De as du_ke/remlof wordt wrs wel leidend in de EU.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:10 schreef remlof het volgende:
Nou het Finse parlement heeft alvast ingestemd.twitter:alexstubb twitterde op donderdag 16-07-2015 om 12:13:51Grand Committee of the Finnish Parliament gives the government a mandate for bridge financing and beginning of ESM-negotiations on #Greece. reageer retweet
Ik denk het laatste, en dan alles op hetzelfde een Unie dus.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Versluierend taalgebruik: hervorming of modernisering is gewoon afbraak.
De vergrijzing vooral.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom moest dat trouwens, had Goldman of hoe las ik er een greep in gedaan?
Ja dat wordt me nou verteld, het ware zal wel later aan het licht komen, een piramide spel wat niet meer werkt he?quote:
quote:"Dit zijn toch stuiptrekkingen", zegt D66-leider Pechtold over de kritische vragen van de VVD. Hij wil horen of de VVD voor of tegen gaat stemmen. CU-Kamerlid Schouten: "De VVD doet alsof er over alles nog kan worden onderhandeld. Iedereen weet dat dat niet zo is." Ook de SGP wil weten of de kritische vragen betekenen dat de VVD tegen is.
"Die afweging maken wij vandaag niet", zegt VVD-Kamerlid Harbers. Hij zegt dat zijn partij pas een standpunt inneemt als het hele akkoord met Griekenland is uitonderhandeld en het kabinet de stukken daarover naar de Kamer heeft gestuurd. "Ik wil vandaag alleen maar weten van het kabinet of het streng is".
Niet, ze hebben toch geen geld meer.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
maar hoe wil je dat dan aan de Grieken verkopen???
Dan krijg je een IOUquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, ze hebben toch geen geld meer.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, ze hebben toch geen geld meer.
Dat wil je niet, gooi dat maar eens door google translate.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat wil je niet, gooi dat maar eens door google translate..
Schäuble kent nog een redenering. Dat alles met elkaar verknoopt is, we van elkaar afhankelijk zijn en problemen samen moeten oplossen in het algemeen belang. Bijvoorbeeld als we kijken naar de redding van systeem banken, waarin iedereen fouten heeft gemaakt, en je moet niet telkens de fout bij de ander willen zoeken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:05 schreef nixxx het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)anering-grieken.html
Mooie uitspraak van schäuble:"Het gaat erom dat Griekenland zich op eigen kracht de levensstandaard kan veroorloven die het zich wil veroorloven."
Ofwel,jullie hebben op te grote voet geleefd.
Als Griekse burger weet je echt niet waar je aan toe bent joh. Ik zou er gek van worden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
VVD sluit grexit niet uit, maar hoe wil je dat dan aan de Grieken verkopen??? Die hebben eerst in feite nee gezegd, toen ja, en dan wordt het toch weer nee?
De linkse hoek van Syriza had best een tof alternatief.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat was hun alternatief. Geld uit het niets creeeren?
Je kan er wel gek van worden maar veranderen kan je alleen niets of wel?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als Griekse burger weet je echt niet waar je aan toe bent joh. Ik zou er gek van worden.
Wat zouden ze voor ondergoed aanhebben dan , als met de billen bloot niet dus?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
Lol als de VVD die grote broek uit moet doen, dan zitten ze niet in een zwembroekje, maar gaan ze met de billen bloot.
Wat precies?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De linkse hoek van Syriza had best een tof alternatief.
John, ik begrijp geen snars van je wartaal, maar heel sympathiek dat je het allemaal zo volgt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je kan er wel gek van worden maar veranderen kan je alleen niets of wel?
Dan heeft het ook geen doel om gek te worden toch?
Mijn visie ze hebben zich vergrepen of Griekenland of de Eurozone het zal ergens zitten, en veranderen kan ik er niets aan, tenminste niet alleen, dus wat heeft het voor doel?
Volgens mij werken hier zelfs de (piramide spellen) niet meer, maar schijnbaar, zo onder vindt ik het, ben ik te dom of de rest is slimmer?
Geen, net als Cosmo Kramer uit Seinfeld.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat zouden ze voor ondergoed aanhebben dan , als met de billen bloot niet dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |