in slaap.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moet er 2 levend terug geven he :p
Goed idee. Heb nu niks in huis maar zal straks wat kopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat is een probleempje dan. Geef ze wat drank misschien vallen ze in slaap.
Anders ruil je ze gewoon voor Fylax.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik moet er 2 levend terug geven he :p
Denk niet dat ik haar daar een plezier mee doe...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders ruil je ze gewoon voor Fylax.
Was het druk?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:52 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist even MH17 herdacht op Schiphol met een moment stilte.
Maar er wordt toch niemand voor gepakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:05 schreef Amoeba het volgende:
En Moskou wil dat tribunaal veto'en. Echt de schuld druipt ervan af.
http://www.iflscience.com/space/whats-going-mars-onequote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben niet op de herdenkingsplek geweest, was gewoon in die hal waar burger king is enzo. Maar daar was het oook drukquote:
Lekker vreten bij de burgerking tijdens die minuut stilte.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben niet op de herdenkingsplek geweest, was gewoon in die hal waar burger king is enzo. Maar daar was het oook druk
Beetje eng wel ...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk jongens
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-babykonijntje.dhtml
Alleen omdat het een klef slijmerig beest is zeker?quote:
Jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat het een klef slijmerig beest is zeker?
Nee omdat het op een konijn lijkt. Heb je het bericht wel gelezen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat het een klef slijmerig beest is zeker?
Ja, maar het blijft een slakquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee omdat het op een konijn lijkt. Heb je het bericht wel gelezen?
Lekker pizza, patat en saucijzenbroodjes eten. Lekker uit je snavel gieren en benauwde scheten laten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:49 schreef Specularium het volgende:
Zo, heerlijk genieten in de trein zometeen.
Met allemaal gezellige mensen die daar ook graag zitten.
Gewoon aan de lsd en hopen dat ik het uurtje overleef.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker pizza, patat en saucijzenbroodjes eten. Lekker uit je snavel gieren en benauwde scheten laten.
Helemaal uit me dak.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon aan de lsd en hopen dat ik het uurtje overleef.
Racist.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon Duo Penotti gekocht ...
#segregatieineenpotti
Bedankt Triggertem.quote:
Misschien heb je wel net zo veel geluk als Fylax en tref je meiden met een boers accent.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:49 schreef Specularium het volgende:
Zo, heerlijk genieten in de trein zometeen.
Met allemaal gezellige mensen die daar ook graag zitten.
Of hij treft Fylax, dat zou helemaal geluk wezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien heb je wel net zo veel geluk als Fylax en tref je meiden met een boers accent.
Dat zou natuurlijk geweldig zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of hij treft Fylax, dat zou helemaal geluk wezen.
Vind ik altijd wel spannend als ze geen 12 zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien heb je wel net zo veel geluk als Fylax en tref je meiden met een boers accent.
Verdomme ik ga helemaal stuk in een winkelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel spannend als ze geen 12 zijn.
Het waait dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:48 schreef Specularium het volgende:
Alles ontregeld omdat iemand voor de trein is gaan liggen.
Is mani er nog?
Helaas wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:48 schreef Specularium het volgende:
Is mani er nog?
Dit had ik kunnen zijn. Toch jammer dat ik dan níét iets leuks met mijn dag gedaan hebquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:48 schreef Specularium het volgende:
ik ben kwart turksquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Kauai het volgende:
Ik ga morgen naar een Turks restaurant. Turks eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |